Keresés

Részletes keresés

GLASZLO Creative Commons License 2003.04.03 0 0 122
Szia Simlac!

Sikerült egy patch-et találnom,úgyhogy már nekem is megy.A menü is más,de ami nagyon tetszik:a skirmish menthetö.

Laci

Előzmény: simlac (121)
simlac Creative Commons License 2003.04.02 0 0 121
Hi Laci!

Itt vagyok hát! Nálam Win2000-ren minden gond nélkül működik, miután felraktam rá a patch-et, amit már nem emlékszem honnan szedtem. Majd utána nézek.
Az tudom, hogy a rules.ini-t írogatja át az editor, de asszem más módosításokat is tud végezni.
Már egy csomó mindent módosítgattam, aztán voltak is belőle galibák a campaign-ek játszása közben... :)
Például a reflektoros őrtoronynak (amit amúgy nem lehetne építeni) adtam egy mesterlövész puskát, ez aztán sorra leszedte a gyalogjaimat azokon a missziókon, ahol nem lehet építeni/gyártani. Ezért inkább csináltam egy külön Sniper Tower nevű épületet, azt is sikerült megoldani, hogy a reflektorával körbe-körbe világítson, ne csak egy irányba pásztázzon. Csináltam géppuskás gyalogost, a Titánnak is adtam géppuskát, megnöveltem néhány fegyver lőtávját, stb. Csak azt nem értem még, hogy mi alapján választja ki egy egység, hogy milyen célpontra melyik fegyverével tüzel, mert pl. a Titán a géppuskájával lövi a falakat, ami nem túl hatékony...
Az Orca Transport meg csak akkor hajlandó normálisan repülni, ha a "caryal"-t yes-re állítom, ekkor viszont nem csak gyalogság szállítására képes.
Jól el lehet szórakozni a módosítgatásokkal.

Előzmény: GLASZLO (120)
GLASZLO Creative Commons License 2003.04.02 0 0 120
Hali Simlac!

Remélem még itt vagy.Tegnap akartam ezzel a játékkal nyomulni,de nem ment.Windows 2000-re installáltam,de nem indul.Ha jól emléxem ,a GAME.EXE-vel van valami.
Van egy file(már a Red Alert-nél is volt),úgy hívják:RULES.INI.Ebben mindenféle dolgot át lehet alakítani.Szerintem azokat is,amiket most editorral csinálsz.Én például elöszedtem a Mammut Tankot,amit normál esetben nem lehet építeni.A Red Alert-nél pl. adtam a tanknak gépfegyvert,így hatékony lett gyalogosokkal szemben is.

Laci

Előzmény: simlac (119)
simlac Creative Commons License 2003.03.20 0 0 119
Na, jól eldumálgatok itt magamban...
Sikerült megalkotni a Mobile Steath Generator-t, nagyon király lett. Támadás közben álcázza a rohamcsapatokat.
Már csak az Orca Transport-ot nem tudom rávenni, hogy oda repüljön ahova akarom.
Előzmény: simlac (118)
simlac Creative Commons License 2003.03.19 0 0 118
Hi!

Nemrég újra elővettem egy kicsit ezt a játékot, és a http://www.tibed.net/ -en találtam hozzá egy jó kis editort. Sajnos csak 30 napig ingyenes. Nagyon sok mindent lehet benne módosítgatni, akár új egységeket is alkothatunk, bár ezek kinézetre mgegyeznek a játék valamely egységével. De például sikerült csapatszállító teherautót, felderítő terepjárót és ágyúval felszerelt Orca-t alkotni.
A kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata ezzel az editorral, mert elakadtam a mobil stelth generátor elkészítésében. A fent említett oldalon fórum is van, csak hát angol tudásom egyenlőre elég kevés ahoz, hogy kérdésemet ott tegyem fel.
Thx!

semmitmondó Creative Commons License 2002.09.21 0 0 117
thrawn, annakidején nagyon sokat lógtam az oldaladon :-) meg a redalert2-esen is
Előzmény: thrawn (115)
semmitmondó Creative Commons License 2002.09.21 0 0 116
üdv!

nemrég előszedtem a Tiberian Sunt és elkezdtem újból végigjátszani (régen abbahagytam). Szerintem nagyon hangulatos játék, amire a zene rátesz még egy lapáttal. Anno a Red Alertnek is utánozhatatlan hangulata volt (kép+zene+animációk, még ma is elnézegetem őket), a Tibsuné viszont más. Nagyon bejön ez a lepusztult, félig-meddig futurista ábrázolás, eccerűen zseniális. És szép is. Nekem pl a Starcraft nem jött be annyira, nem láttam ugyanis az egységeket (nagy massza volt). Szóval jó ez a játék, na!

