Keresés

Részletes keresés

Walker88 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 59
Izs oldalkocsit keresek!!!
danjoe Creative Commons License 2008.05.05 0 0 58
Ja épp ezért látható ott mindenféle jármű: normál kétkerekű, oldalkocsis, Verolex és még sok minden más.
Előzmény: danjoe (57)
danjoe Creative Commons License 2008.05.05 0 0 57
Trike találkozó pl. Rédén, minden évben van, úgy van meghírdetve, hogy két és három kerekű motorok találkozója:))
Ez a tavalyi: http://bakonyalja.blogter.hu/?post_id=68293
Előzmény: Walker88 (56)
Walker88 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 56
hali mindenki

olyan kérdésem lenne, hogy oldalkocsis motoros találkozók szoktak lenni???

előre is köszönöm...
Walker88 Creative Commons License 2008.04.21 0 0 55
hali

már megoldodott a problémám egy gyári 67cm /azthiszem/ széles kormény helyett egy 90 széles kormányt raktam bele és így már éppenhogy csak beszitáll max 5 nél ugyhogy ez nekem így pont jó!!!
ja meg a teleszkópokba lett rakva egy 2 cm-es pogácsa hogy még erössebb legyen a rugó!!!
Earles Creative Commons License 2008.04.01 0 0 54
És a kormánylengés-csillapító mellett fontos, hogy az első kerék pöpec módon ki legyen centírozva és a gumi is hibátlan legyen. Én is már jártam így, minden tökéletesnek látszott, mégis berázott egy bizonyos sebességtartományban. Aztán végül a gumicsere segített. Valószínűleg meg lett patkázva.
Előzmény: Walker88 (51)
danjoe Creative Commons License 2008.03.31 0 0 53
Szia!
Egy kérdés: kormány lengéscsillapító?
Előzmény: mrt-666 (52)
mrt-666 Creative Commons License 2008.03.31 0 0 52

Nem a lengővilla hiánya miatt szitál be az eleje.

A megoldás egy lengéscsillapító.

Előzmény: Walker88 (51)
Walker88 Creative Commons License 2008.03.31 0 0 51




ime pár kép a nemrég elkészült oldalkocsis Etz 251-esemről!!!

kérdéssel fordulok ide
elötte még sose vezettem oldalkocsis motort de nagyon fura hogy beszitál az eleje.
halottam már megoldásokat praktikákat lengővillás legyen az eleja meg hasonlók , az a baj az egésszel hogy nekem nagyon nem tetszik a lengő villa!!!

esetleg valaki valami féle jó ötlet vagy tanács az oldalkocsizáshoz és hogy valahogy meg e lehet szüntetni a szitálást???

elöre is köszönöm
nagyfékdobos Creative Commons License 2008.02.17 0 0 50

SZia!

 

Bocs, hogy beleszólok, de rendkívül sértően fogalmaztál. Miből gondolod, hogy a profi a drága?

 

Ha még nem tapasztaltad, majd megtudod, hogy az olcsó, rövid élettartamú megoldások a legdrágábbak.

Szerintem illik árajánlatot kérni valakitől és nem azonnal bekategorizálni, hogy "nekem drága".

 

Nem bántani akartalak, csak tele van a hócipőm avval, hogy nagyon elterjed ez a felfogás. Mindenki autót szerel, bútort gyárt, kőműveskedik, és fikázza a szakemberek árait. A minőséget valóban meg kell fizetni. De az attól még nem drága...

Előzmény: piri13 (44)
Walker88 Creative Commons License 2008.02.05 0 0 49
HALI
NAGY KÉRDÉS /KÉRÉS HA VAN VALAKINEK KÉPE MZ OLDALKOCSI KERÉK FELFOGATÁSRÓL KÉPE KÉREM KÜLDJÖN!!! BOVDENESRE AKAROM MEGOLDANI!!!
KÖSZI
piri13 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 48
Oké, köszönöm szépen!

