Üdv mindenkinek!Van olyan gondm, hogy indítás után meg botlik, sőt előfordul hogy le is áll a 2.2 CDI 143le 2003 as autó.Csak hidegen csinálja! Amik cserélve lettek: Nagynyomású szivattyú-EGR- légtömegmérő-beszívott levegő hőmérséklet mérő-rail cső- injektorok fel újítva.Hibakód nincs. Kicsit melegszik, utána tökéletes. Tudtommal nincs meg írva.Mikor meg torpan, kilök egy kis füstöt.Jól húz,megy szépen. Ha valakinek van ötlete, szívesen fogadom. Üdv Gabi
Sziasztok! Adott egy 1999 és Mercedes Benz c220 w202 a probléma az,hogy a riasztót Nem bírom kikapcsolni illetve az infrás inditotkulcsot Nem bírom elforditani. Az elektromos kormányzat viszont kulcs behelyezesnél kihúzza. De fordítani Nem lehet. A probléma észlelésénél cseréltünk a kulcsba LM-et de a probléma maradt. A probléma egyik pillanatról a másikra történt. Az autót leállítottam,bementem egy boltba kb3 perc volt. Be sem zártam. Valaki esetleg megtudja mondani,hogy hol keressem a hibát?A segítséget előre is nagyon szépen köszönöm
Sziasztok, szerintetek mi lehet a baj amikor beindítom az autót kb 10másodperc múlva elindúl a ventilátor teljes fordulaton és amíg nem állitom le az autót addig forog.Termosztát jó,hömérséglet érzékelöm jó.
Új tulajdonosa lettem egy 2017-es C200 T 9G Tronic 2143cc 136Le autónak. (Elötte csak Mazda 6-om volt)
Soha nem volt még Mercedes autóm. Tapasztaltabb márkatársaimtól kérdezném, hogy mire kell figyelni ezeknél a motoroknál, van- e az utónak tipikus hibája amire figyelni vagy cserélni kell.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Valamint ha valakinek van magyarnyelvű használatija digitális firmában azt megköszönném.
Segítségeteket kérem, hátha valakinek volt vagy hallott hasonló jelenségről!
Az autó egy 2012-es S204. Pár száz km megtétele után 1-es, 2-es fokozatban beremeg az autó. Kigyorsítás után a többi fokozatban semmi rendellenesség nem tapasztalható !
Másnap indulok, semmi 1-es és 2-es fokozatban is remekül lehet közlekedni az autóval.
Üdv mindenkinek! Adott egy 2003-as, w203-as, 150 lovas diesel autó, aminek főleg hidegen elég hangos a levegő szűrője. Elvileg a szűrőház stb. rendben. Üdv. Gabi
Van egy W203 sportcoupe 220 CDI 2003-as.4 éve van nálam az autó.Eddig motorikusan semmi gond nem volt.Egy ideje azt csinálja hogy reggel rendesen indul, majd kb egy perc után leáll.Hosszabb indítózás után beindul és rendessen megy az autó.Egész nap nincs gond az indítással,még 4-5 óra állás után is rendessen indul,és a fogyasztás is normálos.A nagynyomású le lett próbálva és az rendben van.-
Segítséget szeretnék kérni adott egy c220 cdi 150 lovas 2003 as vas, mai nap vette a cimborám kereskedésből előéletet nem tudunk, csak annyit hogy Hamburgból hozta be az országba saját lábán, a kereskedés tőlünk 400 km-re semmi gond papír oké pénz oké, hazafelé írja nem sokkal az indulás uhogy kevés az olaj oké kell bele semmi gond kap egy liter olajat minden fasza majd majdnem 400km megtétele után megint kevés az olaj, az úton egy milliméter füstje sem volt mi vagy mik lehetnek a bajok ez lenne a kérdésem mielőtt vissza lenne vive és el lenne felejtve
A kereskedő azt az információt szerezte hogy hugyozik az egyik porlasztó, szerintem és nem csak szerintem ez hülyeség
A hiba ,SRS lámpa világít. A diagnosztika, az utasülés folaltság érzékelőjét írja hibának.Ez idáig tiszta.Ami nem tiszta,hogy az ülésből kijövő vezeték el van vágva, a vezérlő oldali stekker lifeg a levegőben.Egy éve van nálam az autó,és idáig nem jelzett hibát.Egy multimédia ki-be szerelés után jelentkezett a hiba.A vezetékeket visszakövettem a vezérlőig,de emulátort nem találtam.