Eyszer játszottam skirmisht egy jeges pályán, közepén egy nagy tóval (ami természetesen be volt fagyva). Én gdi-jal voltam (most a nod oldalt nyomom) és rázavartam a tóra egy csomó hoovert. Az állam leesett, amikor megláttam, mit művelnek...ha jött valami ember, akkor elkezdték lőni (alapból elég nehezen sikerülne rakétákkal kivégezni), minek következtében beszakadt alatta a jég, és így sikerült kinyírni. Ez nekem nagyon tetszett. Meg pl ionvihar, meteoreső, interaktív környezet...najó nem áradozok itt tovább...c&c rulez

btw nem tudja valaki, honnan lehet letölteni a Firestorm kiegészítőt?

thrawn Creative Commons License 2000.05.17 0 0 115
www.extra.hu/tiberiansun
itt van vegigjatszas is
B. L. Creative Commons License 2000.05.17 0 0 114
NOD Ufós küldetés
Hogy lehet a vonatot megállítani?

Bocs a stílusért de sietek.

FatMo Creative Commons License 2000.04.22 0 0 113
Sziasztok!
Segatséget szeretnék kérni. Multban akrtam nyomni a barátommal, telefonon keresztül. Nekem eredeti van, neki másolt. Csatlakozik is a két gép rendesen, az elején tudunk dumálni egymással, aztán elkezdünk játszani és pár perc múlva (eddig a maximum 12 perc volt) kiírja, hogy reconnection error. Minden egyes alkalommal! Tudja valamelyikőtök, hogy miért van? Lehet, hogy azért mert másolt? Kérlek segítsetek!!!
Köszi:

Fat

Zivos Creative Commons License 2000.01.04 0 0 112
Kezd elolrol a palyat. Nem foglalsz el semmit, hanem a harom repuloddel rombold szet az elerheto eromuveket. Na ez utan korbe birsz menni a palya szelen, es a jobb felso sarok alatt levo bazist el tudod foglalni. A bazis kozepen levo eroter megszunik, amint elfoglaltad/leromboltad a kornyezo eromuveket.
KoZi Creative Commons License 1999.12.26 0 0 110
Tibsun ??? Tibsux :) Én nagy rajongó és fanatikus voltam de a tiberian sun egy nagy halom csalódás. A single player még ok de a multi SUX. Próbáltunk 6-an LAN-on nyomni körülbelül 10 másodpercig bírta a rendszer. Az új patchel nem tudom milyen majd meglátjuk. Ja egyébként nézzétek meg a Az Első Magyar Stratégiai WEB oldalt ami szerdátol lesz aktív.
Ooops Creative Commons License 1999.10.16 0 0 109
Ja és aki normális StarCraft oldalt akar látni, az nézzel el a www.extra.hu/broodsuxx oldalra... megéri (offtopic voltam bocs)
Ooops Creative Commons License 1999.10.16 0 0 108
Nem tudom, nekem nem igazán tetszett a Tiberian Sun. Nagy Red Alert rajongó voltam, többet vártam jóval többet... bár ez nem jelenti azt, hogy nem jó a game, csak amikor a skirmish missziók alatt akaratlanul a reset gombhoz nyulok mérgemben, akkor ez nem lehet a véletlen müve... nem igaz? Bár mindez a GDI oldalon játszódik... a Nodot nem ismerem... de!
Játszottam Nod ellen. Még nem volt kinn a 1.13-as patch... a gyerek bevédte magát artillerykkel meg rengeteg sam site meg bazokások meg eltüntette az egész bázist és egyszerüen nem birtam bejutni sehogysem... csak oránként küldtem egy ion cannont...
jo Noddal fefurtam volna magam és kinyomtam volna a csapatot az artilleryk közé, de a GDI egy gagyi .... ennyit akartam irni. Majd még irok... remélem nem örültök neki. De azért benyomok egy reklámot jo? www.extra.hu/tiberiansun
wga Creative Commons License 1999.10.14 0 0 107
Bocs, úgy látszik nem figyeltem eléggé oda, hogy mikor kell strigulázni.Elnézéseteket_kérem.
wga
Előzmény: Kham (105)
Kei-Satu Creative Commons License 1999.10.13 0 0 106
Előszörre én is azt hittem, hogy mindjárt kihajítom mindkét cd-t, mert én hülye a GDI oldalt kezdtem. A NOD-ért érdemes pénzt kiadni, a másik fele jó frizbizni.

