Ha érdekel valakit van egy bontott Mikuni benzinkályhám, amit a motor fűtőkörébe kell beiktatni, így a motort is melegíti, és induláskor már tolhatod neki a fűtést is. Azt hiszem van olyan funkciója is, hogy ha meleg a víz, akkor bekapcsolja egyes fokozatra a fűtőmotort, de ebben nem vagyok biztos.
Programozható. Az előző tulajnak egy telet volt benne a Passatjában, aztán eladta a kocsit, szóval lehet, hogy tíz éves de újszerű állapotú, bár én még még nem próbáltam. Komplett kábelköteggel együtt 80 pénzért eladó.
Lehet, hogy ide off, de ma a szerelőnél próbálgattak erősen egy W126-os 380-ast. Hát az a hang azért mégis egészen más, mint mint az én vacak kis öthengeres dízelem hangja.
Érdekesség képpen az Off-road topicban jelezte KIZSbusz topictárs, hogy 20-ért vett Eberspachert. Digitálisat. 0.5 fokonként állíthatót. Igaz, az a légteret fűti. De tán egy mailt megér, hogy honnan van nekije :)
üléshuzat nincs elfeledve, rajta vagyok az ügyön a héten lesz eredmény:)
Felhívtam a webastot. Hasonló árakat mondtak. De néha van nekik pl bontott is az olcsóbb. (nem sokkal ).Utána érdeklődtem a kályha a gyenge pont pl a 10 éves használat nem biztos,hogy jót tesz neki én azért nem adom fel.Ha lesz egy 126-osom abba azért be szereltetik.:)
Na megjött a válasz a Nyíregyházi cégtől állófűtés ügyben:
Ezt írták válaszként:
Cégünk az Eberspacher típusú fűtőberendezések forgalmazója és márkaszervize. A hűtővíz rendszerbe beépített " vizes " készülékek alkalmasak a motor és az utastér egyszerre történő fűtésére. A berendezések 4 ill. 5 KW-os teljesítménnyel rendelkeznek. A 2000 cm3-es diesel motrohoz mindkettő ajánlható, de a viszonylag nagy hengerűrtartalom miatt jobb választás talán a nagyobb teljesítményű készülék.
Hydronic D4 W SC ( 4 KW ) berendezés+beépítési készlet + mini óra, programozható kezelőelem: 173.000,- Beépítés + beüzemelés: 40.000,-
( Hydronic D5 : 215.000,- )
A fenti nettó árak telephelyünkön értendőek.
:))) így lehet növelni a kocsi értékét. :)) De azért kiváncsiságképpen megkérdezem a webasto-t is, nem mintha lenne rá money :)
Minap jártam a Bárdiban karosszériaelemért. Elég sokáig tartott míg megtalálták a bal hátsó sárvédőt. Ezalatt az eladó megemlítette, hogy egy ismerősének lenne egy eladó W115 - 200D ha érdekel. Mondtam neki, hogy engem most nem, de lehet, hogy Titeket igen :). Állítólag erősen felújításra szorul, még semmi nem volt rajta hegesztve. Kb 100ezerre saccolta. Ja és KORMÁNYVÁLTÓS (te_o!). Emailben küldött róla képet is. Majd felteszem ide is, de le kell kicsinyítenem, mert a 6 kép összesen 7 mega.(De ha valakinek a nagy kép kéne, elküldm neki mail-ben.)
Az árat lehet, hogy lejebb lehet alkudni, nem tudom.
Szia. Ha jól tudom, te bogárban utazol.Cimbimnek volna egy eladó.Szerkezetileg kifogástalan, kaszni megindult rozsda még csak a barna csík a küszöb fölött,2 v 3 tul eredeti fényzés fehér, hibátlan futó stb Mit kóstálhat
Hát, 108 -asból a fekete, illetve ezüst. Illetve sötétkék. Illetve sötétszürke. Illetve... Tk. mindegyik. Eldöntendő a kérdést, rána www. veteran-mercedes.hu -ra, és még a sárga kabrió is tetszik! (Állólámpásban ( /8) pedig inkább a sötét jön be, a fehér nem igazán...) Nekem a kissé szinte előredőlő (persze csak optikailag) lámpa a w108 esetében nagyon tetszik, attól igazán arisztokratikus lesz. Ahogyan pl. a w116 hátrahúzott indexe is jól hangsúlyozza a kocsi lapos, egyenes vonalait, magasan a 123 -as fölé emelve a formát.
OFF:
T603 -ból a vörös/krémszínű kétszínű fényezés, vagy egy fekete (ÁVO -s:).
ON
Ja, tegnap láttam ez ezüst fecskét a Budaörsi úton a BAH -nál, utána kötve egy kisebbfajta csónakos utánfutó! Nagyon bejött.
(Augusztusban Rijeka közelében pedig egy W108 -at láttam, német rendszámmal akkora lakókocsit húzni a szerpentinen, mint fateromék Suzukija kétszer. :)
Néhány hozzászólással alább (261) felajánlottak emilben képeket . Megkaptam, első ránézésre nem néz ki rosszul, 2. gen. állólámpás. Állhat 1 ideje, rendszáma nincs, csak elég messze van pesttől -Kisújszállás-. Hobbinak nincs rá pénzem, mert eltartana 1 ideig míg forgalomba állítanám. Ha valakit érdekel írjon neki emilt, rögtön küldi a képeket.
Szerintem se add fel, autód van, rá kell szánni az időt. 500 körül mindig tűnnek fel állólámpások, vegyes állapotban. Ha megnézel egyet-egyet, tudósíthatnál itt is. :)
(Jómagam is kacérkodom a gondolattal, bár igazi elszánás még nincsen, úgy tűnik. Hétfőn eléggé durván lerázott egy tulaj, így meg sem néztem a gépét. Sajnos nem mindig érek rá utánamenni mindennek).
mo-n jó állapotú és reális árú használt autót nehezen kapsz. néha némethonban olcsóbbak a használt/veterán autók, állapotra pedig mérhetetlenül jobbak.
szerintem ennyire könnyen ne add fel, inkább írdd össze, h a megnézett autónál mit és mennyiért kell javíttatni/cserélni satöbbi és utána dönts
Nem a rozsda a gáz hanem a gányolás.Ha egy kicsit hervadt az autó az nem baj legfeljebb nem azonnal ül bele az ember gyermeke....Én három hónapig kerestem és lőn csoda szólt a telefon, h azonnal és sürgősen eladó; és egymásra találtunk; és végre van mire költeni tehát van az asszony és van a sárga villám ( nem, inkább fordítva )
Ne add fel ilyen könnyen, minden egyes mengézett autóból lehet tanulni! De azért várható volt a végeredmény. Sokat akar a szarka, de ..... rozsdás a homlokfala.
Voltam megnézni a peugeotosoknál levő eladó gépet, de sajna kiábrándultam belőle hamar.
Nem mostanában lett "felújítva" ajtón, tetőn, homlokfalon korrózió, alja első ránézésre is itt ott elég csúf, tehénbőrmintás huzat ahogy néztem nem ráhúzott hanem "rácsinált", tetőkárpit, lábtér oldalborítás..... sorolhatnám még. Annyi pénzért....
1enlőre lemondtam hogy legyen egy állólámpásom, de nem véglegesen!