Elnézést, hogy belekotnyeleskedek a topicba, de itt nem valami genetikus dologról van szó?
Láttam a Spektrum tévén egy filmet, onnan tudom, hogy nagyon ritkák megesik, hogy a férfiak, de a nők is néha másokkal párosodnak, mint akikkel nap mint nap szokatak.
Bocsánat, ha bezavartam volna, de én teljesen laikus vagyok.
Azt jól is teszed, mert nem illik egy ifjú hölgyet inzultálni, pláne nem olyant akinek szinte nincs is tapasztalata erről a nagy és igen szövevényes életről.
Bár nekem sincs sok tapasztalatom, de azon vagyok, hogy ezeket pótoljam :-) - hála istennek, nem vagyok egyedül ;-) - mármint a tapasztalatszerzési ingerenciámmal.
Csak nem véletlenül a Kálmán barátomról van szó?
Egy másik barátommal megtörtént az eset, bár a zárt ajtó miatt az ajtóbenyitás nélkül, és a barátnőjével, nem kollégával.
Jut eszembe az az eset, mikor az egyik ismerősünk, a bolond Mari, aki az egyik patinás, nagyhírű gyárunkban takarított, hirtelen benyitott az egyik irodába, ahol a Kálmán, az egyik művezető űzte éppen egy ott dolgozó nővel az ipart. A bolond Mari vonult végig a folyosókon és azt ordítozta, hogy csak a Kálmán lengő golyóira emlékszik, amit hátulról látott belőlük...
Hát azért nem beszélünk róla, mert nem a topic témája.
Másodsorban azért sem beszélünk róla, mert ebben a tapasztalatom a nullával egyenlő.
Az élettapasztalat az egy állapot, sajnos korral jár. :o)
Ez két ember magánügye. (Most nem csoportszexről beszélünk!) Ha ezek közül valamelyik elmondja harmadiknak, az számoljon azzal, hogy bárkitől azután már visszahallhatja. Ráadásul ezzel az aktus másik résztvevőjét - annak esetleg akaratán kívül - kiszolgáltatja.
A történet valós elemekből táplálkozik. A nők hajlamosak arra, hogy elmondják ezeket a dolgokat a nehéz pillanatokban, később persze megbánják.
Mi a megoldás? Koitálhat bárki bárkivel, csak ne beszéljenek róla? Csinálják diszkréten?
C egy pletykafészek.