Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WAndrew Creative Commons License 2004.09.27 0 0 379

Szia,

 

sokat hallotam már, hogy létezik 1.5 széria, de sehol sem láttam róla/ hallottam róla semmit. A szuper könyvedben mondjuk biztosan benne van :).

Leírnád nagy vonalakban, hogy mik a jellegzetes ismertetőjegyei?

 

egyébként az alu tényleg nem stimmel, viszont szerintem jól áll a kocsinak ez a felni, nekem legalábbis tetszik :)

 

Köszi.

 

Üdv.:WAndrew

Előzmény: GaspiW123 (377)
WAndrew Creative Commons License 2004.09.27 0 0 378

Hi,

Nem mintha nagyon nagy tapasztalatom volna, de szerintem nem ül a kocsi segge, bár ez függ a gumi méretétől is, de lehet a kép is csalóka. Mondom, szerintem!.

Az első légbeömlők normálisak, ez így néz ki. Különbség van az első és másodgenerációs modellek között e tekintetben. Más a diszrács, a sárhányó és a 2 sárhányót összekötö köténylemez is. Ebből adódik a beömlők mássága.

A ködlámpát nem tudom, hogy miért írta oda a leírásba, szerintem az mindegyiken alapból van, ha jól tudom.

A műszaki vizsga meg jövő hónapban lejár :( Arra is kíváncsi lennék mi az az enyhén sérült ?? Vagy csak vak vagyok és nem látom a képeken :)

 

Mire gondolsz az aljával kapcsolatban?

Előzmény: te_o (376)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.27 0 0 377

Hali!

Nem olyan rossz objekt, 1,5-es szérának tűnik, az alu nem stimmel, különben ok. Gyanús a hátsó ív, valamint a sok hullám balodalt. Kicsit magasnak látszik (rúgók?) Már sajnos nepperkézben van...

Küldök 1 szép 2-es szériás sajtófotót 73-ból...

Előzmény: te_o (376)
te_o Creative Commons License 2004.09.27 0 0 376

Hopp-hopp!

Újabb állólámpa a hasznaltauto -n!

Fekete 230.6, a képek alapján eléggé leharcolt. Mi a véleménye a tapasztaltabbaknak a képek és a szöveg alapján? Nem ül nagyon a segge? A nagy első légbeömlő(?) alul is eléggé fura. (?)

 

te_o Creative Commons License 2004.09.27 0 0 375

Ajjaj, hát ez is német... :)

Mondjuk a Marótiba régen tervezem, hogy megyek. Képek vannak? A képaláírásokat ált. még németül is értem. :)

Előzmény: GaspiW123 (374)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.27 0 0 374

Sz'asz!

Ha tudsz németül (ha nem, keríts valakit...) csak ezt olvasd, főleg az utolsó oldalakat (apróbetűs 20-30 oldalt)... Amúgy A Maróti Könyvesboltban, a Nagykörősi úton kapható... (utoljára 7 pénz volt)

Előzmény: te_o (372)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.27 0 0 373
Hartbergből, soxeretettel! :)
Ez az album harmadik oldala, itt van pár állólámpás fotója. Most ez a három gép volt bent, de a többit is érdemes megnézni. Nincs messze a határtól, érdemes átmenni!
te_o Creative Commons License 2004.09.27 0 0 372

Gaspiw123!

A "Nagy állólámpakönyv" -ről tudnál bővebben írni?

Előzmény: GaspiW123 (371)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.27 0 0 371

Halihó, jó reggelt!

 

Nagy állólámpakönyv (piros kupéval az elején...), német állólámpaoldalak, vmint pár lefutott állólámpás kilométer...

Igen valóban létezett H1-es fényszoró a H4 előtt, láttam már, közelebbit egyelőre most nem tudok.

Lui-G által fotózott kicsike egész aranyos: 6 hengeres lökös, cserélt első sárvédőn rajta a régi jobbos tükör (ugyan sztem kicsit hátul) már fejtámlás (!) fém maszkos (ha jól látom) gyári dísztárcsák, lapos búra... 1-es széria lehet ('71-'72 körüli) Ha minden gömbölyű rajta (látni kéne a belsejét...) a H4-et kicsit újnak érzem...

Előzmény: WAndrew (369)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.26 0 0 370

Tegnap ezt fényképeztem a szombathelyi főiskola elött,autómata benzines.