A TS-ben mondjuk a rules.ini alakítgatása az igazi csemege. Most csináltam egy olyan ICBM launchert, aminek a max. egységszáma 1, buherált MultiClustert lő (ritkán, de akkor 1400-at sebez, érdemes Sensor Arrayyel használni, GDI oldalon Carryallokkal érdemes szállítani.). Isteni fegyver, GDI oldalon a NOD erejét kompenzálja, a másik oldalon meg tovább erősíti a kedvenceimet.

Kérdés: meg tudta valaki a Dropshipet úgy csinálni, hogy "tankokat" is tudjon szállítani? Mert nekem csak a "Carryall=yes" jutott eszembe, de akkor hülye lesz szegényke, és csak max. 1 egységet lehet felszedni.

Előzmény: bigfoot (103)
Kham Creative Commons License 1999.10.13 0 0 105
Azt írta hogy: "már továbbjuthatna azon ez a topic, hogy akiszerintjobbaStarcraft, az húzzon egy strigulát" decsaktessék, csakfolyvást, csakfolyvást.
Előzmény: wga (104)
wga Creative Commons License 1999.10.13 0 0 104
Valaki irta alább, hogy huzzon egy strigulát az, aki szerint a StarCraft a jobb.Hát ime:

|

bigfoot Creative Commons License 1999.10.11 0 0 103
Tudom, hogy nem ide tartozik, de egyvalamit nem ertek. Miert eskuszik mindenki az SC-re amikor a TA messze jobb nala. Mind grafikailag mind egysegileg, mind AI szempontjabol (szerintem). Mondjatok nekem meg egy olyan realtime strategiat ahol a kiadas utan ujabb egysegeket adtak ki es palyakat. Mondjatok nekem meg egy olyan realtime strategiat ahol ekkora volt az egysegek skalaja, vagy akar az epuleteke!
Na errol ennyit. Ezzel a hozzaszolassal nem leszolni akarom az SC-t mert en is vegignyomtam mar nehanyszor, sot jatszottam modemen is es neten is es...

A Tiberian Sun meg... Szoval miert nem kepes a Westwood egy jo gamet kiadni?
Szamomra semmi pluszt nem adott ez a game, sokat mondok, ha 10 percig fent volt a gepemen. A grafika teljesen elmaradt a mai szinvonaltol. A tobbihez azert nem tudok hozzaszolni, mert nem jatszottam vele, de eltudom kepzelni.

