Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

eltibi11 Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3792
Szia !

Valóban ott vásároltam, kb. 1 hónapja!
Előzmény: Kulimász (3784)
rockdobos Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3791
bár, neked lehet, hogy máshol, valahol a műszerfal mögött fognak próbálkozni, ha ilyen központi a hiba
rockdobos Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3790

nekem már szedték szét a szervizben

kétszer

először egy lámpa nem égett, azért vittem be

a hátsó ablak fűtőszál gombjájé

új izzó, 800 ft

este észre vettem, hogy akkor meg a fűtésszabályzó tekerentyűjé nem ég

másnap vissza, ott is kicserélték, azért már nem akartam fizetni

azóta jó

kicsit ijesztő, ahogy a nagycsavarhúzóval az elem alá feszítenek, hogy kipattintsák

szerintem ne nézd majd végig

:-)

 üdv

Előzmény: pitty77 (3789)
pitty77 Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3789
Sziasztok Cartársak!Most jöttünk vissza nyaralásból és elment a műszerfalvilágítás - és a konzolon levő vezérlők, ventillátor, levegőterelő, stb. sem világít. Biztik elméletileg rendben vannak. Szedtétek már szét a műszerfalat,PITTY77
Komis Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3788

Lehetőség: Fiber-nyet!!! 

Majd ha rám talál a pénzespostás v. Fortuna...

Amúgy 8 óra munkahely és 3-4 óra otthon. Hát nem a 8órás elérhetőség a fontosabb...?? :-)))))))))))))

Előzmény: bzsazsa (3786)
Pusztazamor Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3787

Találkozó!!!

Siófokon tuda valaki egy jó helyet, ahol van parkoló standok stb...?

Én nem vagyok ismerős Siófokon.

Mondjatok ötleteket!

bzsazsa Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3786

Köttesd be otthonra a netet!

:-)))))))))))))))))

Előzmény: Komis (3782)
korfolyoso Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3785

Sziasztok, régen jártam már errefelé, látom szépen alakulgat a flotta:-))))

 

Közeledik az egyévéhez a kicsike és próbaképpen most (is) mértem a fogyasztást (310 Ft-os benzinárnál nem árt): Győr-Ménfőcsanak -> Balatonmáriafürdő (Pápán, Devecseren, Sümegen, Keszthelyen keresztül) 140 km, vissza is + helyben egy kevés bevásárlás, összesen 300 km. 21 lityit evett meg, úgy, hogy oda is meg vissza is 3 felnőtt, 2 kisgyerek, csomagok, kaja, bicikli a tetőn, és gyakorlatilag végig ment a klíma (igaz nem tök maxon). Igaz 3000 fölötti fordulatszámra alig-alig pörgettem, kényelmes 2500-3000 között ment, 80-90-es átlagsebességgel, a menetidő is 2 ó 10 perc körül volt.

 

Én nagyon elégedett voltam vele, mert egy 1.6-os autónál, ilyen körülmények mellett, nem nagyon lehetne lejjebb vinni a fogyasztást.

 

Üdv mindenkinek, kellemes, balesetmentes autózást, jó nyarat!

Kulimász Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3784

Szia!

 

Nem Dunakeszin vásároltad véletlenül egy kereskedésben?

Előzmény: eltibi11 (3765)
Picuj Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3783
Szívesen! Azért óvatosan mert ugye műanyag cuccról van szó. :)
Előzmény: eltibi11 (3768)
Komis Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3782

Kérem, hogy az új honlapról némi információt tegyetek át ide is, mert a cég nyamvadt tűzfala nem enged rá. Pl. a találkozó adatait.

 

Kösz :-))))

tityesz Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3781
De ha van neked Strong DC++, keresőbe beírod: Lacceti szerviz CD
néven megtalálható .
Letölthető!!!!!!!!
Üdv.
tityesz Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3780
Szombati találkozó nem lesz?
tityesz Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3779
Minden rajta van!!!!!!
Baromi nehéz volt megszerezni,(2 hula) is vele jár!4
cápaFeri Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3778

Ja!

