Elindulásnál többszőr előfordúl, hogy hiába nyomom a gázpedált akár tövig is
nem megy csak alapjárati sebeséggel,
de ez csak akkor ha pld. beülök indítózok és elindulok, ha megállok pld. piros lámpa
akkor rendessen felpörög.
Ha parkolok és elfordítom akulcsot elindúl a motor, berakom 1-es be és nem pörög fel, de ha a kuplung pedált benyomom és visszaengedem akkor már nincs probléma.
Van a kuplung pedálon egy mikrokapcsoló szerűség, ami akkor ér a pedál szárához ha leveszem a pedálról a lábam. Nem mindég csinálja csak néha néha.
Mit szabályozhat az a kapcsoló a kuplung pedál felett ???
Ha most 1 literrel több olaj van benne, az lehet -e káros? Ha most csendben fut, azelőtt pedig jól hallhatóan természetellenesen darált, akkor most mivan?
Igen, sajnos előfordul ilyen baleset..................nála 30 alkalomból ez egyszer.
Viszont, ha a nevemnél visszaolvasol, akkor meglátod mit csináltak az autónkkal a Nagynevű Márkaszervízben egyből-egyszer.
Meg ezt is leírtam:
"Amúgy a nagy Autó Gyárak nagyon el tudják tolni a dolgokat. A Defenderben pl. ahol a két tengely egybecsúszik a két váltó között, elflejtették a külső tengelyt átfúrni, így a belső tengelre nem jut olaj. Vásárlás után első művelet váltó ki, 2 tengely 200.000. Váltó vissza hallelúújjja:-))) "
Szóval attól még, hogy valakinek, aki lehet szerelő, vagy egy gyár papírja van róla, az még nem bizonyít semmit.
"Nemtom, hogy hihetek-e neki, mert másik autónkra felrakta a generátort, ami 500 km múlva leesett, viszont a váltó elhallgatott, tehát hiszek neki:-))"
Akkor hogyan fordulhat elő, hogy előtte darált, most meg simán fut, mint írtam???????
Ezt egy másik fórumon írtad:
"Szerintem a tárcsa egy darab "vas". Nem hiszem hogy túl sok minőségbeli különbség lenne a legolcsóbb és a legdrágább között. Viszont egy olcsó betét tuti hogy kemény. Csikorog nyikorog, a tárcsát is megviseli stb. De ez csak az én szerény véleményem. "
Tényleg autószerelő-e vagy-e??????????????
Baszki, téged sem az eszedért foglalkoztatnak:-))))))
Soonó! A szerelőd sajnos nem ismeri a típust. Ha a "nívó"csavarig töltötte fel olajjal és még azon túl is rakott bele akkor legalább kétszer annyi olaj van benne mint kellene. Ugyanis a pk-s váltókhoz (váltószám eleje) létezik egy nívópálca ami egyébként gyári célszerszám (az autóban nincs),és ennek segítségével lehet a szintet ellenőrizni.Ami egyébként a betöltő csavar alatt van.(mármint az olajszint)
5 darab gyári nyári gumi, ebből 4 gyári lemezfelnire szerelve, súlyozva eladó!
57.000-el vettem az autót, most van benne 123500 és még mindig több, mint 50%-os a gumi:))) úgy néz ki, terhelés nélkül, max. 100-al nem fogyasztja őket, szerencsére a gázolajat sem nagyon, 8 fölött még nemigen evett tartósan, 7 alatt már többször is:)
VIVARO 2004 1.9 CDTI a váltó tetejéről jön felfelé egy gumicső kb 1,5 cm-er átmérőjü a tetején van egy kupak, valami nívó féle lehet, de a kupak ha le van véve akkor a műanyagon csak egy kb 3-4 mm-es lyuk van. Mi lehet ez, valami nívó féle vagy mi a bánat.
Mert most ez a váltó dolog nekem is cseszi a csőrömet, hogy le kéne cserélni az olajat benne.
Amúgy a nagy Autó Gyárak nagyon el tudják tolni a dolgokat. A Defenderben pl. ahol a két tengely egybecsúszik a két váltó között, elflejtették a külső tengelyt átfúrni, így a belső tengelre nem jut olaj. Vásárlás után első művelet váltó ki, 2 tengely 200.000. Váltó vissza hallelúújjja:-)))
Én hamar megtaláltam a nyívót, ami egy fekete műjanyag szárnyasanya a váltó oldalán, kb. félmagasságban. Na erre azt mondta a szerelő, hogy alig volt benne olaj, de ha ott ki is csurog, attól még az 5. fokozathoz nem jut elég cucc. Hát azt nem értem, hogy hogyan látott át a vason, viszont van neki compóteren mindenféle rajz. Namost azon viszont a lukhoz oda tudja nézni a fogaskerekeket.
Nemtom, hogy hihetek-e neki, mert másik autónkra felrakta a generátort, ami 500 km múlva leesett, viszont a váltó elhallgatott, tehát hiszek neki:-))
Ha az árkülönbözet megvan, vedd meg! De. Mivel fhanszoáá termékről van szó, amit mindennek a tetejében angolok szerelnek össze annyit jelent hosszú távon, hogy vagy jó lesz, vagy nem.
Éppen most jöttem a szerelőtől, tehát minden tulajdonosnak S.O.S. Azaz aki nem tette meg még talán pótolhatja. Nézze meg, hogy van e elég olaj a váltóban, vagy cserélje le. Nem igaz, hogy egész életre szól, és a mennyiségével is gondok vannak. Nekem az 5. fokozat mjadnem szárazon futott. Szerelő úgy korrigálta a hibát, hogy kicsit megbillentette az autót, úgy lehet bele annyi olajat önrteni, hogy mindent kenjen!!!!!
Kéem szépen azokat a Vivaro és Trafic tulajdonosokat akik Techshift/vagy Robotizált változatú autókkal rendelkeznek és van már tapasztalatuk írják meg.Pozitív-negatív egyaránt
Sajnos egyik Márkakereskedés sem tudja biztosítani a kipróbálását.
Zsákbamacskát árulnak.
Saját tapasztalatok érdekelnének. Aki volt olyan szerencsés,hogy hoszabb-rövidebb ideig próbálta már ezt a változatot
Egy cimborámnak 1.9 Cdti-je van. Ma indultak nyaralni vele. De az autó kb. 40 km út után leállt,aztán semmi nyik. Illetve néha beindul kb. 3 másodpercig aztán leáll. Mintha nem kapna rendesen naftát..... De a szivattyú működik! Rádugta a műszert a szervizes srác,de semmit nem mutat. Nektek volt valaha hasonló???