Asszem az eladós videóban mondja, hogy egyelőre ő fogja tárolni. Helyileg nem nála van, ott van Hufi videójának a végén a garázs, amiben valami motorokat is tárolnak. Viszont elhangzik, hogy "Zsolt majd megjáratja", azaz ő lesz a téma felelőse.
Most olvastam. Ez elképesztő! És az emberek nem ismerik a valóságot és hisznek neki! Még a Hufi is. Ha Hufinak aki sok milliót keres havonta dollárban drága volt akkor ez a kotlák mennyi volt?
Vagy lehet hogy tényleg bukóval adta el? Már engem is beszippantott a vonzereje és lehet én beszélek hűlyeséget? Világosíts fel!
"Bountyflyer Kapitány (Huffnagel Steve) lenni gyors, Zsóti a 4/b-ből lenni lassú - no meg volt közben egy fotóssuli-vizsga, 40 éves megemlékezés Önök kérték-műsor és ezer egyéb dolog is, de a mentegetőzés mindig szánalmas -, talán jobb, ha tőle tudjátok meg, hogy elvitte a Kádat tőlem. Sokat tököltem rajta, hogy eladjam-e neki, mert hiába folyt patakszám a vérem, hogy autót faragjak belőle a rémes kiinduló műszaki állapotból, 15 ezer kilométer és pár külföldi út alatt kijöttek rajta megint vibrációk, egy féltengely-folyás, egyebek. Én meg tudtam, hogy Hufi főleg az USA-ban él, tehát sok ideje nem lesz szerelni, vakartam a fejem, hogy vajon megéri-e, sőt, le akartam beszélni róla. De tény, a veterán autó olyan, mint az öreg ház, sosincs kész, még ha jó is. Aztán körbenéztem a piacon, kitaláltam egy árat, ami az összes, még árnyékot vető hasonló példány alatt maradt (de szerintem Hufinak még így is fájdalmasan sok lehetett), a saját bukásomat nem számolom, mert iszonyú sok élményt hozott a Fiat nekünk két év alatt, megérte, akármi is áll a cetli végén. Egyvalami biztos: utólag nagyon örülök, hogy nála van az autó, mert ha egy öreg veerdának valami garantálja a boldog továbbélést, az az, ha a Huffnagel kezei közé kerül. Sok örömet, isteni fejtöréseket, a legboldogabb szívásokat és hosszú utakat kívánok vele neked, barátom! Itthon leszel, ütközünk! Csik"
beletelt pár hétbe, de megvan a narratíva :)
- korábban már jó volt, amikor azt írta róla, beccsszó, de most megint épp szar, bár ő mindent megtett (meg a haverjai, nyilván)
- próbálta lebeszélni róla Hufit, igazi jóarcként, de az ragaszkodott a vételhez (és hát a könyvek sem fogynak most úgy, nincs is új őszi kiadás, szóval kell a lóvé. meg hát ez volt a terv, ugye... mit nem akart eladni rajta vajon? vagy csak ismerősnek és a nyilvánosságnak nem, Random Józsinak lelkifurka nélkül elpasszolta volna, hiszen onnét nem ömlik vissza rá semmi?
- nagyon olcsón is adta, ha már muszáj volt eladni, piaci ár alatt, versenyképes fizetés, cafeteria...
- még ő bukik rajta igazából, de nem számolja, csak érzésből megyünk
- végül azért nincs harag és sok sikert!
hát öregem :DDDD még ebből is sikerült építeni a legendáriumot, de még hogy!
Én elfogadom, elhiszem, hogy egy veterán soha nem lesz tökéletes, mert a költség tart a végtelenbe.
Azt viszont nehezen fogadom el, hogy a családom életét kockáztatom! Legyen Mekk mesternek öreg autoja hobbiból, de, ha nyaralni megy ezer kilokat, akkor legyen már körülötte egy épkézláb vas, és ne a szarrá hekkelt szobor, vagy toyota.
Hufi most lelkes, pénze van, ámerikában Csikóst nem ismerik, majd rá jön! Csík max csak itt értéknövelő tényező, de nem egy James Dean :-), ha érted. Csak egy kopasz celeb, az is szűk körben.
