Eddig 2-3x fordult elő,és mindig miután kicsit erőltetve volt az auto. Elfordítottam a kulcsot,és járt tovább a motor. kb 10 mp után kigyulladt a serv lámpa,aztán le le is állt. Minden prüszkölés,rángatás nélkül. Aztán mikor pár perc múlva újraindítottam, simán leállt.
Nem tudom, hogy a modern dízel motoroknál hogy van, de elvileg a kulcs lényegében egy mágnes szelepet működtet, ami nyitja, elzárja az üzemanyag útját. Lehet, hogy ez késlekedik? Hibát nem jelez a computer? Változik a hangja a motornak, miután le akarod állítani? Úgy áll le, mintha akkor fordítottad volna el a kulcsot, vagy esetleg harákol,prüszköl, kínlódik? Minden esetre még nem hallottam ilyet.
Húzd kijjebb a hasadó rudakat a reaktorból, vagy tölts bele több vizet! :)
Nekem az UAZ produkált ilyet, amikor felesbe raktuk a gázolajat, aztán a felmelegedett motor folyamatosan begyújtotta az olajat. Soha nem akart leállni.
Olvtársak! Nagy bajban vagyok! Itt a karácsony és nekem egyszerre két izzítógyertya is megadta magát. Szóval semerre sem tudok menni! 2001 es renault trafic 2,5 D van. Ha valakinek esetleg van elfekvőben akkor megvenném vagy ha tudnátok segíteni abban hogy hol lehet így hirtelen beszerezni. Köszönettel Masgas
Sziasztok! Nagy segítségre lenne szükségem! A lényeg, van egy 2002-es, 19 tdci Renault Traficunk. Több apró, megjavítható hiba után még mindig, lassan fél éve küzdünk egy problémával, a kocsi menet közben minden előjel nélkül leáll. Napjában rengetegszer előfurdul, és minden szervízben tanácstalanok a dologgal kapcsolatban. Borzasztó hálás lennék ha valaki tudna erre valamit mondani... Előre is köszönjük! cheszty+családja
Igen. Az ilyenek is elköltik azt a kicsit több pénzt autóra, amit most még sajnálnak rá. Csakhogy abból a pluszból nem jobb autót, hanem alkatrészt, meg az ezermestert fizetik ki. Velem is így történt. Jött a vevő, hogy nála már tele a padlás a roncsnézegetéssel, és megvette az enyémet drágábban, de ez legalább működik. Így mindenki jól járt.
Aki az enyémet megnézte, az is azt mondta, hogy rengeteg külföldi autót látott, nyilvánvalóan sok km-rel (az enyémen sem kopott se kormány, se pedál, se ülés), aztán olyan kifogásokat talált, hogy van egy körömnyi horpadás az egyik oldalajtón, még a festék sem sérült, de esztétikai hiba:))) Aztán valszeg vett a 104.000km-es frissen szervizelt autóm helyett egy külföldit... Ő tudja:)