Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

llaller Creative Commons License 2008.12.16 0 0 607
szevasztok, az ablakmosóm megint .........rakodik.Kitolok vele mert megcsinálom úgy mint a vitoban volt, hogy viszek fel a lapátokhoz csövet, ott meg eloszlatom a vizet műanyag vízvetővel(műanyag rúd kis lyukakkal)
kacagógerle Creative Commons License 2008.12.15 0 0 606
Majd kérdezősködök én ha nem villany valami.Péntektől fogok járni nap mint nap egy Traficcal.
Előzmény: llaller (605)
llaller Creative Commons License 2008.12.15 0 0 605
szerintem azért haldoklik a topic mert még csak most kezd népszerű lenni az opel-renault-nissan, és még kevesen vannak a táborban
soonó Creative Commons License 2008.12.13 0 0 604
Tipikus furgonbaleset.
Előzmény: llaller (603)
llaller Creative Commons License 2008.12.13 0 0 603
az asszony lekapta róla a műanyagokat(kősarok) értem hogy mire gondolsz most,hát ezért kérdezem.Más. Az enyém 9személyes, tud valaki hátsó utastér műanyag kárpítot felső részre. Olyat mint amilyen a touring-ba van?
Előzmény: soonó (602)
soonó Creative Commons License 2008.12.12 0 0 602
Méér, mikor lett belőle terepjáró?
Előzmény: llaller (601)
llaller Creative Commons License 2008.12.11 0 0 601
Pilled a topic. Tud-e valaki küszöbfellépőt vivaróra?
frecska Creative Commons License 2008.12.08 0 0 600

Sziasztok.

 

Használt téligumit keresek 195/65 R16,  felnis is lehet.

Pesten vagy környékén.

frecska@vnet.hu

 

 

bivanbi Creative Commons License 2008.12.06 0 0 599
off automon mindket oldalon ott a helye, mert hat ugye vagy anyosules lesz belole vagy nem, vagy jobbkormanyos vagy nem, emiatt nem gyartottak ketfele hattamlat. szoval ott lesz az szerintem.
Előzmény: kacagógerle (598)
kacagógerle Creative Commons License 2008.12.06 0 0 598
Nincs lehetőség kartámasszal megvenni,mert használtról van szó és már ki van nézve.
A régebbi mercikben volt olyan,hogy a kartámasz nélküli ülésre fel lehetett csavarozni utólag,mert meg volt a helye a kárpit alatt.
Ezért gondoltam arra hátha ezeknél is van ilyen lehetőség.
Előzmény: soonó (595)
llaller Creative Commons License 2008.12.05 0 0 597
nekem könyöklős a vez.ülés, mert lecseréltem, de lehet hogy az oldalszivacs miatt nem érzékelhető a kartámasz, gerinctámla tengely helye.De kell hogy legyen lehetőség mert lehet külön venni kartámaszt. Hogy lehet levenni a támlaszivacsot?
Előzmény: soonó (595)
bivanbi Creative Commons License 2008.12.05 0 0 596
az ocsitasi hajlambol azt valoszinusitenem, hogy az ules femszerkezete ua mint kartamasz nelkul, gondolom ki lehet tapintani a karpit alatt.
Előzmény: soonó (595)
soonó Creative Commons License 2008.12.05 0 0 595
Utólag? Gyárilag azzal együtt kell venni. valami 10.000 forintért mérik a gerinctámasszal együtt.
Előzmény: kacagógerle (594)
kacagógerle Creative Commons License 2008.12.05 0 0 594
Köszi,majd akkor kiderül mennyit is fogyaszthat.
Jövő héttől fogok hajtani egy 1.9-es vagy 2.5-ös Traficot,még nem derült ki melyik lesz megvéve.
A vezetőoldali ülésben nincs véletlenül a könyöklőnek kialakítva valami felfogatás,hogy utólag is lehessen beleszerelni könyöklőt?
Előzmény: bivanbi (588)
frecska Creative Commons License 2008.12.05 0 0 593
Na ja, kicsit olyan trabis lessz pár év alatt, (a hátsó lámpa úgy is rá emlékeztet) mindent aprólékossan megismer az ember rajta, és azon veszi magát észre, hogy jelentkezhetne  tervezési tanácsadónak.
Előzmény: llaller (592)
llaller Creative Commons License 2008.12.05 0 0 592
állítólag a férfi ember 100 kg nál kezdődik én 176m vagyok 110kg de akkor is lecsúzsik,nyáron nem mert az alkarom rátapad a műanyagra, nem beszélve arról hogy a sebváltó körül levő műanyag éle meg nyomja a sipcsontomat. Tegnap hátúlról nyikorgás az utastérben (9személyes, üresen mentem)vagy 100km keresztül,már állt is a f.........szom(elnézést a kifejezésért) na ez mi lehet.Kiderült hogy a hátsó üléssor felhajtható, és alul ahol a kilincsmű kapaszkodik a vasba, az nyikorgott egymáshoz képest. Hátsó ülés felhajt, szilikon zsír, kész.
Előzmény: frecska (591)
frecska Creative Commons License 2008.12.04 0 0 591

Nekem nem csúszik le a kezem az ajtóról hosszútávon sem,

elárulom a megoldást,

szedjél fel pár kilót,

én 183cm magas vagyok és 140kg.

