Keresés

Részletes keresés

crawlingkingsanke Creative Commons License 3 napja 0 0 830

Sziasztok. Szeretnék ajánlani a kettő Morrison utáni albumról (Other Voices, Full Circle) pár számot. In the Eye of The Sun, folytatják a blues-os energiákkal amikből az LA Womant alkották meg. The Mosquito, egyszerű spanyolos hangulatok egy kis Doors-os csavarral - hosszú instrumentál. Verdilac - a szaxofon szóló nagyon elvarázsol engem. Vannak még nagyon jó számok az albumokon amik megérdemelnek egy hallgatást. Sajnálom, hogy ezek a lemezek nem kapták meg azt a szeretet és figyelmet mint amit megérdemelnének. Igen, nagyon érződik Morrison hiánya, de ne feledjük, hogy 3 nagyon tehetséges zenésszel van dolgunk akiknek még volt mondanivalójuk, voltak ötleteik és ami a legfontosabb: fejlődni akartak. Érdemes meghallgatni őket ha akarunk egy teljes Doors képet kapni. Még pár szám amit szeretek ezekről a lemezekről:  Ships w/ Sails, Tightrope ride, Wandering Musician, Good Rockin', Piano Bird, Get Up and Dance

Rainvan Creative Commons License 2024.05.16 0 1 829

És még egy kapcsolat:

https://actinolite54.rssing.com/chan-23794367/article217.html

 

Tehát:

Slash, akire Jim Morrison meg a csaja vigyázott kiskorában, meghívja Iggy Popot a lemezére, akire nemcsak nagy hatással volt Morrison, de még az utódjaként is felmerült a neve a Doorsnál.

Iggy egy olyan dalt (Awful Dream) választ és énekel el Slash lemezén, amit az a Lightnin’ Hopkins írt, akinek a stílusához hasonlítják Jim Morrisont abban a Doors-dalban (Cars Hiss By My Window), amiben utóbbi egy olyan szájharmonika-szóló-imitációt ad elő, mint Iggy ebben a feldolgozásban.

 

Remélem, tudtátok követni. :D

Előzmény: Rainvan (828)
Rainvan Creative Commons License 2024.05.16 -1 1 828

Érdekességek Iggy Pop és a Doors témakörben.

 

Iggy Pop egy 1967-es Doors koncertet látva döntötte el, hogy milyen lesz a színpadi karaktere:

https://faroutmagazine.co.uk/doors-performance-inspired-iggy-pop-stage-persona/

Morrison halála után kipróbálta a Doors:

https://www.thevintagenews.com/2017/06/08/why-iggy-pop-declined-joining-the-doors-as-a-replacement-for-jim-morrison/

Holnap jelenik meg Slash blueslemeze Orgy Of The Damned címmel, amin Iggy az Awful Dream c. dalt énekli Lightnin' Hopkins* dala eredetileg) és egy ponton ugyanazt csinálja, mint Jim a Cars Hiss By My Window-ban: szájharmonika-szólót imitál.

 

Részlet a Rolling Stone Slash-interjújából:

 

"Is Iggy meowing on that one?
Yeah. You know what it is? It’s him mimicking a harmonica. The funny thing about that was that at the time, I had no idea where that was coming from. I looked around me and then I looked in front of me and it was him."

 

Ugyan nem kerül szóba, de egyáltalán nem lennék meglepve, ha ezt Iggy afféle "titkos" Jim-tribute-nak szánta volna.

 

*Plusz csavar a sztoriban, hogy egy cikk Jim énekét a Cars Hiss...-ben pont Lightnin' Hopkinshoz hasonlítja:

https://www.bullmurph.com/jim-morrison-still-hot-still-sexy-still-dead/

"If you gave Lightnin’ Hopkins a lot of acid, he might have sounded something like this."

unwanted at birth Creative Commons License 2022.10.28 0 0 827

nem tudsz átverni, a középső az a charlie manson

Előzmény: Rainvan (823)
The Doors Creative Commons License 2022.10.28 0 0 826

https://youtu.be/Frn3WBZTkvE

 

Íme egy szavazás a Doors-dalokról, a legrosszabbtól a legjobbig.