Ez olyan rendes EPC lemez, mint opeléknél? Az autóban megtalálható minden alkatrész rajt van a karosszériaelemektől az utolsó csavarig cikkszám szerint, vagy csak elektronika?

Előzmény: tityesz (3776)
cápaFeri Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3777

Hali tityesz!

 

Stipi stopp! 1. példányt ha kérhetném!..:-))

Feltétlenül igényt tartok rá, ha másképp nem, utánvétes postacsomagként!

De milyen tali? Nem tudok semmilyen siófoki taliról, pedig oda leugranék!

Üdv!

Előzmény: tityesz (3776)
tityesz Creative Commons License 2006.07.25 0 0 3776
Hali mindenkimek !!!

Szereztem eredeti gyári komplet szerviz CD-t.
Minden benne van !!!!!!! ( elektr. rajzok,stekerek,vezeték nyomvonal,elektronika,gyári központizár,riasztó,robbantott rajzok,vezérlőegységek stb. minden) Magyar nyelvű.
A talkira megyek Siófokra,akit érdekel jelezzen mert annyit másolok !
Tuti jó!!!!!!!!!!!!

Üdv.
cápaFeri Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3775

És ez is hasznos lehet...:-))

 

http://www.fuchs-oil-service.hu/index.php?p=kenoanyagokrol

 

no talán ennyi elég is egy átlag-lacsihajcsárnak..:-))

Ferencke01 Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3774

Üdvözlet mindenkinek

 

Remélem most már jó helyen vagyok! :-)

 

 

Ferencke01 Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3773

Flotta:
01. Ádám77          - 1.6 SW Elite
02. Sarkany          - 1.6 HB Elite
03. Novi                - 1.8 SW Platinum
04. 1stperson       - 1.6 HB Elite C
05. Feketebálna    - 1.6 SW Platinum
06. Johnnee          - 1.4 Elite
07. Rockdobos      - 1.4 HB Elite
08. Zoli59              - 1.6 SW Elite
09. nagyharcos     - 1.6 HB Platinum
10. Lacettiman      - 1.4 Elite
11. subvoice          - 1.6 HB Elite
12. Bejfez              - 1.6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato      - 1.4 HB Elite, Menta Hercegnő (2005. 06. 10. Miskolc)
14. Komis              - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó 2005.02.07.
15. teacska           - 1.6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter          - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983     - 1.4 HB Elite
18. surrender         - 1.4 Star 5a. bézs színű
19. sz946cs            -1.6 Elite 5a. bézs (szül idő: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci            -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha                  - 1.8 HB Sport
22. athee60            - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj                  - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970            - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles                   - 1.4 Elite, narancsmetál
26. 1.4 Elite             - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky                - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú                 - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist                - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto               - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ                    -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68              - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki          - 1.4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe            - 1.4 Elite AC Piros
35. lolkaesbolka       - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével,

                                   hibátlanul

36. captain osi         – 1.6 Elite SW
37. Papusch             - 1.4 Elite Cool
38. hicar                   - 1.6 Sedan Elite ezüst.
39. bzsazsa              - 1.4 Star Imperial Blue
40. dolfiazöreg         - 1.4-es Stár, mentazöld
41. Chevroletti         - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer)
42. t-bird                  - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.)