Kham Creative Commons License 1999.10.11 0 0 102
Hát tényleg össze kell hasonlítani, de minek írogatja még mindig azt ide majdnem mindenki 100 hozzászólás után hogy fuj de szaaaaaar, mennyivel jobb a Starcraft, de nagyon átbasztak.
(Én személy szerint megvettem, szép dobozosan+poszterrel, nem tetszett ugyan elsore, de mégsem rohantam ide mint egy csomó más ember, hogy telefikázzam, mint azok akik egy írható Cd árát adták érte.)
persze lehet hogy csak engem zavar.
Előzmény: marcellus (101)
marcellus Creative Commons License 1999.10.11 0 0 101
Ja. Es nyilvan ossze KELL hasonlitani ezt a jatekot az eddigi talan legjobb es legnepszerubb strat. game-val a SC-tal! Hisz ez a lenyeg, nem? Megnezzuk, mennyit fejlodott a mufaj, mit kepesek '99-ben osszehozni a fejlesztok, stb. Ha mar egyszer voltak ojan meresz reklamszovegek, hogy na majd a TS, az majd megreformalja a RTS- mufajt... Na, en csak ezert hasonlitok, de inkabb nem teszem, mert rohanok vissza a masfel eve megunhatatlan SC-hez.
marcellus Creative Commons License 1999.10.11 0 0 100
Remek... Nem mondod, hogy szamozni is lehet a csapatokat? :)) nahat... mit ki nem talalnak manapsag...:)) A waypontozas meg ecceruen marhasag ugy ahogy van... Mer nem lehet megoldani ecceruen shift-el? Mint minden normalis jatekban... shift+az utvonalpontok. Na. Az meg tovabbra is rohejes, hogy ha teszem fel jon tiz tick tank vagy mi, akkor tovabbra is az orcaimnak egyenkent kell kiadni, hogy eztis tamadjatok meg, meg ezt is meg ezt is, meg ezt is, stb...Na es ha jon mondjuk otven gyalogos... akkor mi van? :)) 50x klikk, hogy ezt is, ezt is?? :)) Rohej ez ugy ahogy van. :) Na ez mi ha nem egereszes? Meg a remek oldalmenu... lepegetni ezerrel, fol- le... hat valoban, elvezetes strategia... :)) Az SC -re meg nem azt mondtam, hogy k@rva jo az AI-je, de az tuti, hogy a TS intelligenciajahoz fenyevekre van... Ja, es mar csak egy kerdes. Mer nincs vegre a westwood jatekokben legiharc?? mier ojan benak, hogy ezt 99-ben sem tudjak megoldani???? Mert sz@rnak a fejlesztesre, csak atb@sszak a sok rajongojukat ijen trutyikkal, mert azthiszik, megelnek a hirukbol. Na, meg par westwood strategia, es el lesz felejtve a ceg, ha nem talal ki valami ujat, mert az utobbi evek termese siralmas, es lassan a megszallott C&C rajongokat is eluldozik, mert a konkurencia csak jobbat hoz ki az utobbi par evben a westwood altal allitolag kitalalt strategiaban... Oszinten kerdezek mindenkit, mi az ujitas a C&C-hez kepest, amiert ennyit kellett fejleszteni? En nem tudom. a terep az ok, az epuletek nem rosszak, a kuldetesek vegulis izgalmasak, leszamitva az emlitett baromsagokat. Viszont az egysegek... Hat aze' az tobb mint rohejes. valaki mondta, ugy nez ki mint egy ket labon jaro kavefozo... na ennyi :)
Najo, befejezem, mert aki aztmondja, a "TS akkor is jo jatek" azzal nincs ertelme, es nem is akarok vitazni.
Kham Creative Commons License 1999.10.11 0 0 99
Hát elöször is, nem kell klikkelgetni mint a hülye, hanem szépen minden kijelölt csapathoz hozzá lehet rendelni a Ctrl+valamelyik számbillentyut, ezután az alt+számra a képernyo közepére ugrik, a számbillentyure pedig a kijelölt csapatnak adsz parancsot. (vagyis nem kell odascrollozni négyzetet húzni, ráklikkelni a célra). Másodszor nemjuteszembe melyik billentyure az utolsó rádiózó egység/épület beugrik a képernyo közepére. Harmadszor a megyünk és lelonek kezdetu problémádat, a waypointozás megoldja. Persze mindezekhez a dolgokhoz el kell olvasni a füzetet, vagy legalább a billenytukiosztást.

Negyedszer. A Starcraft nekem is sokkal jobban tetszik, (bár én ugyan többtucatnyi skirmish játék után sem vettem észre azt a kurva jó AI-t, egyikben sem), de SzvSz már továbbjuthatna azon ez a topic, hogy akiszerintjobbaStarcraft, az húzzon egy strigulát. Foleg ha úgy fikázod, láthatóan, hogy nem is ismered rendesen, csak neki álltál küldeni, oszt ez a hüjje játék meg nem írja ki minden pálya elején, hogy a Space-ra a utolsó rádiozó egységre ugrik stb..

