Hát egy misit alkudni egy 5.5 milkás árból az elég cinkes, de ha bemész egy szabadon választott kereskedésbe és előadod, hogy: az már biztos hogy, két ilyen kocsit fogsz venni csak az a kérdés, hogy hol és mennyiért. Hát csuda dolgokat fogsz látni... majd írd meg, hogy meddig tudták betolni a nyelvüket... ;)
Jó kis honlap, amit belinkeltél: A "speciális beállitások" menű, felhívás egy keringőre. Igy kell hirdetni a km óra visszaállitást..... "TDI motorvezérlők belső tárolt km-ének beállítása"- ez pedig, hogy rá se lehessen jönni az állitgatásra. GRATULA......
"- mindkét oldali hátsó ködlámpa aktiválása: gyári beállítás esetén a hátsó ködlámpát bekapcsolva csak a baloldali világít. Ez módosítható úgy, hogy működjön a jobboldali hátsó ködlámpa is (izzót sem kell cserélni, beszerelni, mert már benne van)"
Ez a 2007-es modellév után nem igaz mert már a vezeték sincs kihúzva a jobb oldali lámpatesthez.
Anno az OFF toledomon ez úgy ment, h télleg akkor mosta a lámpát, ha akartam, vagyis a sprincit sokáig tartottam magam felé húzva, tovább mint egy normál sriccelésnél, kb 3-5 másodpercig, no de akkor valóban beterített mindent :-)))))
Sok értelmét már akkor sem láttam, mivel pont ezt a téli dzsuvát nem hozta le rendesen maga a spricc... az igazi ugyi az lenne, ha lenne ott is egy kis ablaktörlőlapátka :-)
a fényszórómosó minden negyedik (ablak)mosáskor beteríti a körülöttem haladókat és persze az oldalsó üvegeket és a hátsó ablakot is. A négyet átállíttattam nyolcra, de szerintem még a húsz is beleférne.
En az OFF automon atkotottem a lampamosot, hogy a hatso ablak mosojaval mukodjon egyidoben. Tehat csak akkor spriccol, ha en akarom. Igaz, akkor a hatso ablakra is.
- nincs zajcsillapító burkolat a motorháztetőn belülről - csak pálca támasztja ki a motorháztetőt
Lehet kapni burkolatot, nem is draga, talan 6-8 ezer forint, de nincs tul sok ertelme. Teleszkopos kitamasztot is lehet kapni, az olyan 20-25 korul van felszerelve, keresd KoBe-t.
Dehogy, semmi gond az autóval. Néhány apróságtól eltekintve nagyon meg vagyok vele elégedve, majd lejjebb leírom, mi az, amit kifogásolok.
Két dolog miatt vittem be a szervizbe. Az egyik, hogy szüntessék meg a csomagtérajtó zörgését: ezt pár perc alatt megtették a két műanyag távtartó beállításával.
A másik dolog az volt, hogy a fényszórómosó minden negyedik (ablak)mosáskor beteríti a körülöttem haladókat és persze az oldalsó üvegeket és a hátsó ablakot is. A négyet átállíttattam nyolcra, de szerintem még a húsz is beleférne. Majd kitapasztalom.
Végig ott lehettem a kocsi mellett, csak a szerelő srác volt ott és én. Kérdeztem, hogy mit lehetne még engedélyezni VAG-on (VAS) keresztül, de semmi pluszt nem talált, minden lehetséges dolog engedélyezett már vagy a MaxiDotban vagy VAG-on keresztül. Egyedül az utolsó ablaktörlés utáni egy első és hátsó utántörlés nincs, de azt nem találta, és ilyen maszatos időben amúgy is csak bosszantó lenne más Octy-fórumok szerint, mert csak összekeni a szélvédőt a rászáradt téli mosóval. Mondjuk érdekes, hogy nem találta a beállítását, de az FL alapértelmezés szerint nem is adja ezt a funkciót, biztos rosszak voltak a visszajelzések. VAG COM-mal talán előkereshető lenne.
Ekkor szólt a srác, hogy megnézi, van-e gyári szoftverfrissítés, azaz nem CD-ről, hanem online. Kérdezte, felrakja-e, mondtam, hogy igen. Azt viszont senki sem tudja, hogy miben más az 5050-es verzió. A külföldi fórumokban sem tudják. Írtam a Skoda gyári ügyfélszolgálatára, majd csak megmondják...
Eddig 9200 km van benne, és ezalatt egyetlen apró zavaró dolog jelent meg, jelesül az, hogy zörgött a csomagtérajtó.
