Rájöttem a PLR titkára. Ki kell tömöriteni belőle az "ini" filét az aktuális saves könyvtárba, az eredeti PLR-t delete, ami benne volt át kell nevezni *.plr-re szabadon szerkeszheted. A proggit indítani és láss csudát magának betömöríti vissza.
Végig vittem a GT1-et (persze LOW szinten), de semmi extra... Legalább megkapnánk a lehetőséget az összes kocsi használatát MP-ben és a Quick Race-ban, ha már anim, vagy valami egyéb nyalánkságot nem adtak...
Gabi75: Ne csodálkozz, a gép jobban ügyel az anyagra, ültesd be az AI a kocsidba (mondjuk ez 30mp...), szerintem az automata váltó az egyik ludas.
Ha valaki alkotot valamit a PLR file-okkal ossza már meg velünk is, én egyenlőre ugyanis nem tudom kibontani őket...
En most tartok a GT3 masodik versenyen.
Sallen Mustanggal nyomulok es q*rva sokat zabal a tobbi autohoz kepest: az elso versenyt ugy tudtam megnyerni (Desert), hogy a celegyenes elotti kanyarban kifogyott a benzina es lenduletbol gurultam be, a mogottem jovo M3-as meg annyira feljott hogy 0.04!!! masodperc lett a kulonbseg.
Eleg izgis a program.
Mas: nem tudja valaki, hogy a SAVES konyvtarban tarolt PLR filek mivel vannak betomoritve?
A Windows Commander siman kitomoriti, a benne levo fileban olyan extra funkciokat latok mint VISIBLE DAMAGE=0... Na ehhez kene valami info, szerintem mindenkit erdekelne.
Sajnos nem sok idom van mostanaban jatszani ezert csak most hetvegen 'leptem olore' a gt2-be. Most egy gt2-es porsche-val nyomulok es megvettem ra a legdragabb gumikat es igy alig farol ki es bill.-el is egesz jol lehet iranyitani.
Mézga Géza: bocsika nem mind, csak az elején elég sok van (akkor írtam is, hogy csak a 4-ik pályán vagyok) ami ilyen, nem ép ideálisnak nevezhető. De egyébként tényleg baromi nehéz, én most ugrok neki 2x a GT1-nek, az elsőt 14 pontal buktam, a gép pedig nem hibázik valami sokat...
En Logitech FF kormannyal nyomatom a gamet, igy egy kicsit konnyebb precizebben lehet iranyitani a kocsikat, viszont a gazadasra itt is figyelni kell
Udv
Ja az tenyleg szar, hogy nem latszodnak a serulesek. :-(
En is bill.-en nyomom es nekem is elegge kifarolnak igaz, hogy a mostani gagyi GT3-as M3-omon meg a sima 'virsli' gumik vannak. A regi full-os GTQ 911-es sokkal jobban ment mint ez a gep.
Nem tul biztatoan hangzik, hogy a GT1-es futamok csak esoben es
este vannak.:-(
A játékról pozitivan: GFX cool,a hangok O.K. a zene közepes. Sok autó.
A játékról negativan: kocsikon miért nem látszódik a sérülés? Miért akad meg a proggi 1-2mp-re a Cd-zene váltásakor, kb 20-30 futamot kezdtem csak azért újra mert a szám váltásakor a kocsi kiperdült! Ez a másik, billenytüzettel játszom, és a egy kocsi (GT3 BMW M3 No.33) kivételével mind hátsókerék meghajtású, és rohatd könnyű kiperdülni, aztán már csak reménykedhetsz a dobogós helyért, de hamár hátsókerék, könyörgöm miért nincs kipörgésgátló (ha már van minden más)?
GT1-nél miért csak esőben vagy északa rendeznek futamokat?
Nem rossz game egyébként, csak a hajam fele már hiányzik ezen gondok miatt...
(de lehet, hogy egy jó kormány+pedállal már sokkal irányithatóbbak a kocsik)
CHEAT: (gyors vagyok nem???) Engem idegesitett, hogy alap kocsival nem sokat érünk, de pénzt csak a dobogós helyért kapunk. Itt a megoldás:
1. Menj a játék könytárába
2. Lépj be a "save" könytárba. Másold ki valahova a pilótád könyvtárát (nálam pl.:"Cifu")
3. Inditsd el a játékot, vegyél egy autót, de maradjon pénzed (emiatt néhány futamot (GTQ) nem árt megnyerni)!
4. Szereld fel a kocsit mindennel, amig van pénzed.
5. Lépj ki a játékból, és a kimásolt könytárat másold vissza a save könyvtárba (írd felül bátran a régit).
6. Inditsd el a játékot, és vedd meg ugyanazt a kocsit, látni fogod, hogy az alap model árában benne vannak azok a kiegészitők amiket az előbb raktál rá, ezt ismételd addig, amig a kocsid full extrás nem lesz, ha pénzt akarsz, akkor a kocsit add el miután fullos lesz (de az alapárért vetted, és ne feledd hogy ha minden rávettél, akkor még egyszer ki kell lépni és bemásolni a külső könyvtárat) , és a save könytárbeli mentést másold ki megint.
Bocs a hosszú menettért, most egyébként a GT1-ben, a 4-edik pályán járok, és a fulltuning Mercivel is sokadik próba után tudok nyerni (ha sikerül 15-25 percet kipörgés nélkül levezetni...)
nem sok időm van, de ha van, akkor tényleg szoktam egy órácskát nyomni főleg Practice -ban a BMW -vel. Szerintem ennek az irányítása van a legjobban eltalálva.