Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lacee83 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 708
Az egyik féktárcsa felől (elől) néha nyiszegő visitó hang jön. jellemzően ha többen ülnek az autóban de akár véletlenszerűen. A fékbetétek tárcsák állapota rendben van túlzott melegedést se tapasztalok. Csak gáz:-)
fil Creative Commons License 2010.10.12 0 0 706
Nekem nem esett be a kuplung, de kb. 2 nap alatt lement max.-ról min.-re a szint. Amíg aztán jó egy hét után volt egy kis időm megjavíttatni.
Előzmény: Lacee83 (705)
Lacee83 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 705
Persze néztem a szintet igazából nem látszódott annyira és a fékem is fogott. A legvégén már a kuplung beesése okozott nehézségeket.
A kuplungmunkahenger BOScH volt benne lehet h még gyári??
Előzmény: fil (704)
fil Creative Commons License 2010.10.10 0 0 704
"Persze a fékhibákat már két hete írogatja: (!)"
Azért arra gondolom vigyázol, hogy a fékfolyadék szintje (ugyebár közös a tartály) nehogy nagyon lecsökkenjen. Mikor nekem ez volt, a javításig 1-2 naponta rátöltöttem, hogy lehetőleg a max. közelében legyen.
Előzmény: Lacee83 (702)
fil Creative Commons License 2010.10.10 0 0 703
Miért ne lenne tartós? Ha belegondolsz, a munkahengeren belül a dugattyú nem érintkezik közvetlenül a munkahenger falával, hanem csak a gumigyűrűk. Tehát azok kopnak el előbb. Ha azokat kicseréled ,a fém alkatrészek maradhatnak, és kibírnak néhány ilyen javítást.
Itt pld. az UNIX-nál.
Előzmény: Lacee83 (702)
Lacee83 Creative Commons License 2010.10.10 0 0 702
Ilyenről még nem is hallottam. Tartós megoldás? Igaz már megrendeltem a boltban az újat. Persze a fékhibákat már két hete írogatja: (!)
Előzmény: fil (701)
fil Creative Commons License 2010.10.09 0 0 701
Nekem is nemrég volt ugyenaz. Munkadíjjal együtt volt 8000. A javítókészlet párezer forint.
Előzmény: Lacee83 (700)
Lacee83 Creative Commons License 2010.10.09 0 0 700
Na végre sikerült feltárni az olajfoltot, a kuplung munkahengerem döglődik 11ezrem bánja:-(
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.08 0 0 699
OK!Köszi próba aztán beszámoló a sikeröl.
Előzmény: Törölt nick (698)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.08 0 0 698



A szíj ugye az elülső részen már feszes, a feszítőt addig kell tolni hátrafelé amíg a képen látható helyzetbe kerül, itt rögzíted.
Utána ha körbeforgatod akkor a feszítő jelei mozoghatnak, ez ilyen.
Előzmény: v.ferenc1 (696)
fony72 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 697
Na erre nem nagyon tudok mit mondani, annyira azért nem vagyok szerelő... Szerintem elvileg nem szabadna nagyon lazulgatnia, legalábbis mikor szíjat cseréltem, alig tudtam felfeszegetni a helyére. Elég rég volt már, hirtelen azt se tudtam milyen is az a feszítő. Véletlenül próba képpen nem visszafele próbálod fordítani a motort amikor lazul? Esetleg ezt még el tudom képzelni, hogy ilyenkor tud lazulni.
Előzmény: v.ferenc1 (696)
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 696
Sziasztok!
Összeraktam a gyári jelekre, a motor átfordul, nem akad sehol ha jól érzem, csak a feszítő görgő szivat. Hogy a fenébe kell ezt beállítani? Mert forgatás közben elugrik egy-egy fogat, de látom, hogy meg is lazul a szíj és állíthatom vissza az egészet. Amíg nem lazul vissza addig forog szépen körbe.
Előzmény: v.ferenc1 (695)
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 695
Ettől tartok én is hogy valami összeakadt de amíg nemvoltam biztos a jelekben nemertem összerakni igaz nem fordulaton és nem terhelés alatt ment el a vezérlés hanem alapjáraton és üresben mikor elszakadt a hosszbordás szíj és alátekeredett a vezérmüszíj alá.Edig csak a vezérmütengejt forgatam nagyon el a fötengejt csak a jelig aztán erre arra piciket.Itt nincs gyujtási sorend csak a 2jel dehát igy nem álhat rossz pozicioban a fötengej?
Előzmény: Törölt nick (694)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.07 0 0 694
Nagy eséllyel összeakadt pár szelep+dugattyú :(
Előzmény: Törölt nick (693)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.07 0 0 693
Csak ez a két jel kell.

