Azért ez a pofátlanság teteje. 2-3 éve még itt, Debrecen környékén is 6-7-8e volt 1 liter LongLife olaj.
DE! Már 2 éve visszavettek és 4-5e Ft 1 liter. Ez sem kevés, de nem ennyire pofátlanul, "sz*rok a válságba" jelmondattal lehúzó ár mint ott, ahol Neked.
Ez felháborító! Erre azt tudom reagálni: miért pont az olajat nézték meg? Fagyállót, ablakmosót nem kell utántölteni? Keréknyomás rendben van?
Vagy azok a folyadékok túl olcsóak ahhoz, hogy megérje lehúzni Téged? Egyáltalán kellett az olaj az autóba, vagy csak számláztak egyet?
Mindenképpen kérd el a maradékot! Ha nincs meg, akkor felezzék a számlát! Vagy inkább csinálj balhét, mert kamu is lehetett az egész.
Engedelmetekkel urak,bocs Skodások az okvetettlenkedésért,de én is off leszek.
Ha esetleg itt nem tud sűrrgősen segíteni senki,(ugyebár a ez a nyest végleges riasztás/kinyúvasztás másnak is,nekem is fontos lenne.)
A Mazda5 indexen nemrég ez volt téma,visszatérő vendég ez a nyest dolog,bátran kérdezhetsz ott is,(jó arcok vannak ott,1-2 figura tapasztalatból,de vágja ezt a kérdést is.)
Sziasztok, szeretnék egy kicsit off-olni egy jópár hónappal ezelőtt valaki felrakott egy-két képet egy nyestről egy csapdában. Azt kérdezném tőle hogy milyen csalikaját rakott a csapdába mert én is vettem egyet de nemtudtam becsalogatni eddig semmivel hogy megtudjam fogni. Előre is köszönöm és bocs az off-ért.
Nekem egyszer az off járművembe 2-3 deci ablakfolyadékot sikerült 1870.ért beletöltetnem :-( Megkérdezték kevés a viz, pótolják-e. én mondtam persze mert annak idején ezen típusnál úgy volt, hogy a gari idő alatt a folyadékokat ingyé pótolják, max 1 literig.
Hát csak a működéshez szükséges folyadékokat..... ablakspricni nem az :-)
Most telefonáltak a skoda márkaszervízből ahova a kerékcsere mellett átnézetni is vittem a kocsit, hogy fél liter olajat után kell tölteni, 8500 ft. Megkérdeztem, és azt mondták, hogy Castrol SLX longlife III olajat használnak. Ennek a literje 3000 Ft körül van (én értem, hogy a fél literhez is egy liter kell). Nézegettem a neten, és ennyibe kerül egy ilyen olaj. Vajon tényleg ennyire drága a márkaszervíz? Mi ebben a tapasztalatotok?
Apámék 2007 júniusban váltottak,Octavia1 1.6-ról Octavia2 1.6 mpi-re,jelenleg még csak 11856km van benne,(más,off márkát használ a mindennapokban).Szerintem a kuplungja változatlan,és oke null km korától(amennyire értek hozzá).Felengedésnél kb 6-7 centinél kezd fogni,nem ránt/remeg,halkan/szépen teszi a dolgát,(bár én eddig csak 30-40km mentem vele,azt is aprózzva,de hirtelen terhelésnél se volt semmi változás/külömbség,én is más off márkával járok,de az is többnyire pihen a garázsban).Az O2-ben már egyszer mutatkozott a szívatos,szőrös ikon,de egyébként mindkét Octavia oke,de nyugis járgányok,(bár apám tempóját ismerve,neki az 1.4 is elég lenne).
Az a helyzet, hogy nekem van egy 10 hónapos octavia winter 16 kombim, és elég magasan fog a kuplung, de nagyon harap, semmi kopást nem érzek, kilő rendesen és lassan is harap. Egy autókhoz jól értő munkatársam is beleült (tényleg jól ért hozzá), és azt mondta, hogy neki is picit magasan fog, de tökéletesen harap, semmi kopást nem érez. Van arról valakinek valami infója, hogy a skodák kuplungja hol fog? Vagy van akinek szintén magasan fog de nincs kopva? Én persze nem tudom megmondani, hogy változott e újkora óra, mert naponta vezetem.