 

 

 

 

WAndrew Creative Commons License 2004.09.25 0 0 369

Hali,

 

Ezeket az adatokat honnan tudod? Hol van leírva? Könyvben, vagy tapasztalati úton szerezted ezt a tudást :))

Melyik szériában volt H1-es? (abból szögeletes búra tuti hogy létezik, íveset meg meg kell néznem a garázsban hogy milyen :)) )

 

----

Egyébként beszarás. Találtam egy német honlapon egy faszit, aki korhű matricákat gyárt W116 és korábbi kocsikba. Motorra való matrica, guminyomásmatrica, fékszervomatrica, hűtő, dieselszűrő matrica stb.

 

 

  

 

 

Egy autóra a teljes kollekció úgy 20-30 euró között van.

 

Üdv.

Előzmény: GaspiW123 (365)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 368

Hali!

Herbstbeige (gyári kód már sajna nincs fejben) 73 augusztus, 240D 3.0, zsír új fényszorókkal... persze a lemaradhatatlan extrás krómkerettel.

Imádom az állólámpát, de járni egyéb okok miatt '23-as olajkályhákat nyüstölünk...

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (366)
gy69 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 367

Fillér utca ?

 

Jobban bejön a 123 mint az állólámpa ?

Előzmény: GaspiW123 (365)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.24 0 0 366
Szép a színe!
Előzmény: GaspiW123 (365)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 365

Hali!

 

A lámpabúra valóban évjáratfüggő volt, 72 júniustól létezett a H4-es lámpa (szögletesebb, lapos búrával) így nem a 2-es széria ismertetőjegye, hiszen ekkortól felárért már rendelni lehetett...

A 2-es széria már szögletes búrával fut (73 augusztustól), küldök 1 fotót, ahol jól látszik a laposabb H4-es búra....

Előzmény: WAndrew (358)
te_o Creative Commons License 2004.09.24 0 0 364
Boldog névnapot minden Állólámpásnak! :)
te_o Creative Commons License 2004.09.24 0 0 363
Ez jó! :)))
Előzmény: gy69 (362)
gy69 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 362

Uraim.

Én még emlékszem hogy az osztott lámpás tűzpiros  1976-os ( UX ) évjáratú 1500 seregnyi mercedes nyomott le az autó tudott 180 at, és a tajga mercim is tudott 175-öt 2 esbe mentem vele 110 -et.

A minap mentem az állólámpásommal és vittem vele első körben egy "veterán"komódot rámköszönt a barna bőrű a 140-esből egy kicsit lesajnálva.A következő körben egy gáztüzhelyet akkor biz a  ladás barna intett át kész tesónak éreztem magam bedig bizisten csak kőtőztem:)

vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.23 0 0 361
Há a Dzsigát má elattam. Arról lekísett. De ha má annyira szabadúni akar attú a Zsaguátú nem édekli edzs gyáriúj golfegyes? Ócsóér megszámítom, dik! Körül vanspojlerozva, meg van sibeda is!
Előzmény: Törölt nick (360)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.23 0 0 360

egy jaguar xj6, egyenesen az 1970-es évből.

uraságod már fölajánlott eccer érte egy golyólámpás dzsedzserkettes dzsigulit, ha jól emlékszem, a csere helyszínéül a nagykőrözsi utat jelölte meg...

:)))

 

 

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (357)
504LACI Creative Commons License 2004.09.23 0 0 359

Évjáratfüggő, de majd Gáspi barátom pontosan fogja tudni, hogy meddig volt domború. Én úgy tudom (de lehet, hogy tévedek) a kettes széria volt lapos H4-es, függetlenül, hogy lim. vagy coupe.

Már láttam domború üveget is, amibe H4 volt öntve, tehát a másfeles szériába már szerelhették a halogént.

Előzmény: WAndrew (358)
WAndrew Creative Commons License 2004.09.23 0 0 358
A domború lámpabúra szerintem is szebb. Én úgy tudom, hogy a coupe-kat szerelték ezzel. Vagy tévednék?
Előzmény: GaspiW123 (353)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.09.23 0 0 357

Szintén az osztott lámpás, lehetőleg 6.3-as!

 

(Uraságodnak milyen off topik öreg járgánya van?

Előzmény: Törölt nick (351)
504LACI Creative Commons License 2004.09.23 0 0 356

Helló Gáspi!

