Két kérdésem lenne szakavatott márkatársakhoz: 1) Metabond használatáról tapasztalat, vélemény. 2) "Hidegen" (pár km megtétele után) gázadáskor gyorsítás során a töltés ellenőrző lámpa bevillan. kb. havonta egyszer csinálja spontán. Találkoztatok már ilyen problémával?
Tegnap meguntam, hogy a váltóházban főleg 1-es és 2-esbe váltáskor valami nyekereg - olyan hangot ad, mint amikor műanyag felületen húznak valamit szárazon.
Leszedtem a szoknyát és láttam, hogy egy fehér műanyag gyűrűben van a váltó alja és valószínűleg az nyekereg. Lehet ezt olajozni, zsírozni, hogy megszűnjön a hang és simán csusszanjon a váltó? Ahogy láttam csontszáraz.
Bocsi, ha baromság a kérdés, de nem vagyok nagy barkácsoló.
Uhh bakker, azé ennek elég gagyi hatása van, hiába is milotec :-)))))
Nekem egyébként se jön be ez az új dizájn a ledsorral, kövezzetek meg, de nekem mindig ollan tecskó-tuning fílinget sugall, még akkor is ha egy RS-en, vagy A8-n látom :-))))
Egyébként teljesen egyszerűen vásárolok onnan. Kollégámnak megmondom mi kell, a többit ő elintézi. Lelicitálja, kinti címre megküldik neki és ő hozza haza. Már vettem több mindent.
Sajnos nagyon máshová nem lehet tenni. Mivel nem igazán vontatok igy most felkerült ammögé a müanyag lemez fölé amibe belerondított. Igy hátul a kocsi legalsó pontja 1-1.5 cmrel emelkedett :-)
Arra leszek kiváncsi, hogy amikor a kocsi tényleg meg van rakva hány helyen akadok majd fent.....
Egy ilyen féluniverzálisat én is rápróbáltam mielőtt megvettem volna de már rögzítésénél bizonytalanságokat láttam igy nem lett belőle üzlet
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Octavia II 2007-es Gift-be első hangszóró szettet cseréltetnék. Az egyik szerelő azt mondja befér a normál, a másik szerint csak a lapos fér el a gyári helyen. Kinek higgyek? (Amit kinéztem az normál, 66 mm a beépítési mélysége, de nem merem megvenni)
Bakker. Ide akartam de az orrmotorba sikerült... hosszú volt a mai nap, azért ide is benyomom.
Urak! (és hölgyek!)
Volt már valakinek problémája a központi zárral hidegben?
Nekem az ünnepek alatti nagy hidegekben néha előfordult, hogy a bal hátsó ajtó nem zárult be. Eleinte csak elsőre, vagy egy kinyit-becsuk megoldotta a problémát, de ma vetem észre, hogy ezzel párhuzamosan a tanksapka fedele sem nyílik. Próbáltam nyitni-zárni de semmi. Azután állt a kocsi úgy 20 percet, délkörül amikor még néha a nap is kisütött és utána tudtam megint zárni rendesen meg amikor kinyitottam akkor a tanksapka fedele is kinyílt. Utána mentem vele kb.80 km-t és megint ugyanaz. Az ajtó kilincse a nyáron ki lett szerelve egy festék javítás miatt, talán akkor nem tehették vissza rendesen?
Srácok jól látom, hogy ez a szett nem sima ezüst, hanem olyan 'apró kockás'? Vagy csak a kicsinyítés miatt lett ilyen a kép? Ha sima ezüst lenne megvenném...
Felesleges Cehorszagbol korulmenyesen megvenni, ilyet -- vagy barmi mas mintat -- gyönyörű minosegben itthon is tudnak csinalni, elemenkent 2000 forintert.
Srácok jól látom, hogy ez a szett nem sima ezüst, hanem olyan 'apró kockás'? Vagy csak a kicsinyítés miatt lett ilyen a kép? Ha sima ezüst lenne megvenném...
A fűtésnél, ha tekergeted az irányváltó gombot, soha nem ad a vezető lábára meleget Elképzelhető, hogy nem oda irányít levegőt a szellőzés, amit a gomb mutat, ha rosszul csatlakoztatták a tekerőgombot a vezérlő bovdenbhez egy műszerfal szétszerelésnél (vagy már a gyárban).
Ha digitális a klímád, akkor persze ez nem lehetséges, de kérdezz rá a szervizben, plána ha garis a kocsi.
A hazakisérő fényt és egyebeket Vag-COM szervizkomputerrel tudják a szerelők kapcsolni, vagy pl. a topikból ismert Donibcsi (aki szintén szerelő, csak maszekban).
Köszönöm szépen az információkat. Akkor nem adom fel!
Márkaszervízben rákötött diagnosztikával kereste a szerelő és nem talált ilyen funkciót. A kézikönyvben szereplő funkciókat megtaláltuk, de ezt nem. :(
A szervizesedékességet kiírja a kicsi kijelző is, ha gyújtás ráadása után a napi nullázót nyomva tartod kb. 10-15 mp-ig. Megjelenik egy kis kulcs és a hátralévő napok száma, majd a nullázót elforgatva a hátralévő kilométerek száma.
HA röviden újra megnyomod a gombot, eltűnik a kijelzés és visszaadja a napi kilométert a kijelző.
Nullázni is lehet, de arra most nem emlékszem, de nem is érdemes, mert visszaáll a komputer fix 15.000 km-es szervizintervallumra, ha a műszerfalról nullázzák a szerviz esedékesség-jelzőt.
Mást sajnos Maxi-DOT nélküli műszerfallal nem tudsz magadnak állítani.
(ez melyik szerviz volt? Csak érdekességképpen kérdezem...)
2006-os O2-m van. Imádom, de van 1-2 dolog, ami bosszant. Első a fűtés, termeli gyorsan a meleget, kivéve a vezető lábára, mivel én vezetem, ezért ez nekem különösen kellemetlen! :) Mit tudok neki ártani, tapasztaltok-e ilyet? A második pedig a computer visszajelzőjén miket tudok magamnak beállítani? (a kisebb képernyős, nem Maxidot) Olyasmire gondolok esetleg, mint hazakísérő-fény pl., meg hogyan tudom megnézni a szervízesedékességet? Szervízben azt mondták, azt csak a maxidot tudja nékem eldalolni, de sztem ez nem így van, talán elfelejtették beállítani... Kellemes napot mindenkinek.