                                   2 győzelem(ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár)
43.Secretknight        -1.6 elite HB denim blue
44. subi                    - 1.6-os Lacetti Sedan Elite (fekete)
45. georgbob           -1.4 melange beige WM DTM, új szívbillentyűkkel
46. cápaFeri             - 1.4 Elite HB Poly Silver
47. Kalóz                  - 1,6 SW Elite AC, khaki green (2006.06)
48. R*R                    – 1,6 Ti (2005.09.)
49. ranti750609       - 1.4 HB Elite Cool, imperiál kék
50. zmiklós               - 1.6 HB platimun menta (2005.12.06)

51. pitty77                - 1.4 5a Elite gyöngyfekete

52. Ferencke            - 1.4 Elite 5a Poly silver Az "Ezüst Nyíl"

cápaFeri Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3772

Flotta:
01. Ádám77          - 1.6 SW Elite
02. Sarkany          - 1.6 HB Elite
03. Novi                - 1.8 SW Platinum
04. 1stperson       - 1.6 HB Elite C
05. Feketebálna    - 1.6 SW Platinum
06. Johnnee          - 1.4 Elite
07. Rockdobos      - 1.4 HB Elite
08. Zoli59              - 1.6 SW Elite
09. nagyharcos     - 1.6 HB Platinum
10. Lacettiman      - 1.4 Elite
11. subvoice          - 1.6 HB Elite
12. Bejfez              - 1.6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato      - 1.4 HB Elite, Menta Hercegnő (2005. 06. 10. Miskolc)
14. Komis              - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó 2005.02.07.
15. teacska           - 1.6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter          - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983     - 1.4 HB Elite
18. surrender         - 1.4 Star 5a. bézs színű
19. sz946cs            -1.6 Elite 5a. bézs (szül idő: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci            -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha                  - 1.8 HB Sport
22. athee60            - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj                  - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970            - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles                   - 1.4 Elite, narancsmetál
26. 1.4 Elite             - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky                - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú                 - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist                - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto               - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ                    -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68              - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki          - 1.4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe            - 1.4 Elite AC Piros
35. lolkaesbolka       - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével,

                                   hibátlanul

36. captain osi         – 1.6 Elite SW
37. Papusch             - 1.4 Elite Cool
38. hicar                   - 1.6 Sedan Elite ezüst.
39. bzsazsa              - 1.4 Star Imperial Blue
40. dolfiazöreg         - 1.4-es Stár, mentazöld
41. Chevroletti         - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer)
42. t-bird                  - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.)

                                   2 győzelem(ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár)
43.Secretknight        -1.6 elite HB denim blue
44. subi                    - 1.6-os Lacetti Sedan Elite (fekete)
45. georgbob           -1.4 melange beige WM DTM, új szívbillentyűkkel
46. cápaFeri             - 1.4 Elite HB Poly Silver
47. Kalóz                  - 1,6 SW Elite AC, khaki green (2006.06)
48. R*R                    – 1,6 Ti (2005.09.)
49. ranti750609       - 1.4 HB Elite Cool, imperiál kék
50. zmiklós               - 1.6 HB platimun menta (2005.12.06)

51. pitty77                - 1.4 5a Elite gyöngyfekete

52. ....

 

nyahhhhh...talán így...Ferencke ide lehet:-)

Amúgy grat a géphez, üdv a topikban!

cápaFeri Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3771
cápaFeri Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3770

Hát ez a régi lista meg hogyan?

Még én sem vagyok rajt...

Előzmény: Ferencke01 (3769)
Ferencke01 Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3769

A flotta:

01. Ádám77 - 1.6 SW Elite
02. Sarkany - 1.6 HB Elite
03. Novi - 1.8 SW Platinum
04. 1stperson - 1.6 HB Elite C
05. Feketebálna - 1.6 SW Platinum
06. Johnnee - 1.4 Elite
07. Rockdobos - 1.4 HB Elite
08. Zoli59 - 1.6 SW Elite
09. nagyharcos - 1.6 HB Platinum
10. Lacettiman - 1.4 Elite
11. subvoice - 1.6 HB Elite
12. Bejfez - 1.6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegnő (2005. 06. 10. Miskolc)
14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó
15. teacska - 1.6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite
18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színű
19. sz946cs -1.6 Elite 5a. bézs (szül idő: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha - 1.8 HB Sport
22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál
26. 1.4 Elite - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki - 1.4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe - 1.4 Elite AC Piros
35. lolkaesbolka - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul
36. captain osi – 1.6 Elite SW
37. Papusch - 1.4 Elite Cool
38. hicar - 1.6 Sedan Elite ezüst.
39. bzsazsa - 1.4 Star Imperial Blue
40. dolfiazöreg - 1.4-es Stár, mentazöld
41. Chevroletti - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer)
42. t-bird - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.) 2 győzelem (ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár)

43. Ferencke - 1.4 Elite Poly Silver Az "Ezüst Nyíl"

eltibi11 Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3768
Köszi a gyors választ!

