Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joemaster Creative Commons License 2009.12.09 0 0 12327
Azért ez a pofátlanság teteje. 2-3 éve még itt, Debrecen környékén is 6-7-8e volt 1 liter LongLife olaj.

DE!
Már 2 éve visszavettek és 4-5e Ft 1 liter. Ez sem kevés, de nem ennyire pofátlanul, "sz*rok a válságba" jelmondattal lehúzó ár mint ott, ahol Neked.

Ez felháborító!
Erre azt tudom reagálni: miért pont az olajat nézték meg? Fagyállót, ablakmosót nem kell utántölteni? Keréknyomás rendben van?

Vagy azok a folyadékok túl olcsóak ahhoz, hogy megérje lehúzni Téged?
Egyáltalán kellett az olaj az autóba, vagy csak számláztak egyet?

Mindenképpen kérd el a maradékot!
Ha nincs meg, akkor felezzék a számlát! Vagy inkább csinálj balhét, mert kamu is lehetett az egész.

Nnnna, lenyugodtam......
Előzmény: Törölt nick (12319)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.09 0 0 12326

Üdv.

Engedelmetekkel urak,bocs Skodások az okvetettlenkedésért,de én is off leszek.

Ha esetleg itt nem tud sűrrgősen segíteni senki,(ugyebár a ez a nyest végleges riasztás/kinyúvasztás másnak is,nekem is fontos lenne.)

A Mazda5 indexen nemrég ez volt téma,visszatérő vendég ez a nyest dolog,bátran kérdezhetsz ott is,(jó arcok vannak ott,1-2 figura tapasztalatból,de vágja ezt a kérdést is.)

Előzmény: jopek13 (12323)
jopek13 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 12325
Köszönöm.
Előzmény: ckerti (12324)
ckerti Creative Commons License 2009.12.09 0 0 12324
szilit keressed a Superb-topikban, ő a nyestvadász :-)
Előzmény: jopek13 (12323)
jopek13 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 12323
      Sziasztok,  szeretnék egy kicsit off-olni egy jópár hónappal ezelőtt valaki felrakott egy-két képet egy nyestről  egy csapdában. Azt kérdezném tőle hogy milyen csalikaját rakott a csapdába mert én is vettem egyet de nemtudtam becsalogatni eddig semmivel hogy megtudjam fogni. Előre is köszönöm és bocs az off-ért.
Pitylogós Creative Commons License 2009.12.09 0 0 12322

A VW csoport szervizei pofátlan árakon dolgoznak. Nyilván a sok céges verda miatt meg is tehetik.

 

Az asszony Hunyadiját harmad-negyed áron szervizeltetjük a Skodához képest...

Előzmény: Törölt nick (12319)
ckerti Creative Commons License 2009.12.09 0 0 12321

Pont a motorolaj és az ablakmosó az, amiben kifejezetten drága a márkaszerviz, a 8.000 Ft/l ár nem kiugró ebben a körben.

 

Ha beletöltenek fél litert és egy litert számláznak, akkor kérd el a maradék fél litert, oda fogják adni.

Előzmény: Törölt nick (12319)
drMinit Creative Commons License 2009.12.09 0 0 12320
Nekem egyszer az off járművembe 2-3 deci ablakfolyadékot sikerült 1870.ért beletöltetnem :-(
Megkérdezték kevés a viz, pótolják-e. én mondtam persze mert annak idején ezen típusnál úgy volt, hogy a gari idő alatt a folyadékokat ingyé pótolják, max 1 literig.