Majd összegyűjtök egy anyagot képekkel, leveszem a méreteket, megnézem az utánfutást és dobok egy mélt. Aztán megegyezünk.
Előzmény: Earles (47)
Earles Creative Commons License 2008.02.03 0 0 47
Annál bizti drágább lenne, mint ha te magad csinálnád, de azért nem százezrekben számolok. Természetesen nem bagóért dolgozom, de az árképzésem a belföldi ügyfelek részére magyar léptékű. És ha nem velem csináltatod, akkor is szívesen segítek tapasztalatcserével, vagy ahogy tudok.
Előzmény: piri13 (44)
danjoe Creative Commons License 2008.02.03 0 0 46
Betehetnéd az MZ-topicba is.
Mint 500-as MZ :))
Előzmény: piri13 (45)
piri13 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 45
Egyébként valahogy így néz ki.
piri13 Creative Commons License 2008.02.02 0 0 44
Hát ő izé!

Már láttam ezt a honlapot régebben.
Ha Te profi motorépítő vagy nem telik nekem ara, hogy Veled dolgoztassak.

Bocsika!

Azért köszi szépen.
Előzmény: Earles (42)
Earles Creative Commons License 2008.02.02 0 0 43
Amúgy eredetiségvizsgálaton nem néznek műszaki jellegű dolgokat, csak a számokat, úgyhogy tuti átmegy.
Előzmény: piri13 (41)
Earles Creative Commons License 2008.02.02 0 0 42

Küld át néhány képet mailben, hogy mire gondolsz pontosan. MZ-hez még nem csináltam, de szerintem nem lenne gond. Az árról majd utána beszéljünk. www.prohi.hu

Itt fent van minden elérhetőségem.

Előzmény: piri13 (41)
piri13 Creative Commons License 2008.02.02 0 0 41
Köszönöm a válaszodat!

Végülis van másik perka zöld forgalmival. De erre nem gondoltam, hogy átmenne az egy eredetiség vizsgán ilyen villával. Tulajdonképpen nem foglalkoznak csak a váz és motorszámmal amennyire én tudom mert az oldalason is tárcsa van elöl és nem szóltak miatta. Illetve a kis MZ-men is 150-es a henger és észre sem vették még műszakin sem. Én is csak akkor vettem észre amikor levettem a hengerfejet és rámértem a furatra. Aztán persze megkerestem rajta a beütést és lám ott volt amit láthatott volna a tag ha aláhajol.

Te csináltál már ilyen villát MZ-hez? Illetve ha csinálnál mennyiért? Egyenlőre csak érdekelne egy irányár mert komolyan még nem döntöttem. Amiket én láttam abban MZ hátsó telók voltak.

Köszi!
Előzmény: Earles (40)
Earles Creative Commons License 2008.02.02 0 0 40

A legális utat - tehát azt, hogy besétálsz, elmondod hogy mit szeretnél, engedélyezik, aztán szépen levizsgáztatod - felejtsd el. Ez valószínűleg a világon mindenhol működne, csak nálunk nem. Rengeteget harcolok a hatóságokkal papírok végett, mert oldalkocsikat, speciális alkatrészeket (köztük Earles-villát) gyártok meg minden ilyesmivel foglalkozok. Ha sikerülne is így elintézni - mert elméletben a jogszabályi háttere megvan - akkor az másfél évet és annyi pénz elvinne, ami kb. 2 oldalkocsis MZ árával vetekedne.

