5 db bontott, zsugorcsövezett szürkekupakos SAGEM gyújtótrafó eladó olcsón! Akár tartaléknak is célszerű, ha véletlen hosszú úton lerobban a mostani...
nekunk van mindketto es a clio biztosabb, csendesebb es valahogy jobban huz...a punto viszont mintha kenyelmesebb lenne:-)...de muanyag benne minden a renaultnal jobb anyagokat hasznaltak:-) es a toresteszt pedig egyertelmuen a franciak autojat irja jobbnak....a lemez is kevesbe horpados a clion, mint a punton:-)
Én is most gondolkodom az autócserén. Két változat jöhet. Clio II vagy a Punto II. A Cliot most már lehet kapni 1.2 16V-s motorral (75 le), én a 3 ajtósat néztem, két oldali légzsák, motoros ablakok, szervókormány, igy 2.415.000 Ft. A vetélytárs a Punto II 1.2 16V ELX lenne, szintén 3 ajtósan, ugyanazokkal az extrákkal. Ez viszont 2.450.000 Ft, ez szerintem már túl sok egy Fiatért.
Nekem még Cliom nem volt de két 19-est is koptattam pozitív tapasztalatokkal.
Ellenben van egy garnitúra Renault Clio Williams gyári 15 collos Speedline alufelnim szép állapotban amit szeretnék eladni. Mivel gyári kialakitású gond nélkül felmegy bármelyik Renaultra.
A Clión nagyon szép de más tipusra is jó! (4*100-as)
Irányár: 60.000 forint. Megegyezünk!
Tel.: (06)30-248-52-59 vagy e-mail: szavas@natarch.hu
Ezek szerint rosszul tudtam, már régóta nincs autóm, amikor volt, az meg a szüleimé volt, ők intézték ezt is. Köszi a kiigazítást, ezzel is okosabb lettem.
az 1.2 és 1.4 motor nem egy kötelező biztosítási kategória,mivel az a 1.2 az pontosan 1149 köbcentiméter,és 1150 köbcentiméterig van a biztosítási kategória.--ez sem egy utolsó
szempont az üzemeltetési költségek miatt......
Természetesen a 16V változat árát írtam. Sajnos úgy néz ki, legalább is az osztálytársam azt mondta, egyenlőre nem is lesz 1.2 16V-s motor. Pedig szerintem nagyot arathatnának vele, mégis csak korszerűbb motorok.
ZotyO: Azt írod, kevesebb az adó: tudtommal az 1.2 és az 1.4 egy kategóriába esik. Mármint kötelező felelőség biztosítás szempontjából. Hacsak nem a nagyobb motor nehezebb, és pont átesik 1 t fölé az autó súlya. Egyébként én is az Elysee-re pályázok, csak a gondolattal kacérkodom, mi lenne ha... 1.4 16V. Csak mint írtam is, az meg csak gazdag felszereltséggel lesz, ezért ilyen drága.
A TECH'RUN pedig jó kis sportos járgány volt, könnyűfém felnik, 6 hangszóró, kormányról vezérelhető magnó, dupla légzsák.És mindezt olcsóbban. De hátha lesz még valami akció a nyáron, annál hamarabb úgysem hiszem, hogy sikerül venni.
Nekünk egy 1.2 van, szerintem ez is nagyon jol megy.
Nem tudom mire akarod használni, de most jüttünk Pestre(Győrböl) 160-as tempóban, minden erőlködés nélkül (hivatalosan ez a vége, de csak 5000-nél volt a fordulat, és 5500-ig lazán lehet engedni).
Ha nagyrészt városba akarod használni szerintem bőven elég az 1.2. Keveset eszik, kevesebb az adó.
Az 1.2 Elysee 2.290.000. és a vezetőoldali lágzsák és a computeren kívül minden tartalmaz.
(Nem tudom itthon lehet-e kapni az 1.2 16V (75LE) motorral)
Amit írtál ár az a sima ,vagy 16V változat?
Az új osztott lámpák nagyon vagányak, ha ne adj Isten kitörne az enyém, biztos ilyenre cseréltetném :))
Újra itt! Szóval megtudtam az 1.4-es Clio árát. 2590 EFt a TECH-RUN (?) változat, azaz csak volt mert elfogyott, limitált széria volt. Az RT változat pedig 2670 EFt. :(( Igaz ez minden földi jóval el van látva, computer, stb.
