Leszedette a BKV a Nagy-Magyarország matricát a BKV
2009.03.30. 13:12 - Index
A matricát a buszon egy olvasónk fotózta az M3-as bevezető szakaszán, majd email-ben elküldte az Indexnek, valamint a BKV-nak azzal a kérdéssel, hogy hogyan került oda, esetleg a sofőr vagy szerelő rakta-e ki.
Hát kisfőnöki pozíció szempontból azér elég kényelmetlen egy ilyen indiszkriminációs munkaidőpontkezdéselfelejtés. Még ha csak a teázolásból is maradt ki. De fő, hogy a kollektívának derűltség és komikum. Ilyenkor kell c menni fizetésemelés ügyben.:))
Reggel akkora nevetés volt mint ide lacháza, ugyanis a kisfőnök hétvégén a hegyekben volt egy faházba és reggel jött vissza. Igen ám, de ott a világvégén elfelejtette előre állítani az órát és jó kényelmesen bejött a régi időszámitással az óráján. Igy aztán nagy vígan 9 óra tiz perckor a munkába, amikor mi már javában a teázolást is befejeztük. Volt is ám vicces indiszkréció, főként Helgácska részéről. Én természetesesen már szombaton előreállítottam az órám, mert jobb azt mihamarabb megejteni. Meg aztán nem akartam a komikum célpontja lenni, ha netán én is elszámolom az időt. Ma igazi tavaszi levegő van, már-már tavaszi izekkel.
Egy ismerősöm mondta, hogy ő meg mindent kért az autójába, ami 3 betűs..., abs, esp...ilyesmi. Ez is hobbórt.
Hát, igazából... NEM.
Hóbort az inkább rajongolás valamiért, nem feltétlenül van összefüggés annak hasznosságával, vagy értéktelenségével. ABS használatával lehetőség van kikerülni olyan akadályt, amibe anélkül belerohanna az autó (ez sokszor nem rajtunk, hanem a másik szabálytalan vezetőn is múlhat - nem feltétlenül állja meg a helyét a "tudok én vigyázni" elmélet). Ha van ESP, akkor nyugodtan lehet az út szélén fél kerékkel a murván gurulva is fékezni - ez korábban egyértelmű öngyilkos cselekedet lett volna, azonnali megpördülés, árok, szembjövő, stb..., tanították is ezerrel, hogy nem szabad; ugyanígy ha az út szélén befagyott tócsára fékez az ember az ABS+ESP megregulázza a veszélyt. Csúszós kanyarban (nemcsak jég, de pl. vizes falevél !) korrigálja az autó irányát (akár másodpercenként többször !), hogy az az íven maradjon. Nem is lehet csúszkálni még élvezetből sem, mert az ESP nem engedi.
Nagyon jó a régi Suzuki, mert csak 750kg, ezért keveset fogyaszt, de a fülembe cseng a helikopteres mentőorvos mondása:"Nemigen szoktunk élő embert kiszedni Suzukiból"
A hóborttal esetleg tovább lehet élni...
Elnézést a képhibáért, ha hosszú lett, ennyit mára a tudomány és technika világából, kedves nézőim, találkozunk a jövő héten is a Deltában. :-)