Úgy néz ki porlasztócsúcsokat kell cserélni. Az Unixnál Delphi 5643325 cikk számú van 12800 Ft/db. Viszont Kovács Autóalkatrész kft-nél csak 5436 Ft/db +1000a posta, de itt a cikkszám után még vannak betük is 5643325 DD/SZ. Vagy a Kauffernél 8433 FT/db +posta, 5643325-DEL. Ezek a jelölések jelentenek valamit?
Ezt kipróbálom, de eltart majd egy darabig, mert a céges autómat használlom szinte mindig. A sajátomat általában hetente egyszer megkergetem, nehogy tönkremenjen az állásba.
Hpq! Ez a 6 literes fogyasztás csökkenthető még legalább 20%-kal! Csak be kell szerelni a megfelelő berendezést,ami jelenleg nem is drága! Emellett a motort is kíméli,mivelk tisztább az égés! :)
ha meg már kiszedtem, akkor sajnos beindul a "na még ezt is cseréljük ki hamár szétkaptuk" folyamat, de ezt megcsinálja az ember egy nem étolajossal is.
2007 ben vettem ismeretlen állapotban és futásteljesítménnyel. Egyébként semmi baja nem volt, csak nem tetszett, hogy minden eresztékéből kifelé dőlt a motorolaj. Indult hidegben is.
Az adagolósnál derült ki. hogy lóg az adagoló tengelye, kiverte a csapágyat az öntvényből. Mivel az motorolajzású, nem hiszem, hogy sok köze lenne hozzá az étolajnak.
Viszont ez idő alatt 3 szor törött el a 6os nyomócső és csak az étolajnak köszönhetem, hogy nem égett porrá miatta a kocsi.
Átlagban napi 100 km-t raktam bele, az kb 120-130e km
Sziasztok!!! Léghyszíves aki tudja KENDERES TAMÁS elérhetőségét az írjon már nekem egy emailt!!! Fonots lenne nagyon+sürgős is!!!
Előre is köszönöm a segítségeteket!!
Azt mondják az okosok, akik próbálták, hogy tavasztól őszig hagyományos adagolós dízellel semmi gond. Használtat szűrd meg alaposan, legyen vízmentes is. Ősszel egy-két tisztítóadalékos tankolás, aztán tavaszig gázolaj. Ja, és a szűrőt érdemesebb hamarabb (kb. fele km.) cserélni.
Háj, nekem egy '86-os Citroen bx-em van, 1.7 -es szívódízel mocival. Kb. mínusz 15 fokig semmi gond nincs, pedig udvaron áll, és végigfújja az északi szél. Egy hét volt a télen, amikor le kellett takarnom éjszakára egy sátorfóliával, így minden reggel probléma nélkül tudtam indítani, pedig mínusz 22 fok körül volt reggelente.
Fogyasztás: nyáron 5.5, télen 5.8 körül, padlógázzal, elővárosi bejáróautóként.
Szvsz. kategóriájában nincs jobb nála. Az általad írt árkategóriában nagyon frankó állapotú Xantiát is ki tudsz fogni. Ha félsz a hidrótól (pedig csak egy tisztességes szerelő, meg évi eg-két átnézetés kell, utána csak pozitív tulajdonságai vannak), akkor inkább vegyél Pug-ot. Javaslom, nézz be a PSA-topicba és kérdezz bátran.
kb. 0,8-1,5 mill között gondolkodhatok. Télen is jól kell, hogy induljon! De sajna nincs garázsom! Volt régen 1 Fiat Trutymom sajna az 0 fok alatt nem volt hajlandó indulni. Ezen kívül 1 rossz szavam nem lehet rá. A Fordot is rossz téli indulónak szokták mondani. PSA tényleg a legjobb?
Haaat, nem tudom. Egyebkent szarok ra. Eddig meg nem szoltak erte. Ha jol tudom, Finnorszagiaban kemenyen buntetik. Egyenlore nem izgulok, nem terveztem arra menni... ;-)
Ezt attol fugg, hogy mennyi ido alatt teszi meg a 3km-t. Hasznalni semmikeppen nem hasznal. Ha az ujrainditas hidegen tortenik, az rossz. Ha porgetik is, akkor halal. Common rail dieselt kifejezetten nem tanacsos hidegen porgetni.
Jaja! :-)) Jo kis olajkajhakkal jarkalni. Nekem egyszer volt benzines autom, azota se vagyok ra. Valahogy a porgo motor, nagyobb teljesitmeny nem hozott tuzbe. En mar kinottem ebbol. Persze azert a 3000 kobcentinek is megvan a maga varazsa. Plane dieselben. ;-))))