Nem no volt, hanem egy kb 50-es ficko.
Az arakat meg nem tudom, de ugy 500-ra saccolom a kart.
Csak a huto 150folott van,a motorhazteto bontottan 50valamennyi legalabbis fel eve ezt mondtak a bontoban.
Ja, igy mar emlekszem :)
Kifogott rajtam az uj nick.
Sajnos elegge ramaty lett. :(
Homoru lett az eleje ha ez mond valamit.
Nem adtak meg az elsobbseget a tabla ellenere,es kijottek elem 2 meterrol...50-el csatt.
Motorhazteto,komplett eleje,lampak,lampa-motorok,huto,olajhuto,kormanyszervo,kormanyosszekotok,bal elso sarvedo plusz meg egyebek.
A futomuvem remelem nem serult, holnap vagy holnaputan kiderul...
Szuperek a kepek, viszont csak a funny car-t
tudom elhinni, a feher Mustang, a piros Chevy es a
zoldeskek Camaro(?) szerintem nem megy ~8.5-et negyed merfoldon.
Hogy mit jelent azt nem tudom, csak azt, hogy mit csinál.
A Chrysler alkatrész és tartozék beszállitó cége (parts&accessories).
A név SZVSZ betűszó Pl.: MOtorPARts.
Vagy valami ilyesmi.
Boróka12! F@sza kis cuccot gyűrtél be a topicba, rendesen jol néz ki a gép. Az már tényleg durva, hogy a driver lóf@szt sem lát. Valószínűleg nem a városi forgalomban használja a tulaj.
A Tuning & Stereo 2. számának címlapsztorija is egy Camaro tuning. Egy 1978-as Camaro-t vettek kezelésbe. A NOS palack és az üzemanyagtartály a csomagtartóban kapott helyet. Szuper kis American racing krómozott felnik, 980 LE-s főtengelyen mért teljesítmény. Fogyasztása elég jó: alapból 40 lityi fölött.
Az autók teljesítményét valójában hogy határozzák meg?
Ez tök gagyi, nem is látja a gyalogost a zebrán, ráadásul ilyen színt legutoljára Trabanton kevertek ki mifelénk... Látszik is, hogy eltérô árnyalatú a sárvédô meg az ajtó.
Bezzeg a haver ÜberAlles 300Q ti GTs 1.6 dízelje! az utóbbi két évben már 9 ezret ment vele gond nélkül, és százon csak két perecet eszik, fél pohár aludttejjel. Minden egyéb egy nagy kalap k@ka...
Azé' megnézném rajta az illesztési hézagokat, ráadásul a hátsó fejtér is elég ratyi lehet.
En ezzel nem azt akartam mondani, hogy ha veszek egy sportautot, az csak McLaren lehet. Tobb okbol is:
egyresz _kozel_ sincs annyi penzem, sot meg annyi se, hogy _barmilyen_ _autot_ vehessek. Osztondijbol.... :)
masreszt McLaren-t mar nem is lehet venni, a gyar ket eve beszuntette a gyartast. max hasznaltat, de ki az a barom, aki eladja McLaren-et? :)
Jo a Callaway, jo a Ruff, nincs veluk semmi gond, csak nem a LEGJOBB. :)
Amugy ne tudjatok meg hany levelet kaptam (a site-om miatt) USAorszagbol, hogy "venni akarok McLaren-t, lehet?". Ezeknek (bocs) a penz nem akadaly!!!
(A kocsi ara kb. 1 milla USD volt annak idejen (vagy 540ezer GBP))
Az EVO cimu britt magazinban megjelent olvasoi szavazas szerint a megjobb sportautok:
1. McLaren F1 (erdekes modon BMW motorja van)
2. Porsche 911 (tobb modell osszevonva)
3. Ferrari F40
Az elso tizben szerepelt meg 2 Ferrari, a Lambo Diablo, es a briteknek oly nepszeru Impreza is.
Az elso harom egyebkent hatalmas elonnyel vezette a mezonyt.
(az en kis kedvencem, a Renault Sport Clio V6 a 66. lett)
A komoly tuningolt gépek teljesítmény adatai (mégha sufni tuningról is van szó)is többnyire hivatalos méréseredményeken nyugszanak.
Személy szerint nem rajongok a McLaren-ért. Ha figyelembe vesszük, hogy sacc/kb. 200 millió körül van az ára, akkor valószínűbbnek tartom, hogy egy nagyságrendekkel olcsóbb széria autót tartsunk, plusz még egy komoly izmosító kúra is belefér.
Az a baj ezekkel a gépekkel, hogy tök drágák, spéci alkatrészeket igényelnek, kihasználni nem lehet egyiket sem, na és persze félti őket az ember. Esetleges javításuk is komoly felkészültséget, szakembert igényelnek.
