Sziasztok! 2014-es S-MAX-om van 2.0 TDCI. Tudna valaki segíteni abban, hogy a motor tetején a kb. 25x25 cm-es gumi fedél miocsoda? Kiszakadt és alatta egy tiszta olaj minden. Stekkereket és csöveket látok. Csatoltam róla képet. Előre is köszönöm, ha valaki tudna segíteni.
Sziasztok , Ford Focus Mk2 1.6 Tdci motor amennyiben a külső hőmérséklet 15 C alá süllyed 1500-2000 fordulat tartományban hidegen rángat amíg be nem melegszik. Volt valakinek már? , esetleg vélemények megoldás? Előre is Köszönöm
Sziasztok . Abban szeretnék segítséget kérni hogy honnan tudnám az autóm Ford Galaxy 2.2 TDCi,pontos felszereltségét lekérni,mivel azEtis már nem működik. Előre is köszönöm a segítségetek. ÜDV.
Sziasztok van egy ford tranzit 2.2 D 2012 az a probléma vele hogy menet közben leál a motor hiba üzenet nincs ! Ha valaki tudna segíteni nagyon jó lenne mert elfogyott a tudás 🙄 köszönöm előre is.
A google play-en van 2 ilyen app. Nem tudom, hogy működnek-e, de sokan azt írják, hogy igen. Amikor én jártam egyszer így, a szervíz 3 ezerért megmondta, de utána megtaláltam a szervízkönyvben is.
Sziasztok! Van egy Galaxy-m, és akksit cseréltem, viszont nincs meg a rádió kódom. Csak egy értékelhető számot találtam C7E3A052488341780. Ha valaki tudna segíteni, azt megköszönném.
a kb 2 éves focusunkban sync 2.5 van, (vannak akik sync 3 light-nak hívják)
a kérdés: ki lehet valahogy rakni a telefon képernyőjét a kocsi képernyőjére?
bújtam a netet sokáig, de nem jöttem rá
tudja ezt valaki?
hasonló kérdés: sync 3 as ford videóban láttam olyat, hogy a tolató kamera képét folyamatosan ki lehet rakni a képernyőre, akkor is mikor előre haladok, ezt hogyan lehet megcsinálni? a videóban egy számomra beazonostatlan fordban 7 mpig kellett a képernyő ON gombját nyomni, de nálam ez nem működik
Mondeo MK 5 2016-os ( 400.000 km futott, 80 % autópályán ) egy jó ideje egy erősebb gázfröccs, vagy tempósabb menet után (miután már nem nyomod neki) szervizkulcs hiba jelenik meg és leszabályozza a motor teljesítményét, 2000-es ford felett nincs benne erő. Volt márka szervízben ( Ford Ivanics) és még 4 szervízbe (ebből 2 Ford szakértő).......semmi hibakód . Az ajánlat = MOTOR CSERE.....
Mindenhol persze javítottak, cseréltek valamit (részecskeszűrő tisztítás, turbó javítás, üzemanyag szűrő, levegő szűrő, EGR szelep csere, légtömegmérő csere.... ez jutott eszembe így hírtelen...
Ha valakinek volt esetleg ilyen hiba jelensége és sikerült javítani, megköszönném a megosztást.....
a 20% szerinted méltányos, milyen futásteljesítmény lenne elvárható egy motortól? Akkor is bosszantó lenne ha 150eKm lenne benne de arra azt mondom igy jártam és pass de ennyi után......
Mi a véleményetek érdemes erősködni vagy perre menni?
Adott egy 2016-ban átvett galaxy 1,5 ecoboost, minden szervíz időben Ford szervízben elvégezve, csak OMV üzemannyaggal tankolva, szinte csak én vezettem nem volt meghajtva soha. Jelenleg 76eKM van benne
-tavasszal gyújtáskimaradást produkált10 nappal a szervíz után gyertyákkal mókoltak de szerintem nem találták meg az okát,
-nyáron eltünt a hűtővíz feltöltötték de konkrét okot akkor sem mondtak javasolták a vízpumpa cseréjét ha továbbra is fogyna ( a kapott hűtőfolyadékot utántöltögettem de nem látszott hogy nagyon fogyna...
-novemberben ismét traktorrá vált a gyujtáskihagyás miatt
-egy hét után hívtak a szervízből akkor volt diagnosztika.. égésterméket látnak a hűtőfolyadékban és akipuffogógáz vizet tartalmaz ergo a motor kakukk.
