Sok jó ötletet olvastam itt, nekm is írjatok egypárat.
A főnököm aki nem Hu állampolgár még, lemindta az
előfizetést, mivel megszüntették a saját nyelvü
tv csatornáját. /Persze megérdeklődtem, előre nincs-e szándékukban visszaálítani, mert így sokan le fogják mondani./
A következö hónapban megint megérkezett a havi díjról szóló szla.Kérdésünkre elmondták hogy sajnos tévesen számlázták ki, elnézést.
Majd 3 hónap múlva már összesített kb50.000Ft-os
szlát küldtek ki.
Kérdésemre elmondták, hogy nem lett kikapcsolva
a csatorna, sőt abban az időpontban nem lemondva, hanem bekapcsolva lett az adás.
Három hete nem lehetett lezárni a kérdést, mert
az upc-nek személyesen megkell győzödni arról, hogy valóban nincs adás. De erre nincs idejük.
Ugyhogy csak küldik a számlát és a jövö hónapban
már 55.000ft-os számlát fognak küldeni-én meg megint reklamálhatok.
Ha nem kéred a szaros csatornájukat, nem baj
nem adják, de azért FIZESS!!!
A Teszt magazin szerint "ha a szolgáltató nem a lakókkal, hanem a házzal szerződik nem követelheti az egyéni előfizetési díjat". Említenek egy esetet amikor közös képviselővel kötöttek szerződést -aki perszehogy nem vállalta a díjbeszedést- erre leolvasták a postaládákról a neveket, felkértek egy díjbeszedő vállalkozást a kasszírozásra. Persze bármiféle felhatalmazás nélkül. Még azoktól is zsebelni akartak akiknek nincs TV-jük, mondván: ha vételi pont van akkor fizetni kell.
Probald meg a legjobb modszert, nekem bevalt! Fizess rendesen es ha mindenki igy tesz lehet, hogy nem emelkednek az egbe a szolgaltatas dijai. Elobb nez magadba, az nem jogtalan, hogy igenybe veszed a szolgaltatast es nem fizetsz.Ok csak futnak a penzuk utan, te nem ezt tenned?
Nem vagyok UPC-s .
Hello Tman!
Van pár ötletem, ezek nekem beváltak a Matávval szemben:
1, Mivel az ombudsman a múlt héten nyílvánította a Matáv hasonló behalytási gyakorlatát jogellenesnek, írd meg ezt az ügyet is az ombudsmannak.ű
2, Tájékoztasd a jogsértésről a UPC-t és a behajtó céget (szólitsd fel őket "jogsértő magatartásuktól való elállásra",és nyújtsál be írásban kártérítési igényt 14 napos határidővel (valamival többet, mint amennyit ők kérnek). Ha nem válaszolnak, akkor fenyegesd meg őket, bírosággal (csak akkor menj bíróságra, ha van jó ügyvéded;-)
3, Az ügyről tájékoztasd a Fogyasztóvédelmi Főfelügyeletet.
Röviden ennyi. Ha nem jönnek be írj, lesz még pár ötletem!
Ha sikerrel jársz, írd meg a topicra!
A UPC a Matáv legszebb hagyományait kezdi követni az inkorrekt számlázás terén, sőt még új trükkökkel is előrukkolnak.
Fizetési felszólítás nélkül rögtön a CreditExpress című behajtócégnek küldik át a tartozásokat. Egyrészt az esetemben ez a tartozás 4000 forint, ami talán annyira nem számottevő, hogy bírósággal fenyegetőzzenek, másrészt viszont nem emlékszem, hogy aláírtam volna olyan papírt, mely szerint a cég személyes adataimat harmadik félnek kiadhatja (ki tudja, az alkotmánybíróság szerint jelenleg mi ennek a kérdésnek a státusza?).
De várjatok, a dolog még szebb! A tartozás részletezése című keltezéssel el nem látott, de a másik papír és a postabélyegző szerint legkésőbb 06.21-én született dokumentumon az alábbi "érdekes" tételek (is) láthatók:
aztán mégegy 2000.05.25-tel 8.27 forintos kamattal,
aztán -- és ez a hajmeresztő! -- 2000.06.25-tel 10.81 forintos kamattal!!!
Mondjuk bevallom, hogy nem sok ilyen levelet láttam, de akárhogy is számolgatok, az
nem lehet, hogy a 4 nappal jövőbe datált esedékességű befizetésre magasabb késedelmi
kamatot kérjenek, mint a csaknem egy hónappal a múltra vonatkozóra.
Arról nem is beszélve, hogy nem lehet a jövőben esedékes kifizetéseket ugyanolyan módon kezelni, mint a késedelmeseket. Legalábbis az elemi jogi érzékem szerint.
Persze nyilván arra bazíroznak, hogy 10 forintért senki sem fog pert indítani, de asszem leszek annyira kicsinyes, hogy a következő napokban mind a UPC mind pedig a CreditExpress egy-egy szegény ügyintéző lányát addig buzerálom, amíg sírva nem fakad. Tőlük előre is elnézést kérek.