Octavia 1-be szeretnék fényszoró mosót, ezt már korábban is írtam. Gyári kialakításnál szerintetek az ablakmosó spricniket és a fényszoró mosót ugyanaz a motor működteti???
Mert úgy néz ki meg tudom oldani a gyári kialakítást. Szóval a kis nyomású helyére tennék egy nagy nyomású mosót és a fúvókákat, csövezést külön megvenném. Vagy ez hülyeség?
A jobb első kerékjáratban lévő papír-nemez-műanyag-tudjisten milyen sz@rból készített doblemez és egy müalemez kivétele (torx fejű lemezcsavarok tartják) után látod meg. ha szerencséd van akkor a cső és a tartály között van a bi-bi. (ezt támasztja alá, hogy csak a teli tartály csöpög) ilyenkor nem annyira kellemetlen a dolog mert kis odafigyeléssel ki tudod húzni addig amíg nem találsz egy bontott cuccot.
Először is boldog Újévet és sok-sok élvezetes km-t kívánok minden car-társnak!
Ablakmosó-témában nem nagyon láttam ilyen problémát ezért megosztom veletek.
Teljesen feltöltött ablakmosó tartálynál, jobb oldalon elöl a keréksátor és a lökhárító találkozásánál vidáman csöpög kifelé a lötyi alul. A tartályt a motortérből nem tudom elérni, ahogy látom ott száraz, de az alját takarja a lökhárító alja. Jól gondolom, hogy ezt kellene leszedni, hogy hozzáférjek megnézni, hol ereszt? Egy torz-fejű csavart láttam a keréksátorban, elég ezt kiszedni, vagy az egész panelt le kell szedni?
Az O2 Stream fejegységem szarakodik mostanában. Úgy kezdődött, hogy beraktam egy CD-t hogy kipróbáljam mégis hogy szól. (Mióta megvettem még nem volt benne CD) Aztán benne is maradt. Pár héttel később egyik indításnál kiírja hogy CD error. Jó akkor kiveszem, úgyse hallgatom. De nem adta ki. Sőt nem csinált semmit. Elvittem, ismerős kiolvasta, persze semmi hibakód. Az akkusarut nem volt kedvem levenni. Pár indítás után egyszercsak helyrejött. Gyorsan kivettem a CD-t. Egy-két nap múlva megint előadta, hogy CD error, de ekkor már nem is volt benne. Na azóta is csinálta már párszor. Találkozott ilyennel már valaki?
Skoda Octavia 1.6, GL, 1998-as gyártmányú kocsim van. A probélámám az lenne a műszerfalamon kiégett a fűtés megvilágítása. Leszedtem a burkolatot ami körülötte van, de sehol nem találtam hol lehetne kicserélni és milyen égő megy bele..Remélem tud valai segíteni üdv.
Igazából a fejegység azért kéne, mert nem tetszenek az univerzális fejegységek, mert vastag kerete van mindegyiknek (aminek nem az meg horribilis pénz)
Köszönöm a válaszokat! A visszakeresés tipp bejött: "...ha ilyet vásárolsz akkor át kell kódolni a rádiót mert másképp nem lesz világitása a rádiónak..." (10640. hsz.) A kommentelő nem túl aktív, majd írok neki mailt, de legalább egy nyom amin elindulhatok.
A hangszórókat már lecseréltem Blau Velocity szettre korábban. Igazából a fejegység azért kéne, mert nem tetszenek az univerzális fejegységek, mert vastag kerete van mindegyiknek (aminek nem az meg horribilis pénz), ez meg szépen belesimul a műszerfalba. Tervezek majd erősítőt a jobb minőség érdekében, meg CD váltó emulátort...
Félreérthetően fogalmaztam, szóval nem csak a kijelző, hanem egyáltalán semmi sem világít rajta, tehát a gombok sem, amúgy teljesen hibátlanul működik.
En csak azt tudom, hogy a 17. keruletben a Pesti uton a Kovacs Petiek (www.KoPeAutohifi.hu) ertenek a skodas magnokhoz, ok javitgatjak egesz Budapest Skoda fejegysegeit, van kapcsolasi rajzuk is, es hajlamosak hibat keresni es javitani, nem hajtanak el, vagy nem beszelnek ra felesleges fődarab cserékre.
Mas kerdes, hogy a maganvelemenyem szerint az a Symphony cucc egy kalap szart sem er, jobban jarsz egy par eves markas fejegyseggel -- szerencsere az Octavia I sotet grafit belso terehez es zold gombvilagitasahoz konnyu designban is illeszkedo fejet talalni, a hangminoseg meg...
