Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soonó Creative Commons License 2008.10.11 0 0 554
Én leállítom, és újraindítom a CSW-t.


CsigaWindóz :-)))
Előzmény: frecska (553)
frecska Creative Commons License 2008.09.26 0 0 553

Sziasztok VIVARO-sok.

 

Kérdésem a kövekező lenne.

Vivaro 2004-es 1.9 CDTI.

Elindulásnál többszőr előfordúl, hogy hiába nyomom a gázpedált akár tövig is

nem megy csak alapjárati sebeséggel,

de ez csak akkor ha pld. beülök indítózok és elindulok, ha megállok pld. piros lámpa

akkor rendessen felpörög.

Ha parkolok és elfordítom akulcsot elindúl a motor, berakom 1-es be és nem pörög fel, de ha a kuplung pedált benyomom és visszaengedem akkor már nincs probléma.

Van a kuplung pedálon egy mikrokapcsoló szerűség, ami akkor ér a pedál szárához ha leveszem a pedálról a lábam. Nem mindég csinálja csak néha néha.

Mit szabályozhat az a kapcsoló a kuplung pedál felett ???

Köszike.

soonó Creative Commons License 2008.09.24 0 0 552
Mégvalami.

Ha most 1 literrel több olaj van benne, az lehet -e káros?
Ha most csendben fut, azelőtt pedig jól hallhatóan természetellenesen darált, akkor most mivan?
Előzmény: Törölt nick (550)
soonó Creative Commons License 2008.09.24 0 0 551
Igen, sajnos előfordul ilyen baleset..................nála 30 alkalomból ez egyszer.

Viszont, ha a nevemnél visszaolvasol, akkor meglátod mit csináltak az autónkkal a Nagynevű Márkaszervízben egyből-egyszer.

Meg ezt is leírtam:

"Amúgy a nagy Autó Gyárak nagyon el tudják tolni a dolgokat. A Defenderben pl. ahol a két tengely egybecsúszik a két váltó között, elflejtették a külső tengelyt átfúrni, így a belső tengelre nem jut olaj. Vásárlás után első művelet váltó ki, 2 tengely 200.000. Váltó vissza hallelúújjja:-))) "

Szóval attól még, hogy valakinek, aki lehet szerelő, vagy egy gyár papírja van róla, az még nem bizonyít semmit.
Előzmény: Törölt nick (550)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.24 0 0 550
"Nemtom, hogy hihetek-e neki, mert másik autónkra felrakta a generátort, ami 500 km múlva leesett, viszont a váltó elhallgatott, tehát hiszek neki:-))"

Akkor higgyél neki:)
Előzmény: soonó (549)
soonó Creative Commons License 2008.09.24 0 0 549
Jó.

Akkor hogyan fordulhat elő, hogy előtte darált, most meg simán fut, mint írtam???????


Ezt egy másik fórumon írtad:

"Szerintem a tárcsa egy darab "vas". Nem hiszem hogy túl sok minőségbeli különbség lenne a legolcsóbb és a legdrágább között. Viszont egy olcsó betét tuti hogy kemény. Csikorog nyikorog, a tárcsát is megviseli stb.
De ez csak az én szerény véleményem. "


Tényleg autószerelő-e vagy-e??????????????

Baszki, téged sem az eszedért foglalkoztatnak:-))))))
Előzmény: Törölt nick (548)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 548
Soonó!
A szerelőd sajnos nem ismeri a típust.
Ha a "nívó"csavarig töltötte fel olajjal és még azon túl is rakott bele akkor legalább kétszer annyi olaj van benne mint kellene. Ugyanis a pk-s váltókhoz (váltószám eleje) létezik egy nívópálca ami egyébként gyári célszerszám (az autóban nincs),és ennek segítségével lehet a szintet ellenőrizni.Ami egyébként a betöltő csavar alatt van.(mármint az olajszint)
Előzmény: soonó (537)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.13 0 0 547
Ha már butikolás:)

5 darab gyári nyári gumi, ebből 4 gyári lemezfelnire szerelve, súlyozva eladó!


