Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

OK2 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12292
Értem. Nem volt rajta semmivel sem több fogyasztó, mint máskor. De amúgy az az érdekes, hogy az egyik szerelő az akkumulátoromat 2!! évesen cseréltetni szerette volna velem.
Előzmény: Törölt nick (12287)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12291

Szia

Ha ügyes vagy 10-ért kapsz itthon is tükröt.

Pontosan milyen is keresel?(szin)

Előzmény: Rosep (12289)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12290

A 2,0 PD-ből a BLB kódú kerülendő, a többi OK..

Az 1,9 PD-k amúgy jobbak, strapabíróbbak....

Előzmény: Törölt nick (12288)
Rosep Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12289

Ott a link a 12261-es hsz.ben. Ha nekem nem hiszed nézd meg magad. :)

De tudod mit? Itt van mégegyszer: http://www.aukro.cz/item834083890_leve_elektricke_zrcatko_skoda_octavia_ii_2004_2009.html

Csak azért birizgálja a fantáziámat, mert itthon 20e egy ilyen tükör. Tavasszal ki kell cserélnem mindkettőt. A jobb nem is fűt rendesen és nagyon karcos, meg az alja törött, a bal meg karcos és a háza törött.

 

Ez igazán mi amit linkeltél?

Előzmény: Donibcsi (12281)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12288

Részben értelek, részben nem...

 

Az, hogy minél nagyobb a nyomás, minél bonyolultabb stb. annál nagyobb az esély a meghibásodásra, DE: a kötelező szervizek betartásával a PD-k szinte agyonüthetetlenek!!!  PD elem csere??: csak mocsokgázolaj, szervizek kihagyásával, vagy rengeteg kilométerrel mehetnek tönkre....

 

Előzmény: Jena307 (12285)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12287

Én a kérdésedre nem tudok válaszolni, de 4 éves akksi szerintem már "lemerülhet/tönkremehet"....

 

Nem volt esetleg valami fogyasztó rajt azalatt az 1 hét alatt???

Előzmény: OK2 (12286)
OK2 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12286
Üdv mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni az autóm (2.0 TDi PD) készenléti áramfelvételének ellenőrzéséhez. A CAN rendszer miatt nem tudom pontosan (20 perc, fél óra, óra), mennyi ideig kellene az ampermérőt működtetnem, hogy a nyugalmi áramfelvételt meg tudjam állapítani.
Igazából ha valaki közzületek mért vagy méretett már ilyesmit, szívesen venném a tapasztalaitokat.

4 éves gyári (72Ah) akkumulátor, 1 hét pihi alatt lemerült:(
Jena307 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12285
Visszafele fejlesztek, a jelenlegi autóm CR dízel a lehető legkomplikáltabb példány, bár még nem volt baja, de gondolom ez csak a kevés km. miatt van, és egyszerűbb és olcsóbb üzemeltetésűt szeretnék amit magam is tudok javítani, tdi motort komplett 120ért mérik, kb 4PD elem kerül ennyibe, és egy chippel már tud annyit, turbó adagolóelem cooler cserével meg 150-160lovat füst nélkül, és még így is egy egyszerű megbízható marad.
Előzmény: Törölt nick (12280)
Karellone Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12284
2* :)
Előzmény: Karellone (12283)
Karellone Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12283
Hi.
Eladó gyári vw 15coll-os 5* 112-es lemezfelni (6j* 15h2 ET37) Kormorán 195/65r 91t téli gumival szerelve.(90% ) 35999Ft 16coll csere érdekel!!
Karell 06-20-4477532
Karellone Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12282
Hi.
Eladó gyári vw 15coll-os 5* 112-es lemezfelni (6j* 15h2 ET37) Kormorán 195/65r 91t téli gumival szerelve.(90% ) 35999Ft 16coll csere érdekel!!
Karell 204477532
Donibcsi Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12281
http://nininet.de/pr-nummern/index.php

Nem ismeri az általad leírtat.......elképzelhető, hogy rosszul nézted?
Előzmény: Rosep (12261)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12280

És miért nem a PD-t???

Előzmény: Jena307 (12279)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12279
Köszi. Igazából a motorja miatt venném az autót
Előzmény: joemaster (12278)
joemaster Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12278
"meddig gyártottak sima 110lovas 1.9TDI motorral Octavia Tour-t, tehát nem PDTDI, és mi a motorkódja?"

Talán 2004-ig?

AHF, ASV

Ja, és Elegance...

:-)
Előzmény: Jena307 (12277)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12277
Sziasztok, érdeklődnék megmondaná e valaki meddig gyártottak sima 110lovas 1.9TDI motorral Octavia Tour-t, tehát nem PDTDI, és mi a motorkódja? Ja és mi a legmagasabb felszereltségi szint neve? Kombi autóra cserén gondolkodom, ami később jól tuningolható alany is lenne, és családinak is jó nagy.
joemaster Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12276
Nincs ilyen kód...
Előzmény: joemaster (12275)
joemaster Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12275
Én meg mindjárt előkapom az XLS táblázatot a 3-jegyű kódokkal és megkeresem benne, mit jelent...
Előzmény: Rosep (12272)
joemaster Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12274
"Köszi a "felhomályosítást" fényszóró állítás ügyben! :-)))"

Bocsi, ez Varshi-nak szólt...
Előzmény: joemaster (12273)
joemaster Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12273
Köszi a "felhomályosítást" fényszóró állítás ügyben! :-)))

Elárulom, hogy a 4 és 3/4-ed éves időtartamban is OSRAM világított, ugyanis ez volt a gyári izzó is benne.

Azt sajna nem tudom, hogy a normál, vagy a 3x-os élettartamú izzójuk, nincs rajta.