Már próbáltam így, -valószínűleg nem voltam elég határozott, elég masszívan állt a helyén a búra- és attól tartottam, hogy nagyobb kárt okozok így, mint hasznot, de most már bátrabban állok hozzá.
Előzmény: Picuj (3766)
cápaFeri Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3767

Hali sz946cs!

 

Kicsit utánanéztem az ablakvezérlőnek..hát elszálltak az árak rendesen! Ami kpl. és 4 ablakot vezérel mindjárt majd 10000! Régen voltam raktáros, amikor ilyeneket rendelgettem:-) Mondjuk akkor az ügyes villanyos kollégánk ritkán igényelt gyári kütyüt, csak megmondta milyen reléből, meg biszbaszokból mennyi kell neki a munkához. Gondolom persze azóta az autó belső elektronikája is sokkal modulszerűbb lett, nehezebb hozzáilleszteni bármit is, mert ilyenkor a gyári ablakvezetékek némelyikét ki kell váltani, hogy gyújtás nélkül is kapjon áramot. Szóval egyelőre nem döntetem szét a kocsit, majd ha hozzáértő szaki ismerősöm időt tud szakítani. Akkor meg ha  már szétszedi, beköttetem a vezetőajtón lévő ledet is, mintha lenne benne sivító ketyere. Pancserokat az is távoltart, kicsit ügyesebbeket meg a váltózár és a fólia. Aki meg nagyon ügyes, annak meg talán nem lacsi, hanem audi, bömös kell! :-) 

Viszont a képed a hőmérőről sokat segített, köszönöm szépen! Ma vettem is egy egykijelzős változatot. Sokáig méregettem, hova is lenne praktikus tenni, de számomra is az a hely tűnt a legjobbnak, ahova a tiédet is rakták. Könnyű elvezetni a vezetéket, nem takar a kormány, stb. Hátránya a kütyümnek, hogy csak gombnyomás után és csak 2-3 másodpercig világítja meg a kijelzőt neonkéken egy led, viszont nem kell 12V-ot vinni neki, mint a neten hírdetett komolyabb fajtákhoz (mert elemről megy), ami akkufeszültséget is mér, meg hangot is ad. Tehát maradt az egyszerűbb, fél óra alatt be is raktam, elvezettem a biztosítékdobozban a vezetéket, csak az ajtótömítésnél látszik belőle 2 cm-nyi.

Üdv!

Előzmény: sz946cs (3761)
Picuj Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3766
A lámpa kapcsolójánál van a búrán egy kis vájat, ott egy kicsi csavarhúzóval ki lehet pattintani a búrát, és már hozzá is férsz az izzóhoz. :)
Előzmény: eltibi11 (3765)
eltibi11 Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3765
A közelmúltban lettem tulajdonosa egy Forenzának, így mostanában kezdtem el olvasgatni a topicot, amiben ráleltem kérdésedre. Egyébként szerintem sincs semmi baj a zöld kvarcórával.

Ha már itt vagyok nagy tisztelettel kérném nálam avatottabb topictársak segítségét abban, milyen módon cserélhető az utastérvilágítás izzója ( a középen lévő, egyben mozgó, szétpattinthatatlan és más módon sem hozzáférhető, általam kinyithatatlan műanyag borításban lévő) mely egyenlőre megoldhatatlan problémát okoz a házilagos izzócserében.

