Köszönöm a választ! Az a helyzet, hogy a léptető gomb nyomása után megjelenő menűben nincs ilyen sor, hogy speed warning! Ha pedig a setup sort kiválasztom, akkor találok egy winter tyre funkciót, amit már megbeszéltünk, hogy más.
Az ablaktörlő kapcsolókaron két "gomb" van. Alul egy gomb, ami kiválasztásra vagy jóváhagyásra való, és a kar végén egy billenő kapcsolóra emlékeztető kétirányú léptető gomb.
A beállítás menete:
1., Gyújtás ráad 2., Amikor már nem villog semmi és az ajtók is be vannak csukva, tehát a kijelzőn a szokásos kép látható, akkor a léptető gombokkal válaszd ki a "Speed warning" kijelzést. 3., Itt kétféle értéket láthatsz: ha aktív a figyelmeztetés akkor egy sebesség értéket, vagy ha nem aktív akkor: --- Km/h 4., A beállítás úgy történik, hogy amikor kiválasztottad a "Speed warning" kijelzést akkor az alsó gomb megnyomásával ha eddig aktív volt akkor kikapcsol ha pedig ki volt kapcsolva akkor aktiválódik. (és itt van az amit nem értek, mert nekem a legkisebb sebesség 30 Km/h egyszerűen nem tudok 0 Km/h értéket beállítani...) ezután az érték 5 Km/h lépésekben állítható a léptető gomb segítségével. 5., Amikor beállítottad a neked megfelelő értéket akkor kb.: 5 másodperc után a számok kiemelése eltűnik és utána a léptetővel már a szokásos kijelzések léptethetőek.
Taki: kollega szerintem a zarnak semmi baja... kicsit enged le az egyik ablakot es probald ugy becsukni.. vagy egy ajtot kicsit kinyitni. En is bevittem anno a szervizbe a kocsit es ott mutattak, hogy nem a zarral van a gond hanem a levegovel nem jut ki eleg gyorsan.
A Classic felszereltségben nincs. Ambiente-től van, de a zöld kijelzővel. MaxiDOT után elég kínszenvedés olvasgatni a zöld LCD pálcika karaktereit, az összes km számláló sem látszik alapból.
Eladó egy Dension Icelink adapter. GolfV platformhoz használható. Elsődleges feladata Ipod illesztése CD tárként a gyári fejegységhez, de igen hasznos lehet a korábbi, aux bemenet nélküli Stream rádiókhoz, mivel az eszköznek aux bemenete is van, amin keresztül bármi megszólaltatható. Én is erre használtam.
Köszönöm a gyors választ. Symphony kazettás rádiót használok, csak a helyi adók jönnek be. Az antenna alatt nem találtam aljzatot, amibe a kábelt (csavaros csatlakozó, árnyékolt kábel, de kb2-3mm vastag).
Most az rádió vétellel vannak gondjaim.O1 2002-es kombim van. Megbontottam a csomagtatróban a tetőkárpitot és az antenna alatt 2 db kábelt találtam. Mi a szabadonálló kábel? Szerintem valahol elveszik,gyengül az antennajel.
A tetoantenna alatt van egy antennaerosito, amit a radiobol erkezo 12V taplal. Ha ures csatit talaltal, ezzel egyidoben gyengult a radiovetel, akkor szetjott a jelerosito tapja. Dugd ossze! :-) (Vagy fordulj orovosodhoz, gyogyszereszedhez, villamossagi szerelodhoz.)
Ha nem gyari fejegysegrol szol a zene, kulon kell megoldani a 12V-t, un. fantomtapot kell hasznalni.
Az előző octimon 120e.nél a difiből valami csavarok eltörtek, kilukasztották a sebv.házat, kb90e ft volt a javítás. Állítólag típushiba.A mostani autóm most lépte át a 100e.km-t. Szerintetek érdemes előre kiszeréltetni a csavarokat, vagy reménykedjek,hogy ennél nem lesz ilyen gond?
Az elozo autod egy 1999-es (esetleg 2000-es) Octavia volt, 1.6-os SR motorral (100 LE). Nyertem? :-)
Annal a sorozatnal valoban tipushiba volt a sebessegvaltohaz kilyukadasa. Az ujabb autoknal ezt a hibat kijavitottak, nincs szukseg semmilyen óvintezkedesre.
Régi olvasója vagyok e fórumnak, de szerencsére ritkán kérdezek. Sok segítséget kaptam már Tőletek.(Változó alapjárat-aksit levenni 1-2 órára és megjavul,ajtó mikrokapcs.csere......)
Most az rádió vétellel vannak gondjaim.O1 2002-es kombim van. Megbontottam a csomagtatróban a tetőkárpitot és az antenna alatt 2 db kábelt találtam. Mi a szabadonálló kábel? Szerintem valahol elveszik,gyengül az antennajel.
+1 kérdés! Az előző octimon 120e.nél a difiből valami csavarok eltörtek, kilukasztották a sebv.házat, kb90e ft volt a javítás. Állítólag típushiba.A mostani autóm most lépte át a 100e.km-t. Szerintetek érdemes előre kiszeréltetni a csavarokat, vagy reménykedjek,hogy ennél nem lesz ilyen gond?