Szíj nélkül nem nagyon kellene forgatni, bár ha elment a vezérlés akkor már lehet hogy mindegy!
Előzmény: v.ferenc1 (692)
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 692
Szia!Köszönöm a rajzot csak ez a két jel van vagy van valami trük is mert ezeket meg talátam és ha igy rakom össze akkor egy darabig forog aztán stop. De szíj nélkül körbeforog.
Előzmény: Törölt nick (691)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.07 0 0 691
Szia!

Elállítódott?
Motor nem sérült?
Előzmény: v.ferenc1 (690)
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 690
Sziasztok!Érdeklődnék tudna-e valaki segíteni hogyan kell gyári jelre állítani a vezérlést mert az enyém sajnos elállítódott.Ez egy 2003 1.9 jtd
fil Creative Commons License 2010.10.06 0 0 689
kedves=kedvem
Előzmény: fil (688)
fil Creative Commons License 2010.10.06 0 0 688
Köszönöm a leírást. Mindenképpen érdekes és hasznos. Sajnos nekem nincs garázsom, a szabad ég alatt most meg nincs kedves nekiállni , pedíg a csapágyak zsírzása biztos jót tenne ,mert most is csiporog valamelyik és engem az ilyesmi nagyon tud idegesíteni.
Előzmény: fony72 (687)
fony72 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 687

Vezető és feszítőgörgő téma:

A minap kicseréltem az ékszíjamat, mert már kiszedte a fogaimból a töméseket, annyira sikított. Leszedtem az összes vezető ill. feszítőgörgőt. A feszítővel lehet picit xopni mire ki ill. visszamászik a helyére. 

Jó hír, hogy ahogy már régebben irtam, a felső vezetőgőrgő árán meg lehet valamit spórolni, ha esztergályossal gyártatunk görgöt úgy, hogy a csapágy cserélhető legyen. Ezután biztosító gyűrűvel ellátva már foroghat is. Igy a legközelebbi cserekor csak a csapágyra kell költeni. Az alsó excenteres vezető már picit érdekesebb, mivel maga az excenteres agy a csapágy része. Kis furfanggal ez is megoldható esztergálással. Ami viszont a rugós feszítőgörgőt illeti, ez esetben nem árt tudni, hogy cserélhető a csapágya!!! Igaz, hogy nem standard méretű (dupla széles), de 2 db hagyományos szélességű csapággyal helyettesítve ugyanúgy fog működni.

Mindegyikben óvatosan kiszedtem a csapágyakból a porvédőket, átmostam a csapágyakat, olvasztottam gépzsírt és beöntöttem mindet finom friss zsírral. Elhallgatott minden, néha fülelnem kell, hogy jár-e a motor. Persze össze-vissza kalimpáló csapágyakkal már nem érdemes szórakozni!

A legközelebbi vezérlés cseréjekor megnézem min lehetne ott is spórolni egy kicsit.

fony72 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 686
Na ez érdekes lehet! Azért majd jöhet egy kis leírás hozzá ha nem gond.
Előzmény: Lacee83 (685)
Lacee83 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 685
Gratula! Frankó lett látom a csomagtartó is "átalakításra" került.
Mennyibe került a kábel összerakása?
A "fejegységet" ki kellett venni vagy csak a CD-tár kábelére is rádugható a DVD lejátszó?
Előzmény: Jeezy79 (682)
fil Creative Commons License 2010.10.01 0 0 684
Gratula. Ez klassz. Mennyire bonyolult? Navison nem működik, ha jól sejtem...
Előzmény: Jeezy79 (682)
fil Creative Commons License 2010.10.01 0 0 683
.
Jeezy79 Creative Commons License 2010.10.01 0 0 682
http://www.youtube.com/watch?v=ksmNITZklE8

sikerült összerakni a jelszinkronizálot amit a fórumon találtam
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 681
Ha jól láttam, a Vaterán hirdetnek bontásra egy 2.0 benzinest. Kérdezd meg ott hátha van neki.
Előzmény: jatya2 (679)
Kovi74 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 680
Szia! Ha minden igaz a Vaterán van egy 2 literes benzines bontásra. Kérdezd meg ott, hátha.
Előzmény: jatya2 (679)
jatya2 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 679
sziasztok, lybra-hoz keresek leömlőcsonkot,2.0 liter benzin 5 henger,ha tudtok valamit irjatok,e-mailt
Lacee83 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 678
Az autó sajnos mindig viszi a pénzt kivéve ha áru és személyszállítási célra kimondottan pénzkeresésre van fenntartva mert akkor még hasznot is hozhat. (taxi stb..) Egyébként az egy éves BKV bérlet árából is lehet venni "jó" kocsit csak ki kell fogni.
Előzmény: fil (676)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!