Ebben a szervizben ne menjetek. Bizalommal oda mentünk, lecserélteytek egy jó müködö turbót egy elektronikai hiba jelzés miatt és többek között kifizetettek velünk 320.000 Ft. Az a hiba amivel vittük az autót Depolluiton ststem faulty újból elöjött, a turbó meghibásodott , az autó rángat és oda vittük nézzék át. Kifizetettek 11.600 Ft és azt mondták hogy az autó jó és konkrétan leráztak minket. Elkezdtük az intézkedést a szerviz ellen, szakértö kezében került az ügy, majd irok hogyan haladunk. De ide az M5 szervizben nem javaslom hogy hozzátok az autótokat.Lesz itt balhe nem is gondoljak milyen bizonzyitek van a kezunben. Egzyelore a szerviz fele fordoltunk hivatalos vallaszt varunk majd kezdodhet a tanc. Soha de soha ne menjetek az M5 Citroen szervizbe, olyan banas modban reszesultunk azutan hogy ott hagytunk annyi penzt hogy magasbol letoltak minket. De ennyi volt a keringo elindult van szakerto kulsos vizsgalat amire a szerviz nem is gyanakszik. Olyan szepen fogjak vissza adni a penzt amit konkretan elvettek tollunk mert becsaptak hogy meg elnezest is kernek a vegen, Botrany az egessz !!!!
Jaj pontatlan voltam. Kellett még a szakszerű kivitelezéshez két ütközőgumi, ami a sarki autósboltban 80 Ft./db ;-) (A mintát persze meg kellett mutatni.)
Az érdekes az egészben az, hogy 1 hónappal ezelőtt volt futóműállításon a bringa, és a szerelők nem vették észre, hogy a szilent már porrá vált. Csak nekem tüntek fel a hátulról jövő zajok. Amikor benéztem a kerékdobhoz, miközbben kicsit megrángattam a fenekét, láttam ám, hogy a teleszkóp lötyög a toronyhoz képest.
Mi ebből a tanulság? Semmi, de azért néha nézzünk alá a kocsinak mi is, ne bízzunk vakon a szerelőkben!
Utolsó szervízelés 6 ezer Ft.-ba került. Hátsó futóműben a toronyhoz rögzített szilent-block ramaty állapotban volt. Párban cseréltem, és saját kezüleg. Az utcán végeztem a műveletet, mert tegnap olyan jó autószerelős idő volt!
Lekopogom, az én autóm sem látta már két hónapja a szervízt. Akkor is csak tél előtti beállítgatásra vittem el. Szelephézag-állítás, szelepfedéltömítés csere, gázolajszűrő csere, tél előtti átvizsgálás (asszem még volt valami apróság) kóstált összesen 15k-t.
Gondolom a keszlet a szilenteket stb. tartalmazza. Magat a villat csak akkor cserelik, ha deformalodott.
Ha ez egy Mini, akkor markaszerviz: Wallis Motors (BMW)
nincs márkaszervíz, de valami hasonlónál voltam elsőre
felhívtam egy céget, annyiért van javító készlet amennyiért mondta a szerelő, tehát itt tuti nem akart átverni. A szilent dologra azért még rákérdezek.....