A tervező is ennyi lehetett, mert minden kényelmessen elérhető és használható. :)))

 

 

Előzmény: llaller (589)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.04 0 0 590
Motorszerelőt keresek: a beletörött 4. gyertyát kéne kiszedni, olyan emberre bíznám, aki látott már ilyen motort szétszedve is, és jók vele a tapasztalatok. Ismertek ilyet?:)
Előzmény: Törölt nick (567)
llaller Creative Commons License 2008.12.04 0 0 589
szevasztok köszi a leírást egyböl nekilátok a jobbos műanyagnak, lecuppantom aztán meglátom hogy mihogymi, remélem célbaérek. Sokat járok a sógorokhoz, de idegtépő hogy lecsúszik a kezem az ajtóműanyagról ha kiteszem oldalra, hosszútávon ez kaland.
Előzmény: frecska (586)
bivanbi Creative Commons License 2008.12.04 0 0 588
hmm. renault oldalan nincs is 2.5os trafic. mindenesetre masterhez varos 10.6, orszagut 7,7-et ir.
Előzmény: kacagógerle (587)
kacagógerle Creative Commons License 2008.12.04 0 0 587
Köszi!

Ez az infó is jó nekem,de leginkább az elszámolható fogyi érdekelne.
Nem az apeh szerinti,hanem a gyár által megadott fogyi lenne jó.
Előzmény: bivanbi (585)
frecska Creative Commons License 2008.12.04 0 0 586

Sziasztok.

 

Nekem BAT-os vivarom van, 1 éve vettem, 2004-es évjárat. Ezekről a hátsó ablaktörlő lapátok le voltak szerelve és a biztosíték is ki volt szedve, mert a belső vezetőülés mögötti üveg le volt fóliázva, és nem használták, én leszedtem a fóliát és a hátsó ajtó üvegjére tettem sötét fóliát, ezért nekem kellett a hátsó lapát is,

a biztosíték visszatétele után indúlt is a hátsó törlő de a sprickoló nekem sem ment, csak elől, sőt amikor hátra spricceltem akkor is az első ablakra nyomta.

Jobb első kerékdob műanyag le, szivattyúmotor ki, szét kellett pattintani és megjáratni benne a váltó dugattyút azóta fain.

A fogyasztásom 7-8 között van, de nem viszek terhet családi autónak használom.

Néha ha hirtelen gyorsan beszállok, és rögtön indúlnék akkor csinál olyat, hogy a gázpedálra nem reagál. Ha nyugodtan beszállok és megvárom amíg a műszerfalon a villáskulcsos sárga lámpa elelszik akkor sosem csinálja.

Néha a hőfokjelző átvált Fahrenheit-re.

bivanbi Creative Commons License 2008.12.04 0 0 585
a 2.5 Mastert sikerult 10 alatt tartani, igaz pakolva ez maximum orszaguton volt realizalhato... de szoval nem iszakosak. meg hat hogy rakja neki az ember.
Előzmény: kacagógerle (584)
kacagógerle Creative Commons License 2008.12.04 0 0 584
Ajjajaj ez jó kevés.A 2.5-ösé?
Előzmény: soonó (581)
soonó Creative Commons License 2008.12.04 0 0 583
Arra egyből rájöttem, hogy ott csak dugulás van, mert visszafele kitrombitáltuk belőle a dzsuvát, amit a tartályban szépen átmosott újból, majd a megtisztított morzsák újból felmásztak a lukhóó. De akkor mosmár tudom, hogy szét kell ütni a fejit. Pedig lelkileg már fel készültem, mert 2 éve itt vihog a dobozban két spriccelő, azóta szórakozik. Gondoltam addig hagyom, még valamellik lukból jön lé, hátha tovább bírja.
Előzmény: llaller (578)
soonó Creative Commons License 2008.12.04 0 0 582
Hogy a guta üsse meg a bótost! Rámsózta. na, majd el teszem legközelebbre.

A Zablakspriccelőnél az a megfejtés, hogy valami membrános izé szakadt el, ezért hiába löködi át a kaccsoló a lapátot a háccsó ablakra, elől is sprinykol. Szóval a lökhárító mögött a szivattyúnál kell kicserélni...................bár majd lehet ezt is kitanálja az ügyes szerelő, hogy meg lehet stoppolni óccsóért, és akkor jó lösz.
Előzmény: llaller (577)
soonó Creative Commons License 2008.12.04 0 0 581
7,7
Előzmény: kacagógerle (580)
kacagógerle Creative Commons License 2008.12.04 0 0 580
Szevasztok!

Az 1.9-es dci Traficnak mennyi a gyári fogyasztási normája?
bivanbi Creative Commons License 2008.12.04 0 0 579
ez teljesen jol hangzik.
Előzmény: llaller (578)
llaller Creative Commons License 2008.12.04 0 0 578
az első spriccelővel nekem is volt bajom,fenn a szélvédőnél eldugultak a fejek,amiben vannak a vízvetők, próbáltam fujatni 6 atm-mal semmi, piszkáltam tűvel, dróttal,semmi
na mondom ez odab......sz. Nézegetem, akkor látom, ez a fekete fej két részből áll, elkezdtem feszegetni egyszercsak szétugrott (a fej, külön a műanyag csőtől, amire rámegy a mipolán) belenéztem a fejbe, akkor látom elsárgult levél morzsalék. T ehát ez okozta a bajt. Mikor nyomtam a vizet odanyomta a víz a levélmorzsát a fúvókákhoz.
Rájöttem mi volt a baj a vizbeöntő csonk fedél mindig lejön a csonkról, tehát onnan szennyeződött a tartály. Beesik a levéldarab a mosóba, elázik lesűllyed, az ablakmosómotor ledarálja, löki is tovább a fúvókák felé és kész. Na én a beöntőt lefogattam műanyag szorítóbilincsel, ha öntök bele cak lehúzom a bilincset, igy nem esik le a kupak kész.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!