Sziasztok. A hybrid mondeókban ( 19- nézem a kombikat ) a LED fényszóró alapfelszereltség vagy opcionális volt? Mert nem mindegyiknél írják oda, és nem tudom, hogy azért mert természetes, hogy van benne, vagy azért, mert nincs? Köszi.
Mondeo Mk3, manuál 6, Fmba és Qjba motorok alkatrészei használhatók egymáshoz?Önindit,kuplung, generátor, klímakompresszor,injektorok,motorvezérlö,stb.Köszönöm a válaszokat, ha valaki ennyire jártas az ügyben.Mert én nem.
Van egy mondeo V-ös autóm. Kérdésem az lenne, hogy milyen kuplungszett, illetve kettős tömegű lendkerékkel van e szerelve. Cserére szorul a kuplung. Lendkerék is kell a cseréhez? Munkahenger? Alvázszám: WF0EXXWPCEGK42105
Kérdésem lenne hogy van egy 2007 mk4 Ford Mondeom a motorban az olajszínt nő nem gyorsan de folyamatosan. Van is egy hibajelem P0428 ami katalizátort jelent "gondolom mivel dizel részecske szűrőt". Azonban ezen az autón vadi új részecskeszűrő van és most bevizsgálták a porlasztó is jó teljes mértékben megfelel az előírtnak. A motorolaj szint mértéke igazán akkor nővekszik ha 5 vagy 6 sebességfokozatban van. És ilyenkor a hibajel is hamarosan felugrik.
Van e összefüggés a két jelenség között.
Mi lehet a hiba oka.
Bármilyen ötlet érdekel a szervizben nem nagyon vannak ötletek.
Valaki tudna nekem segíteni van egy Ford mondeo 2.2 TDCI 2005-ös évjáratú gépezetem. Izzitógyertya hibakódot mutatja a műszerfalon,hogy lehet azt eltávolítani ?
Uj vagyok meg itt es szeretnek egy kis segitseget kerni. Jelenleg 407 Peugeot hajtok, de gondolkodok egy fiatalabb mondeon kombiba 2012-2013 kiadasban. Mit lehet tudni ezekrol a kocsikrol??? 20literes vagy 1.6 szeretnek az EcoBoostos sorozatbol.
Az alábbi problémával kapcsolatban szeretném kérni a tanácsotokat, tippeiteket! 2 hónapjarég vettem egy 2007-es, új szériás 1,8-as dízel Mondeót. Az előző tulajt ismertem, nincs tekerve, karban volt tartva. 94 ezerrel vettem, most 97 van benne. Olyat csinál néha, hogy izzítás után nem sikerül beindítani. Általában 2-szeri vagy 3-szori indításra megy csak, de onnantól semmi problémája. Ezt csinálta 35 fokban, 25 fokban, de inkább a "hűvösebb" napokban. EZ a jelentésg szerintetek az izzítógyertyák hibája lenne, vagy valami szennyeződés lehet a rendszerben (olaj, szűrők, üzemanyag szűrő cserélve, és nem "garázsból tankolok") vagy ne adj isten kezdjek készülni a porlasztó csúcsra? Előre is köszönöm a tanácsokat, segítséget!
Lenne egy kérdésem, és előre le kell szögeznem, hogy teljesen laikus vagyok a témában. Szóval most tervezem egy dízel mondeo beszerzését, 2003-as évjáratú, de még a facelift előtti, tekerentyűs klímával, kazettás fejegységgel. A kérdés, hogy faceliftes középkonzolt betehetek a régi helyére? Gondolom a könyöklőtöl az egész elemet cserélni kell, a klíma kijelzővel együtt. A két középkonzol egyforma méretű, tehát nem kell átalakítani semmit? Esetleg újrakábelezés, másik kábelköteg kellene?
Az "elvárható" az manapság egy dízelnél 150-200 ezer hibamentes kilométer, utána számolhatsz a csúcsokkal (persze van, hogy egy példány 300 ezret is bír, de annak is 150 ezer lesz az órájában) - ugyanakkor ritkán, de korábban is jöhet a hiba.
Kérdezz dízeleseket a mondeo.hu-n, mert én ezeket csak hallottam tőlük.
Előjel egyébként mindenkinél volt, ha nem is hetekkel, de legalább napokkal korábban (erőtlenség pl., vagy az ebből következő füstölés). Külföldi használtat nem ajánlott ott senki, az is biztos, de ha jó forrásod van, nyilván lehet jót is venni, csak az meg olcsó nem lesz.
Na, nem okoskodok tovább dízelekről, mert még kormos leszek, aztán megszólnak, pedig semmi pénzért nem vennék ;-)
Lenne még pár kérdésem. Írtad, hogy "Csúcshiba van a Fordokba szerelt dízelmotoroknál is, de tudtommal csak a külföldről behozott, visszatekert órás példányokban jön elő (óra szerint) kis futásteljesítménynél, az újonnan vettek hozzák az elvárható élettartamot". Mit értesz elvárható élettartamnak? Egy 120 000 és 150 000 Km között futott autót már nem is érdemes megvenni? Gondolkodom, hogy egy német szervízkönyveset behoyyak Mo.-ra.