Hát csak a működéshez szükséges folyadékokat..... ablakspricni nem az :-)
Előzmény: Törölt nick (12319)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.09 0 0 12319
Most telefonáltak a skoda márkaszervízből ahova a kerékcsere mellett átnézetni is vittem a kocsit, hogy fél liter olajat után kell tölteni, 8500 ft. Megkérdeztem, és azt mondták, hogy Castrol SLX longlife III olajat használnak. Ennek a literje 3000 Ft körül van (én értem, hogy a fél literhez is egy liter kell). Nézegettem a neten, és ennyibe kerül egy ilyen olaj. Vajon tényleg ennyire drága a márkaszervíz? Mi ebben a tapasztalatotok?
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.08 0 0 12318
Nagyon köszi a válaszokat! Megnyugodtam most.
Hallottam, hogy egy kuplungcsere (mert ugye itt csak olyan van) 150e körüli, és az csőd lenne...
Cater428 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 12317

Szia!

 

Nekem is elég magasan fog a kuplung, de tökéletesen működik minden. 

 

Nem csúszik, nem rángat.

Előzmény: Törölt nick (12314)
KOCZKY Creative Commons License 2009.12.08 0 0 12316
Enyém másfél évesen ugyanilyen, és mindig is ilyen volt. Naponta használam, nekem is magasan fog, nincs ezzel semmi gond szerintem.
Előzmény: Törölt nick (12314)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.08 0 0 12315

   Üdv.

 Apámék 2007 júniusban váltottak,Octavia1 1.6-ról Octavia2 1.6 mpi-re,jelenleg még csak 11856km van benne,(más,off márkát használ a mindennapokban).Szerintem a kuplungja változatlan,és oke null km korától(amennyire értek hozzá).Felengedésnél kb 6-7 centinél kezd fogni,nem ránt/remeg,halkan/szépen teszi a dolgát,(bár én eddig csak 30-40km mentem vele,azt is aprózzva,de hirtelen terhelésnél se volt semmi változás/külömbség,én is más off márkával járok,de az is többnyire pihen a garázsban).Az O2-ben már egyszer mutatkozott a szívatos,szőrös ikon,de egyébként mindkét  Octavia oke,de nyugis járgányok,(bár apám tempóját ismerve,neki az 1.4 is elég lenne).

Előzmény: Törölt nick (12314)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.08 0 0 12314
Az a helyzet, hogy nekem van egy 10 hónapos octavia winter 16 kombim, és elég magasan fog a kuplung, de nagyon harap, semmi kopást nem érzek, kilő rendesen és lassan is harap. Egy autókhoz jól értő munkatársam is beleült (tényleg jól ért hozzá), és azt mondta, hogy neki is picit magasan fog, de tökéletesen harap, semmi kopást nem érez.
Van arról valakinek valami infója, hogy a skodák kuplungja hol fog? Vagy van akinek szintén magasan fog de nincs kopva? Én persze nem tudom megmondani, hogy változott e újkora óra, mert naponta vezetem.
OK2 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 12313

Igen van. Egy riasztó (Blue, CAN kompatibilis asszem a nyugalmi áramfelvétele papír szerint olyan 15-20 mA). Ezen kívül még a navigációs fejegység (Nexus MFD2), amire most gyanakszom inkább. Fórumokon olvasgattam, hogy több gyári fejegységgel is volt már probléma, amit szoftver frissítéssel lehetett orvosolni.  

 

Az biztos, hogy valami nem engedi (vagy késlelteti) az általad is kimért ajtózárást követő nyugalmi állapot kialakulását. Hétvégén alaposan átnézem mégegyszer.   

Előzmény: drMinit (12312)
drMinit Creative Commons License 2009.12.08 0 0 12312
van valami utólagos beépítve?
Előzmény: OK2 (12311)
OK2 Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12311

Precíz vagy :) Respekt

 

Részemről passz... egyelőre. 

Előzmény: drMinit (12307)
Rosep Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12310
Valószínű trafó lesz...
Előzmény: bebazsi (12309)
bebazsi Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12309
Sziasztok.
Most járok itt először ezen a fórumon, és segítségeteket szeretném kérni.
Nemrég vettem egy Octaviát 2002. 07. 1.4 16 szelepes. Kb 3hete van nálam és eddig nem volt semmi baj vele. Mai nap azonban kigyulladt az ’elektronikus motorvezérlés’ visszajelzője és menet közben sem alszik el, folyamatosan villog. Észre is vettem mintha máshogy is ketyegne a motor, vagy más hangja lenne a kipufogónak, olyan mintha kicsit fulladna… (régi swiftemnél volt ilyen mikor nem ment az egyik henger) Van esetleg valakinek ötlete?

