Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rosep Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12713
Jé, tényleg. :)
Előzmény: stevie w (12712)
stevie w Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12712

Ja, bocsi, én a milotec.cz-t néztem. :)

 

 

Olyan sose volt :-)

 

A gyari honlap a www.milotec.net, ha ragaszkodsz a cseh nyelvhez :-)

Előzmény: Rosep (12711)
Rosep Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12711
Ja, bocsi, én a milotec.cz-t néztem. :)
Előzmény: stevie w (12709)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12710
Én már így vettem, de nekem is nagyon bejött ez a kis optikai tuning.
Úgy tudom, hogy az első tulaj KoBénél vette és fényeztette a cuccokat. Egyébként a ködlámpák között van két légbeömlő imitáció és egy fekete fémrács ha jobban megnézed. Szerintem sokkal jobban illik oda mint az eredeti kissé bugyuta vízszintes rács.
Most nézem, hogy KoBénél még mindig benne van a listában mind a kettő.
Előzmény: Rosep (12708)
stevie w Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12709

A rendszámtábla fölötti krómcsíkot hol lehet most beszerezni, hogy a Milotec döglődik?

 

 

Miert dogolodne?

 

Atadtuk KoBe-nak, most ő csinalja egyedul.

 

www.skodatuning.hu

 

Előzmény: Rosep (12708)
Rosep Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12708

Mindkét képedhez lenne egy-egy kérdésem:

1. A ködlápma melletti levegőbeömlő gyári cucc? Ha igen, hol kapható, mennyiért?

2. A rendszámtábla fölötti krómcsíkot hol lehet most beszerezni, hogy a Milotec döglődik? Volt a Fabiamon is, nekem nagyon bejön...

Előzmény: Octi19 (12699)
Pitylogós Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12707

:(

 

Továbbra sincs dízelmotoros, összkerekes, aut-váltós autója a Skodának.

 

Na ezé vettünk saját autónak Hunyadi Tucson-t (az Octavia céges).

Előzmény: jopek13 (12689)
joemaster Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12706
Vegyél olyat, ami 55W-os és akkor nem lesz gond.
Abból is ki lehet csiholni nagyobb fényerőt, csak rövidebb ideig.

Szerintem Stevie is ilyeneket ajánlott.
Előzmény: :petyus: (12704)
stevie w Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12705

és ezek az erősebb halogén izzók nem károsítják a lámpatestet?

 

 

Nem.

 

 

vagy a felvett teljesítményük ugyan úgy 55W körül mozog?

 

 

Igen.

Előzmény: :petyus: (12704)
:petyus: Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12704
és ezek az erősebb halogén izzók nem károsítják a lámpatestet? vagy a felvett teljesítményük ugyan úgy 55W körül mozog?
Előzmény: stevie w (12701)
pacs_425 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12703
Mindenki write-only üzemmódban van?

Pl. 12676-os hozzászólás kapcsolódik a kérdéshez ;)

--
pacs_425
Előzmény: pocakbandi (12687)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12702
"...esetleg aktiválni. Pl. menet közbeni ajtózárás, 2. ködlámpa..."

Ha ez a jobboldali ködzárfény akkor azt gyanítom, hogy nem lehetséges mert pl az én 2007 es kocsimban már a vezeték sincs behúzva.
Előzmény: ckerti (12691)
stevie w Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12701

felvetődött bennem hogy váltok xenonra. szívesen hallanék prot és kontrát a tapasztaltabb fórumozóktól, ha igen akkor milyet hol és mennyiért érdemes :)


 

Van egy kulon xenonos szaktopik :-)

 

Ha projektoros a lampa, akkor az utolagos xenon kevesbe gaz, mint a hagyomanyos lampatestekben, de a rendorok attol még ugyanugy megszekszualhatnak....

 

A hagyomanyos izzok kozott tavaly egy csomo dupla fenyereju tipus jelent meg:

 

- Tungsram/GE Megalight Ultra +90%

- Osram Nightbreaker +90%

- Philips X-treme Power +80%

 

En a Tungsramot hasznalom, Vateran vettem gombokert (3000/par), es tenyleg jok, bar azert a 90 szazalekot nem ugy kell elkepzelni, ahogy a szamokbol kovetkezne :-)

Előzmény: :petyus: (12690)
ckerti Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12700

Ja, azt hittem 4x4-el nyomod.