Igen van. Egy riasztó (Blue, CAN kompatibilis asszem a nyugalmi áramfelvétele papír szerint olyan 15-20 mA). Ezen kívül még a navigációs fejegység (Nexus MFD2), amire most gyanakszom inkább. Fórumokon olvasgattam, hogy több gyári fejegységgel is volt már probléma, amit szoftver frissítéssel lehetett orvosolni.
Az biztos, hogy valami nem engedi (vagy késlelteti) az általad is kimért ajtózárást követő nyugalmi állapot kialakulását. Hétvégén alaposan átnézem mégegyszer.
Sziasztok. Most járok itt először ezen a fórumon, és segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettem egy Octaviát 2002. 07. 1.4 16 szelepes. Kb 3hete van nálam és eddig nem volt semmi baj vele. Mai nap azonban kigyulladt az ’elektronikus motorvezérlés’ visszajelzője és menet közben sem alszik el, folyamatosan villog. Észre is vettem mintha máshogy is ketyegne a motor, vagy más hangja lenne a kipufogónak, olyan mintha kicsit fulladna… (régi swiftemnél volt ilyen mikor nem ment az egyik henger) Van esetleg valakinek ötlete?
Tudom, be kell vinni szervízbe, hogy ott megnézzék, az is lenne a második kérdésem, hogy Budapesten, vagy környékén (Törökbálint, Érd) tudna e valaki megbízható szervízt ajánlani, ahol becsületesek és nem húzzák le az embert?… . Köszi előre is.
Van kettő pageres riasztó amit kinéztem az octavia II-be, az egyik egy thunder típusú és max 3km hatékonyságú ill még plussz funkcióként távolról elindítja az autót. A másik pedig egy spy lc112 típusú riasztó lenne, ez 5km max hatótávolságú és annyival tud kevesebbet , hogy a távinditást nem tudja. 25k ill 22.5k az áruk. Azt szeretném megtudni, hogy ezek a riasztók passzolnak-e az Octavia II-be? Valakinek esetleg van valamelyik?
Ha simán nyitva marad a jármű akkor 30 perc elteltével megy el nyugalmi állapotba. Ha bezárod, akkor ez pár másodperc alatt megtörténik. Leírásod szerint, neked bezárva 450mA. Ez tényleg sok, ne csodálkozz, hogy lemerül. fél amper...
Nem épp tescós, de mivel egyenáramot kell mérni, lényegében megteszi az is :)
Bezárt lekapcsolt,stb.. állapotban nekem pár másodperc alatt leesik 450-480mA-re, de a boardnetz fogalmam sincs mikor hajlandó végleg minimális fogyasztásra térni. De asszem már csak a kíváncsiság miatt is kimérem. (remélem nem 1 óra).
Ha a közponi zárat a gyári távirányítóval bezárod. -ezt az egyszerű tescos multiméter is kibírja, - akkor szinte másodpercek alatt lemegy a fogyasztás "0"-ra
Ha egyszerű teszkós multid van, nehogy rákösd gyújtáson, mert lefüstöl. Kapcsolj le minden fogyasztót, zárd be az autót, és akkor kösd rá, majd figyeld az áramerősséget mikor esik le. Az alap fogyasztás kb 1A!!! Így meglátod majd, hogy mennyire van beállítva a boardnetz.
Jó én elhiszem neked hogy jo a pd, de ha a legrosszabbakra készülök és belenyúlok egy elhanyagoltba, akkor a tdi a gazdaságosabb verzió, mert a komplett motor megfizethetö.
Beállításfüggő, mire a boardnetz lekapcsolja a hálózati feszültséget. 10 perctől lehet 60 percig állítani (nem tudom mennyi a Te autód beállított értéke) de ha lekapcsolt, akkor 0,04-0,07A között a normális. Feltéve, hogy nincs beépítve utólag vmi kütyü, ami miatt nagyobb.