Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Most vettünk egy 1997-es Renault Laguna-t B56-t. A kormány kereket lehet ennél állítani ? A kormány alatt van egy bot rész amit kijebb tudok húzni csak a kormánykerék nem mozdul meg.
Igen :) nekem van is egy 2000-es évjáratú 2000 cm3 16v rxe-m. sajnos az eleje megtörött így egyben vagy alkatrésznek eladó ! Megbízható kényelmes és szép járgányok, csak ajánlani tudom ! Tel: 06 70 537 99 47
Balázs! Kérdésem, hogy mi volt a problémád oka és mi volt a megoldás. Nálam is ugyan ez a hiba jelentkezik. Az enyém RXE jelzi is hogy nem működik az index.A korábbiakban is előfordult hasonló, akkor a gyujtást levéve,majd vissza megoldódott a probléma. Most nem. Köszönöm:János
sziasztok anyi lene a kérdésem hogy:van egy 96-os 2.0 16v lagunám most esetát egy gázositáson a gáz keverék is let álitva fris labdaszonda ilet- ve membránok de mégis hörög dadog és nem húz egy szóval erötlen a motor valakinek van valmi tipje hogy mi miat lehet
Helló. Egy olyan problámám lenne, hogy 97 es kombi lagunába nem müködik a index. Az elakadás jelző müködik ,villogtatja az összes égőt, viszont ha indexelek jobbra- vagy balra akkor nem mükszik egyik égő sem. Az index kapcsoló jó , kimértem.Az lenne a kérdésem , hogy egy relé vezérli mindketőt , vagy külön ármkörön vannak ???
Én most adom el a Lagunámat, de anyagi okok miatt. Mellesleg 55ezer km-t pakoltam bele másfél év alatt, és abszolút semmi hibája nem volt...Megvolt a vezérműszíjcsere, izzítógyertyacsere, futóműfelújítás. Amúgy 99-es kombi 1,9 dti, átlag 6 litert eszik, és egészen dinamikusan megy. Ha valakit érdekelne, itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=281560&command=ugras&screenwidth=1024
Én 160-ért vettem a 95-os Laguna V6-hoz gyönyörü ---- 16"-os alufelniket --- ), a Laguna II-es 10 küllös légnyomás-jeladós változatát, azután felgumiztattam 205/55/16-os Kléber spéci gumival +80ezer, kb. 2000km-t mentem.Most hogy eladtam az autót a nyakamon maradt a szett, mert a vevö sokallta a 140-et a komplett garnituráért. ---- Rákérdeztem hogy mire jó --- szóval ötlyukas (pl. 3.0-s) Laguna, Espace, Safrane, és Avantime-ra. Ha kell valakinek, akkor telefonáljon, megegyezünk, 06309405989 gyönyörü vele az autó, megnézheted www.swisscar.hu/laguna.htm -en, de az autó már másé :(
Sziasztok!
Két kérdésem lenne!
1. Tudtok -e ajánlani egy olyan Renault szervízt, ami megbízható, és nem nyúlják le az embert!
2. Hol lehetne szerezni Laguna (98-as) felhasználói könyvet? Esetleg magyarul?
Azt elfelejtettem mondani jól döntesz, ha Lagunát veszel!
Most Picassonk van, hát ez az autó sokkal jobban zörög, mint a LAguna pedig ez új autó! A Lagunánkba 140ezer km volt és rossz úton egy kis zörgést lehetett hallani, de ez nem kárpit volt igaz csapágyas is lett az a kerék lehet az volt a kezdetektől. Volt még első stabilizátor csere is mind a két oldalt, mert elkoptak azok is zörrögni kezdtek onnan lehetett tudni.