57.000-el vettem az autót, most van benne 123500 és még mindig több, mint 50%-os a gumi:))) úgy néz ki, terhelés nélkül, max. 100-al nem fogyasztja őket, szerencsére a gázolajat sem nagyon, 8 fölött még nemigen evett tartósan, 7 alatt már többször is:)
paka76 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 546
Engem érdekelne, mennyiért adod a négy darabot? helyileg hol vagy?
karelias Creative Commons License 2008.08.11 0 0 545
felnik
karelias Creative Commons License 2008.08.11 0 0 544

Sziasztok!

Van 4 db. újszerű 16"-os acélfelnim.

 lgarai@kapos-net.hu

frecska Creative Commons License 2008.08.01 0 0 543
Köszi.
Előzmény: soonó (542)
soonó Creative Commons License 2008.08.01 0 0 542
Bocs, mégiscak láttam már, csak ritkán nyitogatom a fedőt.

Inkább mondogatom, hogy működjjj:-))))

Erre gondoltam, szellőző.
Előzmény: frecska (541)
frecska Creative Commons License 2008.08.01 0 0 541

 

A pontosítás miatt lefényképeztem, hátha igy jobb.

 

 

 

 

 

 

Köszönöm a válaszokat előre is.

Előzmény: soonó (540)
soonó Creative Commons License 2008.08.01 0 0 540
Szellőző.

Nem láttam még, de pl. normális autókon van rajta egy kis gumilabda, így nem kell szellőznie, elpárolognia az olajnak, hanem felveszi a hőtágulást.
Előzmény: frecska (539)
frecska Creative Commons License 2008.08.01 0 0 539

Hali

 

Kérdésem a következő.

VIVARO 2004 1.9 CDTI  a váltó tetejéről jön felfelé egy gumicső kb 1,5 cm-er átmérőjü a tetején van egy kupak, valami nívó féle lehet, de a kupak ha le van véve akkor a műanyagon csak egy kb 3-4 mm-es lyuk van. Mi lehet ez, valami nívó féle vagy mi a bánat.

Mert most ez a váltó dolog nekem is cseszi a csőrömet, hogy le kéne cserélni az olajat benne.

soonó Creative Commons License 2008.08.01 0 0 538
Amúgy a nagy Autó Gyárak nagyon el tudják tolni a dolgokat. A Defenderben pl. ahol a két tengely egybecsúszik a két váltó között, elflejtették a külső tengelyt átfúrni, így a belső tengelre nem jut olaj. Vásárlás után első művelet váltó ki, 2 tengely 200.000. Váltó vissza hallelúújjja:-)))
Előzmény: Törölt nick (536)
soonó Creative Commons License 2008.08.01 0 0 537
Én hamar megtaláltam a nyívót, ami egy fekete műjanyag szárnyasanya a váltó oldalán, kb. félmagasságban. Na erre azt mondta a szerelő, hogy alig volt benne olaj, de ha ott ki is csurog, attól még az 5. fokozathoz nem jut elég cucc. Hát azt nem értem, hogy hogyan látott át a vason, viszont van neki compóteren mindenféle rajz. Namost azon viszont a lukhoz oda tudja nézni a fogaskerekeket.

Nemtom, hogy hihetek-e neki, mert másik autónkra felrakta a generátort, ami 500 km múlva leesett, viszont a váltó elhallgatott, tehát hiszek neki:-))
Előzmény: Törölt nick (536)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.01 0 0 536

Szia,

 

 

Ezt hogyan lehet ellenőrizni, és ha otthon mégsem megoldható, kb. mennyibe került a művelet?:))

 

rnie

Előzmény: soonó (535)
soonó Creative Commons License 2008.07.31 0 0 535
Ja.

Tegnap óta zajtalan a váltó, nem darál. Remélem az eddig eltelt 100000 km alatt nem rövidítettem le nagyon az életét az olajhiány miatt.
Előzmény: soonó (534)
soonó Creative Commons License 2008.07.31 0 0 534
Nagyon jó vezetni.

