Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Frim Creative Commons License 2010.01.05 0 0 12623
Sziasztok!
Nekem egy O-2 van amit 2008-ban gyártottak.
Olyan jelenséggel találkoztam,hogy gyújtás után a napi km jelenik meg,átváltom az összesre,de az újboli gyújtásnál ismét a napit mutatja. Ez normális,vagy valami más.
A napokban megyek 30000 szervizbe . Léhet csak én vagyok láma. Kell ezért szólnom vagy tud valaki valamit tanácsolni?
A szerviznek mit kell cserélniük ennél a km-nél?
elöre is köszönöm a válaszokat
ckerti Creative Commons License 2010.01.05 0 0 12622
Ismereteim szerint a filc a farostlemezre van kasírozva, külön nem megvehető.
Előzmény: ac07 (12619)
Pitylogós Creative Commons License 2010.01.05 0 0 12621

Én viszont attól tartok, el kell köszönnöm a típustól.

 

Következő autóm szigorúan 4x4 és aut.váltós lesz. Ilyet meg az Oct. nem kínál :( Yeti meg kicsi és randa.

 

 

Előzmény: ottar (12618)
ckerti Creative Commons License 2010.01.05 0 0 12620
Ilyen körülményekhez tényleg kell a 4x4, de én nem ilyen helyen lakom, pedig -talán már mondtam- szeretem a hegyeket, magaslatokat, de akár két is dombot is egymás mellette, a tetején kis kilátóval... ja, az már más :-)))
Előzmény: ottar (12618)
ac07 Creative Commons License 2010.01.05 0 0 12619
Köszi, nekem is ennyit mondtak, nem dobok tőle hátast, csak azt a szervizben sem tudták megmondani, hogy az alkatrész egyben van-e a filccel a farostlemez (remélem).
Sajna az enyém anno nem lett volna cserealap, pont a hiba miatt.
Előzmény: Rosep (12603)
ottar Creative Commons License 2010.01.05 0 0 12618
Erről van szó.
Ha egyszer végre mi is letudjuk az építkezést, akkor egy makadámúton megközelíthető meredek hegyoldalra fogunk járni naponta... Nem azt mondom hogy nem lehet 4x4 nélkül élni, de 1. hasznos, 2. ad némi biztonságérzetet.
Amikor kocsit vettem, 3 paraméter játszott: 1. 4x4, 2. Csomagtér, 3. ár.
Nem bántam meg a választást. :-)
Előzmény: Pitylogós (12617)
Pitylogós Creative Commons License 2010.01.05 0 0 12617

Nem kell nagyon hegy, elég, ha az utca olyan, mint a mienk. 1km no burkolat, télen hó sár latyak dagonya.

 

Ha egy évben 10 nap kell, az pont 10 nap, amikor e nélkül nem tudnék munkába menni...

Előzmény: ckerti (12616)
ckerti Creative Commons License 2010.01.05 0 0 12616

Hát igen, a Yetinek tényleg jóval kisebb a csomagtere.

 

Viszont irigylem azokat, akik kihasználják a 4x4-et, én szeretem a hegyeket, de itt a Kisalföldön viszonylag keveset találok :-)

 

 

Előzmény: ottar (12611)
ottar Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12615

Szerintem az arányokban az eltérést jobban észreveszed mint a magasságok különbségét. :-)

Azaz ott éles vonalakat látsz, és két párhuzamosról könnyebben el tudod dönteni, hogy melyik kettő van közelebb egymáshoz. Szerintem.

Azon mindenesetre meglepődtem, hogy a 4x4 magassága mindössze 27 mm-el magasabb mint a normál. Ha sima kombik mellé állok, sokkal nagyobbnak tűnik a lik a kerék fölött.. :-)

 

Előzmény: Rosep (12612)
Pitylogós Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12614

Simán optikai csalódás.

 

Asszony Tucson-jában ülve mindig azt érezzük, hogy a mienk alacsonyabb, mint a többi azonos autó (pl. lámpánál egymás mellett állva úgy tűnik, a másik autó övvonala feljebb van).

 

De már lemértük mérőszalaggal, és ugyanolyan :)

 

Én sem értem :)

Előzmény: Rosep (12612)
joemaster Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12613
Octavia 2 méretek - octinfo.com

Combi és Combi emelt futóműves autó (height with rough road package) között a magasság (height) különbség 22 mm, az 5 ajtósnál 23 mm.