 

Üdvözöllek a fórumon! Örülök, hogy végre regisztáltál. Remélem sokat hallunk tapasztalataidról, mint sok /8-ast elfogyasztott Mercedes tulajdonostól. Nem tudsz a környékeden egy lepukkant de még menthető 504-est véletlenül? :-)

Üdv

Laci

Előzmény: GaspiW123 (353)
csabais Creative Commons License 2004.09.23 0 0 355
Jó fuvarjai voltak a bácsinak.
Számolt már valaki utána? 22évig taxizott vele, 500000-el vette, akkor MINDENNAP 8030 nap! 510Km kellett dolgoznia. És annak persze kellene bevételnek is lennie,akkor meg mért szegény?
Előzmény: hellokocsivigyáztam (354)
hellokocsivigyáztam Creative Commons License 2004.09.23 0 0 354

www.spiegel.de

 

4.6 millió km

 

egy görög mercedes 240 d taxi rekordot döntött, mivel aktív működése alatt a jármü 4.6 millió km-t futott. a jármű a balkáni háború alatt több mint 800 alkalommal volt bevetésben mint gyógyszerszállító, görögország és belgrád között.

 

stuttgart, ap.

nyolcszor a hold-föld távolság.

ezt normálesetben még egy nasa holdrakéta sem tudja teljesíteni. aki tudni akarja, egy egyszerű gépjármű mégis miként teljesítette, az jobb lesz ha a görög taxishoz gregorios sachinides-hez fordul. a szaloniki taxis a diesel autóval a daimler-chrysler konszern vezetői szerint minden eddig gyártott mercedes személyautó közül a legtöbbet teljesítette.

a görög taxis e hét péntekén személyes adja át a 240d-t  stuttgarti mercedes-benz múzeumnak, ahol kiálltják és még hosszú időn keresztül megcsodálható lesz. a 45 éves szaloniki taxis érthetően erős érzelmi szálokkal kötődik a  mercedeshez. 1981-ben vette waiblingben az 1976 építésű autót 500 ezer km-el, majd 1981-től 2003-ig taxizott vele szalonikiben és környékén. természetesen szabadságra is ezzel ment, főleg berlinbe, ahol a testvére szintén taxizik.

sachinides úr a legbüszkébb érthetően a balkáni háborúban játszott szerepére. a kilencvenes évek elején gyógyszerrel megrakva több mint 800-szor teljesítette oda-vissza a 700 km-es belgrád-szaloniki távot. szinte hihetetlen de a jármű ezen igénybevételt egyetlen hiba nélkül futotta le.

a taxit 2003-ban vonták ki a forgalomból, s a mercedes-benz vezérigazgatója jürgen hubbert levélben köszöntötte a tulajdonost, majd a stuttgart-untertürkheimi mercedes múzeum szakértői görögországba látogattak. a találkozó nem volt teljesen felhőtlen, mivel kiderült, hogy a taxis időközben egy peugeottal jár: "vettem egy házat, s nagyon kevés pénzem maradt. ezért csak egy peugeot-ra futotta" nyilatkozta kissé elpirulva.

 

GaspiW123 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 353

Az első képen ugyan egy 6 hengeres modell látszik (250), de a kicsiké (4 hengeres benzin-dízel) is ugyanez volt... Amúgy domború lámpás, nem H4 fényszorót látunk a képen (sztem az állólámpásban ez a szebb!!)

A Liener könyvben egy-két elírás, hiba előfordulhat, holnapra utánanézek... (amúgy szenzációs könyvek...)

A 2 lámpa egymás fölött, sörétespuska stílusban amúgy űrhorrorpornó! A kis belső fehér háromszögről, a lámpa belső felében, nem is beszélve... 

Előzmény: te_o (352)
te_o Creative Commons License 2004.09.23 0 0 352
Azért kérdezem, mert egy 69 -es könyvemben (Liener: Autótípusok :) a 200/220 -as sorozatnál a képen a fecskének a lámpájához hasonló a keret (oldalról látszik). Míg a 250 -es szériánál már a klasszikus állólámpásé!
Előzmény: GaspiW123 (347)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.23 0 0 351

nekem az osztott lámpás jobban bejön.

egerszegen nagyon sokáig volt egy osztott lámpás 108-as.

amikor kicsi voltam, elhatároztam, hogy veszek egy ilyet.

aztán ennyiben maradtunk, bár mostanában van egy öreg autóm.

igaz, ebben a topikban eléggé típusidegen.

 

Előzmény: gy69 (350)
gy69 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 350

Sziasztok

Kvíz kérdés valyon melyik a szebb...:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!