 

A Touch Me 14. helyezése szerintem méltatlan

 

 

Rainvan Creative Commons License 2022.05.18 0 0 825

Holnaptól pár budapesti moziban:

 

Rainvan Creative Commons License 2022.03.02 -2 0 824

Nem tervezek önmagammal fórumozgatni a topikban, de ezt muszáj beírnom:

https://www.nyom6.hu/konykiadas-konyvnyomtatas/wallace-fowlie-rimbaud-es-jim-morrison-lazado-koltok

Most jött szembe Facebookon, rettenetesen érdekesnek tűnik ez a könyv.

Rainvan Creative Commons License 2021.07.03 -2 1 823

 Örök.

nagyzoltan008 Creative Commons License 2016.04.02 -2 0 822

Sziasztok! Saját rajongói oldalam :)

Képek, videók,idézetek, cikkek, interjúk, van minden. :)

 

Jim Morrison & The Doors rajongói oldal / Hungary /

https://www.facebook.com/doorshungary/

 

Chr.Etienne Creative Commons License 2016.01.03 -1 0 821
Rainvan Creative Commons License 2015.06.06 -1 0 820

Számomra óriási meglepetés: végre újra kiadják a két Morrison utáni lemezt is:

https://www.thedoors.com/store/doors-full-circleother-voices-cd-10241

rodnay gan Creative Commons License 2013.06.09 -1 0 819

Ray Manzarek halála apropóján olvasható nálunk egy visszaemlékezés, hátha érdekel valakit:

http://www.shockmagazin.hu/klasszikushock/the-doors-the-doors

 

mmBálint Creative Commons License 2013.05.25 0 0 818

Ha már méltó hozzáállás: nagyon tetszik nekem egy ma talált videó: Marilyn Manson játszik a Doors tagjaival három számot (2012) - remek:

 

Marilyn Manson & The Doors, 2012

People Are Strange, Love Me Two Times, Five To One. Bitang jó. - ld. még: Robbie Krieger plays FZ [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

és akkor már fordítottam is egy kicsit, kíváncsiságból:

 

Hideg a fény
(People are Strange)

 

hideg a fény egy idegen szemében

rád üres szemekkel néz a világ
kerül a nő, elkerül az élet
kihaltak az utcák amerre jársz >>>

mmBálint Creative Commons License 2013.05.24 0 0 817

nyilván ízlés dolga is, de ettől a dologról lehet (s talán érdemes is) konkrétabban is beszélni. Az én problémám nem a "nekem nem tetszik" tiniproblémája, hanem hogy ismerem a Doors-ot, a zenei rétegzettségét, a szövegeit, az előadás finomságát és pontosságát - és Hobóék turnéja-lemeze egyszerűen nem tehető mellé. Korábban beidéztem a "Gyilkos az úton, a sötét agy oson, Nyaralni ha mész, gyermekedre nézz!" sorokat - nem hogy távol van az eredetitől, de nem is igen jelent semmit magyarul (ha valamicskét mégis, erőltetve  az fényévekre van az eredeti szöveg természetességétől, egyenességétől ("sötét agy oson"???). Talán erény hogy lefordítva énekelte* ezeket a dalokat, de érdemes lett volna magyarra fordítani ("gyere babám lobbants lángra?"... egy magyarnótában, esetleg.)

 

* az "éneklésről azért egy nem halványuló emlékem: a Maggie M'Gill nagy kedvencem, a hihetetlen feszültséggel indító és a feszültséget végig megtartó gitárjátékával, az abba később csodálazosan belépő jellegzetes billentyűszólóval... csodás: rockos, feszült, tiszta, lassú és nagyvonalú egyszerre. Na ebből lett a Hobóéktól egy durván lenyomott szimpla rock'n'roll, a nyitás után berobbanó üvöltéssel: "Misssz Megi Megél, fenn a dombon él, az apja nem hagyta, elment odébb (!!)..." (ez tényleg jó fordítás lenne? "elment odébb"???...) Talán egy jó-közepes rock-számnak elmegy, de Doors mellé aligha tehető. Csodálkoztam - és nagyon örültem - hogy aztán sikerült eladnom a lemezt.

 

Előzmény: su-30mk (816)
su-30mk Creative Commons License 2013.05.24 0 0 816

Hát, kinek a pap, kinek a paplan:-)

 

Nem kívánok senkit Hobo ezirányú munkásságáról meggyőzni, szerencsére vagyunk elegen.