Biztos, hogy ezt szemre észre tudod venni?
Előzmény: Rosep (12612)
Rosep Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12612
Na nekem egy ilyen emelt futóműves O2 kombim van. Nemrég egy mélygarázsban beálltam egy normál futóműves mellé. Még most is töröm a fejem, hogy lehet... Akárhonnan néztem a két autó magassága egyforma volt. Ám a kerekek fölött nekem 3-4 centivel több hely volt. Na ezt magyarázzátok meg már, hogy van ez megoldva. Egyébként ebben a nagy hóban nem volt rossz ez az emelt dolog. :)
ottar Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12611

A Yetinek sajna kicsi a csomagtere. Pocakbandi ha jól sejtem nagyobb csomagtérre gyúr, ezért akar kombit. A 4x4-nek alapból megemelt a futóműve, szemmel láthatóan magasabb mint a normál kombik.

De azért van aki kihasználja a 4x4et itthon is.. ;-)

 

Előzmény: ckerti (12608)
ckerti Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12610

1. Nem kell állítani semmit, elvileg nem lehet rosszul visszaszerelni a lámpát.

2. Sajnos ez ilyen, a német fórumozók 2 mm-es élhosszúságú L alakú műanyag profillécet ragasztottak a hátsó szélvédő két szélére, ezzel kevesebb víz folyik oldalra, amikor nyitják a csomagtérajtót.

 

A befagyás ellen jó módszer a gumitömítés kezelése mondjuk glicerinnel.

Persze ha nem hideg a gumi, akkor kell felhordani az anyagot.

Előzmény: Zézé (12606)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12609
Simán ki lehet cserélni otthon. Sőt én már az útszélén is cseréltem ingbe nyakkendőbe...
Motortér kinyit->hátul a műanyag anyát lecsavar->belső oldalon elöl a kallantyút meghúz->lámpatestet óvatosan kifordít->két drótkengyel lepattint->izzócsere és visszafele megismétel.
Ellenőrizni egyszerű, 5-6 méterre megállsz egy faltól és figyeled a vetített képet. A vízszintes részeknek egyforma magasságban kell lenniük, ha így van akkor nagy baj nem történt, ha valami nagyon nem stimmel akkor úgyis egyből látni fogod és akkor kell egy beállítás. (de akkor már eredetileg is baj lehetett a lámpával)

Az ajtó befagyás nekem is előfordul védekezni úgy lehet, hogy bekened a gumit olyan anyaggal ami taszítja a vizet és nem sűrűsödik nagyon a hidegben. Én anno olyan problémára lettem figyelmes, hogy a csomagtartó ajtónál a gumi tömítésen (az a tömlő szerű) felső oldalán vannak lyukak, hogy a levegő ki tudjon menni belőle amikor az ajtót lecsukjuk. Igen ám de a víz meg be tud menni bele és jobb esetben csak az alsó lyukakon spriccel be a csomagtérbe ha csak egy kicsit is megnyomódik tömítés valahol. Erre az én megoldásom az volt hogy izzó bicikli küllőt nyomtam a már meglévő lyukakba felülről és így minden gyári lyuk átellenes oldalán (tehát alul) lett egy másik ahol már gond nélkül ki tud folyni a víz.
Előzmény: Zézé (12606)
ckerti Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12608

Véleményem szerintt a Scout jó autó, de eszetlenül túlárazott.

A kasztni valóban egy az egyben a kombié, belül egy-két minimális eltérés van csak.

A futómmű valóban magasabb, de majdnem olyan magas a "rossz út" opcióval felszerelt sima kombi is.

A 4x4 viszont jó dolog, egyértelműen a "kéne" kategória, bár nem Svájcban lakunk (sajnos), ahol gyakrabban lenne kihasználva.

 

Eladó Scoutról nem tudok, de megértem, ha tetszik, van benne stílus.

 

Nem nézed meg a Yetit?

Abban tényleg magasan ülsz, kívül jóval, belül egy hajszálnyit kisebb, mint az Octi.

Előzmény: pocakbandi (12605)
Pitylogós Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12607

"Magasabban ülhetek bele (195 cm vagyok, ez nálam fontos) "

 

A beltér ugyanaz mint a sima kombiban.

 

A magasabb "üléspozíció" csupán a magasabb futómű miatt van, de a testmagasságodnak ehhez semmi köze.

Előzmény: pocakbandi (12605)
Zézé Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12606

ket kerdes:

1. izzocserenel kell fenyszoronal is allitani valamit? = hazilag ki tudom cserelni az fenyszoro izzot?

