Keresés

Részletes keresés

fokhagymabors Creative Commons License 2006.06.23 0 0 5
én azért nem írnám le ilyen könnyen
Előzmény: sneci (4)
sneci Creative Commons License 2006.06.20 0 0 4
Tényleg érdekes felvetés, de szerintem nem Hakkinen fog nyerni jövőre.
Előzmény: Dye (-)
faszika Creative Commons License 1998.11.09 0 0 3
lofaszt!
a jovo ev bajnoka en leszek, mert megint csak az 50 incses projektoromon fogom nezni a Formula egyet, oszt szarok Sumira, meg a csakanyarcara!
Wolverine Creative Commons License 1998.11.09 0 0 2
Nos, a BAR a Reynardtól kapja majd a karosszériát, a BAT csak a pénzt adja a csapatnak. A Reynard jó a CARTban, de nincs F1 tapasztalatuk, így véleményem szerint egyhamar nem lesz ütős csapat a BAR. Zanardi már versenyzett az F1-ben 91-92-ben és 25 futamon 1 pontocskát hozott össze Mika csapattársaként. A CARTban szerintem fejlődött ugyan, de semmiképp sem lesz versenyképes egy ideig, míg vissza nem szokik a más vezetési technikát igénylő pályákhoz. A Ferrarit sosem lehet leírni, jövőre is jók lesznek. A McLaren szerintem javulni fog, stabilabb kocsik lesznek Mika és David alatt jövőre. A Williams elvegetál egy évig a toldozott-foldozott Mecachrome-okkal, de nem hiszem, hogy ütős lenne. A Benettonnak kéne egy jobb motor és nem lenne olyan nagy probléma náluk sem. Röviden ennyi. Ja, jövőre Mika és Coulthard jobban fog tarolni, mint idén, Sch nem lesz ennyi ideig tényező a vb-címért folytatott versenyben. Bye
Dye Creative Commons License 1998.11.08 0 0 1
Pontos számadatokat sajnos nem tudok a forgalmat illetően, de egy biztos mégha a Ford rendelkezik is a legnagyobb forgalomal nem egy ütöképes motor.Schumacher helyzete viszont eléggé érdekes mivel a németrajongok
nem igazán tudják kinek szurkoljanak.A Német
Suminak aki olasz autóban ül vagy Mikanak aki
Német autóba ül.Az ideális megoldás az lenne a Sumi átigazolna a mercihez bár ezt én erősen ellenzem!Egy motor kimaradt méghozzá a Honda nefelejtsük el a Senna idejében nem volt vetély társa.És most hogy egyesült a Mugen Honda és a Honda úgyebár a honda vezetőjének a fia iranyitotta a Mugent.De hiába a csáládi kötelék itt két külön cégről
volt szó.És mikor berakták az új motort tesztelésre egy két futamra alá Hockenheim
elég szépen teljesítettek.Rájuk is oda kell figyelni.
fczigony Creative Commons License 1998.11.08 0 0 0
Valóban érdekes témafelvetés!
A Daimler-Chrysler azért nem a legtőke erősebb cég lesz:a 2 cég együttes forgalma kb 135Mrd USD lesz,ami elmarad a Ford 160 milliárdos forgalmától(ebből 85 a Daimler-Benz-é)!A BAR vszínüleg eleinte gyötrődni fog,és mivel nem autógyár elég nehéz lesz neki kitőrni!A Renault a Daimler-Chryslerhez képest pöttöm cég(cirka 34milliárd dolláros bevétel),és emiatt nemigen lesz képes velük versenyezni többé!A Ferrarinak szerintem bealkonyult:már megint nem nyertek,és közben az anyacég,a FIAT veszteséges lett.Schumachernek szerintem előbb-utóbb ott kell hagynia a Ferrarit,és a Mercedeshez kell mennie!A Williams remélhetően a BMW-vel eősödni fog(de csak 2000-ben),és versenyképes lesz!
Szerintem nemsokára az F-1 is gazdaságilag globalizálódni fog,és akkor a "kis"autógyárak számára nem terem több babér!
Remélem Schumi lesz a világbajnok,és egy életre eltünteti ezt a tehetségtelen heki fiút!
Na,wiedersehen!
fczigony/volkswagen
Dye Creative Commons License 1998.11.08 0 0 topiknyitó
Valójában volt már egy hasonló témájú topic
de úgy gondoltam van itt egy pár kérdés a jövő évi szezonal kapcsolatba.Már ha ez érdekel rajtam kivül valakit.
Szóval az idei bajnok nem kétséges Hakkinen.
De jövőre új csapat indul a BAR vajon mit tudnak teljesiteni?
Valamint az új honda motor mire lesz képes?
És a Renault visszatérése?
Az indy bajnok Zanardi mit tud kihozni a Williams-ből?
Mennyivel lesz erősebb a Merci a Chryslerrel
való egyesülés után(egy biztos ők a legtőke erősebbek)?
A Ferrari mennyit tud fejleszteni?
És még tucatnyi kérdés lenne pl:az átigazolásokal kapcsolatban.
Hát nagyából és egészében ennyi lenne.
Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!