Mielőtt bekövetkezne a hiba, van valami jel, ami erre mutat, vagy hasonlóan minta Passat, mint derült égből a villámcsapás, kifüstöl, s lerohad az úton? Se kép, se hang! S jönnek a 200 000-es számlák (összesen 4db).
Vagy érezhető már a hiba, s van pár heted, hogy lelkileg felkészülj egy nagyobb költségre? Mi romlik el egyáltalán? Porlasztócsúcsok, vagy a magas nyomású szivattyú stb.?
Tudtommal 2.5-ös benzinest csak 2007-ig gyártottak, még az előző kasztniban. Nekem olyan volt, 200e kilométert mentem vele, megbízható darab, nem szokott úton hagyni. Nem "sportgép", de pont elég a dinamikus és kellemes közlekedéshez, és szerintem nem is eszik sokat (a "nagyátlag" 9,4 liter volt a tankolásokból visszaszámolva).
Ha sokat használod városban, akkor inkább a dízel, mert a 2.5 V6 benzines Budapesten azért be tud nyakalni 13-15 litert. Csúcshiba van a Fordokba szerelt dízelmotoroknál is, de tudtommal csak a külföldről behozott, visszatekert órás példányokban jön elő (óra szerint) kis futásteljesítménynél, az újonnan vettek hozzák az elvárható élettartamot.
Propagandát nem írnék a benzines mellett, mert fanatikus vibráció-, füst-, és bűzgyűlölő vagyok, és ekként a dízelmotort csak hajóban, mozdonyban, kamionban tartom elfogadhatónak :-) Objektívebb vitákat a www.mondeo.hu oldalon találsz, ha megvan még...
Egy frontális karambolban elvesztettem az autómat. A nick nevemből már gondolhatjátok, hogy mi volt.
Egy 2008, 2009-es Mondeon gondolkodom. Valszeg Németből hoznám be.
2.2 Diesel, vagy 2.5 benzines érdekel. Mik a tapasztalatok. Vannak-e olyan komoly gondok, mint pl. a PDTDI Passatnak a porlasztócsúcsainál. Mi a jelenség? A Mondeo is leáll előzés közben? Vagy jelzi előre ha gond van? Milyen benzines?
Kinéztem magamnak egy 2006os diesel Mondeo-t, de a szervízben azt mondták, h a porlasztócsúcsot cserélni kell. Mik a tünetei ennek, mi lehet a következménye, ha nem cserélem rögtön? Átlagosan mennyi km-t kellene ennek bírni?
Kinéztem magamnak egy 2006os diesel Mondeo-t, de a szervízben azt mondták, h a porlasztócsúcsot cserélni kell. Mik a tünetei ennek, mi lehet a következménye, ha nem cserélem rögtön? Átlagosan mennyi km-t kellene ennek bírni?
Eladóvá vált Thule tetőboxtartóm, amely Mondeo sedanhoz és hatchbackhez való 2001-2007-ig gyártott modellekhez. Acél rúddal, amely fekete műanyag borítással van, ill. zárral, kompletten egységcsomagban. 1X volt feltéve 2 hétre, kitűnő állapotú.
Alkalmas még: Mazda Atenza, Axela, CX-7, CX-9, Demio, MPV, 2, 3, Mazda 6 (sedan&hatchback) 2002-től gyártott modellekhez.
Sziasztok! Egy kollégám nevében kérnék segítséget. Most vett egy 3 éves mondeo kombit. A gyárilag beépített sony rádiója német nyelven fogadja el csak a szóbeli parancsokat. Van-e mód arra, hogy megtanuljon a rádió magyarul?
A II-es Zetecek szíjasak, a II-as Duratecek láncosak. Fogyasztásban nincs a II-asnál érdemi különbség, az 1.8-as szabványos fogyasztása 7,6 vagy 7,8 (attól függ, hogy 110 vagy 125 lovas, a 130 lovasé kevesebb, de az drágább is), a 2.0 literesé kerek 8 liter. Ha nem állatkodsz, kb. ennyit is esznek. Dízel felejtős, drága, ha belenyúlsz, és kerreg, ráz, meg büdös, és kormol, mint az állat.
hali fiúk segítsetek légyszi! A szervízben elfelejtették nullázni az olajcserénél a fed. komp.ot. Nekem állandóan üzeneteket küldözget, hogy menjek olajcserére. Elmondanátok, hogy kell ezt a vackot nulláni?
Mondeo vásárlást tervezem, leginkább a benzinesek felé hajlok, bár a diesel sem kizárt. Érdekelne, hogy a II-es illetve III-as mondeok motrojai vezérműszijasok vagy láncosak? Érdekelne az is,hogy az 1.8-as illetve a 2.0-es motoroknak hogy alakul kb a fogyasztása? természetesen vegyes használatban és vegyes vezetési stilusban.