Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rosep Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13176

Hát elvitték...

Viszont úgy gondoltam ha már szervízben áll, meg kéne csináltatni a 120 ezres szervízt, ami márciusban lenne aktuális. 10% kedvezménnyel kaptam egy 82 ezres ajánlatot klímatisztítás és pollenszűrőcsere nélkül. Ami benne van: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő, hűtőfolyadék, fékfolyadék, gyertyák és 2 év mobilitás garancia. Mit gondoltok?

elek72 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13175
Nem, nem biztos sőt biztos nem:).

Csak hosszú volt a nap.Nem tudom ezt, hogy sikerült:)
Előzmény: Törölt nick (13174)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13174
Bisztos???:-)))
Előzmény: elek72 (13173)
elek72 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13173
biztisíték=bisztosíték :)
Előzmény: elek72 (13172)
elek72 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13172
Nem hiszem , hogy jó ötlet lenne a világításról venni áramot, ott nincsenek akkora
áramok.
Azért egy szivargyújtó aljzatba dug az ember elég nagy fogyasztókat is.

Erről egyébként egyszer Donibcsi hosszasan elmélkedett vagy itt vagy az orrmotor fórumon.

Én a középkonzoli aljzattól vezettem hátra biztos ami biztos, az tuti úgy van méretezve, hogy adott esetben pár száz wattos fogyasztót is kibír, de azért még én is
beraktam egy biztosítékot neki.

Első dolgom volt ezt megcsinálni mert a hűtőládának kellett a delej a csomitartóban.
Én egész egyszerűn nem is gondoltam rá, hogy nincs benne mert előtte a Fabia Combiba volt és nekem ez volt a természetes.
Így a két napos autót rögtön meg hackeltem és beépítettem, szépen a küszöbborításban és az anyósűlés alatt van elvezetve nem is látszik sehol.
Előzmény: joemaster (13154)
Octi19 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13171
Szia Tyt001!

Üdv a skodások között. Pár hete nekem volt ilyesmi problémám. Nekem a központi zár hülyéskedett.
A következő történt: időnként nem zárt le a központi zár. Amikor megnéztem akkor kiderült, hogy a bal hátsó ajtót valamiért nem zárta le és ezzel párhuzamosan hibát jelzett (LED a bal első ajtóban, a hibajelzést és jelentését lásd a kezelési útmutatóban) A riasztót (gyári) élesítette de a visszajelző hang nem szólat meg és az indexek sem villantak fel. Nyitáskor körbe kinyitotta a kocsit és villant is duplán ahogy kell. A hiba sűrűsödni kezdett azután állandósult, viszont azt is észrevettem, hogy a tanksapka fedele sem nyílt ki.

Nézd meg, hogy a tanksapka reteszelése kiold-e. Kicsit feszegesd meg a felső hátsó sarkát, ha a reteszelés nem fogja akkor egyszerűen ki tudod nyitni.

Ha a reteszelés nem old ki akkor nézd meg az ajtókat hátha neked is hasonló hibád van mint nekem. A megoldást itt találod.

Ha a retesz ragadt be akkor egy hosszú csavarhúzóval viszonylag könnyen betolhatod a helyére amíg csak tudod (a kaszni festésére vigyázni!!!) utána kicsit feszegetve kinyitható a fedél és megkenheted a reteszt valami nem öregedő kenőanyaggal. (bezár->befúj->kinyit->visszatol->ismétel amíg nem működik)
Előzmény: Tyt001 (13164)
joemaster Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13170
Próbáld meg le-fel, jobbra-balra mozgatni, hátha még 1x kinyílik.
Nekem is volt ilyen gondom, asszem a szervizben nyitották ki és fújták be WD40-el, azóta nem ragadt be (3 éve).
Előzmény: Tyt001 (13164)
Tyt001 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13169
Octavia II (nem írtam oda, bocsi), 2005ös, első szériás, Ambiente felszereltséggel.
Amúgy köszönöm a segítséget!!!
Előzmény: tamas974 (13168)
tamas974 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13168
Ez nem I.-es octavia? Én arra irtam.
Előzmény: Tyt001 (13167)
Tyt001 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13167
Tanksapka fedél nyitógomb?
Ezen tán meg kell nyomni a tankfedélt a bal oldalán és kipattan. A tulaj szerint legalábbis, és én is így nyitottam először. Lehet valami félreértek.
tamas974 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13166
Mechanikusan is ki lehet nyitni. Ha van a kocsihoz kezelési könyved, benne van. Be kell nyúlni a kocsi belsejében a tank nyitószerkezetnél és kézzel is el lehet tolni azt a kis rudazatot amit egy motor mozgat amikor megnyomod a tanksapka fedél nyitó gombját.
Csak igy tudom elmagyarázni :-)
Tyt001 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13165
Ja igen, amikor megvettük, aznap telitankoltam, és gond nélkül nyílt.. Most viszont :(
Tyt001 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13164
Sziasztok! Friss Skodás vagyok, kb. 1 hete vettünk egy 2005ös 1,4 Ambiente Octaviát. Eddig teljesen meg vagyok elégedve vele, viszont van egy kis probléma: a tankfedél nem akar nyílni. Hideg? Feszegetni még nem próbáltam. Láttam hogy már más is kérdezte itt a fórumban, de ha jól láttam választ nem kapott. Van valami ötletetek hogy mivel próbálkozzak?
A választ előre is köszi!!
Üdv: Tyt
subler_ Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13163
Menetfény:

