Mág laikus vagyok a témában, de már régóta foglalkoztat a paintball tárak működése.
Az ugye teljesen világos, hogy maga a tár egy tartály tele golyóvól, az alján pedig egy megközelítőleg olyan belső átmérőjű cső, mint maga a lövedék. Arra lennék kíváncsi hogy hogyan oldották meg a gyártók, hogy a golyók egyesével soroljanak be a csőbe megakadás nélkül (értem ezalatt azt, hogy két három golyó képes lehet olyan formációt felvenni a tár kivezető csövének belső nyílásánál, hogy egyikük sem jut a csőbe, viszont nem is engednek más golyót sem a csőbe jutni, ezzel elzárva a nyílást), vagyis hogy folyamatos legyen a lőszerellátás.
Sajnos még szétszedve egyet sem láttam, illetve nem találta rajzot sem a működést illetőleg, ezért fordulok most hozzátok segítségért.
Hogyha nagyvonalakban elmegyaráznátok a dolgot. esetleg ha valaki tudna nekem küldeni egy képet vagy csak egy egyszerű rajzot a dologról, azért nagyon hálás lennék! Előre is köszönöm a segítséget!
Én Debrecenből írok, itt is elterjedt már régóta a paint ball.
Jelenleg csapatot építek, eddig 3-an vagyunk, és bérelt pályán játszottunk, bérelt markerekkel. Kis csapatunknak igen jól megy ez a sport, van némi múltunk hozzá, a munkánkhoz is elég közel áll a dolog.
Jelenleg épp ott tartunk, hogy embereket keresünk, akik komolyabban veszik ezt a játékot, és rászánják magukat, hogy saját markerrel, és egyébb felszereléssel rendelkezzenek. Alap szinten gondoljuk elkezdeni, a játék öröme miatt, de szerintem hamar komoly erős csapatot tudnánk összehozni, és versenyekre járni.
Tehát várom a jelentkezéseket, lehetőleg debreceni, vagy környékbeli jelentkezzen, ez szerintem így logikus.
2001. május 19-én Tökölön kerül megrendezésre, az országban másodszor, (a tavalyi sikerén felbuzdulva) egy PAINTBALL ORIÁSCSATA, amely idén, az INVÁZIO 2001. elnevezést kapta.