 

Hasonló nekem is van:

 

Előzmény: Octi19 (12699)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12699
Nem-nem! Nekem nem 4x4-em van hanem egy sima antracit metál gift (ambiente)
Előzmény: ckerti (12685)
ckerti Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12698
Előzmény: ckerti (12696)
:petyus: Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12697
ez a tükrös dolog még fel sem tűnt, hazafelé első dolgom lesz hogy kipróbálom :-D

köszönöm!
Előzmény: ckerti (12696)
ckerti Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12696

Az O2 facelift megint más tészta, abba nem is ajánlottam volna a rádiómat, mert az az eredeti O2-be való.

 

A xenonnál nem csak a projektoros vagy nem projektoros a kérdés. A szabályos xenonlámpához szorosan hozzátartozik és előírás- a dinamikus magasságállítás (csak a gyári szerelésnél teszik bele), ill. a fényszórómosó, amit viszont lehet utólag is telepíteni.

A projektoros lámpatest azért jó, mert abban nem vakít vagy kisebb eséllyel vakít a xenonizzó a szórt fényével.

Simán xenonosra cserélni az izzót azért sem jó, mert az autó komputere érzi a teljesítményváltozást (áramfelvételt, nem a fényerőt) és jelzi, hogy gond van a lámpával, a "kiégett fényszóróizzó lámpát gyújtja ki a műszerfalon, hacsak nem teszel be egy illesztő modult, ami átveri a Can-BUS-t.

 

Az importőr ilyen vicces, de a dörzsölt szerelők/értékesítők már tudják ezt a lehetőséget és sokszor átadás előtt "levajazzák" azt ügyféllel, hogy többet tudjon a masina :-)

 

Alapból a a bal oldali tükröt állítva mozog vele a jobb oldali is, majd lehet állítani külön a jobb oldali tükröt is. A beállító pöcök tekerésével választasz ezek közöt.

A komputerben van lehetőség arra, hogy a Bal tükörre forgatva a pöcköt csak a bal tükör mozogjon, a jobb oldali ne kövesse a mozgást. Nem a behajthatóságról van szó, ahhoz plussz motor is kell a tükörházba.

 

A Skoda Mentesnél jól felkészült a munkafelvevő, biztos segít, de az árakról kérdezd meg előre.

Előzmény: :petyus: (12695)
:petyus: Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12695
jól van na, akkor O2 facelift :-)

xenon ügyben azért is voltam bizonytalan, mert utálom a sufnimegoldásokat amik szembejönnek az úton, nem szeretnék közéjük tartozni... ismerős mondta, hogy mivel az O2-ben már projektoros (jól mondom?) a lámpatest ezért gond nélkül kezeli a xenon izzót is, ezek szerint ez így nem teljesen igaz :)

a linket köszönöm, a kábeleket megnézem, remélem van benne, mert akkor nézek is valamikor hangszórót. a fejegységet meg köszönöm de igazából elégedett vagyok a gyárival is.

a márkaszervizes dolog jó hír, ugyanakkor elég vicces, hogy egy listaáron több tízezer forintos fícsört akár rögtön a vásárlás után pár ezresért lehet aktiválni különösebb következmények nélkül :)

a tükrös dolgot nem teljesen értem, sajnos az enyémek nem elektromosan behajthatóak (nekem csak ez hiányzik a verdából a hátsó elektromos ablakemelőkön és a tolatóradaron kívül)

van a fórumon esetleg bp környéki márkaszervizes kolléga akihez fordulhatok a dologgal?


köszönöm a gyors választ!



Előzmény: ckerti (12691)
ottar Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12694
Én bőven elférek benne. 195 cm és 116 kg... :-) Nagyon kézre álló autó, leveset eszik, korrekt mód össze van rakva. Szeressük, no.
:-)
Előzmény: pocakbandi (12686)
tamas974 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12693
KoBe-vel beszélgettem jó pár hete és szóba került ez is. Ő mesélte, hogy elmentek egy diesel oct. kombit megnézni egy ügyfelével és jóval töb volt benne, mint az órájában. Konkrétumot vele tudsz (tudtok) megbeszélni. Azt is ő mondta, hogy csak dieselben, benzinesben nem......
Előzmény: Octi19 (12673)
ottar Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12692
Nekem is Octaviám lett... :-)
Előzmény: pocakbandi (12684)
ckerti Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12691

Neked már O3 van?

 

Nem a tesztcsapatban vagy véletlenül? :-))

 

A válaszok a magam értelmezésében:

1. Az utólagos xenont jogszabály tiltja, a rendőrök keresik, nem éri meg, bár jobb a fénye. Ha szabad javasolnom, akkor vegyél esetleg egy gyári, xenonlámpát (lámpatestet is, nem csak izzót), azt szereld be, hozzá egy fényszórómosót és a dinamikus magasságállítót hagyod csak ki, de kisebb eséllyel zaklatnak a zsaruk szexuálisan...