-2,7 v. 4 Mft a becsült javítás ez reális? mai infó alapján a Ford vezérképviselet nagylelkűen 20%-ot bevállal méltányosság okán. Értem hogy 5év után vagyok de a fele futásteljesítmény mellett és motorcsere.
Hozzávetőlegesen milyen a különbségekre lehet számítani fenntartási, üzemeltetési költségekben ha veszünk egy Fiestát, Focust, és egy Mondeot amik 2010-es gyártásúak. Legyen mindegyik a benzines, az alap leggyakoribb motorokkal.
Kérdésem hogy mekkorák a különbségek fenntartási költségekben, nagyságrendekkel ugranak az alkatrészárak ahogy haladunk feljebb ezen a három kategórián belül? Vagy annyira nem durván nagyok a különbségek, és amúgy is a szerelő munkadíja minden autónál ugyan az? Vagy akár olyan felmerülhet hogy hogy egy mondeóban több minden elromolhat mint egy Fiestában?
Szóval minden érdekel a témában, köszi előre is a válaszokat mindenkinek!
Sziasztok! Van egy dízel Ford transitom, 2.4-es 85kw-os. Már nem először esik meg, hogy egy hosszabb állás után lemerül az akksi, ami nemrég volt cserélve. Bikázás macera, szeretnék venni bikázó akkumulátort, amivel beindítható ilyenkor, nem szeretnék emiatt autósegélyt hívni. Tudtok valamit javasolni, mire kell figyelni? pl van 600 amper meg 1200 amper indítóáramos is, a kisebb is elég ilyen célra?
Ford Fusion-höz. Haverom autójában szétázott. Valamiért a pótkerék alá szerelték, és a legutóbbi özönvíz eső utat talált a csomagtartójába valamelyik kéderen keresztül...
Van egy 2009-es ford mondeom és olyan problémám van vele, hogy gyakran előfordul ha beindítom az autót vagy csak kinyitom akkor a műszerfal és a rádió nem kapcsol be, csak 1-2 perc után. Illetve a rádióval olyan gondok is vannak hogy sokszor menet közben csak kikapcsol, vagy ha ki van kapcsolva akkor csak magától bekapcsol, a bluetooth jelet is gyakran elveszti, valamint sokszor kiírja, hogy Audio Muted (ilyenkor nem működik a bluetooth) és néha az óra helyett csak vonalakat ír ki. Szerelő nem tud vele már mit kezdeni, akkumulátor nemrég lett cserélve. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet vele a baj?
Kicsit elkezdett vacakolni a Power-índitásgombom. Ha csak megnyomom simán nem reagál, durvábban nyomom meg, akkor índit. Félek, egyszer ott hagy miatta. Nézegettem, hogy hogyan lehetne kiszedni és esetleg letéemkázni az érintkezőit, de nem jőttem rá. Van valakinek ezzel tapasztalata, írja le légyszi. Előre is kőszi.
97-es benzines 1.6-os escort kombim van. Két hónapja cserélték kormányösszekötőket és stabilizátor pálcákat. Szegénykém azóta szinte vezethetetlen, minha jégen mennénk. Kormány nem tart vissza egyenesbe, kisebb egyenetlenségtől de már gyorsulás vagy lassulástól is félre megy, mint egy csikó. Az eleje szerintem lóg, legalábbis emelőhöz mérten jóval lejjebb van. Lengéscsillapítók jók Visszavittem szakikhoz, négyszer állítottak futóművet (különböző helyeken)de a hiba okát még nem derítették ki Kérnék tippeket akinek esetleg van tapasztalata ezzel kapcsolatban. Nem tudom az új alkatrészekkel lehet e a gond vagy máshol kotorásztassam a 'szakikat'.
Lehet tudni valamit az autóról, hogy mi lett a sorsa? 2009-es a "hírdetés".
A "mienk" is volt ez az autó , úgy emlékszek 1992-től 1996.-ig terjedő időszakban. Akkoriban még szürke színű volt, mi voltunk a 2. tulajdonos, 80.000 Ft.-ért vettük, szürke forgalmival...
Sziaztok olyan kérdésem lenne van egy ford mondeo mk2 1.8tdci 1999 autóm és hogy neki ez a fuel pump reset vagy baleset teset gombját hol találom? Válaszokat elöre is köszönöm!