Az eredetit nyilván nehezen lehet megközelíteni is, nem erről van ugyanis szó. Mellékesen egyáltalán nem "méltatlan" sem a szöveg sem a zene.

Hobo-n kívül pedig senki nem játszik Doors-t más nyelven mint az angol, világszinten se. És sokunkat fordított Morrison munkásságának

irányába, aztán mindenki ment tovább ezen az úton ameddig akart. Én elég sokáig eljutottam és Hobot is elkísérem mindvégig amíg a színpadon lesz.

Persze "hűséges vagyok hát nevetséges, az ismeretlen szövetséges."

Peace.

 

Előzmény: mmBálint (815)
mmBálint Creative Commons License 2013.05.24 0 0 815

Egyetértek - voltam annakidején koncerten is és megvolt a lemez is - aztán gyorsan eladtam. Méltatlen a szövegekhez, a zene finomságához, az egész világához. Szerencse hogy ismeretem az eredetit.

 

Az egyik fordításon elszomorodva ("Gyilkos az úton, a sötét agy oson, Nyaralni ha mész, gyermekedre nézz!" ??...) készítettem egy sajátot (lehet hogy mér linkeltem ide - Riders on The Storm):

 

ítéletidő
tombol az eső
vár haza a ház
ha a világ megaláz
kivert kutyaként
elveszted a reményt
tombol az eső >>>

Előzmény: Mr Mustard (813)
su-30mk Creative Commons License 2013.05.23 0 0 814

Én szerencsére végighallgattam vagy százszor :-)

(A lemez hangzásminősége nem igazán jó finoman mondva, ezt aláírom.

De még így is nagy dolog volt 1987-ben, Göczey Zsuzsa rádiós műsorvezető segítségével tudták csak lemezre venni. Azóta sokkal jobb

minőségben is ki lettek adva Doors dalok a HBB tolmácsolásában, Hobo fordításában. Talán hallgasd+nézd akkor esetleg azt meg pl. A zenének vége DVD-t.

Épp ma beszéltem Hoboval és újfent megköszöntem neki, hogy elindított ezen a Doors úton. Őt is lesújtotta Ray halálhíre, természetesen.

Július 3-án Budapesten koncert keretében is megnézheted-hallgathatod a Jim Morrison emlékműsort, nehezen tudom elképzelni, hogy ne tetszene)

Előzmény: Mr Mustard (813)
Mr Mustard Creative Commons License 2013.05.23 0 0 813

A Hobo lemez alapján meg voltam győződve, hogy a Doors egy szar zenekar. Szerintem hihetetlenül fos az a lemez. Képtelen voltam akár csak egyszer is végighallgatni.

Kellett az Oliver Stone film -bármennyire is hatásvadász és szubjektív-, hogy egy nemzedékhez közelhozza és megszerettesse vele ezt a meghatározó zenekart.

Kevés olyan rockzenész volt/van a világon, akinek a hangszeres játéka, megszólalása teljesen egyedi, azonnal felismerhető. R.M. ilyen volt. Örörkre beírta magát a rocktörténelembe.

Előzmény: su-30mk (812)
su-30mk Creative Commons License 2013.05.23 0 0 812

Ahogy írod is többnyire Morrison volt igencsak az előtérben mivel ilyen karizmatikus frontember kevés zenekerban volt, ha egyáltalán volt.

Azonban Ő már a kezdetektől fogva hangsúlyozta a bandán belüli teljes egyenlőséget és maguk közt is (erről később néha el-elfeledkezett

azért, de alapjaiban végig megmaradt). Hitt benne, hogy csak ők négyen alkothatnak szerves egységet, és ez igaz is volt.

A sajtó viszont szinte mindig csak Jimre volt kíváncsi de ez nem meglepő, és több interjúban mondta ilyenkor, hogy a Doors négy egyenrangú

tagot jelent és nem egyemberes buli. A lemezborítók esetében akad azért ellenpélda is arra amit írsz pl. a Waiting for the Sun.