Tudom, be kell vinni szervízbe, hogy ott megnézzék, az is lenne a második kérdésem, hogy Budapesten, vagy környékén (Törökbálint, Érd) tudna e valaki megbízható szervízt ajánlani, ahol becsületesek és nem húzzák le az embert?…
.
Köszi előre is.
cotag Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12308
Van kettő pageres riasztó amit kinéztem az octavia II-be, az egyik egy thunder típusú és max 3km hatékonyságú ill még plussz funkcióként távolról elindítja az autót. A másik pedig egy spy lc112 típusú riasztó lenne, ez 5km max hatótávolságú és annyival tud kevesebbet , hogy a távinditást nem tudja. 25k ill 22.5k az áruk. Azt szeretném megtudni, hogy ezek a riasztók passzolnak-e az Octavia II-be? Valakinek esetleg van valamelyik?
drMinit Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12307
Ha simán nyitva marad a jármű akkor 30 perc elteltével megy el nyugalmi állapotba.
Ha bezárod, akkor ez pár másodperc alatt megtörténik.
Leírásod szerint, neked bezárva 450mA. Ez tényleg sok, ne csodálkozz, hogy lemerül.
fél amper...









Előzmény: OK2 (12306)
OK2 Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12306

Nem épp tescós, de mivel egyenáramot kell mérni, lényegében megteszi az is :)

 

Bezárt lekapcsolt,stb.. állapotban nekem pár másodperc alatt leesik 450-480mA-re, de a boardnetz fogalmam sincs mikor hajlandó végleg minimális fogyasztásra térni. De asszem már csak a kíváncsiság miatt is kimérem. (remélem nem 1 óra).

 

Szia Minit, az tuti hogy azonnal nem nulla.

Előzmény: drMinit (12305)
drMinit Creative Commons License 2009.12.07 0 0 12305
Ha a közponi zárat a gyári távirányítóval bezárod. -ezt az egyszerű tescos multiméter is kibírja, - akkor szinte másodpercek alatt lemegy a fogyasztás "0"-ra
Előzmény: Donibcsi (12304)
Donibcsi Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12304
Ha egyszerű teszkós multid van, nehogy rákösd gyújtáson, mert lefüstöl. Kapcsolj le minden fogyasztót, zárd be az autót, és akkor kösd rá, majd figyeld az áramerősséget mikor esik le. Az alap fogyasztás kb 1A!!!
Így meglátod majd, hogy mennyire van beállítva a boardnetz.
Előzmény: OK2 (12301)
Rosep Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12303
Hát itt nincs hogy fényezett, pláne nem hogy fehér lenne. Arról nem is beszélve hogy szerintem darabja 20.000 Ft...
Előzmény: Törölt nick (12295)
Jena307 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12302
Jó én elhiszem neked hogy jo a pd, de ha a legrosszabbakra készülök és belenyúlok egy elhanyagoltba, akkor a tdi a gazdaságosabb verzió, mert a komplett motor megfizethetö.
Előzmény: Törölt nick (12296)
OK2 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12301
Köszönöm a gyors választ!
Előzmény: Donibcsi (12300)
Donibcsi Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12300
Beállításfüggő, mire a boardnetz lekapcsolja a hálózati feszültséget. 10 perctől lehet 60 percig állítani (nem tudom mennyi a Te autód beállított értéke) de ha lekapcsolt, akkor 0,04-0,07A között a normális. Feltéve, hogy nincs beépítve utólag vmi kütyü, ami miatt nagyobb.
Előzmény: OK2 (12286)
Donibcsi Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12299
PR-kód magyarázó.
Előzmény: Rosep (12289)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 12298

szerintem már rég megválaszoltam,hogy a két kód egy és ugyanaz

 

candy fehér

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!