Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gy69 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 367

Fillér utca ?

 

Jobban bejön a 123 mint az állólámpa ?

Előzmény: GaspiW123 (365)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.24 0 0 366
Szép a színe!
Előzmény: GaspiW123 (365)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 365

Hali!

 

A lámpabúra valóban évjáratfüggő volt, 72 júniustól létezett a H4-es lámpa (szögletesebb, lapos búrával) így nem a 2-es széria ismertetőjegye, hiszen ekkortól felárért már rendelni lehetett...

A 2-es széria már szögletes búrával fut (73 augusztustól), küldök 1 fotót, ahol jól látszik a laposabb H4-es búra....

Előzmény: WAndrew (358)
te_o Creative Commons License 2004.09.24 0 0 364
Boldog névnapot minden Állólámpásnak! :)
te_o Creative Commons License 2004.09.24 0 0 363
Ez jó! :)))
Előzmény: gy69 (362)
gy69 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 362

Uraim.

Én még emlékszem hogy az osztott lámpás tűzpiros  1976-os ( UX ) évjáratú 1500 seregnyi mercedes nyomott le az autó tudott 180 at, és a tajga mercim is tudott 175-öt 2 esbe mentem vele 110 -et.

A minap mentem az állólámpásommal és vittem vele első körben egy "veterán"komódot rámköszönt a barna bőrű a 140-esből egy kicsit lesajnálva.A következő körben egy gáztüzhelyet akkor biz a  ladás barna intett át kész tesónak éreztem magam bedig bizisten csak kőtőztem:)

vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.23 0 0 361
Há a Dzsigát má elattam. Arról lekísett. De ha má annyira szabadúni akar attú a Zsaguátú nem édekli edzs gyáriúj golfegyes? Ócsóér megszámítom, dik! Körül vanspojlerozva, meg van sibeda is!
Előzmény: Törölt nick (360)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.23 0 0 360

egy jaguar xj6, egyenesen az 1970-es évből.

uraságod már fölajánlott eccer érte egy golyólámpás dzsedzserkettes dzsigulit, ha jól emlékszem, a csere helyszínéül a nagykőrözsi utat jelölte meg...

:)))

 

 

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (357)
504LACI Creative Commons License 2004.09.23 0 0 359

Évjáratfüggő, de majd Gáspi barátom pontosan fogja tudni, hogy meddig volt domború. Én úgy tudom (de lehet, hogy tévedek) a kettes széria volt lapos H4-es, függetlenül, hogy lim. vagy coupe.

Már láttam domború üveget is, amibe H4 volt öntve, tehát a másfeles szériába már szerelhették a halogént.

Előzmény: WAndrew (358)
WAndrew Creative Commons License 2004.09.23 0 0 358
A domború lámpabúra szerintem is szebb. Én úgy tudom, hogy a coupe-kat szerelték ezzel. Vagy tévednék?
Előzmény: GaspiW123 (353)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.23 0 0 357

Szintén az osztott lámpás, lehetőleg 6.3-as!

 

(Uraságodnak milyen off topik öreg járgánya van?

Előzmény: Törölt nick (351)
504LACI Creative Commons License 2004.09.23 0 0 356

Helló Gáspi!

 

Üdvözöllek a fórumon! Örülök, hogy végre regisztáltál. Remélem sokat hallunk tapasztalataidról, mint sok /8-ast elfogyasztott Mercedes tulajdonostól. Nem tudsz a környékeden egy lepukkant de még menthető 504-est véletlenül? :-)

Üdv

Laci

Előzmény: GaspiW123 (353)
csabais Creative Commons License 2004.09.23 0 0 355
Jó fuvarjai voltak a bácsinak.
Számolt már valaki utána? 22évig taxizott vele, 500000-el vette, akkor MINDENNAP 8030 nap! 510Km kellett dolgoznia. És annak persze kellene bevételnek is lennie,akkor meg mért szegény?
Előzmény: hellokocsivigyáztam (354)
hellokocsivigyáztam Creative Commons License 2004.09.23 0 0 354

www.spiegel.de

 

4.6 millió km

 

egy görög mercedes 240 d taxi rekordot döntött, mivel aktív működése alatt a jármü 4.6 millió km-t futott. a jármű a balkáni háború alatt több mint 800 alkalommal volt bevetésben mint gyógyszerszállító, görögország és belgrád között.

 

stuttgart, ap.

nyolcszor a hold-föld távolság.

ezt normálesetben még egy nasa holdrakéta sem tudja teljesíteni. aki tudni akarja, egy egyszerű gépjármű mégis miként teljesítette, az jobb lesz ha a görög taxishoz gregorios sachinides-hez fordul. a szaloniki taxis a diesel autóval a daimler-chrysler konszern vezetői szerint minden eddig gyártott mercedes személyautó közül a legtöbbet teljesítette.

a görög taxis e hét péntekén személyes adja át a 240d-t  stuttgarti mercedes-benz múzeumnak, ahol kiálltják és még hosszú időn keresztül megcsodálható lesz. a 45 éves szaloniki taxis érthetően erős érzelmi szálokkal kötődik a  mercedeshez. 1981-ben vette waiblingben az 1976 építésű autót 500 ezer km-el, majd 1981-től 2003-ig taxizott vele szalonikiben és környékén. természetesen szabadságra is ezzel ment, főleg berlinbe, ahol a testvére szintén taxizik.