 

Nekem a Doors-ra Hobo nyitotta fel a szemem, még a Stone-féle film elkészülte előtt (Vándor az úton dupla koncertlemez)

Ray egyébként elég nyíltan ostorozta a filmet (melyben Kilmer alakítása valóban lenyűgözően hiteles), mégpedig azért mert csak a botrányhőst

láttatja meg, de ebben én mindig köztes állásponton voltam mert megmutat azért a költőből is valamennyit bizonyos filmes eszközökkel,

és ezek az elemek a legjobb jelenetek is a filmben. Jól mutatja be azt a társadalmi miliőt is a 60-as évek Amerikájában, mely

"táptalaját" képezte a Doors megszületésének. Ez utóbbiban mindig is nagyon jó volt Stone, lásd Vietnam-trilógiája.

Ez a korszak volt szerintem Amerika egyik legizgalmasabb időszaka.

A Doors nagyon eltalálta azt a kort amiben megszületetett és rengeteg mindenben meg is előzte azt, ezért volt progresszív - szövegvilágában és

zenei vonulatában egyaránt. A kornak fontos szerepe volt abban, hogy ilyen magasságokba juthatott a zenekar és legendává vált.

Ez persze csak így utólag visszatekintve látható igazán, ők nyilván nem ezért csinálták.

Azt nem vitatva persze egy pillanatig sem, hogy a zenekar tagjai brilliáns teljesítményre voltak képesek, szóval akkor és ott ezt nekik "kellett"

véghezvinni, ők voltak ennek a csodálatos Doors jelenségnek a letéteményesei. (Mert szerintem a Doors nem "csak" egy zenekar volt,

hanem egy azon túlmutató jelenség is. Nem is lehetett túl hosszú életű...)

 

Én sem kedvelem azt a bizonyos fotósorozatot Jimbo-ról, sokkal sokkal jobbak azok melyeken szakállt visel.

 

A Hwy tankolós jelenetet én is nagyon kedvelem:-)

 

A When You're Strange szerintem is jól sikerült, főleg ritkaságnak számító képanyagai miatt.

Előzmény: Rainvan (811)
Rainvan Creative Commons License 2013.05.23 0 0 811

Sok minden kavarog bennem a Doorsszal kapcsolatban, amik Ray halála kapcsán újra előjöttek. Egyrészt olyan 12 éves korom óta (17 éve! Öregszem...) az öt kedvenc zenekarom között van és nem hiszem, hogy valaha is kikerülne onnan. Másrészt a valaha volt legjobb koncertzenekarnak tartom őket, hiába, hogy filmfelvétel alig maradt róluk, az egyetlen teljes felvételen (a tavaly újra kiadott '68-as Bowl) meg Morrison nem igazán volt formában. De a koncertfelvételek, nekem elsősorban a detroiti (1970. május) mindenképpen azt igazolja, hogy amikor Morrison formában volt, nem volt párjuk és a mai napig felvennék a versenyt bárkivel.

Az viszont zavar, hogy ha nem is egyből Morrison halála után, de a végleges feloszlás óta eltelt években mennyire Morrisont helyezik előtérbe (bár valahol már kezdetben is, hiszen eleve az első album borítóján Jim feje kb. ötször akkora méretben szerepel, mint a másik három tagé, aztán később ott a Morrison Hotel lemezcím is - oké, hogy az egy létező hely volt és tényleg frappáns ötlet volt ott fotózkodni, de nem hiszem, hogy akkor is lemezcímmé és borítóvá avanzsál, ha mondjuk Krieger vagy Densmore Hotel a neve...) Ezt igazolja, hogy szinte kivétel nélkül minden válogatás borítóján csak az ő fotója szerepel (az elcsépelt, félmeztelen nyakláncos persze), már az is felüdülést jelentene ezen a téren, ha valami szakállas, testes képe lenne az újabb és újabb best ofokon, de olyan kép maximum az American Prayerre kerülhetett, mert ott a Rockisten helyett a Költőt akarták bemutatni. Gimiben évekig hordtam egy Doors-pólót, de direkt olyat vettem, amin a teljes zenekar szerepelt és nemcsak Jim. Azóta meg vettem volna plakátot a falamra, de sehol sem találni (itthon) zenekarosat, csak jimeset. De jimesből se olyat, amit ki is tennék. Pedig pl. a HWY tankolós jelenetében abban a kék batikolt pólóban cigivel, szakállal kifejezetten cool volt. Olyan plakát persze nincs róla, csak a szereotip nyakláncos. Hiába akart a lehető legjobban eltávolodni attól az imázstól, mégis úgy maradt meg az emlékezetben - és mondom, erre a best ofok borítói is csak ráerősítenek, ezt az imázst sulykolják.