De mondjuk egy szinte Full extrás autóban ülni nem rossz :)
Mi 1994.10-s Lagunát vettünk 1999-ben és 2001-ben adtuk el. 102ezer km-rel vettük asszem egy 10 ezer után a hátsó dobot cserélni kellett, mert belül elengedtek a hegesztések és zörgött a belseje ez, ha jól emléxem 35ezer volt (nem gyári). Majd jött a 120ezres szerviz ezt egy Renault szervizbe sufniba el tudtuk intézni 30ezerért :) Asszem már ezelőtt volt olyan, hogy mikor elindultunk 3 hengerrel ment. Ez egy idő után egyre többször jelentkezett elvittük a szerelőhöz azt mondta kipucolta az injektorokat most talán jó lesz, de végül egy hosszabb utnál mikor jöttünk haza nem ment az egyik henger ekkor kihívtuk a sárga angyalt ő is úgy látta az injektor halt meg erre mentünk 1km-et és beindult a negyedik henger, a következő héten ki lett cserélve az injektor 18ezer Ft-ért gyárira. Majd mikor eladtuk 140ezer km-mel a jobb hátsó kerékcsapágyat kellett kicserélni, de ezt már a következő tulajra hárítottuk, ennél csak az a bibi, hogy a csapágy mindennel egybe van építve és egy egész akármit kell venni ami közel 50ezerFt. Különben az autó nagyon jó volt. Legkisebb fogyasztása klímával 6.4l volt R15 225/50-es gumikkal! Nagy átlagban 8-at evett, különben a 2.0 8V-ről van szó. Végsebessége 200km/h volt és 195km/h körül vettük a kanyart az M1-esen mikor kijöttünk a kanyarból mindenki takardotott az orrunk elől :) Az autó nagyon kényelmes bár, azért hosszú út alatt ebben is megfájdul az ember hátsója (500km után). Néztünk 16V-est is, de az közel se votl ilyen dinamikus nagyon kellett pörgetni, azt hallottuk a motor és váltó nincs jól összhangba meg a 2.0 16V-es eszi az olajat abba csak valami más szemcsefinomságú vagy m ia jó, mert különben megkajolja (nem akarlak róla lebeszélni, ha nem vették volna meg az orrunk elől a 2.0 16V-est akkor megvettük volna :).
Az autó szerintem nagyon jó, de a 2.0 8V komótos motor kell neki a 2.0 16V vagy a V6 3.0.
Annyit kell róla tudni a Lagunának nagyon esik az ára és szinte eladhatatlan ilyen autót csak az vesz aki tudja, hogy ilyet akar. Mi 1,5 hónap után tudtuk eladni (minden hétvégén jártunk a vásárba vele stb.).
Ha csak városba mész vele megkajolja a 10-12 litert is.
225-ös gumiról annyit túl széles rá, mert bever a dobba, ezt még az előző tulaj rakatta rá, de mondjuk mikor kint voltunk Ausztriában a 270 fokos autópályás kanyarban az Audi és a Merci a szélső sávban ment míg meg a belsőben 160km/h-val :)
A Lagunákkal elég kevés a gond, és a 8V-s motorral is elég jól lehetett velük menni (Én egy 94-es modellt vezettem közülük). Hátul azért egy 190 feletti emberke nem érzi túl jól magát. Érdemes megnézni, milyen a hátsó ablakemelő gombjának kiképzése (ha elektromos). Engem például a 99-es modellben halálra idegesített (amikor hátul ültem benne), mert mindig sikerült rátámaszkodnom.
Nekem is nagyon tetszik, bár van egy haverom, aki egy hasonló évjáratú lagúnába ugrott bele egy éve, és azóta szervízről szervízre hurcolta, egy kalap pénzt ráköltött. Nézesd meg rendesen, pedig nagyon jó kocsi!
Szerintem vegyél. Az élettársamnak most vettünk egyet (2 hónapja). 96-os, 2.0 még a 8 szelepes, kombi, 100 ezer van benne. Megnézettem a haverral aki autószerelő, bemérettem a lengéscsillapitókat, szóval mindent és kifogástalan. Egyedül a hátsó kipuffogó dob előtt kellett a csövet foltozni mert lyukas volt. Kényelmes, szép, igényes és jó vezetni. Szerintem a nyolc szelepes sem megy rosszul, auópályán a múltkor nagyon belemerültünk a beszélgetésbe aztán nézem a km órát, gyorsan szóltam is a csajnak, hogy lassitson mert már 180-nal mentünk.
De hat azert ez mas jellegu hasznalat, mint egy magancelu.
Ja es inkabb 16V-t vegyel, a 8V a 2literhez kepest gyengus.
Megvalami: hatul is nagyon kenyelmes. Azert ez nem altalanos.
Valalati kocsikent volt szerencsem hozza (2.0 RT). 1.5-2 ev alatt 300e Km-t ment vele a soforunk , soha semmi baja nem volt. Nagyon szerette, csere utan is maradt a Renault-nal. En is vezettem, nem volt rossz, a kenyelem meg tuti.
Sziasztok!
Vennék 3-4 éves Renault Lagunát (jó nagy családi autó kéne extrákkal), de nagyon ellentétes véleményeket hallottam róla! Akinek van tapasztalata ez ügyben, kérem írja meg a fórumba!
-gp.-