Előzmény: marcellus (98)
marcellus Creative Commons License 1999.10.11 0 0 98
Hat... En nem vagyok szamitogepes hozzaerto, de aki aszondja, hogy a TS AI-je barmiben is jobb mint akarmejik masik RTS-jateke, az nem tudja mirol beszel. Jomagam, mivel nem vagyok szagerto, ugy nezem meg egy jatek intelligenciajat, hogy eloszor is a unitok viselkedeset figyelem. Azaz: ha meglovik, mit csinal, vagy ha meglovik a mellette allot/epuletet akkor mitcsinal. Szerintetek a TS-ben ijenkor mivan? Bingo! Allnak bamban, mint a segg... jo, elismerem, ott van a guard billenytuparancs, de ugye ezt el is felejti az ember, meg miafenenek kell ezt nem alap (default) unit AI-kent hasznalni? Meg ugye a mozgatas/tamadas... Miert kell az egysegeknek egyesevel kiadni az attack-ot??? Ebben semmi logika nincs. Messzirol kirepulnek az orca-im, klikk egy ellensegre, lelovik, klikkelni kell a kovetkezore es igy tovabb, mert ha nem, akkor elmennek haza a huje kopterek... Miert nincs egy sima attack parancs (hogyaszondja, gyertek ide, itt mindenkit attack, azt haza)?? Akkor nem kellene egesz jatek alatt egereszni. Es ugyanez vonatkozik a menetre is. Mer nem lehet ugy kuldeni az egysegeket, hogy kozbe lojek ma le az utjukba allo egy sz*ros ellenseges infantryt...??!! nem, ok menet kozbe nem lonek, szepen lelovetik/megsebeztetik magukat... Na ez egy 0 (NULLA!!) mesterseges intelligencia a 21. century kuszoben. Kovetkezo. A gepi ellenfel AI-jet ugy nezegetem meg, hogy a palyaszerk.-ben (ha van) csinalok egy palyat. Namost kivancsian varom, ezen hogy jatszik a gep. Mert ugye mas dolog a mission (kuldeteses jatek) mint az un. skirmish vagy custom mission. Vagyis a kuldetesekben konnyebb a dolga a gepnek, mert elore ki van talalva a viselkedese, elore programozva van a terep, esatobi. (persze nem minden, de nagyreszt) Ezek utan en arra vagyok kivancsi, mennyire tud alkalmazkodni a gepi agyacska az en altalam generalt feltetelekhez. Hat TS biza szart sem tud ijen hejzetben... Mert hard fokozaton is abbol al a nagy intelligenciaja, hogy kb. otpercenkent kuld egy kozepes csapatot libasorban. Es ugye emlekezve a fent elmondottakra, csak idoben eszre kell oket venni, es mozgas kozben megtamadni (mert ugye a huje gepi katonak a bazisra vannak "attackolva", igy menet kozben akarcsak az en huje unitjaim ok is haggyak magukat lemeszarolni...) Szal ez is egy nagy 0 (NULLA!!!!!) Meg a nagy nehezseg abban merul ki a hard-on, hogy ezerrel kuldozgeti a raketait/bombait, mittomenmijeit. Hat valoban, ez telleg egy nagyon nehez, remek gepi intelligencia... Akinek ez teccik, azt is megertem, neki valoban nehez lehet egy SC, vagy TA, vagy Warcraft... Az ijeneknek felesleges is mondanom, hogy probaljanak ki egy SC jatekot csak ugy, custom missionban, mer akkor fel kene kotni a gatyajukat. De ugyis mindegy, mert rafognak, hogy ez csak rush, es atobbi.
Na, szerintem ezzel nem nagyon lehet vitatkozni, mert asszem tenyeket irtam, cafoljon meg aki tud... Velemenyem szerint tehat ijen szempontbol teljesen idejetmult, nevetseges jatek a TS, mondjon aki amit akar, es nem tudom mit fejlesztettek a 96 os C&C-hez kepest. Ezek utan nem tom mi lehet a pozitiv benne, hisz amiket leirtam, azok szerintem egy jo strategiai jatek lenyegi osszetevoi... na csao
Brumimackó Creative Commons License 1999.10.11 0 0 97
A tank rush Westwood-találmány. A Dune2-től napjainkig ez a nyerő, csak a tank másképpen néz ki, esetleg röpül. Corporal, igazad van.
Előzmény: Cifu (96)
Cifu Creative Commons License 1999.10.10 0 0 96
Hmmm,kösz coporal, de már végigvittem közbe a játékot minkét oldallal... A küldetést egyébként EMP cannonal csináltam meg.
Másfelöl úgylátom nagyon szeretsz sárt dobálni.
Az SC jó volt anno, de könyörgöm, te nem tudsz fejlődni, még mindig csak azzal játszol????
Én especiel nagyon jól elvoltam a TS-el, minden hibája ellenére (egy hiba fáj nagyon, a GDI véganimja, hát az tényleg égő...).
Egyébként mintha az SC hiresült volna el a Tank-rushról, nem..... (a Titanokra vonatkozó szöveged)
AI: Hát nem igazán tudom, anno az SC "inteligenciája" sem nyügözött le....