Ráadásul a két Morrison halála után készült utolsó lemezt ma már nem is tekintik a hivatalos diszkográfia részének, ami szégyen szerintem, különösen az Other Voices esetében, ami nagyon erős lett. Tavalyelőtt a Rhino kiadott egy low-budget boxot, persze abban is csak az első hat album szerepel. Legalább Ray halálának szomorú apropóján igazságot szolgáltathatnának annak a két lemeznek (végső soron saját maguknak...) és újra kiadhatnák őket. Nem értem, miért csinálnak úgy, mintha csak Morrison kísérőzenészei lettek volna, mintha ő is olyan szólóelőadó lett volna, mint Hendrix és Joplin. (Oké, nekik is voltak zenekaraik, mégis az utókor és a rajongókat leszámítva a világ szólistákként emlékezik rájuk.) Hamis ez a kép így. Pont azért mert a három zenész volt akkora zseni, mint Morrison, sőt: pont az Other Voices a bizonyíték rá, hogy a zene Jim nélkül is zseniális tudott maradni. Viszont Jim nélkülük nem lehetett volna azzá aki lett. Ezt ő is tudta, nem is kezdett szólókarriert. Persze nem akarom degradálni Jimet, hiszen a Doorsra mindig is elsősorban miatta fognak emlékezni, akármekkora zsenik is írták meg a zenét a szövegeihez.

Aztán ott van Stone filmje, amit szerettem régen, de minél többet tudok meg a zenekarról és Jimről, egyre kevésbé jön be, hiába volt Val Kilmer zseniális (Densmore szerint "mintha Jim tért volna vissza"). Ezért is örültem, hogy leadta az M1 a When You're Strange-et: ez volt az egyetlen esélye, hogy a valóság eljusson a rajongókon kívül azokhoz is, akik a Stone-féle Morrisont ismerik csak (érdekes, ebben a filmben is mennyire előtérbe helyezik - értem az okát, domináns személyiség volt, viszont a Doors meg négytagú).

Emlékszem, gimiben amikor leadták a tévében, másnap olyanok tárgyalták ki, akik amúgy az életben meg nem hallgatnának egy Doors-lemezt (sőt, semmi rockot), magukat baromi vagánynak képzelő "partiarcok", akik a botrányok miatt nézték és szerették a filmet. Persze ők a When You're Strange-et sem néznék meg. Azoknak viszont kéne, akik Kilmer miatt lettek Doors-rajongók. A bátyám is ilyen volt, akinek a film után nagy kedvence lett a Doors - szomorú, hogy egyébként valószínű fel se figyelt volna rá. Vajon megszerette valaha a zenét vagy csak az imázst, ami a Stone-film miatt kapcsolódott hozzá?

Én előbb találkoztam a zenével, mint a filmmel és nem a tesóm révén. Emlékeztek, amikor a Fotex ajándék kazettákat (vagy egy tekercs filmet)adott a fényképekhez? (Ring-féle kalózkiadások.) Na, egyszer egy német barátunk hívatta elő a fotókat és ő a Doors-kazettát kérte. Best of volt elvileg, de gyakorlatilag az első lemezük teljes anyaga. Én mégis évekig úgy hallgattam, mint válogatást. Aztán eléggé meg is lepett, amikor kiderült, hogy hiába írták rá, hogy best of, az csak simán az első lemezük volt. Aztán, amikor az LA Womant (a dalt) először hallottam, szintén valami Ring-kazettán (talán Rock legendák 3 volt a címe?) meg is lepett, mennyire más, mint amit addig ismertem.

Lényeg, hogy mióta olvastam a két Cartaphilus által kiadott könyvet és láttam a Strange-dokut meg koncertfelvételeket, eléggé fanyalgok Stone moziján. Pont tegnap kérte kölcsön a csajom, hogy újra megnézné, mondta neki, hogy minimum a Strange-dzsel párban nézze, reális képet csak úgy kaphat Jimről. Viszont sajnos nála is az van, hogy annyira azért mégsem érdekli. Elég a hollywood-i verzió meg esetleg egy best of. Szomorú és az is, hogy mennyi ember van így ezzel, aki nem rajongó. Azért átírom neki a Morrison Hotelt, az LA Womant - sőt az Other Voicest is. :) 

su-30mk Creative Commons License 2013.05.22 0 0 810

Rég voltam ennyire lesújtott állapotban...Mindenekelőtt óriási szerencse és még fantasztikusabb emlék, hogy kétszer

is láthattam-hallhattam Ray Manzareket élőben. Mindkét alkalom életem egyik legmeghatározóbb, legfelemelőbb élménye volt:

2007 Margitsziget, 2012 Wiesen. Ez a két esemény maga volt a "megtestesült" boldogság számomra, nehéz szavakkal kifejezni.

