5 darab gyári nyári gumi, ebből 4 gyári lemezfelnire szerelve, súlyozva eladó!
57.000-el vettem az autót, most van benne 123500 és még mindig több, mint 50%-os a gumi:))) úgy néz ki, terhelés nélkül, max. 100-al nem fogyasztja őket, szerencsére a gázolajat sem nagyon, 8 fölött még nemigen evett tartósan, 7 alatt már többször is:)
VIVARO 2004 1.9 CDTI a váltó tetejéről jön felfelé egy gumicső kb 1,5 cm-er átmérőjü a tetején van egy kupak, valami nívó féle lehet, de a kupak ha le van véve akkor a műanyagon csak egy kb 3-4 mm-es lyuk van. Mi lehet ez, valami nívó féle vagy mi a bánat.
Mert most ez a váltó dolog nekem is cseszi a csőrömet, hogy le kéne cserélni az olajat benne.
Amúgy a nagy Autó Gyárak nagyon el tudják tolni a dolgokat. A Defenderben pl. ahol a két tengely egybecsúszik a két váltó között, elflejtették a külső tengelyt átfúrni, így a belső tengelre nem jut olaj. Vásárlás után első művelet váltó ki, 2 tengely 200.000. Váltó vissza hallelúújjja:-)))
Én hamar megtaláltam a nyívót, ami egy fekete műjanyag szárnyasanya a váltó oldalán, kb. félmagasságban. Na erre azt mondta a szerelő, hogy alig volt benne olaj, de ha ott ki is csurog, attól még az 5. fokozathoz nem jut elég cucc. Hát azt nem értem, hogy hogyan látott át a vason, viszont van neki compóteren mindenféle rajz. Namost azon viszont a lukhoz oda tudja nézni a fogaskerekeket.
Nemtom, hogy hihetek-e neki, mert másik autónkra felrakta a generátort, ami 500 km múlva leesett, viszont a váltó elhallgatott, tehát hiszek neki:-))
Ha az árkülönbözet megvan, vedd meg! De. Mivel fhanszoáá termékről van szó, amit mindennek a tetejében angolok szerelnek össze annyit jelent hosszú távon, hogy vagy jó lesz, vagy nem.
Éppen most jöttem a szerelőtől, tehát minden tulajdonosnak S.O.S. Azaz aki nem tette meg még talán pótolhatja. Nézze meg, hogy van e elég olaj a váltóban, vagy cserélje le. Nem igaz, hogy egész életre szól, és a mennyiségével is gondok vannak. Nekem az 5. fokozat mjadnem szárazon futott. Szerelő úgy korrigálta a hibát, hogy kicsit megbillentette az autót, úgy lehet bele annyi olajat önrteni, hogy mindent kenjen!!!!!
Kéem szépen azokat a Vivaro és Trafic tulajdonosokat akik Techshift/vagy Robotizált változatú autókkal rendelkeznek és van már tapasztalatuk írják meg.Pozitív-negatív egyaránt
Sajnos egyik Márkakereskedés sem tudja biztosítani a kipróbálását.
Zsákbamacskát árulnak.
Saját tapasztalatok érdekelnének. Aki volt olyan szerencsés,hogy hoszabb-rövidebb ideig próbálta már ezt a változatot
Egy cimborámnak 1.9 Cdti-je van. Ma indultak nyaralni vele. De az autó kb. 40 km út után leállt,aztán semmi nyik. Illetve néha beindul kb. 3 másodpercig aztán leáll. Mintha nem kapna rendesen naftát..... De a szivattyú működik! Rádugta a műszert a szervizes srác,de semmit nem mutat. Nektek volt valaha hasonló???
Elindulok pl pestre, eccercsak, mintha bekapcsolna vmi fojtás, elmegy az ereje, szép lassan (padjógáznál) lelassul és vagy 30-40-el el tudok docogni, vagy leállítás után újra jó lesz. Vagy nem.
Kezdek kiborulni, ugyanis se a szakszerviz, se az ismeros kompjútere nem jelez semmi hibát.
Ninxs vki, akinek hasonló baja volt és megtalálták azt? :)
Eladtam a verdát. Sajnos nem kellett a cégnek...Amúgy minden szempontból meg voltam vele elégedve. Az első francia autóm volt, és néhány apró hibán túl nem volt vele bajom.
Nektek, Vivaros/Traficos társak, további jó utat, kemény gumikat, kevés hibát, sok kilómétert! :-)