Sziasztok! Nekem egy O-2 van amit 2008-ban gyártottak. Olyan jelenséggel találkoztam,hogy gyújtás után a napi km jelenik meg,átváltom az összesre,de az újboli gyújtásnál ismét a napit mutatja. Ez normális,vagy valami más. A napokban megyek 30000 szervizbe . Léhet csak én vagyok láma. Kell ezért szólnom vagy tud valaki valamit tanácsolni? A szerviznek mit kell cserélniük ennél a km-nél? elöre is köszönöm a válaszokat
Ilyen körülményekhez tényleg kell a 4x4, de én nem ilyen helyen lakom, pedig -talán már mondtam- szeretem a hegyeket, magaslatokat, de akár két is dombot is egymás mellette, a tetején kis kilátóval... ja, az már más :-)))
Köszi, nekem is ennyit mondtak, nem dobok tőle hátast, csak azt a szervizben sem tudták megmondani, hogy az alkatrész egyben van-e a filccel a farostlemez (remélem). Sajna az enyém anno nem lett volna cserealap, pont a hiba miatt.
Erről van szó. Ha egyszer végre mi is letudjuk az építkezést, akkor egy makadámúton megközelíthető meredek hegyoldalra fogunk járni naponta... Nem azt mondom hogy nem lehet 4x4 nélkül élni, de 1. hasznos, 2. ad némi biztonságérzetet. Amikor kocsit vettem, 3 paraméter játszott: 1. 4x4, 2. Csomagtér, 3. ár. Nem bántam meg a választást. :-)
Szerintem az arányokban az eltérést jobban észreveszed mint a magasságok különbségét. :-)
Azaz ott éles vonalakat látsz, és két párhuzamosról könnyebben el tudod dönteni, hogy melyik kettő van közelebb egymáshoz. Szerintem.
Azon mindenesetre meglepődtem, hogy a 4x4 magassága mindössze 27 mm-el magasabb mint a normál. Ha sima kombik mellé állok, sokkal nagyobbnak tűnik a lik a kerék fölött.. :-)
Asszony Tucson-jában ülve mindig azt érezzük, hogy a mienk alacsonyabb, mint a többi azonos autó (pl. lámpánál egymás mellett állva úgy tűnik, a másik autó övvonala feljebb van).
Na nekem egy ilyen emelt futóműves O2 kombim van. Nemrég egy mélygarázsban beálltam egy normál futóműves mellé. Még most is töröm a fejem, hogy lehet... Akárhonnan néztem a két autó magassága egyforma volt. Ám a kerekek fölött nekem 3-4 centivel több hely volt. Na ezt magyarázzátok meg már, hogy van ez megoldva. Egyébként ebben a nagy hóban nem volt rossz ez az emelt dolog. :)
A Yetinek sajna kicsi a csomagtere. Pocakbandi ha jól sejtem nagyobb csomagtérre gyúr, ezért akar kombit. A 4x4-nek alapból megemelt a futóműve, szemmel láthatóan magasabb mint a normál kombik.
De azért van aki kihasználja a 4x4et itthon is.. ;-)
1. Nem kell állítani semmit, elvileg nem lehet rosszul visszaszerelni a lámpát.
2. Sajnos ez ilyen, a német fórumozók 2 mm-es élhosszúságú L alakú műanyag profillécet ragasztottak a hátsó szélvédő két szélére, ezzel kevesebb víz folyik oldalra, amikor nyitják a csomagtérajtót.
A befagyás ellen jó módszer a gumitömítés kezelése mondjuk glicerinnel.
Persze ha nem hideg a gumi, akkor kell felhordani az anyagot.