Hallottam én már életemben fűtéssel, hőmársáklettel összeföggő érdekes műszerfalhangokat, de azok nem új autók voltak, és nem tudom, hogy ez az e. Szerintem ennek nem szabadna lennie.
Lattal mar muszerfalat szetszedve? :-)
Mindenfele muanyag es (kisebb reszben) fém alkatresz kapcsolodik egymasba, meglehetosen szoros kotessel. Mostanaban, amikor beulsz az autoba 0-10 fok van odabenn. Nehany perc alatt meleg, 30-40 fokos levego kezd el odabent aramlani. Ekkora hőingas ilyen rovid ido alatt szamottevo tagulassal jar. A kulonbozo anyagok tagulasa nem egyforma, ez okozza a pattogo zajokat.
Szemelyes meghallgatas nelkul lehetetlen velemenyt alkotni, de a leiras alapjan nincs semmi kulonos, teljesen normalis jelenseggel tapasztalsz.
Ha meg akarod nyugtatni magad, mutasd meg a hangot szakembernek, aki mar latott/hallott ilyet.
Na fennforgás van, és kéne egy okosság attól, aki ért hozzá. Nekem 2009 januári octavia winterem van, 12e km-rel. Ma azt vettem észre, hogy erős fűtés esetén, tehát maxra van tekerve a hőmérsékletszabályzó, és mondjuk 3-on a ventillátor, akkor elég érdekes, véletlenszerő, recsegő hangok jönnek a KM órából. Ha nem direktben az ablakra van küldve a hő, hanem ablak-láb vagy valami más, akkor nincs, vagy csak alig. 2-es ventillátorfokozatban alig alig nyekken egyet, egyesen csendes. Hármasnál azomban kezdi. Nem tudom, mi lehet ez. Hallottam én már életemben fűtéssel, hőmársáklettel összeföggő érdekes műszerfalhangokat, de azok nem új autók voltak, és nem tudom, hogy ez az e. Szerintem ennek nem szabadna lennie.
A másik meg az, hogy ezeken az oktáviákon az első kerekek előtt alul van egy kis gumisárvédőféleség, egy kis perem a kerék előtt, ami egy külön alkatrész, csavarokkal van valahogy felrakva. Na az nekem letört, mert a nagy hóban ráhajtottam egy fagyott hóbuckára, amit nem vettem észre, és mikor lejöttem, akkor ez letörött. mennyibe kerülhet egy ilyen cseréje? nem tudom, van e jelentőssége, de valamiért biztos odarakták. Meghát zavar, hogy letört róla valami.
Úgy érted, hogy nem tudod megnézni a jobb oldali bajuszkapcsolóó végén lévő billenőkapcsolóval a műszerfalon az átlagfogyasztást, szakasz kilométert, pillanatnyi fogyasztást..., vagy ezek mennek, de nem Maxi-DOT a kijelző?
De az érdekes az, hogy elvileg jobb állásban mindkettőt állítja, bal állásban pedig csak a bal oldalit. Ez esetben bal állásban nem kellene a jobb oldalit mozgatnia, most pedig mozog.
Vagy rosszul tudom és pont bal állásban kell mindkettőt mozgatnia?
Most bal és jobb állásban is csak a jobb tükröt állítja :) Mi lehetne a baja, hogy lehetne megcsinálni?
Lehet, hogy csak a bal oldali tukorlap leakadt a mozgato zsamolyrol. Ha bizeralod a kapcsolot, erzed/hallod, hogy surrog a mozgato elektromotor? Ha igen, csak vissza kell pattintani a tukorlapot. Ha nem, komolyabb diagnosztikara lesz szukseg, amit valszeg a sarki autovillamossagis muhelyben is par perc alatt megoldanak. (Lehet hibas a kapcsolo, a mozgato motor, de valoszinuleg kontakthiba lesz, jo esellyel egy leesett csatlakozo, vagy megtort vezetek.)
Ez a kérdés bennem is felmerült. Kicsavartam, de leszedni nem tudtam :) A könyvében semmi nincs az antennával kapcsolatban. Megcibálni pedig nem mertem.
Elromlott a külső visszapillantó tükör állító kapcsolóm. Tudjátok, aminek három állapota van: bal oldal állítása, fűtés, jobb oldal állítása. Most bal és jobb állásban is csak a jobb tükröt állítja :)
Mi lehetne a baja, hogy lehetne megcsinálni? Nem szívesen vinném szervízbe ezért.
Üdv, az OII csomagtér zárral mennyire vagytok kibékülve? Nálam a csomagtér tetőt elég erősen kell lecsapni ahhoz, hogy megfelelő helyzetbe kerüljön. Ez kezdettől fogva így volt; eleinte nem foglalkoztam vele, de most már egyre jobban idegesít. Az orrmotoros fórumon Beeboy kolléga írta le, hogy a fábián hogyan lehet a zárat "behangolni". Sajnos kiderült, hogy az octiba más zárat építettek.
Készítettem néhány fotót. Az elsőn a felső, csomagtér tetőre szerelt rész látszik, a második az alsó részt, a harmadik pedig azt az állapotot, amikor le van csukva a tető. A nyíllal jelölt rész rugózik (ez működteti a csomagtér világítás kapcsolóját is), szvsz talán ezen lehetne állítani...