Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fil Creative Commons License 2010.10.30 0 0 720
Akkor neked jobb napod volt mint nekem.
Egy ismerősnél voltunk vidéken és ahogy tolattam ki a kapubejárón egy kiálló vas (amibe a kétszárnyú kapu közepét rögzítik) letépte a motor alatti műanyag takaró lemezt. Gondolom lóghatott kicsit a hátsó széle, mert befelé, előre menet még nem volt gond. Na klassz volt, aláfeküdni és leszedni az egészet :(
Most néztem, már elég viseltes állapotú volt, néhány helyen kábel kötözővel felfogatva.
De ez a dupla csapágy dolog nagyon jó. Milyen méretű csapágy kell bele?
Előzmény: fony72 (719)
fony72 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 719

Fil!

Ma erőt vettem magamon és lecseréltem az ékszíj görgőit. A feszítőgörgőben lévő széles csapágy helyett 2 darab hagyományos szélességűt tettem. A többi helyett az esztergált görgőket raktam be, tökéletesen működnek. A motortérben síri csend honol. Ezentúl csak a csapágyakra kell pénzt költenem. Jól meghajtottam a kiscsikót, meg se pisszent egyik sem.

Csabiika830802 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 718
Kösz fil megnézem
Előzmény: fil (716)
Lacee83 Creative Commons License 2010.10.26 0 0 717
Végre nálam is kijött a fék-nyiszegés oka, két hónapig beragadt bal hátsó fékkel jártam. Persze melegedés a rövid távok miatt nem volt feltűnő. Ellenben egy hosszabb úton kiborult bili. Tűzforró féktárcsa szétégett betétek. :-) Gondolom többet is fogyasztott emiatt, bár a fékbetétek szerintem jó ideje csak disznek voltak benne hiszen használhatatlanná mállottak. Mentségemre szóljon 130 lóerő jól húzott igy is.
Előzmény: Csabiika830802 (715)
fil Creative Commons License 2010.10.26 0 0 716
Szerintem a kerékagy belső felén van
Előzmény: Csabiika830802 (715)
Csabiika830802 Creative Commons License 2010.10.26 0 0 715
Sziasztok!
Én is egy Lancia Lybra 1.9jtd sw boldog tulajdonosa vagyok, de van egy kis problémám.
A minap levettem a bal első kereket, fékbetét cserére. A csonktengelyen megtaláltam az ABS jeladót, és szörnyülködve láttam, hogy a féltengelyen viszont nincs impulzus kerék. Egyik oldalt sem. Mivel összehasonlítási alapom nincs ezért akarom itt megkérdezni, hogy most onnan tényleg hiányzik az impulzus kerék vagy nincs is, de akkor meg hogy működik az ABS?
Annyit még tudni kell hozzá hogy ABS működés közben a kocsiba nem ír ki hibakódot a kijelzőn.
fil Creative Commons License 2010.10.25 0 0 714
Szia!

Azt hiszem a rádió az Becker 2850-es.
Ha igen, akkor ahhoz INNEN le tudsz tölteni kód kalkulátort (4DIGIT becker calculator)
Egy próbát megérhet. Ha nem tudod letölteni jelezd és majd valahogy elküldöm.
Előzmény: gelencserggg (711)
fil Creative Commons License 2010.10.25 0 0 713
Köszi, majd várom az infót. Nekem most egyelőre nincs vele gond (kopp,kopp,kopp), viszont hiányzik a kerékjárat felőli takarólemez, így könnyebben be tud jutni valami szötyi és félek, hogy előbb utóbb ezt meg fogom hallani, különösen az eljövendő latyakos időkben.
Ha netán valakinek lenne ilyesmi eladó feleslegben, dobjon egy mailt.
Előzmény: fony72 (712)
fony72 Creative Commons License 2010.10.25 0 0 712

Hali!

Dekódoláshoz nincs ötletem, bár a mai világban mindent meg tudnak már oldani. Nem kaptál hozzá gyári kódokat kártyák formályában? Az lenne a legegyszerűbb megoldás.

Más.

Fil! Megvan már az összes új esztergált feszítő és vezető görgőm az ékszíjhoz. Múltkor a felső vezetőt írtam, most már elkészült az excenteres alsó és a hozzá való apróságok, meg a rugós feszítőhöz is az apraja, mivel ebben a széles csapágy helyett 2 normális szélességű lesz.

Még nemtom mikor lesz rá időm de még idén jó lenne őket lecserélni. Majd referálok.

Előzmény: gelencserggg (711)
gelencserggg Creative Commons License 2010.10.23 0 0 711
Hello mindenkinek!
Egészen új vagyok itt,és lenne pár kérdésem.
Nemrég vettem egy Lancia Lybra 1.9 jtd 2000-es autót(olasz) alkatrésznek(törött),csak egy probléma van vele,a benne lévő navigációt,telefont akarom életre kelteni csak le van kódolva és ez is olasz bár ez lenne a legkevesebb gond,kérdésem, hogy esetleg a dekódolást ill. a frissítést hogyan tudom megoldani.válaszotokat előre is köszönöm.
üdv: Gergő
surfi58 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 710
Helo!