Előzmény: Picuj (3758)
Sarkany Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3764

egyáltalán a klima hogy működik?

 

Most látom erre nem válaszoltam.

 

A klíma alapvetően négy elemből épül fel:

- elpárologtató,

- kompresszor,

- kondenzátor,

- fojtás.

Ezeket az elemeket csővezetékek kötik össze.

 

Az elpárologtató a hűtendő térben van. Az elpárologtatóban folyadék halmazállapotúból gázneművé válik a munkaközeg,a hűtendő térben uralkodó hőmérséklet hatására. (A párolgás mindig hőt von el).

 

Az elpárologtatóban képződő gázt egy kompresszor szállítja a kondenzátor felé.

 

A kondenzátorban a gáz ismét folyadékká alakul, leadva ezzel a hűtendő térből elvont hőt. (A kondenzáció mindig hőleadással jár.)

A kondenzátort a kocsi hűtője mellé szokás szerelni (esetleg azzal egybeépítik).

 

A kondenzátorban képződő folyadék egy fojtáson keresztül jut vissza az elpárologtatóba. A fojtás hivatott a kompresszor által létrehozott nyomásnövekedést lecsökkenteni olyan mértékűre, amilyen nyomás az elpárologtatóban uralkodik.

Előzmény: Sarkany (3763)
Sarkany Creative Commons License 2006.07.24 0 0 3763

1: ha egy ideig (1 hét, pár nap) nem megy a klíma, bekapcsnál lehet e a megszokottnál erősebb rándítás (teljesítményvesztés)

 

Lehet.

Gondolj bele! Meg kell lódítani nyugalmi helyzetéből a teljes munkaközeg tömegét. Ennek az energiaigénye nagyobb, mintha folyamatosan mozgásban lenne a munkaközeg (üzemelne a klíma).


2: fordulatszám drasztikus emelésénél 5-6000 közé, eredményezhet-e szintén rándítást (úgy éreztem, mintha 5000 fölé érve kikapcsolt volna a klíma, így megtámogatva az autó gyorsulását)?

 

Alapvetően a "rándítás" nem az autó gyorsulásának megtámogatása érdekében, hanem a klímakompresszor védelme érdekében történik.

 

Egy meghatározott fordulat fölött több munkaközeget szállít a klímakompresszor, mint amennyit az elpárologtató elpárologtatni képes. Ilyen esetekben leszabályoz a klímakompresszor védelme úgy, hogy a kompresszor elektromechanikus kuplungja egy rövid időre szétkapcsol, majd kisvártatva ismét újra összekapcsol. Ez a szét- és összekapcsolódás védi meg a klímakompresszort a folyadékütéstől.

Ezt a jelenséget rángatásként érzékeled gyorsítás közben.


3: egyáltalán a klima hogy működik? Mindig hajtás alatt van-e, vagy azért érezhető a hullámzás, mert ki-be kapcsol?

 

Ld. a fentebb írottakat.

Egy meghatározott fordulat alatt állandóan üzemel, e fölött szétkapcsol, majd ismét összekapcsol.  Ez magas fordulaton rövidebb sorozatokban ismétlődhet mindaddig, amíg az elpárologtatóban képződő gáz egyensúlyba nem kerül a kompresszor által szállított gáz mennyiségével.


4: állva, nyitott ajtónál vettem észre, hogy alapjáratnál bekapcsolva a klímát egy fémes kattanás (mintha egy mikrokapcsoló kapcsolna) hallatszik, ekkor a fordulatszám változatlansága mellett sokkal mélyebben szól a kipuff. Normális?

 

Normális.

A csattanás az elektromechanikus kuplung összekapcsolódását jelzi. Ilyenkor a klíma üzeme nagyobb nyomatékkal terheli a motort. Ebből fakad a mélyebb motorhang.

Amennyiben ez a nyomaték tovább növekszik, megnő az alapjárati fordulatszám is. Figyeld csak meg!

Előzmény: georgbob (3762)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!