MI A KÜLÖNBSÉG MÓZES ISTENE ÉS A RÓMAI EGYHÁZ HÁROMARCÚ EGY ISTENE KÖZÖTT?
Mózes Istenek Istenének nevezte Izrael Istenét a Khrisztosz Istent.
5.Mózes 10:17Mert az Úr, a ti Istenetek, Isteneknek Istene, és uraknak Ura; nagy, hatalmas és rettenetes Isten, aki nem személyválogató, sem ajándékot el nem fogad.
A Római Egyház I.Damáz pápa a Pontifex Maximus idején áttért a Róma "három az egyben"
istenének az imádatára,amelyhez kidolgoztatta a megfelelő dogmaszöveget.
Utasította ugyan Jeromost, hogy az apostolok írásait igazítsa az egyház akkori dogmáihoz,amit Jeromos készségesen teljesített is. Így került átdolgozásra a János Evangéliuma 17:12-ben
Jézus imájának a szövege,úgy, hogy abból nem legyen egyértelmű, hogy Jézus a Khrisztosz nevet
tulajdonképpen Izrael Istenétől és Atyjától kapta, aki az istenek között egyedül viseli a Khrisztosz
nevet.
A görög szöveg ugyanis arról szól, hogy Isten a saját nevét adta Khrisztosznak.
Ezt pedig a "három az egyben" istenről szóló tan nem lett volna képes megemészteni.
Ezért a latin a Jeromos latin írásához igazodott magyar fordítások, beleértve az első magyar bibliafordítást,a Huszita Biblia szövegét is,kifelejtették a szövegből a kimaradt a "Te nevedben,amelyt nekem adtál" kijelentés.
Az igazságkereső magyar népnek közel 600 évet kellett várni, hogy megszülessen az igazság bajnokainak két előhírnöke Vida Sándor és Csia Lajos, akik szembefordulva a saját egyházaik dogmájával helyesen fordították le az Úr Jézus imájának ezen részét.
János 17: 12. amikor velük voltam, én őriztem meg őket a Te nevedben, amelyet nekem adtál és vigyáztam (őrködtem) és senki azokból nem veszett el csak a veszedelem (romlás) fia, hogy az Írás beteljesedjék,/ Vida Sándor/
János 17: 12 Amíg velük voltam, megtartottam őket nevedben, akiket nekem adtál. Megőriztem őket, és senki más nem veszett el közülük, csak a kárhozat fia, hogy az Írás beteljesedjél.
A Római Egyház által megalkotott "három az egyben " istenről szóló dogma ugyanis nem bírja
elviselni csak az egy isten létezésének a lehetőségét.
Ezzel szemben Mózes az Istenek Istenének nevezi Izrael Istenét,akiről ráadásul azt is elárulja
a Szentírás, hogy egy nálánál nagyobb Isten által ,társai az istenek fölé felkent Isten.
Azt pedig hogy a Jézus testével eggyé vált Isten azonos azzal az Istennel,akiről Mózes is tanúskodik az írása által - azt maga az Istenét a testében hordozó ember Jézus jelentette ki:
János 5:45Ne állítsátok, hogy én vádollak majd benneteket az Atyánál; van aki vádol titeket, Mózes, akiben ti reménykedtetek.46Mert ha hinnétek Mózesnek, nékem is hinnétek; mert én rólam írt ő.47Ha pedig az ő írásainak nem hisztek, mimódon hisztek az én beszédeimnek?
A most hogy közeledik az Antikrisztus megjelenésének az ideje,a Római egyház teológusai szabadulnának a "három az egyben" istenüktől,tudván, hogy az nem a "három az egyben"
isten ellen fog majd majd vakmerően szólni, hanem Mózes és az Úr Jézus istene az Istenek Istene ellen.
Dániel 11:36És a király a maga tetszése szerint cselekszik és felfuvalkodik és felmagasztalja magát minden isten felett, és az Istenek Istene ellen is vakmerőn szól, és szerencsés lesz, mígnem betelik a harag; mert ami elhatároztatott, az végre is hajtatik.
El kel majd döntenie a Római Egyház Pontifex Maximus-ának, hogy csatlakozik-e majd a Tíz királyhoz
és a Fenevadhoz, keresztes hadat küldve a Megiddo-Hegy völgyébe,harcolni az Istenek Istene ellen,
vagy elismeri,amit Pál is elismert, hogy az égben sok Isten van,amelyek közül neki és zsidó atyafiainak egy istene van,mégpedig Izrael Istene és Atyja,aki közöttük a Felkent(Khrisztosz).
Ez esetben összezúzva a "háromarcú" istenéről készített képeket,szobrokat vagy a Sátánhoz hasonlóan reszketve várja majd az ítéletet, csatlakozván hozzá az Istenek Istene Khrisztosz elleni
lázadásban.