nem lehet tudni, de ahol ilyen van, szoktak szólni az alkalmazottak, hogy vigyázat, ez nem hagyományos vásárlás. ha nem hívta fel erre a figyelmet, akkor valószínűleg nincs is gond a terminállal. csak nekem mindig a legrosszabb lehetőség is eszembe jut, hogy pl. mi van, ha csak elfelejtett szólni? de jellemzően normális postákon már nincs ilyen ősrégi beállítású terminál, csak postapartnereknél és hasonló helyeken fordul elő
meglepődnék, ha ebben a vacak netbankban lenne ilyen beállítási lehetőség... egy chip+pin tranzakció azért nem fog ártani annak a curve-nek
Lehetett Curve gond volt. GB BIN-es a kártyám és talán 1 éve semmi ilyesmi gondom nem volt vele.
A Curve chip+PIN kimaradt valóban csak az órával, majd paypass próbáltam.
Eddig nem minősült KP felvételnek, megkaptam a vásárlási kedvezményt a Cetelemtől. Remélem ezután is. :)
Majd ha foglalásból átvált teljesült tételbe, akkor a netbankban is látnom kell ezt.
Szerződésben és a Netbank felületén nem találom most, hogy a KP felvét limitet lehet-e állítani, de minden hitelkártyámnál úgy kezdtem, hogy ezt nullára vagy 1,-Ft-ra állíttatom.
Lehet itt ilyen lehetőség nincs is ...
Az előre lehet tudni, hogy mely terminal viselkedik kártyás fizetésnél készpénzfelvételnek?
ez lehetett akár átmeneti curve-probléma is... a magyar bin-es problémák kezdetén állandóan nincs fedezettel dobálta el a tranzakciókat. vagy bedugósan kellett volna próbálkozni a fizikai curve-vel
de ugye ez rendes posta olyan terminálokkal, amelyekkel nem készpénzfelvétel a kártyás fizetés? a mi városunkban még mindig van olyan, ami kp-s... :)
2019. januárjától van Cetelem Klub hitelkártyám az alap 700eFt-os kerettel.
Többször kértem emelést és küldtem is be jövedelem igazolást, de nem jártam sikerrel, így egy ideje ezt hanyagolom.
Az első évben még használtam több tranzakcióra a kártyát, de azóta az alábbi a havi menetrend:
- kifizetek a cetelem kártyával egy 700eFt-os csekket
- az elszámolási időszak előtt elutaltam a visszatérítéssel csökkentett összeget (693eFt-ot), így mindig 0,-Ft tartozás szerepelt a kivonaton.
2021.08.18. napján utaltam a hitelkártyára 693eFt-ot, így a hitelkeretem a NetBankban is 700eFt-ot mutat a mai nap.
Ma postán szerettem volna csekket befizetni garmin órámmal Curve mögé téve a Cetelem kártyával - régóta így használom gond nélkül -, de ma elutasított a terminal.
Újrapróbáltam a Curve kártyával érintéssel ismét elutasít.
Gondoltam többet nem kísérletezek, a postáról kijőve felhívtam a Cetelem ügyfélszolgálatát.
10 perc zenehallgatás és beazonosítást követően megkérdeztem, hogy a NetBank szerint van hitelkeretem, akkor miért utasítják el a kártyám.
Csak annyit mondtak, hogy továbbítja egy illetékes kollégának.
Mondom rendben várok.
Válasz, nem most kapcsolnak, hanem majd visszahívnak.
Kérdem mikor?
Lehet csak majd holnap ...
Lehet, hogy valami számlaforgalom figyelő algoritmus rám talált, hogy nem vagyok fizető ügyfél? Takarékszámlám is van náluk.
Az egyszeri nagy értékű visszatérítés miatt gondoltam, hogy az a júniusi akció lehet.