Ezeket nehezményezem:
- zörgött a csomagtérfedél, ezt orvosolták - hajlamos belülről párásodni az első és a hátsó szélvédő, a múltkor rá is fagyott a pára az elsőre (éjszaka ponyvával takarom le az első és oldalsó ablakokat, a ponyva bent van nappal a csomagtartóban, lehet, hogy ez az oka) - lehetne hatékonyabb a szélvédő párátlanítása (esetleg nedves a pollenszűrő?) - felnyitáskor bejut a víz a csomagtérbe a gumikéderekről és a csomagtérajtóról - esőben vagy az után az oldalsó ajtók feletti ívekről könnyen becsöpög a víz nyitáskor-csukáskor (az előző autómnál nem volt gond) - ha nem figyelsz, könnyen a csomagtérben maradhat a kulcs, ha csak a csomagtérajtót nyitod ki a távirányítóval, és utána lecsukod az ajtót - a kormányról nem lehet a CD és az SD kártya között váltani - nincs zajcsillapító burkolat a motorháztetőn belülről - csak pálca támasztja ki a motorháztetőt - elég zajos a hátsó ablaktörlő motorja
A pozitívumokat nem írom le, mert nagyképűnek tűnnék és túl hosszú lenne a hsz. :-)
Szerintem tányérkereket akartál írni és nem napkereket... Mint azt korábban is írtam és te is meg győződhettél róla egy alig 5000 km-t futott kocsiban, ez a jelenség teljesen normális. Az út és a lendkerék között számtalan illesztés van kisebb-nagyobb hézagokkal. Pl.: 2db féltengely csukló, difi kihajtás és napkerék, napkerék és bolygókerekek, bolygókerekek és difi ház, tányérkerék és kúpkerék, kúpkerék és a váltókihajtás közötti áttétel, stb... egészen a kuplungtárcsa és a nyeles-tengely közötti illesztési hézagig. Amikor a nyomaték az egyik kerékre összpontosul például amikor kanyarodik a kocsi akkor a másik oldali hézagok amik egyenes futáskor egyszerre jelentkeztek most szintén összeadódnak (féltengelyektől a difi házig). Ezek amikor összeadódnak akkor az a keréken több foknyi elfordulás is lehet. Emeld meg a kocsi elejét, tedd egy alacsony sebességbe a váltót és magad is ellenőrizheted. Ha a futómű rendben van akkor nincs okod aggodalomra.
Hello Octi19!Volt egy kis időm és átnézettem az autót töviről-hegyire.Futómű,gömbfejek,szilentek,féltengelyek mint a gyári... tökéletes állapotban vannak.Ellenben megvan honnan jön a menet közben kanyarban hallható csattanó hang.Sajnos nagyon úgy fest hogy a differenciálműben a napkeréknek vagy a kúpkeréknek vagy akármi másnak van ilyen hangja.Sajnos számomra eléggé zavaró hogy kanyarodásnál váltásnál-gázadásnál csattan eggyet egyenlőre tanácstalanul állok ,hogy mitévő legyek.(Öröm az ürömben ,hogy a székesfehérvári Volkswagen kereskedésbe vittem be a kocsit átnézetni,és a szerelő szaki is sokat tűnődött ezen a hangon mert ilyet nem nagyon hallott vagy nem figyelt föl rá,és azt mondta hogy próbáljunk ki egy ugyan ilyen váltóval szerelt másik autót.Skoda,Vw.nem volt bent így a cég Mobil assistance-os Audi A3-at vittük el amiben összesen 5000km!!! volt és ha nem is ennyire erősen, de ugyanígy adta ezt a hangot.Szerintetek????!!!
Software frissítés kell neki! Állítólag software hiba és valami memória túlcsordulás okozza a hangos "pendülést". Nekem anno, mp3 hallgatása közben csinálta és nagyon ritkán. A de azt mondták, hogy a pechesebb tulajoknak naponta akár többször is átélhetik a dolgot.
Én az első alkalommal lefőttem mint a kávé... általában nagyon hangosan hallgatom a rádiót mert katona koromban rá kellet jönnöm, hogy hosszútávon a mig29 nem tesz jót a hallásnak. Pláne 10 lépésről... ezért mindig 9-14 között hallgatom. Lehet, hogy ez sem túl jó... ;) azután mikor "pendült" egyet akkor majdnem besz@rt@m.
Én voltam az érdeklődő. Köszi, de már nyert a Nokia ck-7w. Csak egy megbízható és lehetőleg nem túl drága beszerelő mester kellene hozzá. Észak -Budán. Tud valaki ilyet ajánlani?
Csak meglett a külső hőmérséklet érzékelő. Helye. Mert valaki tőből kivágta a kábelkorbácsból és hogy még ez se legyen elég, ráhúzta a műanyag védőcsövet. A többi kérdésre esetleg tippek?