Ha az árkülönbözet megvan, vedd meg! De. Mivel fhanszoáá termékről van szó, amit mindennek a tetejében angolok szerelnek össze annyit jelent hosszú távon, hogy vagy jó lesz, vagy nem.

Éppen most jöttem a szerelőtől, tehát minden tulajdonosnak S.O.S. Azaz aki nem tette meg még talán pótolhatja. Nézze meg, hogy van e elég olaj a váltóban, vagy cserélje le.
Nem igaz, hogy egész életre szól, és a mennyiségével is gondok vannak. Nekem az 5. fokozat mjadnem szárazon futott. Szerelő úgy korrigálta a hibát, hogy kicsit megbillentette az autót, úgy lehet bele annyi olajat önrteni, hogy mindent kenjen!!!!!
Előzmény: Száguldó Vipera (533)
Száguldó Vipera Creative Commons License 2008.07.30 0 0 533

Tisztelt Fórumozók !

 

Kéem szépen azokat a Vivaro és Trafic tulajdonosokat akik Techshift/vagy Robotizált változatú autókkal rendelkeznek és van már tapasztalatuk írják meg.Pozitív-negatív egyaránt

Sajnos egyik Márkakereskedés sem tudja biztosítani a kipróbálását.

Zsákbamacskát árulnak.

 

Saját tapasztalatok érdekelnének. Aki volt olyan szerencsés,hogy hoszabb-rövidebb ideig próbálta már ezt a változatot

 

 

Előre is köszi

JumboJet Creative Commons License 2008.07.26 0 0 532

Sziasztok!!

 

Egy cimborámnak 1.9 Cdti-je van. Ma indultak nyaralni vele. De az autó kb. 40 km út után leállt,aztán semmi nyik. Illetve néha beindul kb. 3 másodpercig aztán leáll. Mintha nem kapna rendesen naftát..... De a szivattyú működik! Rádugta a műszert a szervizes srác,de semmit nem mutat. Nektek volt valaha hasonló???  

soonó Creative Commons License 2008.06.17 0 0 531
Na csak megtaláltad :)

Amúgy jópofa dolog, mert az extralistán 25000-ér kínálgatják.
Előzmény: frecska (530)
frecska Creative Commons License 2008.06.13 0 0 530

Hali pollenesek.

 

Van benne  !!!  a piros nyilak irányából kell berakni, nincsen csavar

nem kell semmit sem szétszedni, csak a pollenszűrőn lévő fülecskéknek kell

tartaniuk, érdemes rakni mindggyikbe mert kevésbé porosodik az utastér,

utángyártott kb 2500 pénz.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: zsolti069 (527)
soonó Creative Commons License 2008.06.11 0 0 529
Ez extrás alkotóelem, így lehet, hogy nem fogod megtalálni, mert nincs.
Előzmény: zsolti069 (527)
vizizé Creative Commons License 2008.06.10 0 0 528

Én is kerestem a Traficon, de csak a helyét találtam :-)

 

Ott rajz szerint a légbeömlő motorhéztetőn levő részében kellene lenni.Mivel az enyém teher (igaz klímás) így ott nincs...

Előzmény: zsolti069 (527)
zsolti069 Creative Commons License 2008.06.10 0 0 527
Üdvözlet mindenkinek!
Haverom Vivaro-ján(2004, 1.9CDTI) két napja keressük a pollenszűrőt.
Valaki please súgjon!
vizizé Creative Commons License 2008.05.28 0 0 526

Megoldódott!!

 

Turbónyomás szabályzó szelep.... 20 e Ft alatti alkatrész... És mennyi bosszúságot tud okozni :-)

vizizé Creative Commons License 2008.05.24 0 0 525

Szia!

 

Sikerült megtalálni a hibát??

 

Úgy tűnik én is erre a sorsra jutottam.. Ha alapjáraton lépek a gázra, 2000-és 2500 fordulat között darabol és kékes-fehéren füstöl.

Hibakódolvasó szerint minden rendben :-(

Előzmény: cloud.strife (522)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!