Keresés

Részletes keresés

TyggeR Creative Commons License 2021.08.30 0 0 796

nem lehet tudni, de ahol ilyen van, szoktak szólni az alkalmazottak, hogy vigyázat, ez nem hagyományos vásárlás. ha nem hívta fel erre a figyelmet, akkor valószínűleg nincs is gond a terminállal. csak nekem mindig a legrosszabb lehetőség is eszembe jut, hogy pl. mi van, ha csak elfelejtett szólni? de jellemzően normális postákon már nincs ilyen ősrégi beállítású terminál, csak postapartnereknél és hasonló helyeken fordul elő

 

meglepődnék, ha ebben a vacak netbankban lenne ilyen beállítási lehetőség... egy chip+pin tranzakció azért nem fog ártani annak a curve-nek

Előzmény: FifiTheReal (795)
FifiTheReal Creative Commons License 2021.08.30 0 0 795

Lehetett Curve gond volt. GB BIN-es a kártyám és talán 1 éve semmi ilyesmi gondom nem volt vele.

A Curve chip+PIN kimaradt valóban csak az órával, majd paypass próbáltam.

 

Eddig nem minősült KP felvételnek, megkaptam a vásárlási kedvezményt a Cetelemtől. Remélem ezután is. :)

Majd ha foglalásból átvált teljesült tételbe, akkor a netbankban is látnom kell ezt.

 

Szerződésben és a Netbank felületén nem találom most, hogy a KP felvét limitet lehet-e állítani, de minden hitelkártyámnál úgy kezdtem, hogy ezt nullára vagy 1,-Ft-ra állíttatom.

Lehet itt ilyen lehetőség nincs is ...

 

Az előre lehet tudni, hogy mely terminal viselkedik kártyás fizetésnél készpénzfelvételnek?

Előzmény: TyggeR (794)
TyggeR Creative Commons License 2021.08.30 0 0 794

ez lehetett akár átmeneti curve-probléma is... a magyar bin-es problémák kezdetén állandóan nincs fedezettel dobálta el a tranzakciókat. vagy bedugósan kellett volna próbálkozni a fizikai curve-vel

 

de ugye ez rendes posta olyan terminálokkal, amelyekkel nem készpénzfelvétel a kártyás fizetés? a mi városunkban még mindig van olyan, ami kp-s... :)

Előzmény: FifiTheReal (793)
FifiTheReal Creative Commons License 2021.08.30 0 0 793

Visszamentem a postára és a Cetelem hitelkártyával ment a paypass fizetés.

 

Ugyanannál a postás hölgynél voltam és megkérdeztem, hogy mi volt a délelőtti fizetesnél a hibakód.

Kedves volt és visszakereste: 51 „Elégtelen fedezet”

 

Ezek szerint a hitelkártyámmal nincs gond, csak Curve-ot blokkolják.

Kíváncsi leszek, hogy mit mondanak majd, ha a Cetelemtől visszahívnak.

 

Előzmény: FifiTheReal (792)
FifiTheReal Creative Commons License 2021.08.30 0 0 792

Nekem is ez volt a következő gondolatom, de a Cetelem kártya nem szokott nálam lenni.

Délután majd megpróbálom.

 

Jó lenne, ha csak a Curve-t blokkolnák és nem a hitelkártyám. Ezen havi 1 tranzakcióhoz magammal vinném. ;-)

 

Este majd megírom, hogy közvetlen a cetelem kártyával megy-e.

 

Előzmény: TyggeR (791)
TyggeR Creative Commons License 2021.08.30 0 0 791

megpróbáltam volna telefonálás előtt közvetlenül a cetelem kártyával is

Előzmény: FifiTheReal (789)
dptrsk Creative Commons License 2021.08.30 0 0 790

Lehet a Curve-öt blokkolták?

A fizikai Cetelem kártyáddal nem próbáltál fizetni sehol?

Előzmény: FifiTheReal (789)
FifiTheReal Creative Commons License 2021.08.30 0 0 789

Sziasztok!

 

2019. januárjától van Cetelem Klub hitelkártyám az alap 700eFt-os kerettel.

Többször kértem emelést és küldtem is be jövedelem igazolást, de nem jártam sikerrel, így egy ideje ezt hanyagolom.

 

Az első évben még használtam több tranzakcióra a kártyát, de azóta az alábbi a havi menetrend:

- kifizetek a cetelem kártyával egy 700eFt-os csekket

- az elszámolási időszak előtt elutaltam a visszatérítéssel csökkentett összeget (693eFt-ot), így mindig 0,-Ft tartozás szerepelt a kivonaton.