Mindegy, ha hamar kipurcannak, majd nézek Philips-et, az állítólag jobban bírja.
Előzmény: Törölt nick (12270)
Rosep Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12272
Ha kimegyek a kocsihoz megnézem: lehet ez az F9E benne lesz abban a sok-sok hárombetűs kódban a szervízfüzet elején a nyomtatott címkén...
Előzmény: joemaster (12268)
Varshi Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12271
> +50% fény és állítólag hosszabb a fénykévéje is, ha így elviszem ellenőrzésre, nem
> lehet, hogy emiatt majd állítanak rajta és akkor olyan lesz, mint a normál izzóval?

Nem. Az "ellenőrzés" kb. fél méterről, egy a gépkocsi elé tolt műszerrel történik. Nem a hosszabb fénykéve végén. :)
Gyakorlatilag mindegy, milyen izzó van benne, ha a fókuszpontja azonos; ugyanoda fogják állítani. Az más kérdés, hogy esetleg a Silverstart lehetNE magasabbra is. (lehet, nekem volt ilyen 2×1 évig)

Tanács: csak akkor járasd/kapcsold, amikor szükséges.
Előzmény: joemaster (12269)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12270

"3 autó és több, mint 100.000 km alatt soha nem kellett fényszóróizzót cserélnem - eddig. Csak rendszámtábla megvilágító izzót cseréltem az Audi-n."

 

Na majd most az Osram-nál biztos kell...:-(

Várhatóan 0,5-1 év az élettartama, de ne legyen igazam....

Előzmény: joemaster (12269)
joemaster Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12269
Na jó, de nem biztos, hogy mm-re pontosan ugyan oda kerül vissza.

Én meg attól tartok, hogy elviszem állíttatni és rosszabb lesz, mint eddig, ameddig szerintem tök jó volt a gyári beállítás.

Végül is OSRAM Silvestar izzókat vettem, +50% fény és állítólag hosszabb a fénykévéje is, ha így elviszem ellenőrzésre, nem lehet, hogy emiatt majd állítanak rajta és akkor olyan lesz, mint a normál izzóval?

Lehet, hogy hülyeséget kérdeztem, de fényszóró beállítás téren nincs semmi tapasztalatom.
3 autó és több, mint 100.000 km alatt soha nem kellett fényszóróizzót cserélnem - eddig. Csak rendszámtábla megvilágító izzót cseréltem az Audi-n.
Előzmény: ckerti (12266)
joemaster Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12268
CSAK az ezüst szín változott, a fehér ugyan az, még az RS-en is (pedig azon sokkal jobban mutat).

Az F9E nem tudom, mi lehet. Minden színnek van egy marketinges, meg egy szervizes kódja. A marketinges a 9P9P, a szervizes meg olyan, ami alapján pl. a javító stiftet lehet rendelni (pl. Q2Q2 a Szahara bézs, de a rendeléshez a 9201 kell).
Előzmény: Rosep (12261)
joemaster Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12267
Egyik márkaszervizben hallottam... :-)
Előzmény: drMinit (12258)
ckerti Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12266

Én már többször kivettem a lámppát, csak a bal oldalinak a csatlakozójával kellett küzdenem, a jobb oldali simán lejött amikor kellett.

 

A beállítás nem mászott el eddig soha, de csodálkoznék is rajta, hiszen a lámpatesten belüli állítókat ilyenkor nem macerálja az ember, a lámpatest pedig egy lerögzített, igaz, billenthető tálcán, de horonyban csúszik.

Előzmény: joemaster (12265)
joemaster Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12265
Nekem nem tűnt olyan egyszerűnek, én elküldtem az összes cseh mérnököt melegebb éghajlatra.

A kézikönyv szerint állíttatni kell a fényszórót az izzócsere után, mivel ki kell venni az egész lámpát.

Ezt eleve elmebeteg megoldásnak tartom.

Ráadásul ki sem lehet venni normálisan a lámpákat, mivel az elektromos csatlakozó a sárvédő felőli sarkában van és nem volt annyi hely, hogy le tudjam cibálni.
Így viszont, hogy nem lehet kiszedni a lámpát, csak kifordítani, megaszívás benyúlni a jó mély lámpába a motortér felől és tapogatva kiakasztani a rugós kengyelt, valamint tapogatva pozicionálni az új izzót, majd visszarakni a rugós kengyelt.

Ráadásul nekem nincs lapátkezem, én még be is tudtam nyúlni a lámpatestbe így is, de nem mindenki mondhatja el ezt magáról.

A külső elektromos csatlakozó is lehetne biztosító pöcökkel felfelé odarakva, hogy felülről csavarhúzóval el lehessen érni, de nem, a talaj felé van.

***************
Ami a legszebb, hogy mindkét lámpa felső élénél megindult a lámpatest átlátszó bevonata, szinte teljes szélességben! Pattogzik lefelé.

Soha nem járt még gépi mosóban az autó és a nap sem égeti, legtöbbször fedett, zárt helyen van!

A tisztelt beszállítót ezúton is csókoltatom, remélem, hamarosan lehúzza a rolót...

Előzmény: fepeti001 (12255)
elek72 Creative Commons License 2009.12.05 0 0 12263
Üdv.
Én az Osram Cool Blue-t használtam ami a nevével ellentétben egyáltalán nem kék
nagyon király FEHÉR fénye van, de kb. 1 évig bírta.

Most Lidl féle Tesla +50%-os(ez legalább ócsó) van ez is elég tűrhető a sima H7-hez képest, de messze van az Osramtól.

Azelőtt még a Fabiában meg még azelőtt a Feliciában Philips +50%-t használtam
azokkal megvoltam elégedve és elég sokáig is bírták.
Előzmény: joemaster (12249)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.12.05 0 0 12262

ugyanaz

 

candy fehér

Előzmény: Rosep (12261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!