Hufi a Yt video alatt pozitiv és lelkes. Elmondása szerint Csík megpróbálta "lebeszélni" a kocsiról. Kíváncsi vagyok fél év múlva is ilyen lelkes lesz. A nagy veterános vonzerő itt is hatott. Senki mástól nem vette volna meg.
Nem először, a Csikós elvitte nyaralni a családját, vagy egy részét egy életveszélyes túrára, ami talán nem halálos, de tömény szívás, szembe csepegő fék folyadékkal, olvadt aszfalton fetrengve, de, lehet, hogy ott mindenki mazochista, bár ismervén a családi életét :-), a nagyobbik fia inkább haza ment a római vakációról, hogy a csajával találkozzon :-) mert nem akart szívni tovább egy igénytelen szarban pusztán azért, mert apa csak egy van!
Huff = nem értem miért vett Mekk mestertől egy dobozt, az ő dolga, biztos szereti a szívást, sok pénzért
Huff azért finoman ekézi Csikós munkásságát, Csikós kereshet újabb balekot, aki azzal a felkiáltással javítja, tárolja a hulladékait, hogy Csikós írt róla két szót.
Néhány hét ezek után, és Huff is szaros seggű lesz!
Huff tudja magáról, hogy Mekk mester, de hajlandó fizetni, meg tud is a szakiknak!
de igen, Csikósnál ez az összeállt, most már jó állapot... izgalmas lesz követni az autó utóéletét most, hogy az új tulajdonosa talán igyekszik majd a valóságot leírni róla, nem pedig a narratív történetet, ahogy azt a mesélő Csikós csinálja.
A kardánremegés alattomos dolog, nem tudom, ez volt az az autó, amin Cs. már cserélt egy utángyártott keményet egy puhábbra, akkor azt írta, megszűnt, ezek szerint nem.
BMW-n én is végigmentem már egy ilyenen. Kardánfüggesztő csere, ráz, elöl gumihardy csere, ráz, keresztek gyönyörűen mozognak, nem rág, nem lóg, újrazsírozva, ráz, hátsó löbró cserélve egy vagyonért BMW eredetire, ráz, súly a gyári helyén hegesztve stabilan, nem hiányzik, váltó és difi csapágy nem lóg. Centrírozni nem tudja senki, mert nem tudják a két végét befogni. Miután egy rakás bontott kardántengely ára belement a remegő kardántengelybe, végül egy másik, bontott kardántengely ment fel, és azonnal elmúlt a rázás. Baromira nem értem azóta sem. Hibátlan kardánnal vettem az autót, utána 10 évig nem rázott, utána megjelent és egyre erősödött a rázás, szóval az sincs, hogy ütést kapott volna, vagy bármi gyanús.
Azóta én is félek a kardántengelyektől, a régi (mint mindene új alkatrész donor) a pincében lakik, de azóta se kellett.
wtf..!?!? Itt egyszerűen nem az autó a "szar" valamennyire, az egy dolog, hanem Csikós hitelességének van vége, mint a botnak, hogy ezt a Kapitány így belemondja a kamerába ,magyarul...pfff
Én is. Csík annyi ingyen és szívességi szakmunkát kapott ehhez a kocsihoz aminél itthon nincs több. Mindenki aki ért hozzá segített neki. És tessék. Rakás szar. Hufi szart se tud vele csinálni már se itthon se az USAban. Az ok hogy HuFi anyagilag már ligában játszik de akkor is. Nem értem.
én arra leszek kíváncsi, neki sikerül-e alkatrészt vadásznia hozzá ha már az európában élő, év autója szakértő autós zsűritagnak annyira nem jött az össze...
Amúgy én is rollerrel mászkálok, annak 25 a vége (bőven sok), de elég instabil ahhoz is, hogy annyira nem lehet elengedni a kormányt, hogy pl. az elcsöppenő orromat megtöröljem, nemhogy még kereszteződésben karral jelezzek, mert azalatt a pár másodperc alatt is simán összejöhet egy nagy zakó, és be a mögöttem jövő autó alá.