 

2021.08.18. napján utaltam a hitelkártyára 693eFt-ot, így a hitelkeretem a NetBankban is 700eFt-ot mutat a mai nap.

 

Ma postán szerettem volna csekket befizetni garmin órámmal Curve mögé téve a Cetelem kártyával - régóta így használom gond nélkül -, de ma elutasított a terminal.

Újrapróbáltam a Curve kártyával érintéssel ismét elutasít.

Gondoltam többet nem kísérletezek, a postáról kijőve felhívtam a Cetelem ügyfélszolgálatát.

 

10 perc zenehallgatás és beazonosítást követően megkérdeztem, hogy a NetBank szerint van hitelkeretem, akkor miért utasítják el a kártyám.

Csak annyit mondtak, hogy továbbítja egy illetékes kollégának.

Mondom rendben várok.

Válasz, nem most kapcsolnak, hanem majd visszahívnak.

Kérdem mikor?

Lehet csak majd holnap ...

 

Lehet, hogy valami számlaforgalom figyelő algoritmus rám talált, hogy nem vagyok fizető ügyfél? Takarékszámlám is van náluk.

Járt már valaki így? Mire számíthatok?

 

 

 

JeeEm Creative Commons License 2021.08.24 0 0 788

Úgy látom, hogy március óta nem vonják :O Lehet moratórium?

 

Havi számlavezetési díj 260 Ft

SMS szolgáltatás díja 200 Ft

Előzmény: TyggeR (787)
TyggeR Creative Commons License 2021.08.24 0 0 787

sms-díjat amúgy mikor szokták vonni? mert ahogy említettem, kötelező volt beállíttatni, de eddig egyszer sem vontak le semmit érte

Előzmény: JeeEm (786)
JeeEm Creative Commons License 2021.08.24 0 0 786

Az egyszeri nagy értékű visszatérítés miatt gondoltam, hogy az a júniusi akció lehet.

Normál esetben minden egyes lekönyvelt fizetési tranzakció után jön a lefele kerekített 1%-os visszatérítés, ami jellemzően nem a hitelkeret 1%-a szokott lenni, hacsak nem valaki a teljes hitelkeretet lövi el egy tranzakcióban.

Előzmény: TyggeR (785)
TyggeR Creative Commons License 2021.08.24 0 0 785

mára végre lett kivonat. akár július, akár augusztus, minden "jóváírás akciós vásárláshoz" szöveggel fut rajta (ez a ciklus nekünk az új igénylés miatt úgy jött ki, hogy a cetelem naptári hónapos elszámolása miatt július végén, aztán augusztusban is meg lehetett forgatni a teljes keretet)

Előzmény: JeeEm (784)
JeeEm Creative Commons License 2021.08.24 0 0 784

Jóváírás akciós vásárláshoz - ez a júniusi 5%-os akció volt.

Az 1%-ot minden vásárlás alatt kell látnod a számlatörténetben, mivel vásárlásonként írják jóvá, nem csak hó végén. Ha nem látsz ilyet, akkor hívd fel őket.

Előzmény: mephisto6 (782)
MZ/Y Creative Commons License 2021.08.24 0 0 783

Vettél fel hitelt és ott nem járultál hozzá minden reklámhoz. Vagy hasonló.

Előzmény: mephisto6 (782)
mephisto6 Creative Commons License 2021.08.24 0 0 782

mi lehet az oka, hogy júliusban kaptam 'Jóváírás akciós vásárláshoz' címszó alatt a hitelkeret 1%-ának megfelelő visszatérítést, de augusztusban semmit? Netbank szerint visszatérítés vásárlásaim után: -

TyggeR Creative Commons License 2021.08.23 0 0 781

de ha nem latom a netbankban es nincs kivonat sem, azert az sem idealis :) de majd biztos megszokom

Előzmény: FOMA (780)
FOMA Creative Commons License 2021.08.23 0 0 780

Megtörtént az, legfeljebb bezavart a hosszú hétvége, és ezért nem látszott a netbankban. Ez szerencsére nem az Erste. 

Előzmény: TyggeR (779)
TyggeR Creative Commons License 2021.08.23 0 0 779

a naptár 19-re jelezte a zárást, nálam azóta sem történt meg... ilyen szokott lenni?

