Az enyém sajna nem targás, ami ilyen remek időben bizony hiány. A 2000 GTI természetesen elsőkerekes, de a 200, 240 SX tudtommal kizárólag hátsó.
Az NX-el eddig tökéletesen elégedett vagyok, fogyasztása a vártnál sokkal jobb és rettenetesen megy. Nagyon hamar fennt van 200-on, bár mivel nem járok autópályán, így erre ritkán kerül sor. Mivel viszonylag könnyű, így a gyorsulása nagyon jó, de ezt el is lehet várni egy egytonnás 150 lóerős autótól.
Kezdetben zavaró volt, hogy nagyon mélyen vannak az ülések és nem látom a kocsi elejét, viszont hamar hozzá lehet szokni és mostmár kimondottan élvezem.
A fogyi egyébként városban (Bp.) 10-13, kint pedig 6,5-8 sebességtől függően. Bár nyilván ki lehet hozni mégjobbat, ha az ember átvált normál légszűrőre. Én nem fogok! :-)))
Most hogy olvasom a topicot engem is megfogot a kicsike főleg a 2000 targás:) ez az autó első kerékmeghajtásos, mi?:( és még azt is hogy az sx 200ill.240 első vagy hátsó illetve a zx300as milyen emghajtású szinétn hátsó vagy első...
előre is kösz mindenkinek addig is jó kocsikázást targával, egyenlőre nekem még nem adatott meg...
Megvan a kicsike. Nagyon bejön eddig és túl van egy alapos vizsgálaton is szerelő barátom jóvoltából. Érdekelne, hogy hivatalosan mekkora a tankja? Nekem nagyon kicsinek tűnik.
Az első tapasztalatok alapján borzalmasan megy. Abszolút nincs széthajtva (női tulaja volt) és a 2000-es motor a sportlégszűrővel majd elröpíti a kis kasztnit. Étvágya ennek következtében van, de városon kívül szerintem nem lesz vészes és én majdnem csak arra szeretném használni. A 7-es országúti fogyi milyen átlagsebességnél jött ki neked? Mennyi keréknyomás az optimális? Hallottam már mindenfélét 2-2.5-ig, de jó volna valaki aki gyakorlati tapasztalatokkal bír.
Meseljek? Serulesekre nagyon figyelni, legtobb ui. ocsmany modon van osszeganyolva. A legfiatalabb is kb tiz eves, es sajnos elegge hajlamos rohadasra. Kerekivek, A oszlop ablak alatti resze, sarvedo mogotti femreszek.
Futomuve eleg erzekeny, szilentek egy resze nem cserelheto, ha az also lengokaron levo kuka, az huzos penz.
A kaszni javitasa az elso orrelem, az ajtok es a csomagtarto illeszkedesenel nagyon konnyen ellenorizheto, mindenutt pontosan illeszkedonek kell(ene) lennie.
A tetogumikat szinte biztos h cserelni kell, kulonben beazasra hajlamos.
A 2000es sokkal jobban megy, es sokkal extrasabb mint az 1600as (kifejezetten gyenge).
Motorja strapabiro, lancos (legalabbis a 2000es), kulturalt jarasu, fogyasztasa varosban (Bp.) 10-13 (tel, dugok, rovid utak), varoson kivul ~7.
A targatetohoz gyarilag jart (mu)bor hordtaska!
Kerdezzetek! ;)
Nem akarja valaki aktualizálni a topikot? Nissan 100NX-et keresek. (és pont Suzuki helyett :-) )
Igazán az érdekel, hogy mit tudtok róla? Mire figyeljek?
Sziasztok. Én is szeretnék egy autót eladni, ezért beleírnám a paramétereit:
Nissan 240SX (2340ccm)
1995-ös gyártmány (ez már a bukólámpás utáni normál lámpás verzió) Megkímélt állapotban van, az apámé, aki nem hajtotta (abból ár kiöregedett 20 éve). Overdrive -os automata, immoval, nagyon jó menetteljesítménnyel, és kategóriáában meglepően alacsony fogyasztással (9-10 városban). 63.000 mérföldnél tart. Mélybordó.
Ha valakit érdekel írhatna ide: florand@ax.hu
Beraknék egy képet, nem mondaná el valaki, hogy kell?
Igy jartam. Megyek a kalapboltba. :))))) Tenyleg sajnalom eladni, de jobban sajnalom hasznalni Pesten. Inkabb a garazsban all egesz heten. En meg BKVzok. De kb. ugyanannyi ido alatt erek be a mhelyre (belvaros) autoval mint BKVval.
fenét ideálisabb.. szerintem nem bántják.. nem német autó.. ne hagyj benne látványosan semmit és akkor nem törik fel.. nem túl sűrű autó a Nissan.. azokat nem bántják (én is ebben bízok) :)
:)))) En is sajnalok megvalni tole, de most koltoztem Pestre, szamomra itt idealisabb a Suzu, a Nissant feltem, ellopjak, feltorik, stb. No es a Suzukit orokoltem, nagyapam autoja volt.....
Szul.ideje: 1991. Bo"rszine: feher. Le tudja venni a sapkajat nyaron (targa). Jo, gazdag felszereltsegu csaladbol szarmazik. Szeret szaladgalni, de eleg jo karban van. Ejszaka garazsban alszik. Vagyik mar egy uj, szereto gazdira, esetleg gazdilanyra. /Az eddigi is szereto, csak mar megcsalta egy ronda kis piros $uzukival :))))))/ Erdeklodni a gazdinal emailben lehet.