 

2. Nekem is Ambiente az autóm, tetettem be hátra hangszórót, szerintem kell kábelezni. Nézd meg a "B" oszlopból az ajtóba menő gimuharmonikás átvezetőt, hogy mennyi kábel van benne. Ha csak egy pár van, akkor az a központi záré, ha több, akkor sanszos a hangszórókábelk, amit az oldalkárpit leszerelésével tudsz ellenőrizni. Íme a módszer: http://www.skoda-orrmotor.hu/muhelytip.php?id=52

A rádió tudja kezelni, azzal nem lesz gond (apropó nem kell egy Audience Mp3 belső CD-táras fejegység, az enyém eladó). A hangszóró -ha jól emlékszem- 16 cm átmérőjű lehet a gyári helyen.

 

3. A garanciavesztésre kérdezz rá, de mivel ez csupán szoftveres aktiválást jelent, én csodálkoznék. A márkaszerviz max. 1 óra óradíjért, de inkább 3-5 eFt összegért biztos szívesen aktíválja Neled a funkciót, de van még pár opció, amit érdemes megfontolni és esetleg aktiválni. Pl. menet közbeni ajtózárás,  2. ködlámpa, jobb oldali tükör szeparált mozgatása alapból...

 Szimpatikus szerelő esetén -és ha engedik, hogy ott legyél a kocsi mellett- ezeken sorban végig lehet menni, és rákérdez a szerelő, hogy kell, vagy nem kell az adott funkció.

Előzmény: :petyus: (12690)
:petyus: Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12690
sziasztok!

egy O3 1.9 TDI - egyébként teljesen elégedett - használójaként lenne egy-két kérdésem:

- ma cseréltem izzót a tompítottban, és mivel amúgy is pótolni kéne a tartalék izzót, felvetődött bennem hogy váltok xenonra. szívesen hallanék prot és kontrát a tapasztaltabb fórumozóktól, ha igen akkor milyet hol és mennyiért érdemes :)

- az autó ambiente felszereltségű, csak elöl vannak hangszórók. idővel szeretnék a hátsó ajtókba is rakni, csak azt nem tudom hogy azok a hangszóróhelyek gyárilag be vannak-e kábelezve, a rádió tudja-e kezelni, illetve mire kell ebben az esetben még figyelni (méret, márka stb.)

- végül, de nem utolsósorban: ha jól tudom bizonyos funkciókat, köztük a kanyarkövető ködfényszórót utólag is lehet aktiválni szoftveres úton. ha emellett döntök akkor az azonnali garanciavesztéssel jár? érdemes az ilyesmit hivatalos úton próbálni, vagy úgy pont ugyan olyan drága mintha eleve azzal rendeltem volna az autót?


a válaszokat előre is nagyon köszönöm!


petyus
jopek13 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12689
ckerti Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12688

Az nálam is benne van a Top 10-ben, de -meglepő módon- nem nagyobb a hely a 2. sorban, mint az Octinál és valóban sokkal drágább, pedig hallottam már cifra történeteket Volvo javításokról.

Apámnak Volvoja van (egy 8 éves S80), arról is kiderült már, hogy jobban szeret Hollandiába menni autópályán, mint a városon belül bárhova.

Igaz, Hollandiáig csak tankolni kell megállni, mert a kocsiban a benzintank és a sofőr a gyenge láncszem.

Előzmény: pocakbandi (12684)
pocakbandi Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12687

tamás,

 

erre in is kiváncsi vagyok - most jól jöhet ez a tudás:)

 

andrás

Előzmény: tamas974 (12672)
pocakbandi Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12686

Octavia kombi 4X4 sokkal kényelmesebb szerintem, mint a Subaru...

legalábbis egy megtermett 195 cm magas embernek.

Előzmény: ckerti (12680)
ckerti Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12685

Én sokszor, sokmindent gondolok :-))

 

Ha erre jársz, örömmel találkoznék egy 4x4 Octival.

A mailcímem publikus, ha küldeszt egy üzit, a válaszban benne lesz a telefonszámom :-)

Előzmény: Octi19 (12683)
pocakbandi Creative Commons License 2010.01.08 0 0 12684

Volvo XC 70-en én is gondolkozom, de

1. nagyobb mérethez nagyobb motor kell-nagyobb fogyasztás

2. ugyanennyi pénzért azok sokkal többet futottak...

Szóval magam sem tudom, de praktikusan a Skoda közelebb áll hozzám, bár dögös nagyon a Volvo...

 

Előzmény: ottar (12682)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!