Most olvastam egy Vortech Neon leírást. Kegyetlenül néz ki. Hatalmas légterelő szárny figyel hátul. 67,5-es Kirk Racing kipufogó rendszer, Vortech kompresszor, NOS Nitro ismételten, mint ahogy az a tengerentúlon rendszeres tuning "alkatrésznek" minősül. 400 LE-s teljesítménnyel igazi betonszaggatónak számít.
Ha valaki tud újságot, net címet vagy bármiféle infót írjon, please!
A vilag leggyorsabb autoja, persze hivatalos meresek alapjan. Merthatugye en is mondhatom, hogy az Opel Astram megy 500-zal, ha nem tudom bizonyitani, semmit sem er...
http://www.klte.hu/~akosk/mclaren
Lehet itt tunongolni Nissan Skyline-t 1000 bhp fole, meg minden, de a McLaren original 627 bhp!
Az ujabb GTR verziokrol nem is beszelek, mert azok versenyekre keszultek.
Nem tud valaki igen jó netes tuning címet?
Úgy a jobbik, szaftosabb fajtából.
Nem tudom ismeritek-e, de itt elég jó cuccok vannak:
- www.turbomagazine.cpm
- www.streetracing.org
Érdekes ahogy a Hondákat nyomatják az USA-ban. Nitro-palack hátul, full spoiler-ezés, beltér építés...
Lanny Higa féle Honda Civic-et ismeri valaki?
Komoly kis jószág. Az Integra Type-R 1,8 literes, 180 pacis motorja figyel, a jó kis VTEC vezérléssel. 550 LE, kerekeken mérve 460LE.
A 1/4 mérföldes sprintet 10,98 sec. alatt gyűri ekkor 212km/h-ra gyorsul fel.Izgi...
Sorry, kicsit regen neztem erre...probalok majd asni nehany linket a heten.
avantage,
En is ismerem a MaxPowert, jo kis magazin! Ezenkivul az Amerikai(asszem) Turbo Magazin is szuper jo! Mindketto utcai tuning gepekkel foglalkozik, erdemes egy kettobe belelapozni.
Nem tudom mennyire nevezhető szaklapnak a britt "Max Power", mindenesetre ebben a címlap autók általában 400bhp fölött járnak. Volt egy szám, aminek (nem tévedés) 1800 lovas SkyLine volt a címoldalán. Sajna az a szám nincs meg, csak egy kicsinyitett címlapfotó. 10-20 km-t biztos kibír. :)
Megvan viszont az a szám amiben egy Toyota Supra biturbo 750 lovas volt. Ja, ezek mind utcai autók!
Szóval van egy pár ilyen "dögös verda".
Érdekelne az amit alább írtál. Esetleg net címet tudnál közölni ilyen tuningcégekkel kapcsolatosan? Örülnék ha tudnál segíteni. Valahol olvastam egy 1001 lóerős Nissan Skyline-ról, eléggé izom gépezet. Hallottam egy 1000 lóerős Ferrari-ról is. Talán a Köenig-Specials dolgozta meg egy kicsit, nem tudom. Az sem biztos, hogy igaz.
Egy amerikai web-oldalon olvastam a Sledgehammer-ről, ott a teljesítménye így volt feltüntetve: 880-1013 hp. Most akkor mekkora az effektív teljesítménye? Forgatónyomatéka 772 nm.
U.I.: ha tudsz még ilyen iszonyat verdákról, léci írj!!
Nyammnyammnyamm Callaway Sledgehammer :)
Egyebkent ez nem szamit utcai "rendszamos" kocsinak mert ha jol tudom 1 db keszult belole exclusive.
Ha erdekelnek hasonlo kulonleges jarganyok ajanlom figyelmedbe a kulonbozo tuningcegeket, ugyanis nem ritkak az 1000LE fole tupirozott Skyline-ok, meg egyeb kocsik :)
Es ezek valoban "utcan" is hasznalt autok,igaz foleg a gyorsulasi versenyeken tundokolnek veluk.
Volt vmi musor anno a Spektrumon es pont a Callaway cegrol szolt...tok jo versenyfevetelek voltak kocsibol....
Szetzuztak az elejet, de csak a karosszeriat...beallt a boxba, leteptek a burkolatot,lerugdostak a kiallo reszeket, leszaggattak a logo csoveket es a kocsi mar ment is tovabb ugy hogy az eleje csak a motor meg az intercooler volt :))
Meg az a hang amit a pilotafulkebol hallani....argh
Az F-18, az F-18, a Corvette Sledgehammer az Corvette Sledgehammer. Azt hiszem két teljesen különböző kategória. Az F-18 a maga nemében jónak számít, a Sledgehammer viszont saját kategóriájában a legjobb! A valaha megépített rendszámos autók evolúciójának csúcsa a Sledgehammer. Ez az etalon! Csak ennyi a különbség!