szevasztok, az ablakmosóm megint .........rakodik.Kitolok vele mert megcsinálom úgy mint a vitoban volt, hogy viszek fel a lapátokhoz csövet, ott meg eloszlatom a vizet műanyag vízvetővel(műanyag rúd kis lyukakkal)
az asszony lekapta róla a műanyagokat(kősarok) értem hogy mire gondolsz most,hát ezért kérdezem.Más. Az enyém 9személyes, tud valaki hátsó utastér műanyag kárpítot felső részre. Olyat mint amilyen a touring-ba van?
off automon mindket oldalon ott a helye, mert hat ugye vagy anyosules lesz belole vagy nem, vagy jobbkormanyos vagy nem, emiatt nem gyartottak ketfele hattamlat. szoval ott lesz az szerintem.
Nincs lehetőség kartámasszal megvenni,mert használtról van szó és már ki van nézve. A régebbi mercikben volt olyan,hogy a kartámasz nélküli ülésre fel lehetett csavarozni utólag,mert meg volt a helye a kárpit alatt. Ezért gondoltam arra hátha ezeknél is van ilyen lehetőség.
nekem könyöklős a vez.ülés, mert lecseréltem, de lehet hogy az oldalszivacs miatt nem érzékelhető a kartámasz, gerinctámla tengely helye.De kell hogy legyen lehetőség mert lehet külön venni kartámaszt. Hogy lehet levenni a támlaszivacsot?
Köszi,majd akkor kiderül mennyit is fogyaszthat. Jövő héttől fogok hajtani egy 1.9-es vagy 2.5-ös Traficot,még nem derült ki melyik lesz megvéve. A vezetőoldali ülésben nincs véletlenül a könyöklőnek kialakítva valami felfogatás,hogy utólag is lehessen beleszerelni könyöklőt?
Na ja, kicsit olyan trabis lessz pár év alatt, (a hátsó lámpa úgy is rá emlékeztet) mindent aprólékossan megismer az ember rajta, és azon veszi magát észre, hogy jelentkezhetne tervezési tanácsadónak.
állítólag a férfi ember 100 kg nál kezdődik én 176m vagyok 110kg de akkor is lecsúzsik,nyáron nem mert az alkarom rátapad a műanyagra, nem beszélve arról hogy a sebváltó körül levő műanyag éle meg nyomja a sipcsontomat. Tegnap hátúlról nyikorgás az utastérben (9személyes, üresen mentem)vagy 100km keresztül,már állt is a f.........szom(elnézést a kifejezésért) na ez mi lehet.Kiderült hogy a hátsó üléssor felhajtható, és alul ahol a kilincsmű kapaszkodik a vasba, az nyikorgott egymáshoz képest. Hátsó ülés felhajt, szilikon zsír, kész.
Motorszerelőt keresek: a beletörött 4. gyertyát kéne kiszedni, olyan emberre bíznám, aki látott már ilyen motort szétszedve is, és jók vele a tapasztalatok. Ismertek ilyet?:)
szevasztok köszi a leírást egyböl nekilátok a jobbos műanyagnak, lecuppantom aztán meglátom hogy mihogymi, remélem célbaérek. Sokat járok a sógorokhoz, de idegtépő hogy lecsúszik a kezem az ajtóműanyagról ha kiteszem oldalra, hosszútávon ez kaland.
Nekem BAT-os vivarom van, 1 éve vettem, 2004-es évjárat. Ezekről a hátsó ablaktörlő lapátok le voltak szerelve és a biztosíték is ki volt szedve, mert a belső vezetőülés mögötti üveg le volt fóliázva, és nem használták, én leszedtem a fóliát és a hátsó ajtó üvegjére tettem sötét fóliát, ezért nekem kellett a hátsó lapát is,
a biztosíték visszatétele után indúlt is a hátsó törlő de a sprickoló nekem sem ment, csak elől, sőt amikor hátra spricceltem akkor is az első ablakra nyomta.
Jobb első kerékdob műanyag le, szivattyúmotor ki, szét kellett pattintani és megjáratni benne a váltó dugattyút azóta fain.
A fogyasztásom 7-8 között van, de nem viszek terhet családi autónak használom.
Néha ha hirtelen gyorsan beszállok, és rögtön indúlnék akkor csinál olyat, hogy a gázpedálra nem reagál. Ha nyugodtan beszállok és megvárom amíg a műszerfalon a villáskulcsos sárga lámpa elelszik akkor sosem csinálja.
a 2.5 Mastert sikerult 10 alatt tartani, igaz pakolva ez maximum orszaguton volt realizalhato... de szoval nem iszakosak. meg hat hogy rakja neki az ember.
Arra egyből rájöttem, hogy ott csak dugulás van, mert visszafele kitrombitáltuk belőle a dzsuvát, amit a tartályban szépen átmosott újból, majd a megtisztított morzsák újból felmásztak a lukhóó. De akkor mosmár tudom, hogy szét kell ütni a fejit. Pedig lelkileg már fel készültem, mert 2 éve itt vihog a dobozban két spriccelő, azóta szórakozik. Gondoltam addig hagyom, még valamellik lukból jön lé, hátha tovább bírja.
Hogy a guta üsse meg a bótost! Rámsózta. na, majd el teszem legközelebbre.
A Zablakspriccelőnél az a megfejtés, hogy valami membrános izé szakadt el, ezért hiába löködi át a kaccsoló a lapátot a háccsó ablakra, elől is sprinykol. Szóval a lökhárító mögött a szivattyúnál kell kicserélni...................bár majd lehet ezt is kitanálja az ügyes szerelő, hogy meg lehet stoppolni óccsóért, és akkor jó lösz.
az első spriccelővel nekem is volt bajom,fenn a szélvédőnél eldugultak a fejek,amiben vannak a vízvetők, próbáltam fujatni 6 atm-mal semmi, piszkáltam tűvel, dróttal,semmi na mondom ez odab......sz. Nézegetem, akkor látom, ez a fekete fej két részből áll, elkezdtem feszegetni egyszercsak szétugrott (a fej, külön a műanyag csőtől, amire rámegy a mipolán) belenéztem a fejbe, akkor látom elsárgult levél morzsalék. T ehát ez okozta a bajt. Mikor nyomtam a vizet odanyomta a víz a levélmorzsát a fúvókákhoz. Rájöttem mi volt a baj a vizbeöntő csonk fedél mindig lejön a csonkról, tehát onnan szennyeződött a tartály. Beesik a levéldarab a mosóba, elázik lesűllyed, az ablakmosómotor ledarálja, löki is tovább a fúvókák felé és kész. Na én a beöntőt lefogattam műanyag szorítóbilincsel, ha öntök bele cak lehúzom a bilincset, igy nem esik le a kupak kész.