Az a baj ezekkel, hogy elmállik az anyag. Én is kisérleteztem, de nem jött be. Valaki irta hogy régebben elvitte a kocsit a mercihez és kapott egy uj tartályt garancián túl mert azt mondták ez nem mehet tönkre. Végül vettem egy ujat 90 € -ért.
Egy banális kérdés, de lehet, hogy a megoldása is az lenne. Szóval 270cdi. fűtés klíma egész télen szuper. Jött a jó idő hőmérséklet tekerővel hidegre ez is jó. Itt a szibéria és tekerő gomb melegre, de csak hideg jön. Belsőtér keringetés gombot is muszáj benyomnom, mert a menetszélnél is lefagyaszt. Esetleg valami ötlet?
Az igazán nagytehernek kitett pontoknál massziv a kötés. A nyúzó-húzó tesztet már megcsinálltam több alkalommal . Természetesen nincs szándékom senki életére törni vele. Én sem a kocsi alatt akarom földobni a talpam:-)))
Teljesen egyetértek veled, én csak azért szereztem be 4 db 6 tonnás bakot, mert a légrugó pont mellettem durrant el, és akkorát pottyant a gép mintha kirepült volna belőle a nemlétező csavarrugó. Innen már csak kaszni bakolás után mertem aláfeküdni. De a tiéd gondolom csavarrugós, ez a veszély nem áll fenn. :-)
Igazat megvallva ezen én is gondolkodtam. De ezeknek meg a talp távolságát találom karcsúnak. Nyilván nagy lökés kellene,hogy túl billenjen a kasznival. De 1 méter x méter húszas raklap közepére állitott kereket ha akkora túllengéssel megküldjük ,legfeljebb túl ugrik a távtartó tuskón,és beleszakad a legfölső deszkasorba. Viszont alatta fekve csak 10 centivel jön közelebb az orromhoz!!:-) Ha viszont 20-25 centi talptávolságú bakon álva kapna ugyan akkora lökést,az valszeg az utolsó szerelésem lenne. És teljesen evidens,hogy a váltó lehúzásánál,és vissza rakásánál is erőteljes lökdösődést kap a kaszni. Nem vagyok mai gyerek,sok fölbakolt autót szögelltünk,drótoztunk már. És volt rá eset, hogy "leugrott" a bakrol a kocsi,pedig csak a kerékcsavart akarta meghúzni társam:-)) Vagy pont ilyen váltócserénél addig lett cibállva,hogy a figyelmetlenség okán majdnem baleset lett belőle. Kösz a jótanácsokat,ha túlélem jelentkezek:-)
Dehogy. Csak azt szerettem volna mondani, hogy ha én hegeszetek össze egy ilyet, akkor nem sírok, ha ráfaragok. Nagyon jónak tűnik ez a cucc, de én félős ember vagyok. :-) Többnyire... :-D
Köszi, rendes vagy, értékelem a szakértelmedet is, de még élnék egy kicsit.. :-D Amit én heftelek össze, az az én saram. Másokéval kissé bizonytalan vagyok. :-D
Már most fölajánlom ingyen,és bérmentve kölcsönadom ,ha valamelyikőtök csáposemelő hiánya mellett hasonló xar helyzetbe kerülne valaha. Raklapokat is tudok adni hozzá:-)) Lényeg,hogy a raklap közepén lévő távtartóbakokra engedd a merga kerekeket . Mert a "colos deszka" nem birná a legalább másfél tonnát elől.. Ezt már tapasztaltam:-)
Minden elismerésem ! Végül is azért vagyunk itt, hogy tanuljunk egymástól. Lehetetlen nincs, az igazi "túlélő" bármit megold. És annak vagy igazán nagy a szemében aki már csinált ilyet saját maga. Sok sikert hozzá.
Sufni tuning.. De a mergát az első hidnál több mint 1 méter fölé tudom emelni vele. Mondjuk az első emelés után a körülöttem lévő összes ócskavasat rá kellett hegesztenem merevités gyanánt,mert a 120 as U gerenda elkezdett patkóba menni:-))
Oksi,kösz. Gondoltam megkérdezem,nehogy valami végzetest elkövessek. Már fölszerszámoztam magam a művelethez. Rittyentettem 1 "többfunkciós" emelőt hozzá ,meg jó néhány raklapot szedtem össze. Földön fogom szerelni akna,vagy csápos emelő hiján. Lefelé jön magátol is,de vissza már nem 1szerű:-))
Gyerekek 270 cdi váltócserét csinálok. 722.661 Van valami teendőm csere után .inditás előtt, vagy után? Ebbe a tipusban még nem csinálltam ilyent. Nem találltam ilyen irányú bejegyzést a fórumokon.