Simán ki lehet cserélni otthon. Sőt én már az útszélén is cseréltem ingbe nyakkendőbe... Motortér kinyit->hátul a műanyag anyát lecsavar->belső oldalon elöl a kallantyút meghúz->lámpatestet óvatosan kifordít->két drótkengyel lepattint->izzócsere és visszafele megismétel. Ellenőrizni egyszerű, 5-6 méterre megállsz egy faltól és figyeled a vetített képet. A vízszintes részeknek egyforma magasságban kell lenniük, ha így van akkor nagy baj nem történt, ha valami nagyon nem stimmel akkor úgyis egyből látni fogod és akkor kell egy beállítás. (de akkor már eredetileg is baj lehetett a lámpával)
Az ajtó befagyás nekem is előfordul védekezni úgy lehet, hogy bekened a gumit olyan anyaggal ami taszítja a vizet és nem sűrűsödik nagyon a hidegben. Én anno olyan problémára lettem figyelmes, hogy a csomagtartó ajtónál a gumi tömítésen (az a tömlő szerű) felső oldalán vannak lyukak, hogy a levegő ki tudjon menni belőle amikor az ajtót lecsukjuk. Igen ám de a víz meg be tud menni bele és jobb esetben csak az alsó lyukakon spriccel be a csomagtérbe ha csak egy kicsit is megnyomódik tömítés valahol. Erre az én megoldásom az volt hogy izzó bicikli küllőt nyomtam a már meglévő lyukakba felülről és így minden gyári lyuk átellenes oldalán (tehát alul) lett egy másik ahol már gond nélkül ki tud folyni a víz.
1. izzocserenel kell fenyszoronal is allitani valamit? = hazilag ki tudom cserelni az fenyszoro izzot?
2. hatul elegge befolyik az eso, kinyitom a csomagtartot es all a viz a "terelo gumikon", -> 2.1 zavaro, 2.2 ilyen fagyos idoben gyakorlatilag befagy ... nem birom kinyitni a csomagtartot ... amugy az ajtok is eleg konnyen befagynak ... hatso ajtot pl, 45 fokban birtam kinyitni valami isznyu hangot adott ki, ezert nem eroltettem, harom napot allt a szabadban, ki/be olvadhatott a csapadek ... ez csak nalam van igy? tavaly valahogy nem jott elo ...
Jelenleg egy Octavia-t hajtok, de idestova 6 éves lesz és a család is bővül, ezért vennék egy újabbat és kombit. De megtetszett a SCOUT. Magasabban ülhetek bele (195 cm vagyok, ez nálam fontos) és a négykerékhajtás is szimpatikus.
Van valakinek tapasztalata, netán tudtok eladó példányt?
Tényleg nem azért hogy infarktust kapj... De én ia akartam venni, mert nekem meg álpadló volt benne és nem volt rá szükségem: 20.000 Ft felett van szervízben.
Aztán szerecsére egy kedves fórumtárssal szőrén elcseréltük. :)
Sziasztok! Aki jártasabb alkatrészben az meg tudná mondani, hogy a csomagtartó alján lévő borítás (filc) az egyben van alkatrészként rendelve magával a csomagtartó alját jelentő farostlemezzel (ETKA-ból nem igazán derült ki)? Sajna kiborult kb. 1 liter olaj a csomagtartóban és mire észrevettem, már teljesen átitatta nemcsak a kárpitot, hanem a farostlemez felét is - cserélni kellene. Köszi.
Ez vicc,ennyiért Columbust kapsz...én is nagyon jó állapotú használtban vettem,semmi gáz vele,tökéletes.Az ilyen "gyárihoz hasonló" kínai csodákban nem bíznék.A teljesítménye az adatlap alapján nem rossz,az ár az,ami elgondolkodtató...
Ennyiért bármikor kapsz egy komoly gyári fejegységet - vagy jó használtat,vagy tesztatóból kiesettet...:)
Listát mintha valahol a net-en láttam volna, de úgy emlékszem, mikor utoljára tekergettem digitklímás autón ezeket, hogy a 19-es főmenüben van minden.
A 0 és 1 almenüben van a sebesség, 3-ban a fordulatszám, a 4-ben vagy a többiben van a hőmérskéklet, feltételezhetően Fahrenheit és Celsius szerint is.
Köszi az infót... Én is olyan 40~45 körülire scáltam. De azért nem a legegyszerűbb volt hanem a szériában beépítettek közül a "csúcsmodell" ennél komolyabbat csak extrában kaptál (kivéve egy L&K-t de ez nem egy gyakran látható felszereltségi szint)
Van valakinek ötlete, hogy milyen árban vannak az mp3-as stream fejegységek? Lehet, hogy lesz egy eladó 1éves kifogástalan darab (gariban cserélték tehát nem kell kuncsorogni a kód után mert megvan az is)