a zergek miert full lathatatlanok? najo ez mint kiderult bug mondjuk (:
a masik hogy valami kicsit nincs kiegyensulyozva. a terran jo hogy erosodott de ennyire? 24 viszonylag olcso ghostot a haverok semmivel se tudtak megallitani, nem is a brutalis sebzese (hamar felfejleszti az ember ugye) hanem a durva lotavja miatt. arrol nem is beszelve hogy a bunkerbe ha betettem 8at haaat... (: azt a lotavot nagyon vissza kene venni, a zerg sunkent szetlottem messzirol. azzal egyutt hogy tuzon vizen atmegy ugye hihetetlen eros egyseg lett...
a speller unitokra (templar defiler) szerintem felesleges attackot rakni, igy nem lehet veluk belopzni, vagy csak nagyon nehezen. en a helyedben az arbiter-rol is levennem (:
az epuletek attakja nem mukodott. ez meg ijen prebetaverzio? (: mart en szeretnek factoryval tamadni ugye (: 200M 100Gert kiraly unit (:
a protossok szegenyk most igencsak gyengusok.
ja igen. a zergeknel tiszta felesleges a guardian most hogy a devourer foldre is kop. valamint eleg logikatlan hogy az acid sporak nem ragadnak meg foldi egysegeken (:
a kommandosunitok nekem tetszenek, masok elegge anyazzak oket (: hiaba ki mit szeret koztes mewgoldaskent nem lehetne megoldani hogy mondjuk 50-100 energiaert menjen at a hegyen vizen? igy igen huzosak (:
Az AI dolog már letisztult, a custom scriptek felhúznak egy barakkot, aztán már csak bányásznak, ezzel nem tudok mit tenni. Ha egy olytan loadert indítok, amiben semmi módosítás nincs az eredeti StarCrafthoz képest, az is ezt csinálja. A campaign scriptek viszont jók, keményen megizzasztottak minket a próbajátékok során, és nyertek is ha több gép volt mint ember.
A Terran-Zerg pajzs visszatöltéséhez tényleg további módosítás kell, ami a StarGraft-al valósítható meg.
Saját AI script még nincs a Loaderben.
Úszni már tudnak (pl. a defiler), ha van víz a pályán. Igaz a space pályákon is, ami furcsán néz ki. Ha ezt tudom előre, akkor nem pont a New Gettysburg-ot választom.
Norby ezekkel a módosításokkal nagyon jól el lehet szórakázni, igaz én még csak gép ellen próbálgattam, de szerintem azért béna az AI, amit írtál nekem egyszer, mert a módosításokat az AI nem ismeri, tehát mivel majdnem teljesen módosítottad a gamet, az AI mondjuk a zerg pajzsot nem tölti újra, ha netalántán van visszatöltő is. Ha te írtál AI-t akkor lehet, hogy nem jól van elhelyezve aloaderben, mert az elérési út is fontos, de ez persze tudod te is:)). Nah egyébként a Graftal most kísérletezzél, mert nem adunk majd egyszerű feladatokat.
Ja, de ez a "zergek magukkal viszik a creepet" nagyon cool ötlet:)
Azért kíváncsi leszek majd a NorbyCraft 5.0-ra ott már úszni is tudnak majd az egységek?
Ha valaki leszedte az 1.5-öst, az szedje le újra, mert volt benne egy zavaró hiba:
a lárva nem lehet láthatatlan, mert akkor minden Zerg egység az lesz, mivel abból kelnek ki, ezt öröklik, sőt még az épületek is a láthatatlan drone-tól.
Csak ezért nem akartam új verziót kiadni, inkább szólok.
Köszi az ötletet, a Battle.net fórumban tényleg nagy a forgalom, de oda egyenlőre nem akarok kilépni, mert valószínűleg nem győzném idővel a válaszadást. Meg a magyart egy kicsit könnyeben töröm. ;)
Amúgy a pályák briefing-jét angolul csináltam, az ad némi ízelítőt, de a teljes doksi lefordításához se időm, se kedvem nincs. Esetleg van rá bátor jelentkező?
Szerintem linkeld be a blizzard battle.net broodwar strategy forumba az 1.4 loadered. Mostanában az 1.08-as leendő patch miatt elég nagy a vita, hogy mit kellene változtatni a starcrafton. Ha közzéteszed ott, akkor várhatóan nagy tesztelőbázishoz jutsz.
Ehhez persze angolul kellene vmi ismertetőt odarittyenteni.
Fent van a legújabb verzió. Most egy ideig nem fogok ráérni, de amúgyis elég sok újdonság van már, inkább játszani kéne vele.
Végre sikerüt szereznem jó StarGraft-ot, vagyis a következő lépcső ez lesz, annál is inkább, mivel beszállok a HunCraft fejlesztésébe is, ahol leginkább ezzel fogok dolgozni.
Én nagy Sc rajongó vagyok, de amíg ilyen gyakran száll el a gép tőle + a registryben kell turkalni utana, nem merem kiprobalni. Semmi kedvem budos Windows instalalgatashoz! Ha viszont fagyásmentes lesz, nagyon fog erdekelni a dolog. Sok szerencsét Norby!
Emberek, szóljatok bele nyugodtan a NorbyCraftba, ezt nem csak magamnak találtam ki. Pont attól lenne egyre jobb, ha mindenki elmondaná a saját kívánságait.
Kijavítottam az N pályákban a Zerg egységek adatait, és a P pályák is változtak egy kicsit.
Dynnel játszottunk a Loaderrel, és egyikünknél sem volt semmi gond, pedig rendesen túlhajtott gép mindkettő. Az N betűs pályákat mindenesetre nyugodtan használhatod. Örülök, hogy tetszik.
Ma is kipróbáltam a loadert, és megint elszállt a gépem. Nagyon elszállt. Registry repair meg minden kellett. Egyelőre még nem biztos, hogy kisérletezem. Volt valaki másnak is ilyen tapasztalata?
Amúgy továbbra is nagyon kúl a kiegészitésed Norbi. A pálya is tök jó.
Az N betűre végződőek Loader nélkül is játszhatóak, mégis elég sok mindent tartalmaznak a NorbyCraft újításaiból.
Az L betűsekhez a Loaderemmel kell indítani a StarCraftot.
A C betűsekben van Computer player is.
A P betűsben kezdetben minden fajnak van egy probe-ja is, hogy tudjon forge-t építeni, és abban a pajzsot upgradelni. Bármi mást is építhet, direkt nem tiltottam le, így team melee szerű lesz a játék.
A H betűsek pedig a legújabb (mai) alkotásaim, ezekben vannak hősök is kezdetben, velük még izgalmasabb a játék.
Mivel a NorbyCraftnak csináltam már egy fórumot a supergamez-en, ez lehet egy tágabb vitafórum mindenféle StarCraftos dologról, persze a NorbyCraft-ról is. A másik pedig inkább csak a NorbyCraft híreit fogja tartalmazni.
Indításnak kíváncsi lennék, ki milyen kiegyensúlyozatlanságokat érez az eredeti StarCraftban és az én változatomban.
Jo ideje dolgozom egy uj szabalyrendszeren a Starcrafthoz, amivel (remelem)
izgalmasabb lesz a multiplayer game. Jelenleg az 1.3-as verzional tart.
A http://vlug.vein.hu/~norby/nc/ cimen van a leiras, a Loader
(ami a komolyabb valtozasokhoz kell), es par tesztmap.
Ha erdekel, probald ki, es irj, hogy szerinted hogyan lehetne meg jobba tenni.