Olvasgattam a hozzászólásokat a topicba, mostanában tervezem használt autó vásárlást eddig volt egy Audi A4-em B6 2003as quattro. Magyarországról nem vennék autót az Audi is németországból való 120al került hozzám most van benne 270 és az égvilágon semmi baja nem volt. Szóval azért is tévedtem ide mert régebben megtetszett az E90es bömbi. A hátsó kerék hajtástól picit óckodom feleségem is használja az autót és nem lenne kellemes, ha felhívna valamikor hogy elakadtam nem tudok kijönni. Eddig nem nagyon voltam otthon a BMWknél igaz még most sem. Valakinek tapasztalat jó ill rossz a hajtásról? Nyáron tudom hogy verhetetlen azzal nincs is gond, de én most itt a csúszos utakra gondolok. A másik kérdésem pedig az automataváltó lenne. Eddig minden autóm manuális váltós volt, de kipróbálnék egy autómatát is. A BMWnek milyenek az autómataváltói tudtok róluk nekem pár sort írni? Aki venné a fáradságot annak nagyon megköszönném.
Ami konkrétabban érdekelne autó az a E90 vagy E92 320d. Köszi cartársak!
Mert nem szeretik, ha nevelni akarják őket. De mondok jobbat: pár napja megállt vészvillogva egy fészlift előtti új Octavia a Soroksári úton a Lágymányosi hídra kanyarodó jobb oldali sávban. Egy nő szállt ki a hátsó ajtón. A mögötte jövők szépen balról kerülték ki, mert pont volt annyi hely még az álló kocsi előtt, hogy be tudtak menni ott. Teljesen biztos voltam benne, hogy pont akkor fog elindulni, mikor épp mellette vagyok és szúrnék be elé. Így is lett, hát nyomtam a dudát. Ő meg a féket. Azonnal (reakcióidőn belül!) nyomta vissza ő is a dudát, majd utána lesett át és már üvöltött is, hogy mi a kurva anyámat dudálok, én, köcsög. Mikor fölfogta, hogy mi a helyzet (ja neem, nem a közlekedési, amit okozott, azt azóta sem tudja), nyílt az ajtó, kipattant egy 160 centis kisebbségi és ugrabugrált ott nekem, hogy ő akkor talán meg is verne. Ezt eljátszotta még kétszer (a ki-beszállásos pattogást), majd kb. 1 perc (baromi sok idő!) után méltóztatott továbbmenni. Gondolhatod, céges autóval voltam, aminek a hátán ott az elérhetőségünk... (szerencsére az enyémnek az oldalán nincs semmi). Hazafelé (BMW) olyan ocsmányul viselkedtem, hogy minden szabálytalankodó elé bevágtam. Akik össze-vissza váltogatták a sávot, féktávon szúrtak be más elé, ill. le akartak tolni, azokat mind megbüntettem. Kurvajól esett és egyik szarzsák sem szólt be. Rohadt kis csicska mind a szar turbódízel utólagvakítóxenonos genyájukkal. Hát ezért. :-)
Volt egy összeállítás a tévében a gyorshajtókról a 2009-es évről.
Az abszolút csúcsot egy ...... bmw-s tartja 283 km/h sebessségel. A riportban még egy esetet említettek, ezt is képpel bemutatva, az is egy ..... bmw-s volt.
De nem abból. Meg az nem is arra való. Legfeljebb egy sportkipufogó rendszer és egy kisebb ellenállású légszűrő, amit elbír. De az az autó tényleg nem erre való.
Na hadd rázom fel a témát picit. Én mondjuk úgy vettem észre, hogy nem törvényszerűen a BMW-sek az agresszivek, mert: -sokuk cégvezető vagy államvezetőségbeli, esetleg magánsofőrrel és nem siet sehova, videokonferenciázni meg az autóból is tud, a sofőr meg rögtön penderülne, ha baromkodik. -mástól lettek nagyemberek, nem attól, hogy a köznépet letolják a közútról. Az agressziv jellemzően az alsóketagóriás márkákból kerül ki (illetve régebbi évjáratú felsőkategóriás), jó részük a tipikus corsás tükörben sminkelős picsa.
De a mostani eset mégis a bömci testvér márkája: AUDI - belefér az egyebekbe. Cinkota. Mellékutcából lépésben csorog, én mennék át keresztbe (nálam az elsőbbség). Vélhetően megáll. Nem tette. Ha nem szedem ki magam a lökháritó alól, átmegy rajtam az első kerék. Ajtó vonalában megáll, hogy üvegen keresztül jól megmondja a magáét. Anyósúlésén persze most is ott figyelt a diszkómacsóhoz illő plázaribanca. Mig a rendszámot memorizáltam, közben egy szemtanuval is feleselt (aki sajnos matt részeg volt), aztán elporzott. Rendőrségre hiába mentem, ilyen ügyekkel nem foglalkoznak, főleg hogy semmi kár nem keletkezett (remélem azért a fényezése valamennyire lejött). KNV-438 sötét (szürkés-feketés) audi sedan, valami újabb tipus, pontosan nem tudom. Az ilyeneket csak akkor fogják esetleg kicsit megejnyebejnyézni, ha valakit halálra csap.