Normál esetben minden egyes lekönyvelt fizetési tranzakció után jön a lefele kerekített 1%-os visszatérítés, ami jellemzően nem a hitelkeret 1%-a szokott lenni, hacsak nem valaki a teljes hitelkeretet lövi el egy tranzakcióban.
mára végre lett kivonat. akár július, akár augusztus, minden "jóváírás akciós vásárláshoz" szöveggel fut rajta (ez a ciklus nekünk az új igénylés miatt úgy jött ki, hogy a cetelem naptári hónapos elszámolása miatt július végén, aztán augusztusban is meg lehetett forgatni a teljes keretet)
Jóváírás akciós vásárláshoz - ez a júniusi 5%-os akció volt.
Az 1%-ot minden vásárlás alatt kell látnod a számlatörténetben, mivel vásárlásonként írják jóvá, nem csak hó végén. Ha nem látsz ilyet, akkor hívd fel őket.
mi lehet az oka, hogy júliusban kaptam 'Jóváírás akciós vásárláshoz' címszó alatt a hitelkeret 1%-ának megfelelő visszatérítést, de augusztusban semmit? Netbank szerint visszatérítés vásárlásaim után: -
még mindig sok érdekességet találok ennek a kártyának a működésében :)
két hetet olaszországban töltöttünk, és noha nem jött értesítés semmilyen akcióról, a tranzakciók alapján sok mindenre ötszázalékos visszatérítést kaptunk (sajnos csak a hitelkeret erejéig), de legalább nem kellett megerőltetni magam a kimaxoláshoz. a honlapon rákeresve láttam, hogy júniusban volt ilyen, na de mi július végén és augusztus elején voltunk. annyi baj legyen
ugyanakkor néhány tételt back in time-oltam curve-vel (a vásárlások a jó elszámolás miatt euróban mentek a curve-ön át is), és ilyet még nem láttam: a cetelem nem az eredeti összeget írja jóvá, hanem a visszatérítés napján érvényes árfolyammal könyveli a refundot. hát, már ezt is tudom... (az eredeti könyvelés napján pl. 8529 forint volt valami vásárlás, a gbit-es visszatérítés viszont 8444-gyel lett könyvelve)
Nekem azt mondták telefonon, hogy csak olyan csekket tudnak adni, amin a pontos összeg szerepel, amivel tartozol. Viszont ha kapsz egy ilyen csekket, akkor szerintem azzal a későbbiekben bármilyen összeget be tudsz fizetni postai csekkautomatán úgy, hogy beütöd a billentyűzeten az összeget.
Köszi szépen! Próbálkoztam még néhányszor, de továbbra sem sikerült a Revolutra való feltöltés. Elküldtem a képernyőképet a Cetelemnek, hátha tudnak vele valamit kezdeni és van ötletük, hogy mi lehet a gond.
Ez bíztatóan hangzik. Én négyszer próbálkoztam eddig. Sms-t kért neked is rendszer és ezek meg is érkezett? Vagy a netbankban beállított internetes kódot kérte?
Töltött fel valaki mostanában Cetelem hitelkártyáról pénzt a Revolut számlájára? Régebben mindig sikerült, most viszont többszöri próbálkozásra sem.
A Cetelemes internetbankban be van állítva az internetes vásárlási kód, de a Revolut nem ezt kérte, amikor pénzt akartam feltölteni a Cetelem hk-ról, hanem sms kód beírását. Sms viszont nem jött a mobilomra. Utána még megpróbáltam párszor a feltöltést, de folyton azt az üzenetet kaptam a Revolut app-ban, hogy a kártyám nem felelt meg a 3D ellenőrzésen.
Felhívtam ma a Cetelemet, de nem tudtak segíteni, mert a rendszerükben nem látszik semmi nyoma sem annak, hogy próbáltam volna használni a hitelkártyámat.
Írtam a Revolutnak is, ők azt mondták, hogy próbáljak érdeklődni a Cetelemnél.
Volt már valakinek ilyen problémája? Mi lehet a megoldás?