TyggeR Creative Commons License 2021.08.17 0 1 778

még mindig sok érdekességet találok ennek a kártyának a működésében :)

 

két hetet olaszországban töltöttünk, és noha nem jött értesítés semmilyen akcióról, a tranzakciók alapján sok mindenre ötszázalékos visszatérítést kaptunk (sajnos csak a hitelkeret erejéig), de legalább nem kellett megerőltetni magam a kimaxoláshoz. a honlapon rákeresve láttam, hogy júniusban volt ilyen, na de mi július végén és augusztus elején voltunk. annyi baj legyen

 

ugyanakkor néhány tételt back in time-oltam curve-vel (a vásárlások a jó elszámolás miatt euróban mentek a curve-ön át is), és ilyet még nem láttam: a cetelem nem az eredeti összeget írja jóvá, hanem a visszatérítés napján érvényes árfolyammal könyveli a refundot. hát, már ezt is tudom... (az eredeti könyvelés napján pl. 8529 forint volt valami vásárlás, a gbit-es visszatérítés viszont 8444-gyel lett könyvelve)

MZ/Y Creative Commons License 2021.08.16 0 0 777

Kérdeztem asszonyt, Cetelemről tölt néha Revolutot, utoljára kb.3-4 hónapja, még sohasem volt gond.

Előzmény: Eriberi11 (772)
Eriberi11 Creative Commons License 2021.08.16 0 1 776

Nekem azt mondták telefonon, hogy csak olyan csekket tudnak adni, amin a pontos összeg szerepel, amivel tartozol. Viszont ha kapsz egy ilyen csekket, akkor szerintem azzal a későbbiekben bármilyen összeget be tudsz fizetni postai csekkautomatán úgy, hogy beütöd a billentyűzeten az összeget.

Előzmény: bobby342 (775)
bobby342 Creative Commons License 2021.08.16 0 0 775

Tud adni a Cetelem olyan QR-kódos csekket, amin én adom meg, h mennyit szeretnék befizetni?

Eriberi11 Creative Commons License 2021.08.11 0 0 774

Köszi, megpróbálom akkor úgy.

Előzmény: ezileb (773)
ezileb Creative Commons License 2021.08.11 0 0 773

Próbáld meg Curve közbeiktatásával! Ha valami miatt nem tudtam használni a Cetelem klubkártyát, többnyire a Curve-vel már sikerült.

Előzmény: Eriberi11 (772)
Eriberi11 Creative Commons License 2021.08.10 0 0 772

Köszi szépen! Próbálkoztam még néhányszor, de továbbra sem sikerült a Revolutra való feltöltés. Elküldtem a képernyőképet a Cetelemnek, hátha tudnak vele valamit kezdeni és van ötletük, hogy mi lehet a gond.

Előzmény: dptrsk (771)
dptrsk Creative Commons License 2021.08.06 0 0 771

Mindkettőt kéri: Jelszó, majd SMSkód

Előzmény: Eriberi11 (770)
Eriberi11 Creative Commons License 2021.08.06 0 0 770

Ez bíztatóan hangzik. Én négyszer próbálkoztam eddig. Sms-t kért neked is rendszer és ezek meg is érkezett? Vagy a netbankban beállított internetes kódot kérte?

Előzmény: dptrsk (769)
dptrsk Creative Commons License 2021.08.06 0 0 769

Nekem simán működött, a héten már 2x töltöttem.

Előzmény: Eriberi11 (768)
Eriberi11 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 768

Szisztok!

Töltött fel valaki mostanában Cetelem hitelkártyáról pénzt a Revolut számlájára? Régebben mindig sikerült, most viszont többszöri próbálkozásra sem.

A Cetelemes internetbankban be van állítva az internetes vásárlási kód, de a Revolut nem ezt kérte, amikor pénzt akartam feltölteni a Cetelem hk-ról, hanem sms kód beírását. Sms viszont nem jött a mobilomra. Utána még megpróbáltam párszor a feltöltést, de folyton azt az üzenetet kaptam a Revolut app-ban, hogy a kártyám nem felelt meg a 3D ellenőrzésen.

 

Felhívtam ma a Cetelemet, de nem tudtak segíteni, mert a rendszerükben nem látszik semmi nyoma sem annak, hogy próbáltam volna használni a hitelkártyámat.

Írtam a Revolutnak is, ők azt mondták, hogy próbáljak érdeklődni a Cetelemnél.

Volt már valakinek ilyen problémája? Mi lehet a megoldás?

kokixyz Creative Commons License 2021.08.05 0 0 767

Oké, ezt is megpróbálom ma, ha netán a telefonos ügyintézés nem jönne össze.

Köszi!

Előzmény: JeeEm (766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!