Szerintem nem büntethető ha ezzel közlekedsz, mert szabályos. Talán 2006-ban módosították a KRESZ-t.
Összesen 2x21W elöl és a négy mutató a műszerfalon világít. Ez sokkal kisebb energiaszükséglet, mint a tompítottal felkapcsolódó minden más.
Amit utálok, hogy folyton villognak a szembejövő okostojás autósok. (Gondolom ködlámpának nézik.)
Előzmény: Tongariro (13159)
Tongariro Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13162
Köszi a forrást, egyelőre még tízezer km sincs az autóban, így remélhetőleg majd csak százezer km múlva lesz esedékes a csere. :-)
Előzmény: stevie w (13161)
stevie w Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13161

A csereizzok nem veszesen dragak, a markas, OEM izzok 7-10 ezer forint korul elerhetoek.

 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=95710525&t=9035850

Előzmény: stevie w (13160)
stevie w Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13160

Szerintetek reális a 30%-kal kisebb áramfogyasztás, ha csak így világítok? Xenonlámpám van, azt is kímélném így.

Add ossze: nem vilagit a 4 helyzetjelzo (20W), a ket rendszamtablaizzo (10W), a muszerfalvilagitas (1W). A menetjelzonek is alacsonyabb lehet a fogyasztasa, mint a xenonnak.

 

De ha a kerdes arra vonatkozik, hogy mennyi uzemanyagot fogsz megsporolni igy -- hát, talan 2-3 decit... 1000 (ezer) kilometerenkent :-)))

 

Amugy a xenon kimelese nem nagy szam: a gyari izzok gyakorlati elettartama 5-7 ev, 130-180 ezer kilometer. A csereizzok nem veszesen dragak, a markas, OEM izzok 7-10 ezer forint korul elerhetoek.

Előzmény: Tongariro (13159)
Tongariro Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13159
Jól gondolom-e, hogy lakott területen kívül nappal (nem korlátozott látási viszonyok között és nem autópályán) szabályosan közlekedek úgy, hogy csak a nappali menetjelző lámpám világít, tehát a hátsó helyzetjelzők nem (a flém, a villogtatás és mutogatás megelőzése érdekében: ez nem a ködlámpa és nem is sufnituning)? A nappali menetlámpa a gyújtással együtt kapcsol be (ha akarom), de a hátsó lámpák nem világítanak vele együtt.

A KRESZ így rendelkezik a forgalomban részt vevő járművek kivilágításáról:

44. § (1) A forgalomban részt vevő járművet éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ki kell világítani.

(2) A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a segédmotoros kerékpárt helyzetjelző lámpákkal és tompított fényszóróval kell kivilágítani.

...

(8) Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.


Büntethető-e, ha a hátsó helyzetjelzők nem világítanak, csak elöl a nappali menetlámpa, ha egyszer ez a gyári beállítás ezzel a világítási móddal?

Szerintetek reális a 30%-kal kisebb áramfogyasztás, ha csak így világítok? Xenonlámpám van, azt is kímélném így.