KoZi Creative Commons License 1999.10.10 0 0 95
A rakéta a sziklába csapódik az miért bug ? Szerintem inkább realisztikus.
A C&C sorozatban nincs ötlet ? Mert a Blizzardos "Craft" sorozatban több van, nem hinném ugyanis a Dune2-ről koppintották az egészet. Manapság ez a trend régit fölújítani és piacra dobni.
Dear Corporal !
Szarok az átvezető introk ???!!!
Tudod mit csinálj jobbat az lehet hogy nem Stallone meg Van Dam teszi az agyát, de azért profi szinészek.
Rossz az AI ???
Tudod fiacskám erre találták ki a Hard fokozatot :-)
KoZi Creative Commons License 1999.10.10 0 0 92
Miért nem a Dune 2-höz(a gyengébbek kedvéért ez volt az első RTS háborús játék) hasonlítjátok a játékokat ?
Mindegyikről kiderlne hogy nincs bennük új ötlet ugyanis a stílust is koppintották.
A C&C mára már vallássá vált. Aki nem ért velem egyet az soha nem játszotta végig a teljes sorozatot.
marcellus Creative Commons License 1999.10.10 0 0 91
Nos velemenyem a jatekrol:
A TB-ben ecceruen rohejes az iranyitas. ha nem acc az
egysegednek guard-parancsot, akkor magatol csak all
mint egy huje segg... meg mijen dolog, az, hogy ha
kuldom oket, akkor nem lonek utkozben semmire??? igy
lodozte le hat gyalogomat a rohatt ellen egy katonaja,
mer azok a hujek csak mentek es kozbe lottek oket... a
starcraftban erre van az attack parancs, ha a-hotkey-el
kuldod oket, akkor az ijen hujesegek elkerulhetok. Mer
nincs ijesmi ebbe a szar TB_be?? Meg a huje orca-k...
kesz orulet... tamadnak a tankok, kikuldom a orca
csapatot, megcelozok egy tankot, ok. Namost azer kozbe
massal is kell foglalkozni, hat foglalkozok. kozbe a huje
orca-k kirpulnek, es par lovessel elintezik a tankot. aztan
szepen hazarepulnek, mikozben ott van meg egy kupac
gep amit lelohetnenek, de nem, nekik egyesevel kell
attack parancsokat adogatni... hat orulet... a starcraftba
ijen nincs! Ezt tartom a jatek legnagyobb
marhasagabnak. Meg ugye az epites... hat asse semmi.
folyton lepegetnem kell azon a szar oldalmenun, ha egy
light inbfantry-t akarok gyartani, utana meg pl. egy tankot
vagy mit. az egesz jatekot egereszessel kell totteni... es
valoban, egy egysegrol asse tuggya az ember, most
vajon mire jo? lo mint a veszett fene, aztan latom, turot
nem sebez... az SC-ben tudom mi mekkorat sebez a
mekkora pancelon/pajzson. azishiba, hogy allandoan
scrollozni kell... "Base under attack" szol a neni, en meg
scrollozok, hogy hol? a sc-ben utok egy space-t es maris
ott vagyok, ahol a gaz van. Na sorolhatnam napestig, de
minek?? szar ez ugy ahogy van...
Ja es meg valami amitol egnek allt a hajam, es
kapcsoltam ki a gepet duhomben shot down nelkul csak
ugy powerkapcsoloval...
Ha veletlenul a nagy zurzavarban egy kicsit is a celpont
melle klikkelsz, a fasz orca-k kirepulnek, es szepen
leaszallnak a csata kellos kozepebe... Megall az eszem!
Ja, meg nem hajlandok a sotetbe menni... hehe de
atrepulni atrepulnek rajta... hat ez is kesz rohej...
Komojan megkerdenem a keszitoket, vajon mi a
bubanatot fejlesztettek ezen a 96-os C&C? Mer az akkor
igy ebben a formaban kivalo volt, de ez manapsag gagyi.
Nem sok kulonbseget latok a ketto kozott.
Kei-Satu Creative Commons License 1999.10.05 0 0 90
Én nem úgy csináltam.

Vigyázni kell, mert egy valag Mobile Sensor Array van az útban, és azok bizony érzékenyek, csakúgy, mint az őrjáratok. Annyit kell csinálni, hogy észrevétlenül el kell menni a DNY-i hegyek elé, és keresni kell egy olyan framet, ahol berobbantható a sziklafal. Na, azon felmész, és észrevétlenül bent vagy a bázisban. Elfoglalod jól az egészet, és kész. Állítólag (a szomszéd mondta) a ghídon még el lehet kapni probléma nélkül.

Az egész külödetést meg lehet nyerni egy lövés nélkül.

Előzmény: kazo972 (89)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!