Az octinfo.com-on olvastam (), hogy a klímarendszerből hallható idegesítő kattogás megszűntethető: "levegő útját állító motorok computeres alaphelyzetbe állításával megoldható (diagnosztikai eszköz kell hozzá)" Mit takar ez az "alaphelyzetbe állítás"? Ha beállítattom, akkor többet már nem kell? Nem igazán világos... Valaki próbálta már ezt a gyógymódot?
Gulb80, ha nem a saját szememmel látom, el sem hiszem. Kinyitottam a hátsó ajtót, és láss csodát, a csomagtér ajtó, mint a doxa... Kösz a segítséget!!!
Nagyon jó! Köszi. Akkor rendelek is egyet, de azt el tudnád mesélni, hogy hol található maga a pollenszűrő és hogyan férek hozzá? Biztos le lett írva már párszor, de a kereső nem akar működni nekem valahogy :P
pollenszűrő csere, ha még nincs a klíma is elkoszosodva akkor általában megoldja a problémát. Javaslom, hogy otthon végezd el (nem nagy kunszt) és aktívszenes szűrőt használj (ha nem márkaszervizben veszed akkor 3542 Ft. Ha a rendszer is koszos akkor egy tisztítás kell neki ami a nyár elején úgyis akciós lesz mindenhol...
Üdv mindenkinek! Gondom lenne egy 1.6-os O2-vel: A légkondija mikor bekapcsolom, rettenet büdöset fúj egy pár percig, aztán minden okés. Azt kérdezném, hogy hogyan tudnám kitisztítani, vagy szűrőt cserélni vagy valahogyan megoldani?
Jah és még egy: Ti mit használtok az ajtótömítésekre, hogy ne nyüszögjenek és tart is valameddig?
De a kijelzések közé nem keveredik egy új pont csak úgy... hip-hop... Ott volt az nyugodj meg. Talán csak nem vetted észre mert mint említetted főleg a navi kijelzésére használtad.
Olajcserét nem csináltattam náluk de hibatár kiolvasást kértem és akkor nem mondták hogy várjak fent. Mondjuk ennek már olyan négy éve,de akkor nagyon normálisak voltak. Azóta nem voltam márka szervizben a géppel.
Félreértettél! Nem azt mondtam, hogy gyengék a teleszkópjaid. Hanem azt, hogy általában gyengék az ötödik ajtó súlyához.
Például a passat sedán változatában hasonló teleszkópok vannak mint az Octáviában csak a csomagtartó fedele sokkal könnyebb ezért az minden további nélkül felnyílik mikor a távirányítóval nyitják. Az octáviában olyan erős teleszkópokat kellene használni hogy a zsanérok könnyen károsodhatnak a felcsapódó nehéz ajtótól, nem is beszélve arról, hogy lecsukáskor ezeket is le kellene küzdeni... Az én nyári kalandom a gumicsónakkal is annyira volt elég, hogy az ajtót kiemelje a zárból és felemelje azt a holtponton túl ahonnan már emelték a teleszkópok. Az eredmény egy olyan kulturált "automatikus" ajtónyitás lett amit gyorsan meg is ismételtem vagy 5 alkalommal... ;) Tényleg nyerő lenne egy olyan ötlet ami megoldaná ezt a "problémát".
Biztosan lehet állítani is. Ne feledd, hogy tegnap még azt mondtad, hogy nincs ott ma meg megtaláltad... ;)
Próbáld meg azt, hogy kikapcsolod azután meg visszakapcsolod és egyből próbáld a lépetővel állítani. Egyébként tényleg kicsit furcsa képessége a fedélzeti rendszernek ez a két figyelmeztetés de azért lehet némi logikát mögé fűzni... és még nem is nyakatekert. Pl.: beállítasz egy általános sebesség riasztást mondjuk 150 Km/h de amikor téli gumit használsz akkor nem szükséges ezt újra állítanod (mert akkor mondjuk 130 Km/h amit biztonságosnak tartasz) hanem csak aktiválod a "Winter Tyre" figyelmeztetést és amikor átléped az óra szerinti 130 Km/h-t akkor a kocsid szól, hogy "hékás nem edzőcipő van a kocsidon hanem téli bakancs!" azután amikor lecseréled a téli gumit akkor csak deaktiválod a figyelmeztetést.
