Értem. Nem volt rajta semmivel sem több fogyasztó, mint máskor. De amúgy az az érdekes, hogy az egyik szerelő az akkumulátoromat 2!! évesen cseréltetni szerette volna velem.
Csak azért birizgálja a fantáziámat, mert itthon 20e egy ilyen tükör. Tavasszal ki kell cserélnem mindkettőt. A jobb nem is fűt rendesen és nagyon karcos, meg az alja törött, a bal meg karcos és a háza törött.
Az, hogy minél nagyobb a nyomás, minél bonyolultabb stb. annál nagyobb az esély a meghibásodásra, DE: a kötelező szervizek betartásával a PD-k szinte agyonüthetetlenek!!! PD elem csere??: csak mocsokgázolaj, szervizek kihagyásával, vagy rengeteg kilométerrel mehetnek tönkre....
Segítségeteket szeretném kérni az autóm (2.0 TDi PD) készenléti áramfelvételének ellenőrzéséhez. A CAN rendszer miatt nem tudom pontosan (20 perc, fél óra, óra), mennyi ideig kellene az ampermérőt működtetnem, hogy a nyugalmi áramfelvételt meg tudjam állapítani. Igazából ha valaki közzületek mért vagy méretett már ilyesmit, szívesen venném a tapasztalaitokat.
4 éves gyári (72Ah) akkumulátor, 1 hét pihi alatt lemerült:(
Visszafele fejlesztek, a jelenlegi autóm CR dízel a lehető legkomplikáltabb példány, bár még nem volt baja, de gondolom ez csak a kevés km. miatt van, és egyszerűbb és olcsóbb üzemeltetésűt szeretnék amit magam is tudok javítani, tdi motort komplett 120ért mérik, kb 4PD elem kerül ennyibe, és egy chippel már tud annyit, turbó adagolóelem cooler cserével meg 150-160lovat füst nélkül, és még így is egy egyszerű megbízható marad.
Sziasztok, érdeklődnék megmondaná e valaki meddig gyártottak sima 110lovas 1.9TDI motorral Octavia Tour-t, tehát nem PDTDI, és mi a motorkódja? Ja és mi a legmagasabb felszereltségi szint neve? Kombi autóra cserén gondolkodom, ami később jól tuningolható alany is lenne, és családinak is jó nagy.
> +50% fény és állítólag hosszabb a fénykévéje is, ha így elviszem ellenőrzésre, nem > lehet, hogy emiatt majd állítanak rajta és akkor olyan lesz, mint a normál izzóval?
Nem. Az "ellenőrzés" kb. fél méterről, egy a gépkocsi elé tolt műszerrel történik. Nem a hosszabb fénykéve végén. :) Gyakorlatilag mindegy, milyen izzó van benne, ha a fókuszpontja azonos; ugyanoda fogják állítani. Az más kérdés, hogy esetleg a Silverstart lehetNE magasabbra is. (lehet, nekem volt ilyen 2×1 évig)
Tanács: csak akkor járasd/kapcsold, amikor szükséges.
Na jó, de nem biztos, hogy mm-re pontosan ugyan oda kerül vissza.
Én meg attól tartok, hogy elviszem állíttatni és rosszabb lesz, mint eddig, ameddig szerintem tök jó volt a gyári beállítás.
Végül is OSRAM Silvestar izzókat vettem, +50% fény és állítólag hosszabb a fénykévéje is, ha így elviszem ellenőrzésre, nem lehet, hogy emiatt majd állítanak rajta és akkor olyan lesz, mint a normál izzóval?
Lehet, hogy hülyeséget kérdeztem, de fényszóró beállítás téren nincs semmi tapasztalatom. 3 autó és több, mint 100.000 km alatt soha nem kellett fényszóróizzót cserélnem - eddig. Csak rendszámtábla megvilágító izzót cseréltem az Audi-n.
CSAK az ezüst szín változott, a fehér ugyan az, még az RS-en is (pedig azon sokkal jobban mutat).
Az F9E nem tudom, mi lehet. Minden színnek van egy marketinges, meg egy szervizes kódja. A marketinges a 9P9P, a szervizes meg olyan, ami alapján pl. a javító stiftet lehet rendelni (pl. Q2Q2 a Szahara bézs, de a rendeléshez a 9201 kell).
Én már többször kivettem a lámppát, csak a bal oldalinak a csatlakozójával kellett küzdenem, a jobb oldali simán lejött amikor kellett.
A beállítás nem mászott el eddig soha, de csodálkoznék is rajta, hiszen a lámpatesten belüli állítókat ilyenkor nem macerálja az ember, a lámpatest pedig egy lerögzített, igaz, billenthető tálcán, de horonyban csúszik.
Nekem nem tűnt olyan egyszerűnek, én elküldtem az összes cseh mérnököt melegebb éghajlatra.
A kézikönyv szerint állíttatni kell a fényszórót az izzócsere után, mivel ki kell venni az egész lámpát.
Ezt eleve elmebeteg megoldásnak tartom.
Ráadásul ki sem lehet venni normálisan a lámpákat, mivel az elektromos csatlakozó a sárvédő felőli sarkában van és nem volt annyi hely, hogy le tudjam cibálni. Így viszont, hogy nem lehet kiszedni a lámpát, csak kifordítani, megaszívás benyúlni a jó mély lámpába a motortér felől és tapogatva kiakasztani a rugós kengyelt, valamint tapogatva pozicionálni az új izzót, majd visszarakni a rugós kengyelt.
Ráadásul nekem nincs lapátkezem, én még be is tudtam nyúlni a lámpatestbe így is, de nem mindenki mondhatja el ezt magáról.
A külső elektromos csatlakozó is lehetne biztosító pöcökkel felfelé odarakva, hogy felülről csavarhúzóval el lehessen érni, de nem, a talaj felé van.
*************** Ami a legszebb, hogy mindkét lámpa felső élénél megindult a lámpatest átlátszó bevonata, szinte teljes szélességben! Pattogzik lefelé.
Soha nem járt még gépi mosóban az autó és a nap sem égeti, legtöbbször fedett, zárt helyen van!
A tisztelt beszállítót ezúton is csókoltatom, remélem, hamarosan lehúzza a rolót...