2012. Április Nevetni tudok az előző hozzászólásokon:D 12 év után én írok ide előszőr , hát mit mondjak..... Az üzemanyag átlagára 450 ft a dízel pár forintal olcsóbb. Aki magyarországon kúton tankól az meg is érdemli. Én ukrán határ mellett lakom, szerencsére. Sajnálom akik csak kúton tudnak tankolni.
tündérlala,
a V.Beni által felhozott útminőségnek igenis fontos szerepe van a benzinárban.Mint tudjuk,a literenkénti kb 230 ft-ból kb. 160 az útalap.De mit kapok cserébe?Rossz minőségű,lengéscsillapító,szilentblokk és egyéb futóelem gyilkos utakat. Ne is haragudjon meg senki,de nem veszem észre,hogy (én pesti vagyok)a főváros útjain bármit is fejlesztenének.Egy út kb. nyolcmillió foltból áll,tele kátyúkkal,mire egyik kerületből a másikba jutok,már leesik a vesém.És vadiúj,tízmillió ft-os autóban is érezni ezeket a hibákat,de példának okáért:nagyapám nemrég hazalátogatott Svájcból,és két hétig azért járt busszal meg metróval,mert FÉLTETTE A KOCSIJÁT.Meg volt döbbenve,hogy 2000-ben hogy létezhetnek ilyen utak egy állítólag fejlődő országban?A nyugat-európai országokban az úthálózatot valóban javítják,fejlesztik,és nem rázza ki az ember belét az autó.S bár nem ide tartozik,de ha kiadok alig több,mint szaros 4 l benzinért 1000 ft-t,akkor legalább az autópályadíjak lehetnének alacsonyabbak.5 év alatt megépítenek 20 km pályát,és fizessek egy vagyont a használatáért.
Pl.Budapest-Miskolc,kb.180 km.Oda-vissza ugye 360.
Egy 7 liter körüli átlagfogyasztással mérve is 6000 ft+ autópályadíj,nagyszerű,kb. 7-8 e forintból megúszom.Szuper!Hát ezért megyek a 30-ason én is.
Pénteken tovább nő a benzin ára
kod: GAZD
fk: HU
ld: Budapest, 2000. május 17., szerda (MTI) - Emeli pénteken négy forinttal a 91-es keverék árát a Mol Rt., míg a többi motorbenzin literenként három forinttal kerül majd többe - tudta meg az MTI szerdán.
Az árváltozást vélhetően a kőolajtermékek jegyzésárának emelkedése és a dollár forinthoz viszonyított erősödése magyarázza. Az áremelést követően a 91-es keverék literenkénti ára 236,50 forint, míg a 95-ösé 236,50 forint, a 98-asé pedig 242,50 forint lesz. A gázolaj változatlanul 206,50 forintba kerül.
Az egyes töltőállomásokon az árak eltérhetnek a listaártól.
Az elmúlt három hétben a motorbenzin-forgalom legnagyobb részét kitevő 95-ös oktánszámú üzemanyag ára 11 forinttal, azaz csaknem 5 százalékkal emelkedett. +++ guz/gdb/bko
SOrvadjanak el, nem elég, hogy mocskosan sok a benzinben az adó, néha még a világpiaci ára is emelkedik, tehát mi duplán fizetünk... Jelentem, hoyg itthon drágább a benzin, mint németországban.
BP0193 4 150 MTIb1027
Négy forinttal emelkedett a benzin ára
kod: KERE
fk: HU
ld: Budapest, 2000. május 12., péntek (MTI) - Pénteken négy forinttal emelkedett a benzin ára a Mol benzinkutaknál, míg a gázolajé két forinttal lett magasabb.
Az árváltozást vélhetően a kőolaj jegyzésárának emelkedése és a dollár forinthoz viszonyított erősödése magyarázza.
Az áremelést követően a 91-es motorbenzin ára 230,50 forint, a 95-ösé 233,50 forint, a 98-asé 242,50 forint, míg a dízelé 206,50 forint lett.
Az egyes töltőállomásokon az árak eltérhetnek a listaártól. +++
guz/gdb14.12 LMT 120500 0695
Nem hülyéskedem!
Leszállási illetéket mindenképp kell fizetni a repülőknek, a benzináron felül.
Ja és a lényeg, a 100 oktános repülőbenzin most
330 Ft/liter.....
Az utak tényleg rosszak, de nem értem, hol kapcsolódik ez ahhoz a problémához, hogy Budapesten lassan nem lehet közlekedni, parkolni meg már rég óta nem...
Továbbra is fenntartom a véleményem: túl sokan járnak ma Magyarországon feleslegesen autóval (pl. én is). Ezen azért valamit fog segíteni az 500 Ft-os benzinár, nem?
A benzinárak a legközelebbi országos megmozdulásig (pl. taxissztrájk) töretlen ütemben fognak emelkedni, utána talán picit csokkenö mértékü lesz az emelkedés...
tündérlala!
Szerintem az, hogy 1 liter benzin 240 ft-os árából 160 ft az adó és az utak minősége kritikán aluli, felháborító, de nem jelenti azt, hogy nem kell autózni...
És azt meg tudja valaki nekem mondani, hogy hogyan lehetséges az, hogy mindannyian állandóan sírunk a benzinárak meg az autózás egyéb költségei miatt, mégis, a városban az látható, hogy egy többen járunk kocsival, egyre nehezebb közlekedni és parkolni?
Hogy van ez???
Szerintem, ha elérjük az európai átlagárat 240 körül, akkor itt is megáll. Az persze más kérdés, hogy egy havi bérből hány litert tud megvenni egy magyar vagy pl. egy svájci...