Azt lehet már dugónak nevezni, de ott mindig ez szokott lenni, a lámpa nem megfelelő beállítása miatt..
Túl sok területre jellemző, hogy nem jól van beállítva a lámpa.
Anno arra hivatkozott a városvezetés, hogy néhány lámpa az állami tulajdonú közútkezelőhöz tartozik, a többi pedig az önkormányzaté, és eltérő fázisokat alkalmaznak. Ez nagyon jó kifogás volt 2010 előtt, azóta viszont történtek bizonyos változások "odafenn", szóval lehetne lépni - ha akarnának.
de méghogy abból az irányból nem jó, de ha a helyközi busszoknak zöld a kijáraton, akkor is meg kell állni a kereszteződésbe...
Így van, az is egy borzalmas kereszteződés. De le merem fogadni, hogy az új buszállomás terve annyira lefoglalja az illetékeseket, hogy nem nyúlnak hozzá.
De hogy pl 1-2 lámpát meg kell várni a plázánál, az nem a világ vége.
Nem is mondta senki. Én úgy látom, az autósok helyzetével nem nagyon tudsz azonosulni.
Ha már Pláza, emlékezz arra az 1-2 héttel ezelőtti állapotra, amikor csak egy sávból lehetett a Péterfiáról a Mester, és Rákóczi utcákra kanyarodni! Nos, vasárnap is előfordult, hogy a Thaly Kálmán utcáig állt a sor, és 5-6 fázist kellett várni, hogy átjusson az ember. Mi lehetett ott hétköznap?
A végtelenségig lehetne folytatni a sort. A Kishegyesi - Segner tér kereszteződés is életveszélyes néha, a Kassai is bedugul minden délután, a Rakovszkyról nem is beszélve. A kiskörúton volt a legkevesebb gond egészen addig, amíg el nem kezdték a túrást.
Lehet azzal jönni, hogy túl sok az autó, és inkább tömegközlekedni kéne, de kérdem én: hogyan?
A reggeli és délutáni csúcsban (pláne tanítási időszakban) fel se lehet férni a buszokra, márpedig most nem az a célom, mint 14-15 évesen, hogy buszról buszra szálljak, mert az a hobbim, hanem hogy bejussak időben a munkahelyemre, és időben haza is tudjak jönni.