Úgyhogy marad az, hogy berakod és mész vele, műszakira meg visszacseréled vagy ha bátor vagy bennthagyod. Ha megállít a rendőr vagy a műszakin beszólnak, mindig legyen nálad 4-5 intenetről leszedett kép ilyen MZ-kről, és jön a mese: ez egy gyári villa, kint általános (ld. képek) de Magyarországra nem importáltak ilyet, de a te mocidat az első tulaj az NDK-ból hozta, és hogy ők nem ismerik attól még létezik, blabla... A fontos a határozottság, és hogy "nem én voltam", így vettem. Tanácsos olyan gépet venni, ami még régebbi típusú forgalmival rendelkezik, tehát még nem volt eredetiségvizsgálaton, mert ott fotóznak. Ha már van MZ-d, akkor is tanácsos venni fillérért egy szétrohadt mocit a régi forgalmis vázért, és arra átépíteni a te motorodat az új villával, még eredetiségvizsgálat előtt. Igaz, hogy egy átírásnyi aprót buksz, de a fotón minden oké lesz.

Előzmény: piri13 (39)
piri13 Creative Commons License 2008.02.01 0 0 39
Szevasztok!

Lenne egy kérdésem. Ennek a villának az engedélyeztetése mennyire bonyolult?


MZ TS 250/1-re kéne és nyugati honlapokon sokat láttam earles villával. Az ES-nél (Trophy) egyébként 2 furat van és előbbre lehet tenni a kereket az oldalas módhoz. Amit én láttam villákat mind ilyen volt csak vékonyabb. Először arra gondoltam BMW-é de valószínű azok is házi készítésúek.

Earles Creative Commons License 2008.02.01 0 0 38
Tudok egyet egy helyen, de elég csoffadt állapotban van.
Előzmény: Walker88 (34)
danjoe Creative Commons License 2008.01.31 0 0 37
Nagyon szép a fogat!
Előzmény: mrt-666 (35)
mrt-666 Creative Commons License 2008.01.31 0 0 36

Teljesen más vezetni a fogatot, mint előtte. Könnyedén fordul, nem húz semerre. Nagy sebességnél is stabil marad.

A képen látható fékberendezés miatt fékezéskor nem eleli az elejét.

Ez a hatás volt érezhető a Trophi MZ esetében, ahol a fék a lengőkarra volt rögzítve. Itt a fék a lemenő csőhöz van egy gömbcsuklós szerkezettel kötve, ezért fékezéskor ez a hatás elmarad.

 

Üdv

Tamás

 

 

mrt-666 Creative Commons License 2008.01.31 0 0 35
It van néhány kép a járgányról:
Walker88 Creative Commons License 2008.01.30 0 0 34
hali én egy Mz oldalkocsit keresek negyon sürgős lenne!!! Etz vagy perkó kocsi!!!
ha tud valaki akkor kérem irjon
köszönöm
danjoe Creative Commons License 2008.01.30 0 0 33
Köszönöm az infót!
Előzmény: mrt-666 (32)
mrt-666 Creative Commons License 2008.01.30 0 0 32

A lemenő cső 41,5 mm átmérőjű 6 mm vastag falú.

A lengőkar 32-es 5 mm fallal.

A lemenő cső összekötő 30-as 4 mm fallal.

Mind húzott acélcső.

 

A hajlításhoz készültek sablonok, és melegen lett hajlítva.

Attól tartottunk, hogy be fog rogyni, de a vastag fal miatt nem tette.

Fehéren izzott, mire hajlott.

 

T

 

Előzmény: danjoe (31)
danjoe Creative Commons License 2008.01.30 0 0 31
Kösz a tananyagot, még annyit hogy milyen csövet használtatok?
Mint már írtam volt egy Izs oldalasom, azzal nem voltak problémák kanyarodáskor ( na jó néha azért voltak fúrcsára sikerűlt jobbosok:)), persze az már kilencvennél halálán volt.Nagyobb tempóval nem oldalaztam.Persze az MZ sem fog repkedni a retikűllel, de olyan helyen dolgozom, hogy talán le tudnánk kopírozni a Tiedét.
A képeket várjuk!
Előzmény: mrt-666 (29)
mrt-666 Creative Commons License 2008.01.29 0 0 30
Majd kiszámolom mennyi az anyag a villában.

Üdv
Tamás

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!