A hifimnek elszállt a tápja. Tudna valaki segíteni, hogy hol található a biztosítékja? A biztosíték táblán a jelzett helyen egy dióda van, ami jónak tűnik. Az összes biztit végigmértem, és mindet jónak találtam. Vagy esetleg van e valakinek elektromos kapcsolási rajza?
Előre is kösz a segítséget.
fourplay1 Creative Commons License 2010.10.17 0 0 709
hali!

nekem van egy eladó, 0 forint beülővel vihető, átvállalható 2004-es lybra sw 1.9 jtd-m. már nem nagyon tudjuk fizetni a törlesztőket. a szívem szakad meg miatta de kénytelenek vagyunk megválni tőle. ha valakit érdekel, jelezze.
Lacee83 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 708
Az egyik féktárcsa felől (elől) néha nyiszegő visitó hang jön. jellemzően ha többen ülnek az autóban de akár véletlenszerűen. A fékbetétek tárcsák állapota rendben van túlzott melegedést se tapasztalok. Csak gáz:-)
fil Creative Commons License 2010.10.12 0 0 706
Nekem nem esett be a kuplung, de kb. 2 nap alatt lement max.-ról min.-re a szint. Amíg aztán jó egy hét után volt egy kis időm megjavíttatni.
Előzmény: Lacee83 (705)
Lacee83 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 705
Persze néztem a szintet igazából nem látszódott annyira és a fékem is fogott. A legvégén már a kuplung beesése okozott nehézségeket.
A kuplungmunkahenger BOScH volt benne lehet h még gyári??
Előzmény: fil (704)
fil Creative Commons License 2010.10.10 0 0 704
"Persze a fékhibákat már két hete írogatja: (!)"
Azért arra gondolom vigyázol, hogy a fékfolyadék szintje (ugyebár közös a tartály) nehogy nagyon lecsökkenjen. Mikor nekem ez volt, a javításig 1-2 naponta rátöltöttem, hogy lehetőleg a max. közelében legyen.
Előzmény: Lacee83 (702)
fil Creative Commons License 2010.10.10 0 0 703
Miért ne lenne tartós? Ha belegondolsz, a munkahengeren belül a dugattyú nem érintkezik közvetlenül a munkahenger falával, hanem csak a gumigyűrűk. Tehát azok kopnak el előbb. Ha azokat kicseréled ,a fém alkatrészek maradhatnak, és kibírnak néhány ilyen javítást.
Itt pld. az UNIX-nál.
Előzmény: Lacee83 (702)
Lacee83 Creative Commons License 2010.10.10 0 0 702
Ilyenről még nem is hallottam. Tartós megoldás? Igaz már megrendeltem a boltban az újat. Persze a fékhibákat már két hete írogatja: (!)
Előzmény: fil (701)
fil Creative Commons License 2010.10.09 0 0 701
Nekem is nemrég volt ugyenaz. Munkadíjjal együtt volt 8000. A javítókészlet párezer forint.
Előzmény: Lacee83 (700)
Lacee83 Creative Commons License 2010.10.09 0 0 700
Na végre sikerült feltárni az olajfoltot, a kuplung munkahengerem döglődik 11ezrem bánja:-(
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.08 0 0 699
OK!Köszi próba aztán beszámoló a sikeröl.
Előzmény: Törölt nick (698)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.08 0 0 698



A szíj ugye az elülső részen már feszes, a feszítőt addig kell tolni hátrafelé amíg a képen látható helyzetbe kerül, itt rögzíted.
Utána ha körbeforgatod akkor a feszítő jelei mozoghatnak, ez ilyen.
Előzmény: v.ferenc1 (696)
fony72 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 697
Na erre nem nagyon tudok mit mondani, annyira azért nem vagyok szerelő... Szerintem elvileg nem szabadna nagyon lazulgatnia, legalábbis mikor szíjat cseréltem, alig tudtam felfeszegetni a helyére. Elég rég volt már, hirtelen azt se tudtam milyen is az a feszítő. Véletlenül próba képpen nem visszafele próbálod fordítani a motort amikor lazul? Esetleg ezt még el tudom képzelni, hogy ilyenkor tud lazulni.
Előzmény: v.ferenc1 (696)
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 696
Sziasztok!
Összeraktam a gyári jelekre, a motor átfordul, nem akad sehol ha jól érzem, csak a feszítő görgő szivat. Hogy a fenébe kell ezt beállítani? Mert forgatás közben elugrik egy-egy fogat, de látom, hogy meg is lazul a szíj és állíthatom vissza az egészet. Amíg nem lazul vissza addig forog szépen körbe.
Előzmény: v.ferenc1 (695)
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 695
Ettől tartok én is hogy valami összeakadt de amíg nemvoltam biztos a jelekben nemertem összerakni igaz nem fordulaton és nem terhelés alatt ment el a vezérlés hanem alapjáraton és üresben mikor elszakadt a hosszbordás szíj és alátekeredett a vezérmüszíj alá.Edig csak a vezérmütengejt forgatam nagyon el a fötengejt csak a jelig aztán erre arra piciket.Itt nincs gyujtási sorend csak a 2jel dehát igy nem álhat rossz pozicioban a fötengej?
Előzmény: Törölt nick (694)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.07 0 0 694
Nagy eséllyel összeakadt pár szelep+dugattyú :(
Előzmény: Törölt nick (693)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.07 0 0 693
Csak ez a két jel kell.

Szíj nélkül nem nagyon kellene forgatni, bár ha elment a vezérlés akkor már lehet hogy mindegy!
Előzmény: v.ferenc1 (692)
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 692
Szia!Köszönöm a rajzot csak ez a két jel van vagy van valami trük is mert ezeket meg talátam és ha igy rakom össze akkor egy darabig forog aztán stop. De szíj nélkül körbeforog.
Előzmény: Törölt nick (691)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.07 0 0 691
Szia!

Elállítódott?
Motor nem sérült?
Előzmény: v.ferenc1 (690)
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 690
Sziasztok!Érdeklődnék tudna-e valaki segíteni hogyan kell gyári jelre állítani a vezérlést mert az enyém sajnos elállítódott.Ez egy 2003 1.9 jtd

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!