A software frissítésről meg annyit, hogy időnként frissítenek ezt-azt. Például az mp3 képes Stream fejegységek kezdeti hibája volt, hogy időnként a memória túlcsordulás miatt egy hangos "pendülés" szerű hangot adva kikapcsolt (kb.: olyan volt a hang mintha egy baseball ütővel ráhúztak volna a kocsi tetejére) és mivel a kecskeméti vadászrepülők közt eltöltött múltam miatt én egy kicsit süket vagyok, ezért eléggé hangosan szoktam hallgatni a CD-ket ezért mikor első alkalommal "pendült" a kocsi akkor egy kisebb szívrohamon is átestem. Nah ezt a hibát is software frissítéssel orvosolják és sok esetben úgy, hogy a tulaj nem is tud róla. A legegyszerűbb ha szólsz a szervizben, hogy a kocsidban egy optimalizálás utáni motorvezérlő software van és úgy nyúljanak hozzá. (felteszem, már nem garis a kocsid) a mobilitás garancia meg felejtős mivel csak arra jó, hogy a pénzedet kicsalják. Úgy is találnakk valami kifogást, hogy miért nem illet meg. (nekem például azért nem akarták megcsinálni mert nem tőlük vettem az olajszűrőt, hanem az általam hozott MANN FILTER szűrő!!!! beépítéséhez ragaszkodtam. Pedig a MANN FILTER gyári beszállító és minden egyéb "gyári" szűrőn olvasható a skodás cikkszám mellett a MANN FILTER cikkszáma is!) A Fábiámon meg azért nem cserélték ki az üzemanyag szivattyút (Mobilitás)garanciában mert azt mondták, hogy akkor mintát kell venniük az üzemanyagból és ha nem stimmel valami akkor még a minta bevizsgálási költségét és a mintavétel munkaidejét is ki kell fizetnem ami jóval több mint a mobilitás garancia kedvezménye... (no comment)
Abban a majdnem teljesen lezárt pozícióban szerintem a teleszkópoknak nem kell még emelniük. Egyébként azoknak még semmi bajuk, ez a nyitási bizonytalanság viszont mindig megvolt.
Megnéztem és tényleg ott van. Ez a funkció nekem eddig nem volt vagy nem jelent meg a kijelzések között. Ki lehet kapcsolni (hurrá, probléma megoldva), viszont állítani nem lehet. Nulla vagy kikapcs és három vonal. Túl sok értelmét nem látom, hiszen a winter tyre tulajdonképpen ugyanezt tudja. A menűben, illetve a setup-ban kerestem, ezért voltam olyan értetlen. A Maxidot--ot alapvetően a navi megjelenítésére használom. időnként a pillanatnyi fogyasztásra, illetve tanolás előtt a megtehető távolságra szoktam állítani.
Speed warning eddig nem volt.
Netán szedjek Cavinton-t?
Köszönöm a segítséget.
Más: jellemzően szoktak szotvert frissíteni az autón? Érdemes? Frissítéssel előjönnek azok az állítási lehetőségek, melyek a későbbi modellévben kerültek be?
A frissítés a motorvezérlésre kihat? Azért érdekel, mert ATC tuning van benne és nem szeretném elveszíteni, bevált.
a csomagtartó azért nem nyílik fel mert a teleszkópok gyengék és nem tudják megemelni az ajtót. én a nyáron egy felfújt 2m-es gumicsónakot!!! hajtogattam be a csomagtartóba és az azért kicsit feszítette a ajtót. azután amikor nyitottam a távirányítóval a csomagtartót akkor olyan peckesen nyílt magától mint egy "nagy" autóban :)))
ezekről a digitklímás kijelzésekről tudnál bővebben írni? én eddig csak a sebességet meg a fordulatszámot tudom megnézni (illetve ezeket tudom, hogy hol találom)
Egészen pontosan milyen a kocsid? évjárat (modellév) felszereltség kijelző
Nekem egy 2007-es ambiente maxidot van és abban ott van azt hiszem, hogy az átlagfogyasztás, megtehető távolság és a következő a sebesség riasztás.... de később megnézem. (viszont én minimum 30 km/h-ra tudom beállítani) lehet, hogy a software állt fejre és gépre kell tenni.
Ezt kipróbálom. Rémlik, hogy ha lassan zárom, akkor általában rendesen lezár.
Leborulok nagyságod előtt, ha tényleg így van! :-)
Már csak azt áruld el, hogy miért nem ugrik fel a fedél a távirányítóról való nyitáskor úgy, hogy már ne fogja a zár?
ár, ha bejön a levegő beszorulásos tipped, akkor azt is kipróbálom majd, hogy a gumi ütközőket beállítom olyan helyzetbe, hogy mindig felugorjon a fedél és akkor próbálom meg lassan lezárni. Hátha lesz olyan állapot, amikor minden jól működik.
Nekem pont 2 hete sikerült 0-ra beállítani. Alig tudtam törölni, mivel nem használom a funkciót és már elfelejtettem a kezelését. Ez úgy vélem, évjárat kérdése. 2007 körül kicsit csiszoltak a fedélzeti komputeren, feltehetőleg akkor változott ez a funkció is.