311-312 Wartburgot DDR papírokkal nem OT-val, sima regadó+műszaki vizsga, forgalomba lehet e helyezni. Ha jól tudom a fékrendszer lehet a probléma.( 1 körös ?)
Egy kis történelem, a 311-es Wartburg vizsgálati jegyzőkönyve amit az ATUKI készített.
Kühtreiber Béla visszaemlékezése a Facebookon: "Két autót kaptunk tesztelésre.LA350LA351Az LA 350 9371km-et futott. Az LA 351 10102km-et mire a vizsgálatra megkaptuk."
Tudna nekem valaki segíteni 312-es szélvédő gumi berakásában? A külső gumit kellene az alukeretbe behúzni. A gumi új, de célszerszám nélkül nem boldogul vele a kasznisom. Ha esetleg valaki vállalná, vagy ismer olyat aki meg tudja csinálni kérem jelezzen. Előre is köszönet,
A segítségeteket kérném az alábbi probléma megfejtésében:
Adott egy Wartburg 311, ami ha minden igaz egy átalakított (oldal vízpumpás) 353-as motorral van szerelve.
Tünet a következő: hidegen jól indul, de amint bemelegszik nem akar indulni. Eleinte a tünet csak nagyon meleg motornál jött elő, de az elmúlt hónapokban eljutott arra a szintre,hogy most már hideg indítás után 3-4km megtétele után sem akar elindulni. Hosszas indítózás és gáz pumpálás után esetleg, néha beröffen... A gáz pumpálás vagy lenyomott gázpedál mellett néha beledurrant az első kipufogóba. Ha beindul, akkor olyan fulladozva, nagy füstöt eregetve indul el, mintha sokat kapna, vagy agyonra lett volna szívatva. Miután beindult egyéb rendellenességet nem nagyon érzek rajta, van alapjárat, nem fullad, nem erőtlen, megy rendesen.
Amit eddig elvégeztem rajta, gyújtás oldalról: gyújtás ellenőrzés, kondi csere, komplett alaplap csere, gyertya csere.
Bármit cserélek a tünet lényegében változatlan marad. Ha esetleg van ötletetek, hogy mi az ami elkerülhette a figyelmemet, vagy mi okozhatja a problémát kérem segítsetek.
Tapasztalt már valaki közületek ilyet?
Lehet a motorban belül olyan hiba (pl. tömítetlenség), ami okozhat ilyet?
Látva a környezetet ahol áll, ennek az autónak valószínűleg nincs alja. Ha van olyan karosszéria lakatos ismerősöd, aki lelkiismeretes, becsületes és foglalkozna is a kocsival, csak akkor vágj bele. Bár a belteret nem lehet látni, jó lenne tudni, mennyire hiányos a kocsi. Tető elég keményen behorpadva, csomagtér fenéklemez nincs. A króm alkatrészeiden a rozsda már nem vak, hanem keményen be is épült, ezzel krátereket okozva, ha ezeket akarnád megmenteni, nem lehet őket szépen lekrómoztatni.
Valószínűleg a motorja eredeti, de azért vannak ott is gondok.
Elsőre nézve a karosszéria összes elemét javítani kell, első lökhárítót pl. nem is érdemes megmenteni. Alvázkeretet szinte biztos, hogy több helyen hegesztened kellene.
Nem akarom leszólni az autót, de ez egy nem jó alapnak minősül. Persze kérdés, hogy milyen szinten, mennyire profin akarod újjáépíteni, restaurálni a kocsit.
Sziasztok! A kérdésem a következő lenne, meg szabad vásárólni ezt a 311-est, 100.000ft, mivel hogy kevés van ezekből, sajnálnám ott hagyni!? Előre is köszönöm a válaszokat!