A Feliciát már ajánlották már mások is de egy kicsit húzódozok tőle. Valahogy nem bízom benne. Pedig igazából még rosszat nem hallottam még róla. Csak az embléma lenne más az orrán.:)
Az új Clio 1.4 16V-vel 2,5 milla körül lesz-van. Pontosabban ettől felfelé, viszont úgy tudom van benne utasoldali légzsák is alapból és még egy, s más. A kilóméteróra alaplapja (vagy körülötte?) alumínium színű. Majd a hét végére pontosabbat is lehet hogy tudok mondani, egy osztálytársam a fősuliban Renault szalonban dolgozik. Ha tudok többet jelentkezem.
A topicindítóban leírt típusok garanciáiról mit lehet tudni?
nekem 1 97'-es évj. 1.2-es cliom van,50 ezer km van a motorban,és eddig csak olaj csere
kellett.kényelmes,halk a kaszni,és szerintem a hely is elég benne.
a következő is clio lesz,tudja már valaki,hogy mennyibe fog kerülni a legolcsóbb 1.4 16V motoros clio?
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat. A sportos stílust azt hiszem egyenlőre kihagyom, 'csaladi' első autó lesz. Igazándiból a kényelem, és a helyek nagysága érdekelne. Májusban érkezik első gyermekünk, így a csomagtartó mérete sem mellékes. Azt tudom, hány literes, de hogy pakolható stb. A múltkor tesztelték az Autómániában az 1.4 16V-t, jókat mondtak róla, csak mikor beült hátra a tesztelő, akkor tűnt kicsinek magasságában, a lába egész jól elfért annak ellenére, hogy kihangsúlyozta saját magasságát. Ugyanez a hapsi tesztelte tegnap az új Corollát, Hát oda se nagyon fért be jobban, sőt az első ülést is ütközésig tolta és még egy kicsit ez is szűk volt neki. A Puntós topicot elolvastam, egészen elcsábultam, de a feleségemnek nem igazán tetszik, és szerintem a Cliohoz több extrát is adnak. Viszont az előítéleteimet szertefoszlattátok (rohadó kaszni, zörgő belső).
Ja, és zseton is csak módjával van.:)
A szuleimnek 1990-tol van Clioja, akkor az oveke volt az egyik legelso az orszagban ("batrak voltak, akik mertek"). Az auto azota a baratnome, hibatlanul mukodik, a szuleim pedig vettek egy 1.4RT Clio II-t oktoberben. En is vezetgettem, es csak jot tudok mondani rola. Nagyautos.
Egyebkent a kereskedo sraccal beszelgettem az Renault-krol, es megallas nelkul ezt a 90 loeros valtozatot dicserte, amit mar volt alkalma kiprobalni. Ja, a beszelgetes azutan volt, hogy mar megvettuk az autonkat, tehat nem *eladni* akarta nekunk az uj valtozatot. Allitolag lesz (van?) egy speci valtozata, haromajtos, konnyufem felniken, mindenfele kellemes optikai tuninggal, gyakorlatilag alaparon. Kerdezz ra, ha erdekel a sportos stilus.
En ugyan Renault parti vagyok,
de az uj Punto nagyon szep, es 1.2 motortol a 80Le nem keves, nagyon jol megy. HLX valtozatot (=Sporting+2 ajto probaltuk hetvegen, az elektromos szervo rasegito nem sokat pluszt jelent szerintem.
Nekem egy Clio II RL 1.2-öm van. A gyari vege 160, amit bir is, en ugy 150-nel szoktam vele autopalyan jarni (Bp-München- 700km). Varosban gyorsul ahogy kell, kategoriajahoz kepest kenyelmes is (nem szokott benne fajni a hatam egy 7-8 oras ut utan sem)
Autopalyan Bp utan berakom 5.-be, 150km/h - München elött meg leveszem a labam a gazrol:)
Most lesz 2 eves juniusban, eddig nagy bajaim nem voltak vele...
Corsa szerintem kifuto modell,nemsokara jön az uj, a Peugeot nekem nem tetszik belülröl, az uj Puntot azert megneznem (viszont minösegre a Clio a nyerö, ez majdnem biztos)
Ja es nagyon halk.... (kettös szigeteles az ajtoknal, stb...)
Hat ennyi,mindenesetre menj el probautra... a 16 szelepes motorrol sokat nem tudok, de a sima 1.2-es mar nagyon jol megy, ha ettöl jobb akkor mar az Audi TT-ket is lenyomod az utrol:)
A címben szereplő autó vásárlásán gondolkodom. Érvek, ellenérvek erdekelnének. A többi vetélytárs ebben a kategoriában és árban (2 290 000 Ft) összehasonlítása is érdekelne. Punto, Peugeot 106,206, Corsa, Saxo, stb.
És még valami: megéri a majd 300 EFt-ot a 16 szelepes motor? (igaz a felszereltség is jobb)