...uhh, dobbenetes lesz a valtozas, még a ketfilleres gyari hangszorokkal is.
Tudom, tudom, tudom, botfuled van, fel voltal mentve enekbol, ugysem hallod meg a kulonbseget, amugy is csak a vizallasjelentest hallgatod stb stb -- de ha ram hallgatsz, otthagyod a fejet a Petinel, es inkabb elhozol tole valami normalisat
Félreérthetően fogalmaztam, szóval nem csak a kijelző, hanem egyáltalán semmi sem világít rajta, tehát a gombok sem, amúgy teljesen hibátlanul működik. Nem tudom hány izzó van benne, előfordulhat-e, hogy az/azok égtek ki a mozgatás miatt? És vajon van valaki akinek ez már kiégett valaha is? A csatlakozómnak azon a tűjén ami elvileg a háttérvilágítás, és változik a fesz. , ha tekergetem a műsz.világítás erősségét azon van áram, ha felkapcsolom a helyzetjelzőt, de ez akkor sem világít, ha felkapcsolom a helyzetjelzőt...
Lehet, hogy megpróbálom visszarakni a munkatársam kocsijába, csak most meg az a baj, hogy jól bepattintottam a helyére és nem tudom kiszedni...
Általában az ilyen "öreg" elektronikus cuccoknál bőven elég ha kiszerelik meg beszerelik és ennyi -a megszokottól eltérő- mozgatás bőven elég neki hogy összeszedjen egy jó kis kontakthibát. Nekem a fábiámban (2003-as) volt a gyári kazis rádiónak olyan bajságja, hogy a jobb oldalon elment a hang. Ilyenkor egy ponton meg kellet nyomni az előlapot és visszajött (az első kátyúig, amiből itt Mo.-n van egy pár. A megoldás: kiszerel->szétszed->átforraszt a panelen az összes forrasztás a végfok környékén->összerak->és jó!
Ha esetleg állítható a háttérvilágítás akkor lehet azzal prücök, de akkor a gombok világítása sem menne.
Skoda Symphony rádióval kapcsolatba kérnék segítséget! Szeretném megvenni egy kollégámtól, de sajos nem működik a kijelző háttérvilágítása. Az övé 2002-es Elegance, az enyém 2001-es Classic, és azt mondja, hogy neki működött. Van ennek valami magyarázata, lehet valami különbség a csatlakozó bekötésében?
Nekem az a tapasztalatom, hogy kb 1 évet bírnak ki a pollenszűrők utána az összegyűjtött anyagok és a nedvesség egy savanykás szagot eredményez amit leginkább a klíma bekapcsolása után lehet érezni. Én legutóbb tavaly április elején cseréltem és mostanában mintha megint érezni lehetne egy kicsit. Egyébként döbbenetes, hogy az új szűrők mennyire képesek megszűrni a szagokat... füstölősebb diesel vagy trabant után sem érezni semmit, de ez csak kb 1~2 hónapig igaz... sajnos utána egyre több szagot enged át és 1 éves korára saját szaga is lesz. :)))
Tegnap bekapcsoláskor véletlen egyszerre nyomtam meg a hátsóablakfűtés, és a belső keringetés gombját. Érdekes dolog történt az említett gombok ledjei, és a klíma bekapcsoló gomb ledje, kb 5 másodpercig villogott(climatic). Mivel az ember kíváncsi természet ugye, ezért megismételtem a dolgot. És láss csodát a művelet megismétlődött.Talán valaki tud felvilágosítást adni hogy mi lehetett? Talán az említett légterelő lapátok alaphelyzetbe állítás történt meg?
Nekem csak kotyog olyan 2~3 koty/s ütemben és nem is csinálja sokáig csak pár másodpercig a beindítás után. Én még ezt a hőtágulási zajt nem hallottam pedig megyek a kocsival sokat (15200km-el vettem 2008 augusztus elején és most tartok 79500 környékén és a napokban lesz 3 éves a kicsikém)
Én is ezzel a problémával küzdöttem. Voltam szervízben, kicserélték a pollenszűrőt+kértem klímatisztítást. Egy darabig jó volt utána megint büdös volt. A szervízben sem tudtak rá okosat mondani. Most már nem foglalkozom vele, elképzelhető hogy valami típushiba.
Persze. Először ketyeg, aztán kattog. Ekkor állítgatja a terelőlapokat, amik a levegőt irányítják át a radiátoron és a beállított kifújók irányába (üvegre, lábra, testre).
Amikor elkezd meleget fújni, akkor meg elkezd recsegni a szélvédő alatti befújó rácsozat, mivel két eltérő hőtágulású műanyagból van...