 

2. hatul elegge befolyik az eso, kinyitom a csomagtartot es all a viz a "terelo gumikon", -> 2.1 zavaro, 2.2 ilyen fagyos idoben gyakorlatilag befagy ... nem birom kinyitni a csomagtartot ... amugy az ajtok is eleg konnyen befagynak ... hatso ajtot pl, 45 fokban birtam kinyitni valami isznyu hangot adott ki, ezert nem eroltettem, harom napot allt a szabadban, ki/be olvadhatott a csapadek ... ez csak nalam van igy? tavaly valahogy nem jott elo ...

pocakbandi Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12605

Sziasztok!

 

Jelenleg egy Octavia-t hajtok, de idestova 6 éves lesz és a család is bővül, ezért vennék egy újabbat és kombit. De megtetszett a SCOUT. Magasabban ülhetek bele (195 cm vagyok, ez nálam fontos) és a négykerékhajtás is szimpatikus.

Van valakinek tapasztalata, netán tudtok eladó példányt?

Köszi,

András (andrasszekely76@gmail.com)

Rosep Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12604
Köszi a lehetőséget! De azt elfelejtettem hozzátenni: akkor veszek ilyet 'kínai csodát', ha már az áruk lement jóval 100e Ft alá. :)
Előzmény: ckerti (12583)
Rosep Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12603

Tényleg nem azért hogy infarktust kapj... De én ia akartam venni, mert nekem meg álpadló volt benne és nem volt rá szükségem: 20.000 Ft felett van szervízben.

Aztán szerecsére egy kedves fórumtárssal szőrén elcseréltük. :)

Előzmény: ac07 (12601)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12602
Lehet, hogy igazad van...
Nekem a minőségre mondjuk garancia a Béla (KoBe) és ez kezeli az IGO-8 at is kártyáról...
Előzmény: Geza77 (12600)
ac07 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12601
Sziasztok! Aki jártasabb alkatrészben az meg tudná mondani, hogy a csomagtartó alján lévő borítás (filc) az egyben van alkatrészként rendelve magával a csomagtartó alját jelentő farostlemezzel (ETKA-ból nem igazán derült ki)? Sajna kiborult kb. 1 liter olaj a csomagtartóban és mire észrevettem, már teljesen átitatta nemcsak a kárpitot, hanem a farostlemez felét is - cserélni kellene.
Köszi.
Geza77 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12600

Ez vicc,ennyiért Columbust kapsz...én is nagyon jó állapotú használtban vettem,semmi gáz vele,tökéletes.Az ilyen "gyárihoz hasonló" kínai csodákban nem bíznék.A teljesítménye az adatlap alapján nem rossz,az ár az,ami elgondolkodtató...

Ennyiért bármikor kapsz egy komoly gyári fejegységet - vagy jó használtat,vagy tesztatóból kiesettet...:)

Előzmény: Octi19 (12599)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12599
joemaster Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12598
Listát mintha valahol a net-en láttam volna, de úgy emlékszem, mikor utoljára tekergettem digitklímás autón ezeket, hogy a 19-es főmenüben van minden.

A 0 és 1 almenüben van a sebesség, 3-ban a fordulatszám, a 4-ben vagy a többiben van a hőmérskéklet, feltételezhetően Fahrenheit és Celsius szerint is.

Én mindenesetre könnyen megtaláltam.
Előzmény: Octi19 (12584)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12597
Köszi az infót...
Én is olyan 40~45 körülire scáltam. De azért nem a legegyszerűbb volt hanem a szériában beépítettek közül a "csúcsmodell" ennél komolyabbat csak extrában kaptál (kivéve egy L&K-t de ez nem egy gyakran látható felszereltségi szint)
Előzmény: ckerti (12596)
ckerti Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12596

25 és 50 eFt között lehet eladni, attól függően, hogy mennyire izgul rá a vevő.

 

Sajnos a Stream volt az egyik legegyszerűbb rádió az OII-ben.

 

Én az első generációs, nem Mp3-as Streamet 15-ért adtam el, viszont gyorsan.

Előzmény: Octi19 (12595)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12595
Van valakinek ötlete, hogy milyen árban vannak az mp3-as stream fejegységek?
Lehet, hogy lesz egy eladó 1éves kifogástalan darab (gariban cserélték tehát nem kell kuncsorogni a kód után mert megvan az is)
ckerti Creative Commons License 2010.01.04 0 0 12594

cotaq, greenie28!

 

Ment a mail.

Előzmény: cotag (12592)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!