Továbbá teljesen természetesek a balra - tiltás ellenére - bekanyarodók főleg vasúti átjáró után; egyirányú utcában szembemenők (és még ő dudál meg integet). A zebrán át-nem-engedőt és jobbkéz szabályt nem ismerőt már csak a teljesség kedvéért irom le. (tudom, ezek inkább szabálytalanság témakör, mint agressziv, de a kettő összefügg és nem találtam megfelelő topicot)
Na ja,ez igaz...Nem egyforma a pénztárca.De inkább ez mint a kábszer meg a csavargás,lopás,balhék...hovatovább játékgépezés...legalább tanul vele.Van sikerélmény,meg okul belőle ha hibázik.
Meg amíg zárt közegben(pályán) csinálja,semmi kifogásom ellene.Én sose költenék annyi pénzt egy autóra,de ízlések és pofonok.Én veterán motorokkal szórakozok.
Ha kocsit vennék,az is vmi régebbi.Ha több zsetonom lenne,talán mitsu L 200 régebbi.Pick up:)
Egyet értek veled csepel1951.Engem is sokszor idegesítenek a huligán hülyegyerekek az utakon!Mindegyik azt hiszi, hogy ő a Colin Mcrae, k'rvára tudnak vezetni, sosem hibáznak.Ráadásul legtöbb esetben olyan f'stalicska autókkal, hogy arról még a hülye is tudja hogy nem arra való!Kihozza édesanya vagy édesapa Astráját, Yarisát, Thaliáját(pláne) és vagánykodnak.De egyáltalán kit érdekel, hogy mit csinálnak?Örüljenek hogy juk van a seggükön!Addig rajoskodnak amíg rommá nem törik a kocsit, vagy rosszabb esetben SAJÁT MAGUKAT!!!!!!!
Amit most írok kicsit nagyképű lehet néhány embernek, de leírom:
Én nemrég múltam 19 éves.12 éves koromban édesapám építtetett nekem egy 1.3-as Ladát rallysprint versenyre.Később kapott egy izmosabb 1.7-es tuning motort.Azzzal jártunk versenyekre több mint 6 éven keresztül.Faterom célja ezzel az volt hogy mire a jogosítvány megszerzéséig eljutok, megtanuljam kezelni az autó, ráérezzek az autóvezetés rejtelmeire.Természetesen jött a nagyokos kamaszkor és velem is elszállt a ló!Több kupát is szereztem 2., 3. hely de még többet akartam.Azt hittem 100%-ban ura vagyok az autónak.De egyik versenyen csúnyán megtörtem az egész bal oldalát.ANNYIRA MÉG SOSEM VOLTAM KÉTSÉGBE ESVE, mint akkor.Pedig csak egy fenyőfa bánta és egy 20éves Lada fél oldala.
MI LETT VOLNA, HA:
-az egész kint a városban történik?
-az a fa nem egy fa lett volna, hanem egy EMBER?
Azóta nem vezettem a versenygépet.Nem is ültem benne, pedig már jó másfél éve történt.Úgyérzem felnőttem a feladathoz.
Édesapám felismerte bennem a felelősségérzet létrejöttét.Utólag derült ki, most mondta el:célja mindezzel, hogy engedte hogy versenyezhessek, az volt hogy kialakuljon bennem a felelősségtudat ami annyi emberből hiányzik.
Most egy E36 325Ci-t vezetek.Útcán.Igen erős, mondanom se kell.Jóval erősebb mint a Lada volt.
De tiszteletben tartom az erejét, TUDOM HOL A HATÁR!!!!!FELISMERTEM A SAJÁT HATÁRAIMAT
Idióta hülyegyerek,anyja nyakán élősködik,tankol és öli a pénzt egy szarba...Jövőképe semmi,bambán,primitíven bámul ki a kocsi ablakán...feszít,de mire,,,és főleg:Minek??,
Ugyanis a kutya nem kíváncsi rá és a szaros kocsijára,húzza meg magát.
Elegem van a barom száguldozókból,driftelőkből,meg egyéb cirkuszi majomfajtákból.Nem akarom,h rám és normális embertársaimra eröltessék az elviselhetetlen baromságukat.Nem vagyok hajlandó eltűrni!
Mikor pl fél 11-kor éjszaka már 4-szer fel és alá bömböl a főúton a szemétdombjával,szívesen kilőném v keresztülszúrnám villával.
Rendőr bácsi bezzeg sehol...
(B*ssza a fánkot az örsön,gyalog már a wc-re se mer kimenni.)-bezzeg engem csesztet a kukásmellényért,mikor Komarral tötyögök vhova.
Vkinek fel kéne már lépni a huligán retkekkel szemben.Drasztikusan!Pl járműelkobzás!!!Ha nem bírja kultúráltan vezetni a járművet,mehet biciklivel...bár azt is sajnálnám odaadni neki...Régen legalább elpüfölték a rendbontókat...hát jól elpüfölnék én is egy párat.
El nem tudom képzelni, hogy valaki forgalmas közúton pörög... Legfeljebb a parkolóban történő extragyors megfordulás, amit meg szoktam ejteni, de az sem tart 4 másodpercnél tovább. Szóval mi zavar?