Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 349

állólámpa

Na most...

GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 348

Sz'asztok!

Küldök pár korabeli sajtófotót a lámpakérdésről... (hátha sikerül)

Előzmény: te_o (346)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 347

Sziasztok!

Állólámpáshoz tudomásom szerint 1 fajta lámpakeret volt (búra többféle...) Amire te gondolsz az a 108-as, a kortárs S osztály (280-450 6.3), a nagy fecskének a fényszoróival. Volt "töklámpás" kivitelben, 1 búra alatt, s volt 2 kerek fényszoróval (USA modell ill. opció)

te_o Creative Commons License 2004.09.23 0 0 346
Mit tudtok, elképzelhető, hogy az első (68 körüli) állólámpásoknak még kicsit más volt az első lámpájuk? Olyan, hogy a krómkeret oldalt nem függőleges, hanem kb. középen jobban hátranyúlik?
te_o Creative Commons License 2004.09.23 0 0 345
:)
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (344)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.23 0 0 344
Kicsit azért sajnálom, hogy Románia nem EU tag. Tele van működő W114-115-ösökkel. Múltkoriban erősen gondolkodtam, hogy átcsempészek valahogy egy 230.6-ost, de nem volt bennem elég kurázsi.
Előzmény: WAndrew (343)
WAndrew Creative Commons License 2004.09.22 0 0 343

mail ment...

 

Egyébként alkatrészbázisnak lehet, hogy tényleg jó lenne. Feltámasztani tényleg sok munka...

 

Üdv.

Előzmény: gy69 (336)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.22 0 0 342

Éppen az tetszett benne, hogy limuzin volt! Szép krómozott V6 felirattal az első keréknyílások mögött. Se előtte, se utána nem láttam. De hát a 404-esek és 504-esek bármennyire tetszenek egy W108 (vagy 114/115) azért más kategória nálam.

Előzmény: 504LACI (341)
504LACI Creative Commons License 2004.09.22 0 0 341

Mikor volt a Horthy korszakban 504? :-)

Az enyém benzines limuzin 2.0 literes de amiről írsz az ugye egy Coupe volt? Van a baráti körben pár /8 is, ezért is nézegetek felétek néha.

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (339)
504LACI Creative Commons License 2004.09.22 0 0 340

Ha beszerelsz egy kisméretű benzintankot valahová...

Mivel, hogy ez benyát iszik. Egyébként jó.

Előzmény: gy69 (337)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.22 0 0 339
Dieselben az 504 is nagyon jó! Bár a kedvencem 504-esem egy mintegy tíz éve óbudán látott narancsságra V6-os volt.
Előzmény: gy69 (337)
te_o Creative Commons License 2004.09.22 0 0 338

Ez számomra reménytelen (mondjuk az árából ezt is vártam).

Viszont még úgysem láttam kormányváltóst puhakormánnyal. :)

Előzmény: WAndrew (333)
gy69 Creative Commons License 2004.09.22 0 0 337

504LACI

 

Dieselbe jó?

Előzmény: 504LACI (334)
gy69 Creative Commons License 2004.09.22 0 0 336

Szia.

 

El tudod küldeni mailon a képeket.Lehet, h bázisnak jó lenne

Előzmény: WAndrew (333)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.21 0 0 335
Csámcsogva eszi a rozsda.
Előzmény: WAndrew (333)
504LACI Creative Commons License 2004.09.21 0 0 334

Sziasztok

Ha érdekel valakit van egy bontott Mikuni benzinkályhám, amit a motor fűtőkörébe kell beiktatni, így a motort is melegíti, és induláskor már tolhatod neki a fűtést is. Azt hiszem van olyan funkciója is, hogy ha meleg a víz, akkor bekapcsolja egyes fokozatra a fűtőmotort, de ebben nem vagyok biztos.

Programozható. Az előző tulajnak egy telet volt benne a Passatjában, aztán eladta a kocsit, szóval lehet, hogy tíz éves de újszerű állapotú, bár én még még nem próbáltam. Komplett kábelköteggel együtt 80 pénzért eladó.

Mailben is lehet érdeklődni.

Üdv. Laci

WAndrew Creative Commons License 2004.09.21 0 0 333

Hi,

 

na itt vannak a képek, átkonvertáltam őket, mostmár csak 100k körül van darabja :)

 

 

Előzmény: te_o (328)
candle Creative Commons License 2004.09.21 0 0 332

v8 rlz:-))))

 

OFF

 

ígértem, h ha találkoziki az mb-topic, akkor szólok nektek.

 

nohát ma este lesz egy pici, pár-autós összröffenés.