sachinides úr a legbüszkébb érthetően a balkáni háborúban játszott szerepére. a kilencvenes évek elején gyógyszerrel megrakva több mint 800-szor teljesítette oda-vissza a 700 km-es belgrád-szaloniki távot. szinte hihetetlen de a jármű ezen igénybevételt egyetlen hiba nélkül futotta le.

a taxit 2003-ban vonták ki a forgalomból, s a mercedes-benz vezérigazgatója jürgen hubbert levélben köszöntötte a tulajdonost, majd a stuttgart-untertürkheimi mercedes múzeum szakértői görögországba látogattak. a találkozó nem volt teljesen felhőtlen, mivel kiderült, hogy a taxis időközben egy peugeottal jár: "vettem egy házat, s nagyon kevés pénzem maradt. ezért csak egy peugeot-ra futotta" nyilatkozta kissé elpirulva.

 

GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 353

Az első képen ugyan egy 6 hengeres modell látszik (250), de a kicsiké (4 hengeres benzin-dízel) is ugyanez volt... Amúgy domború lámpás, nem H4 fényszorót látunk a képen (sztem az állólámpásban ez a szebb!!)

A Liener könyvben egy-két elírás, hiba előfordulhat, holnapra utánanézek... (amúgy szenzációs könyvek...)

A 2 lámpa egymás fölött, sörétespuska stílusban amúgy űrhorrorpornó! A kis belső fehér háromszögről, a lámpa belső felében, nem is beszélve... 

Előzmény: te_o (352)
te_o Creative Commons License 2004.09.23 0 0 352
Azért kérdezem, mert egy 69 -es könyvemben (Liener: Autótípusok :) a 200/220 -as sorozatnál a képen a fecskének a lámpájához hasonló a keret (oldalról látszik). Míg a 250 -es szériánál már a klasszikus állólámpásé!
Előzmény: GaspiW123 (347)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.23 0 0 351

nekem az osztott lámpás jobban bejön.

egerszegen nagyon sokáig volt egy osztott lámpás 108-as.

amikor kicsi voltam, elhatároztam, hogy veszek egy ilyet.

aztán ennyiben maradtunk, bár mostanában van egy öreg autóm.

igaz, ebben a topikban eléggé típusidegen.

 

Előzmény: gy69 (350)
gy69 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 350

Sziasztok

Kvíz kérdés valyon melyik a szebb...:)

GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 349

állólámpa

Na most...

GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 348

Sz'asztok!

Küldök pár korabeli sajtófotót a lámpakérdésről... (hátha sikerül)

Előzmény: te_o (346)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 347

Sziasztok!

Állólámpáshoz tudomásom szerint 1 fajta lámpakeret volt (búra többféle...) Amire te gondolsz az a 108-as, a kortárs S osztály (280-450 6.3), a nagy fecskének a fényszoróival. Volt "töklámpás" kivitelben, 1 búra alatt, s volt 2 kerek fényszoróval (USA modell ill. opció)

te_o Creative Commons License 2004.09.23 0 0 346
Mit tudtok, elképzelhető, hogy az első (68 körüli) állólámpásoknak még kicsit más volt az első lámpájuk? Olyan, hogy a krómkeret oldalt nem függőleges, hanem kb. középen jobban hátranyúlik?
te_o Creative Commons License 2004.09.23 0 0 345
:)
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (344)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.23 0 0 344
Kicsit azért sajnálom, hogy Románia nem EU tag. Tele van működő W114-115-ösökkel. Múltkoriban erősen gondolkodtam, hogy átcsempészek valahogy egy 230.6-ost, de nem volt bennem elég kurázsi.
Előzmény: WAndrew (343)
WAndrew Creative Commons License 2004.09.22 0 0 343

mail ment...

 

Egyébként alkatrészbázisnak lehet, hogy tényleg jó lenne. Feltámasztani tényleg sok munka...

 

Üdv.

Előzmény: gy69 (336)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.22 0 0 342

Éppen az tetszett benne, hogy limuzin volt! Szép krómozott V6 felirattal az első keréknyílások mögött. Se előtte, se utána nem láttam. De hát a 404-esek és 504-esek bármennyire tetszenek egy W108 (vagy 114/115) azért más kategória nálam.

Előzmény: 504LACI (341)
504LACI Creative Commons License 2004.09.22 0 0 341

Mikor volt a Horthy korszakban 504? :-)

Az enyém benzines limuzin 2.0 literes de amiről írsz az ugye egy Coupe volt? Van a baráti körben pár /8 is, ezért is nézegetek felétek néha.

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (339)
504LACI Creative Commons License 2004.09.22 0 0 340

Ha beszerelsz egy kisméretű benzintankot valahová...

Mivel, hogy ez benyát iszik. Egyébként jó.

Előzmény: gy69 (337)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.22 0 0 339
Dieselben az 504 is nagyon jó! Bár a kedvencem 504-esem egy mintegy tíz éve óbudán látott narancsságra V6-os volt.
Előzmény: gy69 (337)
te_o Creative Commons License 2004.09.22 0 0 338

Ez számomra reménytelen (mondjuk az árából ezt is vártam).

Viszont még úgysem láttam kormányváltóst puhakormánnyal. :)

Előzmény: WAndrew (333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!