Elfogytak az ötleteim
Valakinek volt esetleg hasonló.?Esetleg ötlet valakinek?
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"Mercedes tuning: végre tökéletes! Most lelőttem a poént, de azért érdekes ez a kisiklott tuning sztori… Naponta több hasonló árajánlatkérést kapunk, un. újra tuning ügyben, nem kivétel a Mercedes sem, sőt szinte vezeti a listát, tekintve: komoly feladat a legtöbb rendszerére jól érezhető erős, egyben tartós beállítást csinálni a környezetvédelmi dolgok: EGR, DPF megtartásával, jó fogyasztással. A Mercit máshol nemcsak tuningolták, de több soron ki is herélték a “chiptuning szakember” javaslatára, mindezt 2021-ben! Tartalmaz kihívást, mikor egy árajánlatkérő / munkalap ilyen pirosan néz ki… " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Üdv mindenkinek! Némi segítséget szeretnék kérni,hátha találkozott már valaki ezzel a problémával. 2003-as,de később motorcserés autó csinál olyat, hogy menet közben felvillan az elektromos jel (Egy villám) valamint az öszes kijelző a műszerfalon, de a motort nem bántja. A következö pillanatban már minden rendben, kivéve az srs lámpát,ami érthető az üzemzavar miatt. A gép annyit ír ki, hogy az egységek között meg szűnik a kommunikáció.(eldobja). Tud valaki valami segítséget adni? Üdv Gabi
Tudnàtok segíteni abban érdemes-e c osztàlyos 1.5 benzin 184 le autót vennem?! 2019 évjàrat. Azt hallottam ezek a motorok nem annyira jók. Ezek a Renault motorok?! Elôre is köszi!
Sziasztok.Tud valaki információt a 2143cm3-es C Merci motorról 2012 évjárat.Valóban nagyon kivannak könnyítve pld egy soros vezérműlánc.Mire kell odafigyelni?Most készülök egyet venni 6-os váltóval, sürgős lenne az információ.Köszönettel.
Korábban kaptam segítséget tőletek anno w208-as autómmal kapcsolatban, most egy w203 -van (M271) és nagy a baj, senki nem tudja megmondani, hogy mi a hiba oka. Több szervízben is járt az autó, többek között Visz-en és utoljára a Szigetszentmiklósi BOSCH szervizben. A jelenség: erőtlen az autó és sokat fogyaszt a hiba tárolóba ezt írja be: "2029 Keverék adaptáció felső határérték elérve - szakadt". Az utóbbi időben cserélve lettek: vezérlés ,vákuum csövek a kompresszor alatt, légtömegmérő (marelli új és utána egy gyári használt, ez maradt rajta), lambda szonda (első) , kompresszor nyomás szenzor, külső nyomás szenzor, levegő hőmérséklet szenzor, másodlagos levegő pumpa, másodlagos levegő szabályozó szelep. A rendszer meg lett nyomatva levegővel, nem ereszt sehol. A gyertyákat is cseréltem, illetve a benzin szűrőt. A benzin nyomás is mérve lett :3.8 Bár. A hengerekben egyforma és jó a kompresszió. Gyakorlatilag az ismert hibákat kiszűrtük. A STAR-al lett csinálva egy teljes adaptáció, de ez sem segített. A generátor is rendbe lett téve , új fesz szabályozót kapott, alapjáraton 13,6V fordulaton 14,2V a töltés. AZ akksi 3 hónapos benne. Két szerelő is az esetleg eltömődött vagy elfordult katalizátorra gyanakszik, de az nem zörög, vagyis szét elvileg nem esett. Azt még nem tudom, hogy lehetne megnézni, hogy azzal van-e a gond? Bármi ötlet tapasztalat jól jönne! Köszönettel!! T.
W203-hoz keresek service manualt (angol, esetleg magyar). Olyan fizetős oldal is jó, ahonnan valóban megkapom és nem kér a regsiztrációhoz kártyaszámot-lejárattal-CV kóddal (nem kell magyaráznom ilyenre miért nem regisztrálok, de csak ilyet találtam eddig ...) köszönöm