 

részletek az mb-cars topicban, szeretettel látunk mindenkit::-)

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (330)
gy69 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 331
Jaa vagy veszünk egy T34-est
Előzmény: te_o (328)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.21 0 0 330
Lehet, hogy ide off, de ma a szerelőnél próbálgattak erősen egy W126-os 380-ast. Hát az a hang azért mégis egészen más, mint mint az én vacak kis öthengeres dízelem hangja.
te_o Creative Commons License 2004.09.21 0 0 329
Pl. VW Transporterbe van most is hirdetve benzinkályha, 32 pénzért. De ez is nyilván csak az utastérhez való.
te_o Creative Commons License 2004.09.21 0 0 328

Ilyesmik szoktak lenni pl. ebay -en asszem, szerintem a KIZS -é is onnan való lehet. Nem tudom, mennyire márkaspecifikusak ezek.

Bogárba már láttam itthon is hirdetni 40 pénz körül.

De ezek valszeg csak az utastér fűtésére valók.

Vagy vesztek egy Zapót 40 -ért, abban volt állófűtés. :)))

 

Wandrew!

Hogyan állnak a képek?

Előzmény: Törölt nick (327)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.21 0 0 327
Érdekesség képpen az Off-road topicban jelezte KIZSbusz topictárs, hogy 20-ért vett Eberspachert. Digitálisat. 0.5 fokonként állíthatót. Igaz, az a légteret fűti. De tán egy mailt megér, hogy honnan van nekije :)
Előzmény: gy69 (326)
gy69 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 326

Szia.

 

üléshuzat nincs elfeledve, rajta vagyok az ügyön a héten lesz eredmény:)

Felhívtam a webastot. Hasonló árakat mondtak. De néha van nekik pl bontott is az olcsóbb. (nem sokkal ).Utána érdeklődtem a kályha a gyenge pont pl a 10 éves használat nem biztos,hogy jót tesz neki én azért nem adom fel.Ha lesz egy 126-osom abba azért be szereltetik.:)

Előzmény: WAndrew (325)
WAndrew Creative Commons License 2004.09.20 0 0 325

Hi,

 

Na megjött a válasz a Nyíregyházi cégtől állófűtés ügyben:

Ezt írták válaszként:

 

Cégünk az Eberspacher típusú fűtőberendezések forgalmazója és márkaszervize.
A hűtővíz rendszerbe beépített " vizes " készülékek alkalmasak a motor és az
utastér egyszerre történő fűtésére. A berendezések 4 ill. 5 KW-os
teljesítménnyel rendelkeznek. A 2000 cm3-es diesel motrohoz mindkettő
ajánlható, de a viszonylag nagy  hengerűrtartalom miatt jobb választás talán
a nagyobb teljesítményű készülék.

Hydronic D4 W SC ( 4 KW ) berendezés+beépítési készlet + mini óra,
programozható kezelőelem: 173.000,-
Beépítés + beüzemelés: 40.000,-

( Hydronic D5  : 215.000,- )

A fenti nettó árak telephelyünkön értendőek.

 

 

:))) így lehet növelni a kocsi értékét. :)) De azért kiváncsiságképpen megkérdezem a webasto-t is, nem mintha lenne rá money :)

 

Üdv.

Előzmény: gy69 (304)
te_o Creative Commons License 2004.09.20 0 0 324

Hali!

Várjuk a képeket. Sajnos én egyelőre csak teljesen működőképes állapotúban tudok gondolkozni, mivel sem műhely, sem garázs, de még udvar sincsen. :(

Előzmény: WAndrew (323)
WAndrew Creative Commons License 2004.09.20 0 0 323

Sziasztok.

 

Minap jártam a Bárdiban karosszériaelemért. Elég sokáig tartott míg megtalálták a bal hátsó sárvédőt. Ezalatt az eladó megemlítette, hogy egy ismerősének lenne egy eladó W115 - 200D ha érdekel. Mondtam neki, hogy engem most nem, de lehet, hogy Titeket igen :). Állítólag erősen felújításra szorul, még semmi nem volt rajta hegesztve. Kb 100ezerre saccolta. Ja és KORMÁNYVÁLTÓS (te_o!). Emailben küldött róla képet is. Majd felteszem ide is, de le kell kicsinyítenem, mert a 6 kép összesen 7 mega.(De ha valakinek a nagy kép kéne, elküldm neki mail-ben.)

Az árat lehet, hogy lejebb lehet alkudni, nem tudom.

te_o Creative Commons License 2004.09.20 0 0 322

Elküldtem.

Valszeg nálam volt a kaki, ahogyan megnéztem...

Előzmény: gy69 (321)
gy69 Creative Commons License 2004.09.20 0 0 321

te o!

 

A mail kézen közön elkallódott:( Ha küldenéd mégegyszer  :)

 

 köszi

Előzmény: te_o (320)
te_o Creative Commons License 2004.09.17 0 0 320
Írtam egy mailt!
Előzmény: gy69 (319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!