2011 tavaszától minden új autón kötelező lesz a nappali menetjelző lámpa.
Előzmény: Centi the real (13094)
ottar Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13158
Azt nem mondtam hogy nem kellett kiásnom.. ;)
De utána el tudtam vele indulni... :-)
(Durva, ahhoz hogy az ajtaját kinyissam, előbb lapátolnom kellett. a kerekek közepénél feljebb volt a hó... Egy ötven év körüli fenyőt ki is döntött gyökerestül.. :-()

Előzmény: Rosep (13148)
ckerti Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13157

Ja, 4x4-el :-)

 

Előzmény: ckerti (13156)
ckerti Creative Commons License 2010.02.01 0 0 13156
Nyugi, májusban már lesz dízel, automata Yeti :-)
Előzmény: Pitylogós (13155)
Pitylogós Creative Commons License 2010.01.31 0 0 13155

Nekem is jó lett volna... nem tudtam elindulni othonról (0 forgalmú dűlőút, 30cm friss hóval...)!

 

Szerencsére kéznél volt egy feleség, egy bár OFF, de jóóó hunyadi Tucson-nal, kötéllel.

 

És aut.váltóval.

 

MénemcsinálmáaSkodavégre4x4dízelautomatát???

 

Ja, és bxxxom a családját annak az ostoba csehnek, aki egy kézzel kivehetetlen kupak mögé rejtette a vonószem menetét. Pajszerrel jött csak ki.

Előzmény: ottar (13147)
joemaster Creative Commons License 2010.01.31 0 0 13154
Én kizártnak tartom.
Más a kábelköteg.
A világításból tudsz levenni 12V-ot.
Szerintem.
Előzmény: magyja75 (13153)
magyja75 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 13153
Skoda Octavia II. kezelési utasításban azt olvastam, hogy a kombik csomagterében 12 Voltos csatlakozóaljzat található. Tudja-e valaki, hogy a sedan változatokban is megtalálható ennek az aljzatnak a vezetéke? Ha igen, akkor hol és milyen színű vezetéket kell keresni?
Rosep Creative Commons License 2010.01.31 0 0 13152
Az én autómra un. kis-weltauto garancia van, ami azt jelenti hogy a kereskedés vállalta a garit. Ők azt mondták, ez garanciás hiba lesz. A weltauto csak a legközelebbi szervízig szállít, ami jelen esetben Szekszárd. Viszont én Székesfehérváron vettem az autót. Még nem találták ki mi legyen, hogy elvigyék Szekszárdra az autót és ott megcsinálják, vagy ők maguk elviszik fehérvárra. Majd holnap hívnak... Aztán lehet a munkahenger szart be, ki tudja.
Előzmény: Octi19 (13150)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 13151
Na! Ez-az, ami a felső képen van ezt kellet volna lemezből kialakítani. Ennek a formának határozott karaktere van.
Előzmény: Törölt nick (13143)
Octi19 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 13150
Érdemes előtte megkérdezni, hogy van-e egyáltalán weltautó garanciád. Az enyém is elméletileg egy olyan kocsi amit a weltautón keresztül vásároltam és a hirdetésben szerepelt, hogy weltautó garanciával. Azután tavaly, amikor nem voltam megelégedve a tempomattal és élve a gyanúperrel, és ismerve a szerencsémet, úgy általában... megkérdeztem a wltautót, hogyan is megy ilyenkor a javíttatás.
És nagyon meglepődtem!!! Azt mondták a weltautónál, hogy nem rendelkezik a kocsim garanciával, mert a kereskedés nem fizette be a weltautónak a garanciális alapba az átalányt.
Előzmény: Rosep (13139)
stevie w Creative Commons License 2010.01.31 0 0 13149

Ennyit a "levetett céges" autókat érő kritikákról: ha Átlapolgár Józsi BP-en megy a kocsijával 5 év alatt 50ekm-t, gyerkőcökkel, bevásárlással stb., sokkal jobban leamortizálja azt, mint én a 140ekm alatt.

 

 

Nyilvan tisztaban is vagy vele, hogy az eseted az a bizonyos kivetel, ami a szabalyt erositi.

Előzmény: Pitylogós (13146)
Rosep Creative Commons License 2010.01.31 0 0 13148
Na jah, akinek épp megy az autója... és nem a hó alatt várja a sorsát. :)
Előzmény: ottar (13147)
ottar Creative Commons License 2010.01.31 0 0 13147

Uraim, innen a 30 cm feletti hóból kijelenthetem. A 4x4 jó dolog... :-)

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!