Amikor folyamatosan érzed, hogy valami annyira a tiéd itt belül, hogy jobban már nem is lehetne az.

 

Ray Manzarek olyan egyedi hangzásvilágot adott a Doors zenéjének, melyre más ember nem lett volna képes ezen a Földön.

Önmagáért beszél az a tény, hogy billentyűsként tudott egy meghatározó rockzenekar hangszeres frontembere lenni.

Ahogyan Jim Morrison szövegei fémjelezték a Doors világát, úgy Ray játéka zeneileg maga volt a Doors (természetesen nem lebecsülve

Robbie és John elévülhetetlen érdemeit sem). Az egyetemes rocktörténet egyik legfényesebb csillaga távozott most közülünk, ez biztos.

 

De olyan nyomot hagytál hátra, mint nagyon kevesen! Zenéd itt lesz velünk továbbra is, hiszen halhatatlan. Amikor a kedvenc Doors

dalomat, a When the music's over-t elkezdted játszani élőben, olyan érzés kerített hatalmába amit sohasem felejtek el és amiért örökké

hálás leszek Neked. Jimmel bizonyára már elénekeltétek a Moonlight Drive-ot, újra együtt! Egyszer még mi is találkozunk.

Nyugodj békében, Ray!

thesaint Creative Commons License 2013.05.21 0 0 809

Nagyon sajnálom, nyugodjék békében! A Margistszigeten felhívott mindenkit a színpadra, akkor ott álltam tőle egy méterre és hallgattam ahogy zenél. A könyve is nagyon tetszett, sajnálom hogy ő is elment.

Rainvan Creative Commons License 2013.05.21 0 0 808

Nyugodjon békében.

Nagyon szomorú vagyok, az egyik kedvenc zenészem volt. :(

Miatta lett a legkarakteresebb hangzású banda a Doors, aminek a hangzását talán pont azért nem is nyúlta le soha senki, mert annyira jellegzetes, hogy egyből nyilvánvaló volna.

MrMoJo Creative Commons License 2013.05.21 0 0 807

Ray Manzarek 1939-2013

Legyen neki könnyű a föld! 

Én négy koncerten láthattam!

Előzmény: break (806)
break Creative Commons License 2013.05.21 0 0 806

RIP Ray Manzarek

 

En csak egyszer lattam eloben, de azt fel is vettem videora:

http://www.pgabor.com/wp/2013/05/20/rip-ray-manzarek/

thesaint Creative Commons License 2013.05.17 0 0 805

Nagyon jó film, remélem feliratos lesz.

Előzmény: Rainvan (804)
Rainvan Creative Commons License 2013.05.14 0 0 804

When You're Strange doku az M1-en pénteken (05. 17.) 22:40-től, ill. az M2-n vasárnap 1:55-től.

Az nem derül ki, hogy szinkronos vagy feliratos, én az utóbbira tippelek.

 

http://port.hu/ha_idegen_vagy_-_a_doors_tortenete_the_doors:_when_you_re_strange/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=142337&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2

 

 

mmBálint Creative Commons License 2013.04.08 0 0 803

Köszönöm - azóta kicsit még reszeltem rajta, ki tudja, talán a jó irányba.

Előzmény: thesaint (802)
thesaint Creative Commons License 2013.04.07 0 0 802

Nekem tetszik a fordításod.

Előzmény: mmBálint (801)
mmBálint Creative Commons License 2013.04.07 0 0 801

Egy fordítási kísérlet a Riders on the Storm-ra, kicsit belefáradva a Hobó változatba:

 

Ítéletidő

 

ítéletidő
ítéletidő
vár haza a ház
a világ megaláz
kivert kutyaként
a színészben elhal a remény
ítéletidő... >>

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!