A beruházás mértéke valóban elképesztő, de a lényeg az, hogy nem csak a régió szempontjából fontos ez a repülőtér.
A mellette szóló érvek:
1, Jugoszláv-román-magyar hármashatárhoz közel van
2, 15000 hektárra van szükség, ami egy már meglévő repülőtér esetében gondokba ütközhet. A debreceni repülőteret nem ismerem, de a szegedi pont ezért esett ki a befektetők érdeklődéséből, mivel Szeged már szinte körülfogta a repteret.
3, Erre fog haladni az M5-ös, vasút, Tisza stb.
4, Ha Jugóban normalizálódik a helyzet, bizony szükség lesz egy ilyen bázisra
5, Tiszták a telekviszonyok (a földterület az önkormányzaté).
A beruházás szükségességén egyébként értelmetlen vitatkozni, hiszen ki vonja kétségbe pl. azt, hogy miért jön ide az AUDI, szükség van-e rá stb.
Az persze természetes, hogy a többi település irigykedik. Az viszont felháborító, hogy egy polgármester a saját városát akadályozza meg a fejlődésben!
A befektetéshez a kormány támogatására lenne szükség, de ez nem anyagiakban nyilvánulna meg, hanem engedélyekben, írásos és szóbeli támogatásban!
Kissé furcsa elgondolás!
A keleti régióban ott van a Debreceni Repülőtér két betonkifutópályával, éjszakai leszállásra alkalmasan, készen.
Félig kihasználatlanul.
Tulajdonosra, befektetőre várva.
Mi ebben a logika?
Rapcsák nem tartozik a kedvenceim közé...de ami igaz az igaz.Biztos hogy a térségnek pont egy ilyen beruházásra van szüksége.Semmi:) másban nem szenved hiányt?
A hir: 1 miliard dollaros beruhazassal teherforgalmi repuloter epulne Hodmezovasarhelyen!!! (forras: Vilaggazdasag)
A kormany elutasitotta az engedelyezesi kerelmet!
Dr Rapcsak Andras, hodmezovasarhelyi polgarmester, orszaggyulesi kepviselo a teruletfejlesztesi bizottsag tagja, es ellenzi a tisztan magantokebol megvalositando beruhazast.
No comment! Vagy megis?