Kicseréltettem a csomagtartó burkolatát (OII), meg vettem bele csomagtér tálcát, meg az első pár ablaktörlőt. Márkaszervizben 51 ezer pénz volt munkadíjjal együtt.
Talán nem is ázott be érdemes kiszáradás után megvárni a következő nagy esőt és megnézni még egyszer. Én azt vettem észre, hogy havas időben nagyon föltud szaporodni az olvadék víz a gumiszőnyegen. Egész kis tócsa gyűlt össze a lábam alatt és egészen könnyen "kilöttyent" hátrafelé azután meg befolyt a szőnyeg alá.
Egyébként ha mégis beázik akkor az a szélvédőnél van esélye de akkor a padlókárpit egészen elől, a pedáloknál is vizes kell legyen.
Tetőcsomagtartó nem volt rajta? Nekem felül ment be a víz az ajtónál (ahol bemegy a tetőcsomagtartó a tető és az ajtó közé) , a kéder levezette a vizet körbe az ajtónál, majd az ajtó közepénél, alul jött be a víz... Csomagtartó nélkül nem ázik be, amúgy csak nagy esőnél+ csomagtartónál...
Az ablakmosó visszajelzés utólag is kiépíthető, egy érzékelő kell és pár méter vezeték.
A fényszóróégő-jelzésre pedig -szerintem- szoftverfrissítés a megoldás, de minimum egy rákérdezés hozzáértő, Vag-COM-mal felszerelt szerelőnél, mert azt tudnia kellene.
Ha garis, akkor szakszerviz, ha nem, akkor Donibcsi.
A drága Octávia II-esem beázott valahogyan. A vezető ülés előtt a lábrészénél vizes. De nem cipőröl hó meg ilyesmi, egyébként is gumiszőnyeg van benne és ez alatta van. Tudja esetleg valaki, hogy jellemzően honnan ázhat be az octávia II?
Azt már megemésztettem hogy nincs ablakmoso folyadék szint vissza jelzés,de létezik hogy kiégett izzot sem jelez?? Minap vettem észre hogy a bal elsö helyzetjelzöm kiégett és semmi jelzés.Van ilyen?
Alap helyzetben, a gyújtás ráadásakor világít a lámpa. Ha jól emlékszem amikor eléri a 20 km/h sebességet, ha nincs bekötve az öv akkor kezdődik a bimbamm, 90 másodpercig. Utána csak a lámpa világít. Ha deaktivált, akkor természetes dolog hogy nem villan fel a lámpa.
a fene tudja, nagyon sokat megyek vele és általában bekötöm magamat de néha bizony hajlamos vagyok megfeledkezni róla és amilyen szerencsém van... ez így kényelmes de ha tudja a kocsi akkor miért ne használnám (talán... egyszer...) most inkább csak az érdekel, hogy ha ez a funkció deaktiválva lett akkor természetes-e hogy a gyújtás ráadásakor nem villan fel a visszajelző a többivel?
Elméletileg amikor ráadom a gyújtást akkor az összes visszajelzőnek fel kellene villannia. Ez erre a lámpára is igaz és ha deaktiválva lett akkor is? Nálam nem villan fel.
Az octinfo.com jóvoltából nézegetem a szervizfüzetben lévő felszereltségi kódokat és találtam egy ilyet: 9P1 ennek a jelentése: biztonsági öv figyelmeztető láma, elektromos kontaktus a csatban. (seat belt warning light, electric contact in buckle) Ilyet viszont azt hiszem az én kocsim nemtartalmaz. Semmi nem világít ha öv nélkül megyek vele. (ilyet, soha nem szoktam csinálni.... csak most direkt kipróbáltam ;) de most tényleg...)
Hétfőn egy utólagos, és színre fújt tolatóradart szerelünk OII-be. Ha a tulajdonos engedi teszek fel róla szerelési képeket. Ha valaki maga szeretné megcsinálni, annak a kivitelezésben, és az alkatrészben is tudok segíteni. De akár váltózár szereléssel is ugyan ez a helyzet. Ha vaklaki maga szeretné megcsinálni, anyagot és beszerelési segítséget (szöveges) biztosítok, ügyesség és kivitelezés meg csak tőle függ:-) más hirtelen nem jut az eszembe, mert azokat azért nem árt "szakemberre" bízni...
~a belső lámpa átalakítása után a Indexes külső tükör ezek után sárgának tűnő belépést segítő féynével kell valamit kezdenem. Csak hogy egyértelmű legyen:-) Minit.